Vooral in geval van een safety car?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:40 schreef fietsie het volgende:
Zal Toyota Buemi voor de BMW hebben willen zetten als 'inhaal buffer'?
Ik heb geen zin om naar me werk/hobbykamer te gaan en mijn andere laptop op te starten.quote:
Je hebt mijn zegen om F1 te skippenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar me werk/hobbykamer te gaan en mijn andere laptop op te starten.
start kan leuk zijn.quote:
zoiets ga ik ook doenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
start kan leuk zijn.
Ik kijk F1 wel via tablet om na le mans over te schakelen naar de tv.
Vast wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:43 schreef fietsie het volgende:
Zou Max een klein schermpje hebben in de cockpit om de 24h te volgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |