Of de camerman of de regisseur is op zoekquote:Op zondag 14 juni 2026 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Afgelopen uren is ze steeds korte flashes in beeld op momenten dat er prima racebeelden waren verder
Je bent niet ver weg van je theorie.quote:
Rrrrrr....quote:Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)terdam-zuid-na-brand
Je zou maar Le Mans willen kijken en daar wonen
Kunnen we dat?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
Die #88 Ford: I have a problem
Ja, dat kunnen we zien
Dan weet je ook dat alles redelijk op de maximale capaciteit zit en voor herstel noodmaatregelen nodig zijn. Zou me niet verbazen als er in de komende periode meer spontane stroomstoringen in Rotterdam zullen zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat alles redelijk op de maximale capaciteit zit en voor herstel noodmaatregelen nodig zijn. Zou me niet verbazen als er in de komende periode meer spontane stroomstoringen in Rotterdam zullen zijn.
Tegelijkertijd is het wel waarom ze zo dicht bij elkaar zitten.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Faraday01 het volgende:
Ergens wel jammer dat de top 3 allemaal dezelfde brandstof strategie heeft.
Ik heb vorig jaar 6 uur zonder stroom gezeten, omdat een schip leuk vond om tegen een hoogspanningsmast te varen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.
Aah geen F1 en misschien wel WKquote:Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
klopt, maar je ziet vaak na herstel dat er in het begin toch meer storingen zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.
Dat zal. Nu gaat het alleen nog om wanneer je de laatste bandenwissel doet en de stints verdeelt. En natuurlijk heel en op het asfalt blijven. Met verschillende brandstofstrategien krijg je toch een extra dimensie.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het wel waarom ze zo dicht bij elkaar zitten.
Over een minuutje of 10 gaan ze, en een stint duurt zo'n 42-45 minuten. Tis ook echt net kut.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal. Nu gaat het alleen nog om wanneer je de laatste bandenwissel doet en de stints verdeelt. En natuurlijk heel en op het asfalt blijven. Met verschillende brandstofstrategien krijg je toch een extra dimensie.
Die is om 12:21 ingestapt volgens mijn bronnen en heeft het stuur overgenomen van Kobayashi. Lijkt me sterk dat ie hem niet gaat finishen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:27 schreef fietsie het volgende:
De Vries moet toch straks de auto nog uit ivm de max 4 uur?/ (c.q. een Japanner in de auto bij de finish wens die toyota vast zal hebben)
Hmm het commentaar in de Youtube video ging uit van een rijderswissel. Daarna ben ik overgestapt op Eurosport maar sondsdien heb ik eigenlijk vooral reclames gekeken...quote:Op zondag 14 juni 2026 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is om 12:21 ingestapt volgens mijn bronnen en heeft het stuur overgenomen van Kobayashi. Lijkt me sterk dat ie hem niet gaat finishen.
gaat ook gebeuren. Nyck heeft zo 3 stints geredenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:31 schreef Nattekat het volgende:
En op mijn stream vertellen ze dat Kobayashi weer in gaat stappen. Zat er weer eens totaal naast
Had er makkelijk 5 van kunnen makenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gaat ook gebeuren. Nyck heeft zo 3 stints gereden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |