abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221037840

24 Heures Du Mans 2026 – editie 94
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2025 en vooruitblik 2026
In 2025 bleef de Hypercar-klasse het dominante middelpunt van endurance racing, met een volledig bezet veld van LMH- en LMDh-fabrikanten zoals Ferrari, Toyota, Porsche, Cadillac, BMW, Peugeot, Alpine en Aston Martin. De competitie werd opnieuw extreem dicht, mede door de doorontwikkeling van Balance of Performance (BoP), waardoor meerdere merken gedurende het seizoen om overwinningen konden strijden.

Voor 2026 zet deze trend zich verder door. De Hypercar-klasse blijft stabiel qua regelgeving, maar technisch verder verfijnd met strengere optimalisatie van BoP en betrouwbaarheidseisen. De strijd tussen LMH- en LMDh-platformen blijft het centrale sportieve thema van Le Mans.

LMP2 is sinds de introductie van LMGT3 volledig uit het FIA WEC-kampioenschap verdwenen en komt in 2026 uitsluitend nog voor op Le Mans als een éénmalige supportklasse voor private teams.

LMGT3 is inmiddels volledig de standaard GT3-klasse binnen het WEC en Le Mans, met een breed veld van fabrikanten zoals Ferrari, Porsche, Aston Martin, BMW, Corvette en Mercedes-AMG. De klasse blijft sterk gebaseerd op Pro-Am-formaten met verplichte amateurrijders.

De startprocedure blijft traditioneel: kwalificatie op woensdag, gevolgd door Hyperpole-sessies op donderdag. De race start op zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is 13,626 km lang en blijft één van de snelste stratencircuits ter wereld. Het huidige layout dateert uit 2008 met doorlopende veiligheidsupdates in recente jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota, 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshal posts
Officiële circuitinformatie

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2026
Officiële entry list (FIA WEC / Le Mans updates)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:22–3:26 (afhankelijk van BoP en omstandigheden)
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW ICE + hybride boost (BoP-gestuurd)

De Hypercar-klasse bestaat uit LMH en LMDh prototypes en vormt de topklasse van het FIA WEC. LMH-auto’s zijn volledig fabrikant-specifiek, terwijl LMDh gebaseerd is op gestandaardiseerde chassis met hybride systemen. Beide concepten worden via BoP gelijkwaardig gehouden. De klasse is ontworpen om lange-termijn deelname van fabrikanten te garanderen met kostencontrole en technische stabiliteit.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:28–3:35
• Min. gewicht: ~1030 kg (BoP afhankelijk)
• Standaard LMP2-spec Gibson 4.2L V8 motor
• Maximale kosten limiet: gereguleerd via FIA/ACO LMP2 cost cap
• Minimaal 1 Bronze-rated coureur verplicht

LMP2 is sinds 2024 niet meer opgenomen in het volledige WEC, maar blijft behouden als Le Mans-only klasse. De klasse gebruikt gestandaardiseerde Oreca 07 chassis en een Gibson 4.2L V8 motor. Het veld bestaat uit zowel professionele teams als Pro-Am line-ups, met een verplichte Bronze-coureur per auto. LMP2 Pro/Am blijft bestaan als subcategorie gebaseerd op rijder line-up.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:55–4:05
• GT3-homologatie verplicht (LMGT3 reglement)
• Minimaal 1 Bronze-rated coureur verplicht
• BoP strikt toegepast door FIA/ACO

LMGT3 is de officiële GT3-klasse binnen het WEC en Le Mans en vervangt de oude GTE-structuren volledig. De klasse draait op GT3-homologatie met Balance of Performance om prestaties te egaliseren. Fabrikanten leveren klantenauto’s, waardoor een breed en competitief veld ontstaat met zowel fabrieksteams als klantenteams.



Tijdschema 2026 (onder voorbehoud)
Woensdag (raceweek)
• 14:00–17:00 Free Practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie (Hypercar / LMP2 / LMGT3)
• 22:00–00:00 Free Practice 2

Donderdag
• 15:00–18:00 Free Practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole 1
• 20:35–21:00 Hyperpole 2
• 22:00–23:00 Free Practice 4

Zaterdag
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Heures du Mans


TV
• Eurosport (ES1/ES2) volledige live dekking
• RTL7 helaas niet meer
• WEC+ is een streamdienst net als F1TV met diverse mogelijkheden en werkt in Multiviewer
• Overzicht internationale broadcasters: FIA WEC broadcast guide

Streams
Officiële WEC stream
Radio Le Mans

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Officiële Le Mans portal
Onofficiële alterntief

Overige informatie
DailySportsCar analyse
Weer Le Mans

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance series:

FIA World Endurance Championship


European Le Mans Series (ELMS)


IMSA SportsCar Championship
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 14 juni 2026 @ 13:56:29 #2
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221037845
Topickaap
  zondag 14 juni 2026 @ 13:56:46 #3
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221037846
Zo weinig sec verschil
pi_221037848
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:56 schreef THEFXR het volgende:
Topickaap
Huh? ik had de laatste post toch?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 13:57:19 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037852
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik rkijg een melding om live de GP van Barcelona te kijken. Dat is een uur te vroeg.
Voorbeschouwing.

Maar de echten kijken die race wel op een minischermpje rechtsonder de echte stream :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 13:57:26 #6
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221037853
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik rkijg een melding om live de GP van Barcelona te kijken. Dat is een uur te vroeg.
Dat is om de overgehypete voorbeschouwing te zien
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 13:57:37 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037855
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:57 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Huh? ik had de laatste post toch?
Ja. ESF1Gamer post altijd door slotjes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 13:57:55 #8
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221037856
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja. ESF1Gamer post altijd door slotjes.
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 13:58:51 #9
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221037862
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voorbeschouwing.

Maar de echten kijken die race wel op een minischermpje rechtsonder de echte stream :Y
Dat wordt via telefoonscherm kijken en stig even helpen dat F1 subforum niet gesloopt wordt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 13:59:51 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037867
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat wordt via telefoonscherm kijken en stig even helpen dat F1 subforum niet gesloopt wordt.
Ik gebruik mijn minitablet daar wel voor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:00:27 #11
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221037871
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik gebruik mijn minitablet daar wel voor.
Dat kan ik ook doen, tenzij daar niet al automatisch ben uitgelogd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:01:21 #12
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221037879
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat wordt via telefoonscherm kijken en stig even helpen dat F1 subforum niet gesloopt wordt.
Dat valt wel mee
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 14 juni 2026 @ 14:02:07 #13
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221037880
Een nederlander wint of een andere nederlander.
Pure luxe
  zondag 14 juni 2026 @ 14:03:18 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221037887
Het lijkt wel of Buemi de kerbs veel meer mispeilt dan dat Hartley dat deed
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221037890
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:02 schreef THEFXR het volgende:
Een nederlander wint of een andere nederlander.
Pure luxe
Jinx het nou niet.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:04:39 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037906
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:04 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Jinx het nou niet.
Plottwist: de Pool wint.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:04:44 #17
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221037909
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:04 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Jinx het nou niet.
O-)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 14 juni 2026 @ 14:07:22 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221037939
De fixatie van de regie op die jongedame ipv het racen is wel ehm... bijzonder
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221037940
Buemi op stoom, rijdt de snelste ronde.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:07:29 #20
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221037942
Humor bij Toyota met die vrouwelijke monteur
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:07:58 #21
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221037952
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:07 schreef bedachtzaam het volgende:
Buemi op stoom, rijdt de snelste ronde.
Die snelste ronde was al uren geleden
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:09:32 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037971
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:07 schreef fietsie het volgende:
De fixatie van de regie op die jongedame ipv het racen is wel ehm... bijzonder
*terugspoelt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:10:09 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037973
Muah, niets bijzonders.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 14:11:11 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221037976
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*terugspoelt*
Afgelopen uren is ze steeds korte flashes in beeld op momenten dat er prima racebeelden waren verder
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:12:39 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221037984
https://nos.nl/artikel/26(...)terdam-zuid-na-brand

Je zou maar Le Mans willen kijken en daar wonen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221037986
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Afgelopen uren is ze steeds korte flashes in beeld op momenten dat er prima racebeelden waren verder
Of de camerman of de regisseur is op zoek
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 14 juni 2026 @ 14:13:14 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221037990
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En dan wint de #8 ;(
Je bent niet ver weg van je theorie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:14:07 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038000
Die #88 Ford: I have a problem

Ja, dat kunnen we zien _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 14 juni 2026 @ 14:14:31 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221038002
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)terdam-zuid-na-brand

Je zou maar Le Mans willen kijken en daar wonen :{
Rrrrrr....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:15:05 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038006
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
Die #88 Ford: I have a problem

Ja, dat kunnen we zien _O-
Kunnen we dat?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:17:51 #31
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038042
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)terdam-zuid-na-brand

Je zou maar Le Mans willen kijken en daar wonen :{
Dan weet je ook dat alles redelijk op de maximale capaciteit zit en voor herstel noodmaatregelen nodig zijn. Zou me niet verbazen als er in de komende periode meer spontane stroomstoringen in Rotterdam zullen zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221038046
Ergens wel jammer dat de top 3 allemaal dezelfde brandstof strategie heeft.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:18:34 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038049
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dan weet je ook dat alles redelijk op de maximale capaciteit zit en voor herstel noodmaatregelen nodig zijn. Zou me niet verbazen als er in de komende periode meer spontane stroomstoringen in Rotterdam zullen zijn.
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:19:10 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038051
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Faraday01 het volgende:
Ergens wel jammer dat de top 3 allemaal dezelfde brandstof strategie heeft.
Tegelijkertijd is het wel waarom ze zo dicht bij elkaar zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:19:29 #35
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221038055
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.
Ik heb vorig jaar 6 uur zonder stroom gezeten, omdat een schip leuk vond om tegen een hoogspanningsmast te varen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 14 juni 2026 @ 14:21:29 #36
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221038073
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:12 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)terdam-zuid-na-brand

Je zou maar Le Mans willen kijken en daar wonen :{
Aah geen F1 en misschien wel WK
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:21:43 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038074
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier is het niet zo extreem schrijnend en kan een brand op de juiste plek ook de hele wijk platleggen.
klopt, maar je ziet vaak na herstel dat er in het begin toch meer storingen zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:21:58 #38
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221038078
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Aah geen F1 en misschien wel WK
F1 > WK :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221038097
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tegelijkertijd is het wel waarom ze zo dicht bij elkaar zitten.
Dat zal. Nu gaat het alleen nog om wanneer je de laatste bandenwissel doet en de stints verdeelt. En natuurlijk heel en op het asfalt blijven. Met verschillende brandstofstrategien krijg je toch een extra dimensie.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:23:19 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038102
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
F1 > WK :{w
Le Mans > F1
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:25:44 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038141
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:23 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat zal. Nu gaat het alleen nog om wanneer je de laatste bandenwissel doet en de stints verdeelt. En natuurlijk heel en op het asfalt blijven. Met verschillende brandstofstrategien krijg je toch een extra dimensie.
Over een minuutje of 10 gaan ze, en een stint duurt zo'n 42-45 minuten. Tis ook echt net kut.

Maar... Buemi staat op banden die 1,5 stint verser zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 14:27:41 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221038156
De Vries moet toch straks de auto nog uit ivm de max 4 uur?/ (c.q. een Japanner in de auto bij de finish wens die toyota vast zal hebben)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:30:19 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038168
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:27 schreef fietsie het volgende:
De Vries moet toch straks de auto nog uit ivm de max 4 uur?/ (c.q. een Japanner in de auto bij de finish wens die toyota vast zal hebben)
Die is om 12:21 ingestapt volgens mijn bronnen en heeft het stuur overgenomen van Kobayashi. Lijkt me sterk dat ie hem niet gaat finishen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:31:11 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038171
Aan de andere kant, sinds 12:00 hebben ze bij de #8 alledrie gereden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:31:36 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038175
En op mijn stream vertellen ze dat Kobayashi weer in gaat stappen. Zat er weer eens totaal naast :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221038177
#8 dus ook geen fijne remmen meer
  zondag 14 juni 2026 @ 14:31:48 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221038179
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die is om 12:21 ingestapt volgens mijn bronnen en heeft het stuur overgenomen van Kobayashi. Lijkt me sterk dat ie hem niet gaat finishen.
Hmm het commentaar in de Youtube video ging uit van een rijderswissel. Daarna ben ik overgestapt op Eurosport maar sondsdien heb ik eigenlijk vooral reclames gekeken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:33:26 #48
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038188
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:31 schreef Nattekat het volgende:
En op mijn stream vertellen ze dat Kobayashi weer in gaat stappen. Zat er weer eens totaal naast :P
gaat ook gebeuren. Nyck heeft zo 3 stints gereden
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:34:27 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038193
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
gaat ook gebeuren. Nyck heeft zo 3 stints gereden
Had er makkelijk 5 van kunnen maken :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:34:48 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038196
Nyck neemt de snelste route.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:34:50 #51
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038197
Nyck door de grindbak de pits in
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221038199
Nyck mist de bocht bij de entry :9
pi_221038202
Een Hamiltontje!
Jack does it in real time...
pi_221038204
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck door de grindbak de pits in
Eurosport denkt dat het Buemi was :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:35:37 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038205
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:35 schreef DeeBee het volgende:
Een Hamiltontje!
Gelukkig niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:35:53 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038207
Geen Rast maar Frijns in de BMW :D
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:35:55 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038208
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:35 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Eurosport denkt dat het Buemi was :')
Wij missen RTL 7 ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:36:09 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038211
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
Geen Rast maar Frijns in de BMW :D
*O* w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:36:44 #59
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038216
Buemi gaat op oude banden finishen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221038220
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
Geen Rast maar Frijns in de BMW :D
Wel achter de #8 nu
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:39:52 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038235
Caddy gaat ook gokken met de banden
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 14 juni 2026 @ 14:40:42 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221038238
Zal Toyota Buemi voor de BMW hebben willen zetten als 'inhaal buffer'?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:41:07 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038242


@ESF1Gamer zo doen we dat :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221038244
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:40 schreef fietsie het volgende:
Zal Toyota Buemi voor de BMW hebben willen zetten als 'inhaal buffer'?
Vooral in geval van een safety car?
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:42:22 #65
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221038250
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

@:ESF1Gamer zo doen we dat :7
Ik heb geen zin om naar me werk/hobbykamer te gaan en mijn andere laptop op te starten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:42:32 #66
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038254
oh, ze gaan toch wisselen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:42:49 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038255
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb geen zin om naar me werk/hobbykamer te gaan en mijn andere laptop op te starten.
Je hebt mijn zegen om F1 te skippen :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:43:49 #68
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221038262
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je hebt mijn zegen om F1 te skippen :Y
start kan leuk zijn.

Ik kijk F1 wel via tablet om na le mans over te schakelen naar de tv.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 14 juni 2026 @ 14:43:50 #69
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221038263
Zou Max een klein schermpje hebben in de cockpit om de 24h te volgen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:44:23 #70
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038269
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:43 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
start kan leuk zijn.

Ik kijk F1 wel via tablet om na le mans over te schakelen naar de tv.
zoiets ga ik ook doen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:44:25 #71
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221038270
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:43 schreef fietsie het volgende:
Zou Max een klein schermpje hebben in de cockpit om de 24h te volgen?
Vast wel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:45:45 #72
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038280
Rokende AM hypercar
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:46:00 #73
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038283
Pit entry van Nyck wordt onderzocht
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 14 juni 2026 @ 14:46:03 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221038284
Ah, under investigation voor die charmante pits aktie van de Vries...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:46:07 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038285
Die auto bedenkt zich plotseling dat ie een Aston is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 14:47:18 #76
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221038290
quote:
11s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
Pit entry van Nyck wordt onderzocht
Aaaaah
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:47:33 #77
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221038291
quote:
11s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
Pit entry van Nyck wordt onderzocht
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:48:03 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038296
Kobayashi moet dus flink doorstampen om het gat groter te maken, voor de zekerheid
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:48:04 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038297
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
-O-
De BMW heeft dat ook gedaan en is ermee weggekomen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 14:48:24 #80
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221038301
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck door de grindbak de pits in
Daardoor nu UI...

Mèèèn!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221038303
Tijd voor Frijns om superfrijns te worden en alles uit die BMW te trekken.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 14:48:59 #82
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221038306
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De BMW heeft dat ook gedaan en is ermee weggekomen.
Je weet het maar nooit; Zie F1 stewards.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 14 juni 2026 @ 14:49:03 #83
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221038307
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:43 schreef fietsie het volgende:
Zou Max een klein schermpje hebben in de cockpit om de 24h te volgen?
Zag ik niet net. Heb beide op staan
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:49:47 #84
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038313
CAR 7 - WARNING FLAG - PIT ENTRY ROAD TRACK LIMITS AT 14:33:20 DE VRIES

Gelukkig maar
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 14 juni 2026 @ 14:50:01 #85
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221038318
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef bedachtzaam het volgende:
Tijd voor Frijns om superfrijns te worden en alles uit die BMW te trekken.
Dat is hij aan het doen ook.
2 sec de ronde sneller dan 8
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 14 juni 2026 @ 14:50:10 #86
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221038319
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
CAR 7 - WARNING FLAG - PIT ENTRY ROAD TRACK LIMITS AT 14:33:20 DE VRIES

Gelukkig maar
Ok ok ok ok
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:51:31 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038335
Buemi binnenhengelen *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 14:52:49 #88
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221038349
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
CAR 7 - WARNING FLAG - PIT ENTRY ROAD TRACK LIMITS AT 14:33:20 DE VRIES

Gelukkig maar
Phew!
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_221038354
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Buemi binnenhengelen *O*
Die gaat nu proberen een tijdje rijdende chicane te zijn
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:54:57 #90
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038367
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Die gaat nu proberen een tijdje rijdende chicane te zijn
Ze kunnen bij BMW proberen een rondje eerder te stoppen dan de #8 Toyota
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221038374
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ze kunnen bij BMW proberen een rondje eerder te stoppen dan de #8 Toyota
Dat is niet haalbaar toch vanwege energieverbruik
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:56:00 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038376
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Die gaat nu proberen een tijdje rijdende chicane te zijn
Prima.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 14:57:00 #93
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038384
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:55 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat is niet haalbaar toch vanwege energieverbruik
ze hebben 1 of 2 rondjes marge
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_221038402
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ze hebben 1 of 2 rondjes marge
Dan is het juist winst om zo laat mogelijk binnen te komen en korter stil te staan omdat je minder hoeft te tanken lijkt me.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 14 juni 2026 @ 15:00:21 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221038414
En daar was ze weer..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 15:00:29 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038419
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:59 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dan is het juist winst om zo laat mogelijk binnen te komen en korter stil te staan omdat je minder hoeft te tanken lijkt me.
je hebt de brandstof al aan boord, dus dat maakt niet uit
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 14 juni 2026 @ 15:00:47 #97
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221038423
Allard weer in Barcelona, die vliegt ook maar heen en weer.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 15:00:48 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221038424
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef fietsie het volgende:
En daar was ze weer..
Echt iedere keer als ik net niet zit op te letten _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 juni 2026 @ 15:01:23 #99
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221038433
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Echt iedere keer als ik net niet zit op te letten _O-
Je mist niet echt wat hoor (ik neem aan dat het om de jarige johanna gaat)
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 juni 2026 @ 15:01:48 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221038441
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef pmponer het volgende:
Allard weer in Barcelona, die vliegt ook maar heen en weer.
van de ene naar de andere bezemkast
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')