Zit die niet gewoon in een bezemkast in Hilversum?quote:Op zondag 14 juni 2026 15:00 schreef pmponer het volgende:
Allard weer in Barcelona, die vliegt ook maar heen en weer.
Dacht ik ook. Anders kan ie zowel F2, F1 en Le Mans doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit die niet gewoon in een bezemkast in Hilversum?
Geen fan van BMW vierwielers en het volk wat dit merk trekt. Hier in regio structureel overlast door wannabe coureurs met zo'n apparaat.quote:
Nee, die zit in Race Controlquote:Op zondag 14 juni 2026 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit die niet gewoon in een bezemkast in Hilversum?
Nieuwe winnaar is wel leuk, Toyota heeft er zat.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen fan van BMW vierwielers en het volk wat dit merk trekt. Hier in regio structureel overlast door wannabe coureurs met zo'n apparaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |