Doe eens rustig ouwe folierokerquote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Wotte het volgende:
Je moet ook kopstoten geven met de bovenkant van je hoofd niet de voorkant.
Dat lijkt me wat gezelliger.quote:
ik voel me niet aangesprokenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef OmniRocket het volgende:
Deze reclame over online haat is aan ons gericht mede FOK!kers.
Je mist toch niks.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Zorro het volgende:
KAn het wat rustiger? Als de wedstrijd begint en dit nog sneller gaat zie ik dadelijk geen wedstrijd
En Klaasweetallesquote:Op zondag 14 juni 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Sked en Jancees
Goed gezegd amigo.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Zorro het volgende:
KAn het wat rustiger? Als de wedstrijd begint en dit nog sneller gaat zie ik dadelijk geen wedstrijd
Zal tijd wordenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zal mijn dingetje eens in je artiesteningang proppen
Rot opquote:Op zondag 14 juni 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Klaasweetalles
Alhoewel die er vandaag weer was
Kan de lijst niet te lang maken dan verliest men de aandachtquote:Op zondag 14 juni 2026 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Sked en Jancees
Zouden ze ook gaan schreeuwen om een Japanse pingel?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het helemaal gebeuren dat die Japanner van Feyenoord scoort en alle Feyenoorders hier gaan juichen
1 van de beste maar vergezochte excuses ooit om het slaan van een blauw oog bij je vriendin te verbloemen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou Nederland kijken bij ‘vrienden’, besluit mijn vriendin het servies te koppen. Dus lekker op en neer naar het ziekenhuis
Maar inmiddels weer thuis en het goede nieuws: ik kan met jullie kijken!
Die hebben een bijzonder kleine piemel.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het helemaal gebeuren dat die Japanner van Feyenoord scoort en alle Feyenoorders hier gaan juichen
Die Japanners of de Feyenoorders?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben een bijzonder kleine piemel.
Jaquote:
kinderarbeidquote:Op zondag 14 juni 2026 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Nike Air Max van ¤200 met productiekosten van ¤10
hij woont gelijksvloers tegenwoordigquote:Op zondag 14 juni 2026 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
1 van de beste maar vergezochte excuses ooit om het slaan van een blauw oog bij je vriendin te verbloemen.
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lol. Nee wat minisnacks, mini-frikandel, mini-bamischijfje etc.
Het is 20 graden in het stadion. Niet heel warm dus.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:52 schreef littlemindy het volgende:
Japan in een shirtje, Nederland loopt erbij alsof ze op noordpool expeditie gaan
je kan beter voor de tv gaan zitten...quote:Op zondag 14 juni 2026 21:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Ok ik kijk op de TV mee, geen vertraging genot.
Dit vraag ik mij ook afquote:Op zondag 14 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
Hoe zet je borden gammel in een keukenkastje
Dit kan alleen vrouwen overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |