Huh? ik had de laatste post toch?quote:
Voorbeschouwing.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik rkijg een melding om live de GP van Barcelona te kijken. Dat is een uur te vroeg.
Dat is om de overgehypete voorbeschouwing te zienquote:Op zondag 14 juni 2026 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik rkijg een melding om live de GP van Barcelona te kijken. Dat is een uur te vroeg.
quote:Op zondag 14 juni 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. ESF1Gamer post altijd door slotjes.
Dat wordt via telefoonscherm kijken en stig even helpen dat F1 subforum niet gesloopt wordt.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorbeschouwing.
Maar de echten kijken die race wel op een minischermpje rechtsonder de echte stream
Ik gebruik mijn minitablet daar wel voor.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt via telefoonscherm kijken en stig even helpen dat F1 subforum niet gesloopt wordt.
Dat kan ik ook doen, tenzij daar niet al automatisch ben uitgelogd.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn minitablet daar wel voor.
Dat valt wel meequote:Op zondag 14 juni 2026 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt via telefoonscherm kijken en stig even helpen dat F1 subforum niet gesloopt wordt.
Jinx het nou niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:02 schreef THEFXR het volgende:
Een nederlander wint of een andere nederlander.
Pure luxe
Die snelste ronde was al uren geledenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:07 schreef bedachtzaam het volgende:
Buemi op stoom, rijdt de snelste ronde.
*terugspoelt*quote:Op zondag 14 juni 2026 14:07 schreef fietsie het volgende:
De fixatie van de regie op die jongedame ipv het racen is wel ehm... bijzonder
Afgelopen uren is ze steeds korte flashes in beeld op momenten dat er prima racebeelden waren verderquote:
Of de camerman of de regisseur is op zoekquote:Op zondag 14 juni 2026 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Afgelopen uren is ze steeds korte flashes in beeld op momenten dat er prima racebeelden waren verder
Je bent niet ver weg van je theorie.quote:
Rrrrrr....quote:Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)terdam-zuid-na-brand
Je zou maar Le Mans willen kijken en daar wonen
Kunnen we dat?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
Die #88 Ford: I have a problem
Ja, dat kunnen we zien
Dan weet je ook dat alles redelijk op de maximale capaciteit zit en voor herstel noodmaatregelen nodig zijn. Zou me niet verbazen als er in de komende periode meer spontane stroomstoringen in Rotterdam zullen zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat alles redelijk op de maximale capaciteit zit en voor herstel noodmaatregelen nodig zijn. Zou me niet verbazen als er in de komende periode meer spontane stroomstoringen in Rotterdam zullen zijn.
Tegelijkertijd is het wel waarom ze zo dicht bij elkaar zitten.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Faraday01 het volgende:
Ergens wel jammer dat de top 3 allemaal dezelfde brandstof strategie heeft.
Ik heb vorig jaar 6 uur zonder stroom gezeten, omdat een schip leuk vond om tegen een hoogspanningsmast te varen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.
Aah geen F1 en misschien wel WKquote:Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
klopt, maar je ziet vaak na herstel dat er in het begin toch meer storingen zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.
Dat zal. Nu gaat het alleen nog om wanneer je de laatste bandenwissel doet en de stints verdeelt. En natuurlijk heel en op het asfalt blijven. Met verschillende brandstofstrategien krijg je toch een extra dimensie.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het wel waarom ze zo dicht bij elkaar zitten.
Over een minuutje of 10 gaan ze, en een stint duurt zo'n 42-45 minuten. Tis ook echt net kut.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal. Nu gaat het alleen nog om wanneer je de laatste bandenwissel doet en de stints verdeelt. En natuurlijk heel en op het asfalt blijven. Met verschillende brandstofstrategien krijg je toch een extra dimensie.
Die is om 12:21 ingestapt volgens mijn bronnen en heeft het stuur overgenomen van Kobayashi. Lijkt me sterk dat ie hem niet gaat finishen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:27 schreef fietsie het volgende:
De Vries moet toch straks de auto nog uit ivm de max 4 uur?/ (c.q. een Japanner in de auto bij de finish wens die toyota vast zal hebben)
Hmm het commentaar in de Youtube video ging uit van een rijderswissel. Daarna ben ik overgestapt op Eurosport maar sondsdien heb ik eigenlijk vooral reclames gekeken...quote:Op zondag 14 juni 2026 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is om 12:21 ingestapt volgens mijn bronnen en heeft het stuur overgenomen van Kobayashi. Lijkt me sterk dat ie hem niet gaat finishen.
gaat ook gebeuren. Nyck heeft zo 3 stints geredenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:31 schreef Nattekat het volgende:
En op mijn stream vertellen ze dat Kobayashi weer in gaat stappen. Zat er weer eens totaal naast
Had er makkelijk 5 van kunnen makenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gaat ook gebeuren. Nyck heeft zo 3 stints gereden
Vooral in geval van een safety car?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:40 schreef fietsie het volgende:
Zal Toyota Buemi voor de BMW hebben willen zetten als 'inhaal buffer'?
Ik heb geen zin om naar me werk/hobbykamer te gaan en mijn andere laptop op te starten.quote:
Je hebt mijn zegen om F1 te skippenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar me werk/hobbykamer te gaan en mijn andere laptop op te starten.
start kan leuk zijn.quote:
zoiets ga ik ook doenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
start kan leuk zijn.
Ik kijk F1 wel via tablet om na le mans over te schakelen naar de tv.
Vast wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:43 schreef fietsie het volgende:
Zou Max een klein schermpje hebben in de cockpit om de 24h te volgen?
Daardoor nu UI...quote:
Je weet het maar nooit; Zie F1 stewards.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De BMW heeft dat ook gedaan en is ermee weggekomen.
Zag ik niet net. Heb beide op staanquote:Op zondag 14 juni 2026 14:43 schreef fietsie het volgende:
Zou Max een klein schermpje hebben in de cockpit om de 24h te volgen?
Dat is hij aan het doen ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef bedachtzaam het volgende:
Tijd voor Frijns om superfrijns te worden en alles uit die BMW te trekken.
Ok ok ok okquote:Op zondag 14 juni 2026 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
CAR 7 - WARNING FLAG - PIT ENTRY ROAD TRACK LIMITS AT 14:33:20 DE VRIES
Gelukkig maar
Phew!quote:Op zondag 14 juni 2026 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
CAR 7 - WARNING FLAG - PIT ENTRY ROAD TRACK LIMITS AT 14:33:20 DE VRIES
Gelukkig maar
Ze kunnen bij BMW proberen een rondje eerder te stoppen dan de #8 Toyotaquote:Op zondag 14 juni 2026 14:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die gaat nu proberen een tijdje rijdende chicane te zijn
Dat is niet haalbaar toch vanwege energieverbruikquote:Op zondag 14 juni 2026 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen bij BMW proberen een rondje eerder te stoppen dan de #8 Toyota
Prima.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die gaat nu proberen een tijdje rijdende chicane te zijn
ze hebben 1 of 2 rondjes margequote:Op zondag 14 juni 2026 14:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is niet haalbaar toch vanwege energieverbruik
Dan is het juist winst om zo laat mogelijk binnen te komen en korter stil te staan omdat je minder hoeft te tanken lijkt me.quote:
je hebt de brandstof al aan boord, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 14 juni 2026 14:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan is het juist winst om zo laat mogelijk binnen te komen en korter stil te staan omdat je minder hoeft te tanken lijkt me.
Je mist niet echt wat hoor (ik neem aan dat het om de jarige johanna gaat)quote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt iedere keer als ik net niet zit op te letten
van de ene naar de andere bezemkastquote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef pmponer het volgende:
Allard weer in Barcelona, die vliegt ook maar heen en weer.
Zit die niet gewoon in een bezemkast in Hilversum?quote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef pmponer het volgende:
Allard weer in Barcelona, die vliegt ook maar heen en weer.
Dacht ik ook. Anders kan ie zowel F2, F1 en Le Mans doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit die niet gewoon in een bezemkast in Hilversum?
Geen fan van BMW vierwielers en het volk wat dit merk trekt. Hier in regio structureel overlast door wannabe coureurs met zo'n apparaat.quote:
Nee, die zit in Race Controlquote:Op zondag 14 juni 2026 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit die niet gewoon in een bezemkast in Hilversum?
Nieuwe winnaar is wel leuk, Toyota heeft er zat.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen fan van BMW vierwielers en het volk wat dit merk trekt. Hier in regio structureel overlast door wannabe coureurs met zo'n apparaat.
7 en 20 hebben tijdens de vorige stop nieuwe banden gehad.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Dus nu de 7 en 20 met oude banden en de 8 op drie (virtueel) met nieuwe?
Oud is dan 1 stintquote:Op zondag 14 juni 2026 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Zoiets.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Nee?quote:Op zondag 14 juni 2026 15:34 schreef fietsie het volgende:
Is nu de discussie serieus of de top 3 wel voldoende sap heeft ?
Arm, dus maar 1 schermquote:Op zondag 14 juni 2026 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je staat nu wel bekend als gelegenheidsfan.
Mijn vrouw roept gewoon steeds: "Daar is die cutie weer!" dus ik hoef t niet zelf in de gaten te houdenquote:Op zondag 14 juni 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer gemist. Voelt bijna alsof je me voor de gek houdt
Als Verschoor nou niet stuk was gegaan...quote:Op zondag 14 juni 2026 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh, de LMGT3 wordt ook geleid door een vlaggetje. Nicky Catsburg
Shhhquote:Op zondag 14 juni 2026 15:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Verschoor nou niet stuk was gegaan...
Vergeet de LMGT3 niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Nederland 1-2, het zou toch wat zijn zeg.
Dan heeft ie 22 seconden over straks, dus helaasch worden dat er 3.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:50 schreef fietsie het volgende:
Zou Kobayashi op een tempo gezet zijn om te voorkomen dat ie een extra ronde moet ?
Ja, ook leuk, maar die gaat toch beduidend minder hard de geschiedenisboeken in dan de algemene zegequote:
Dat is het mooie natuurlijk, hij is gewoon keihard gedwongen die extra ronde te doenquote:Op zondag 14 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Het gat is maar 10s, dus het is nou niet zo dat de buit al binnen is.
Welke test?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:05 schreef TjjWester het volgende:
0% brandstof dan kom je toch niet door de test heen?
Brandstofmonsters die genomen worden bij de top zoveel om te checken of de auto in compliance was.quote:
Volgens Eurosport moet je verplicht een x van je brandstof overhouden voor tests.quote:
Ging het niet over de batterij?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens Eurosport moet je verplicht een x van je brandstof overhouden voor tests.
Aan de batterij kun je weinig testen.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ging het niet over de batterij?
Hey zijn toch hybrides
Er is wat extra brandstof aan boord wat je kennelijk niet mag gebruiken, voor de tests dus. Komt goed.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:10 schreef fietsie het volgende:
Maar aan de andere kant, een pro team als Toyota zou hem toch geen hele ronde hebben laten rijden voor een ererondje als dat een issue zou zijn? Dan is er toch wel een knopje "o jeetje storing" die de coureur kan indrukken?
Die waren allemaal wijnen op de terrasjes rondom het circuitquote:Op zondag 14 juni 2026 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Oja, zie nu veel vrouwelijke fans, dus ze zijn er wel
*kaartje koopt voor volgend jaar*
Ook genoeg mannen neem ik aanquote:Op zondag 14 juni 2026 16:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die waren allemaal wijnen op de terrasjes rondom het circuit
Gaan wij met z'n tweeën danquote:Op zondag 14 juni 2026 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook genoeg mannen neem ik aan
Wijn > bier
Extra bonus.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:44 schreef Nizno het volgende:
klokjes staan over een uurtje op marktplaats
Spannendste grote 24-uursrace van het jaar tot nu toe.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, prima editie. Geen spectakel, maar wel een winnaar die ergens aan het begin nog kansloos leek te zijn
ow was jij er ook?quote:
Zo, dat zijn grote woordenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spannendste grote 24-uursrace van het jaar tot nu toe.
Neequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |