Daardoor nu UI...quote:
Je weet het maar nooit; Zie F1 stewards.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De BMW heeft dat ook gedaan en is ermee weggekomen.
Zag ik niet net. Heb beide op staanquote:Op zondag 14 juni 2026 14:43 schreef fietsie het volgende:
Zou Max een klein schermpje hebben in de cockpit om de 24h te volgen?
Dat is hij aan het doen ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef bedachtzaam het volgende:
Tijd voor Frijns om superfrijns te worden en alles uit die BMW te trekken.
Ok ok ok okquote:Op zondag 14 juni 2026 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
CAR 7 - WARNING FLAG - PIT ENTRY ROAD TRACK LIMITS AT 14:33:20 DE VRIES
Gelukkig maar
Phew!quote:Op zondag 14 juni 2026 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
CAR 7 - WARNING FLAG - PIT ENTRY ROAD TRACK LIMITS AT 14:33:20 DE VRIES
Gelukkig maar
Ze kunnen bij BMW proberen een rondje eerder te stoppen dan de #8 Toyotaquote:Op zondag 14 juni 2026 14:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die gaat nu proberen een tijdje rijdende chicane te zijn
Dat is niet haalbaar toch vanwege energieverbruikquote:Op zondag 14 juni 2026 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen bij BMW proberen een rondje eerder te stoppen dan de #8 Toyota
Prima.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die gaat nu proberen een tijdje rijdende chicane te zijn
ze hebben 1 of 2 rondjes margequote:Op zondag 14 juni 2026 14:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is niet haalbaar toch vanwege energieverbruik
Dan is het juist winst om zo laat mogelijk binnen te komen en korter stil te staan omdat je minder hoeft te tanken lijkt me.quote:
je hebt de brandstof al aan boord, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 14 juni 2026 14:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan is het juist winst om zo laat mogelijk binnen te komen en korter stil te staan omdat je minder hoeft te tanken lijkt me.
Je mist niet echt wat hoor (ik neem aan dat het om de jarige johanna gaat)quote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt iedere keer als ik net niet zit op te letten
van de ene naar de andere bezemkastquote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef pmponer het volgende:
Allard weer in Barcelona, die vliegt ook maar heen en weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |