abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221037986
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Afgelopen uren is ze steeds korte flashes in beeld op momenten dat er prima racebeelden waren verder
Of de camerman of de regisseur is op zoek
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 14 juni 2026 @ 14:13:14 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221037990
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En dan wint de #8 ;(
Je bent niet ver weg van je theorie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:14:07 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038000
Die #88 Ford: I have a problem

Ja, dat kunnen we zien _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 14 juni 2026 @ 14:14:31 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221038002
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)terdam-zuid-na-brand

Je zou maar Le Mans willen kijken en daar wonen :{
Rrrrrr....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:15:05 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038006
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
Die #88 Ford: I have a problem

Ja, dat kunnen we zien _O-
Kunnen we dat?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:17:51 #31
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038042
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)terdam-zuid-na-brand

Je zou maar Le Mans willen kijken en daar wonen :{
Dan weet je ook dat alles redelijk op de maximale capaciteit zit en voor herstel noodmaatregelen nodig zijn. Zou me niet verbazen als er in de komende periode meer spontane stroomstoringen in Rotterdam zullen zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221038046
Ergens wel jammer dat de top 3 allemaal dezelfde brandstof strategie heeft.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:18:34 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038049
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dan weet je ook dat alles redelijk op de maximale capaciteit zit en voor herstel noodmaatregelen nodig zijn. Zou me niet verbazen als er in de komende periode meer spontane stroomstoringen in Rotterdam zullen zijn.
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:19:10 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038051
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Faraday01 het volgende:
Ergens wel jammer dat de top 3 allemaal dezelfde brandstof strategie heeft.
Tegelijkertijd is het wel waarom ze zo dicht bij elkaar zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:19:29 #35
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221038055
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.
Ik heb vorig jaar 6 uur zonder stroom gezeten, omdat een schip leuk vond om tegen een hoogspanningsmast te varen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 14 juni 2026 @ 14:21:29 #36
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221038073
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)terdam-zuid-na-brand

Je zou maar Le Mans willen kijken en daar wonen :{
Aah geen F1 en misschien wel WK
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:21:43 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038074
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.
klopt, maar je ziet vaak na herstel dat er in het begin toch meer storingen zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:21:58 #38
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221038078
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Aah geen F1 en misschien wel WK
F1 > WK :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221038097
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tegelijkertijd is het wel waarom ze zo dicht bij elkaar zitten.
Dat zal. Nu gaat het alleen nog om wanneer je de laatste bandenwissel doet en de stints verdeelt. En natuurlijk heel en op het asfalt blijven. Met verschillende brandstofstrategien krijg je toch een extra dimensie.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:23:19 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038102
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
F1 > WK :{w
Le Mans > F1
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:25:44 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038141
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:23 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat zal. Nu gaat het alleen nog om wanneer je de laatste bandenwissel doet en de stints verdeelt. En natuurlijk heel en op het asfalt blijven. Met verschillende brandstofstrategien krijg je toch een extra dimensie.
Over een minuutje of 10 gaan ze, en een stint duurt zo'n 42-45 minuten. Tis ook echt net kut.

Maar... Buemi staat op banden die 1,5 stint verser zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 14:27:41 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221038156
De Vries moet toch straks de auto nog uit ivm de max 4 uur?/ (c.q. een Japanner in de auto bij de finish wens die toyota vast zal hebben)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:30:19 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038168
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:27 schreef fietsie het volgende:
De Vries moet toch straks de auto nog uit ivm de max 4 uur?/ (c.q. een Japanner in de auto bij de finish wens die toyota vast zal hebben)
Die is om 12:21 ingestapt volgens mijn bronnen en heeft het stuur overgenomen van Kobayashi. Lijkt me sterk dat ie hem niet gaat finishen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:31:11 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038171
Aan de andere kant, sinds 12:00 hebben ze bij de #8 alledrie gereden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:31:36 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038175
En op mijn stream vertellen ze dat Kobayashi weer in gaat stappen. Zat er weer eens totaal naast :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221038177
#8 dus ook geen fijne remmen meer
  zondag 14 juni 2026 @ 14:31:48 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221038179
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die is om 12:21 ingestapt volgens mijn bronnen en heeft het stuur overgenomen van Kobayashi. Lijkt me sterk dat ie hem niet gaat finishen.
Hmm het commentaar in de Youtube video ging uit van een rijderswissel. Daarna ben ik overgestapt op Eurosport maar sondsdien heb ik eigenlijk vooral reclames gekeken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:33:26 #48
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038188
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:31 schreef Nattekat het volgende:
En op mijn stream vertellen ze dat Kobayashi weer in gaat stappen. Zat er weer eens totaal naast :P
gaat ook gebeuren. Nyck heeft zo 3 stints gereden
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:34:27 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038193
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
gaat ook gebeuren. Nyck heeft zo 3 stints gereden
Had er makkelijk 5 van kunnen maken :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:34:48 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038196
Nyck neemt de snelste route.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')