Natuurlijk. Lekker cashen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:44 schreef OmniRocket het volgende:
zenden ze bij de NOS weer reclame uit bij de drinkpauze?
Ik heb al een melding huishoudelijk geweld gemaakt.quote:
Beterschap!quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou Nederland kijken bij ‘vrienden’, besluit mijn vriendin het servies te koppen. Dus lekker op en neer naar het ziekenhuis
Maar inmiddels weer thuis en het goede nieuws: ik kan met jullie kijken!
Jammere is dat je weer nieuw servies moet kopen. Gedoequote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een melding huishoudelijk geweld gemaakt.
Hoop dat het meevalt!quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou Nederland kijken bij ‘vrienden’, besluit mijn vriendin het servies te koppen. Dus lekker op en neer naar het ziekenhuis
Knettergek ben je. Ik herhaal, knetter-gek!quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Echt? Is gewoon lekker en dacht normaal
Ziet ze er nu uit als Patrick van der Eem? @Zipportalquote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beetje omslachtig om met servies te slaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hear hear. Gore troep.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
bamischijven, nasiballen...nooit begrepen wat mensen daar lekker aan vinden
Ik plaats om 22:00 een bestelling bij het Japanse restaurant hier.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Ama het volgende:
Jongens (en meiden) wat gaan we snacken tijdens de wedstrijd?
Akkoord.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Zoveel vragen...quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macadamia mix en eiwitshake met melk. In de 2e helft bier.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Masberum het volgende: Iedereen zijn snackjes klaarliggen? Ik komkommer met kaas erop
En komkommer met aromat.
In de rust misschien wat in de airfryer
maar je had er al 2 keer gewaarschuwd toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bamischijven van Elite zijn lekker, niet die supermarktdingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zoveel vragen...
https://www.ikvermoedhuiselijkgeweld.nl/Misschien naar godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Like Alert
14-06-2026 @ 21:44:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #2"
Door de borden ietwat gammel op het keukenkastje te zetten. Deurtje open, klets.quote:
Stukje problemen met haar motoriekquote:Op zondag 14 juni 2026 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door de borden ietwat gammel op het keukenkastje te zetten. Deurtje open, klets.
Bamiblok van de FEBO was wel altijd vies lekker.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Komkommer in de airfryer?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Masberum het volgende:
Iedereen zijn snackjes klaarliggen? Ik komkommer met kaas erop![]()
En komkommer met aromat.![]()
In de rust misschien wat in de airfryer
Ze was een beetje dom.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziet ze er nu uit als Patrick van der Eem? @:Zipportal
Jij bent mijn dingetjequote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is wel jou dingetje aan het worden hè
2 linkerhanden genotquote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
Hoe zet je borden gammel in een keukenkastje
Dit kan alleen vrouwen overkomen
ONLINE HAAT RARRRRRquote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef OmniRocket het volgende:
Deze reclame over online haat is aan ons gericht mede FOK!kers.
nederlandse bitterballen?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik plaats om 22:00 een bestelling bij het Japanse restaurant hier.
De Feyenoorders zijn voor Japan.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef Näsenbar het volgende:
Heel het FOK! WK-subforum steunt Oranje!!! #Oranjeboost
quote:Like Alert
14-06-2026 @ 21:47:59
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #2"
Sudokuquote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
Als Japan verliest, zouden ze dan allemaal Seppuku moeten plegen van de coach?
Exact, net als verjaardagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |