Spijtig van je handen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is sinds ik hem heb niet meer zo warm geweest dat ie nodig was, dus hij staat nog in de doos
Maar dit weekend krijgt ie dus zijn vuurdoop
Heb overigens een week lang last gehad van mijn handen (reuma) na het maar boven worstelen (bovenwoning) van de airco.
Mobiel en 30 kilo klinkt niet heel logisch![]()
O jawel. Vakantie in Zwitserland. Mooi heet weer. Alleen was de hotelkamer bloedheet, ook met ramen wijd open bleef het veel te warm om te slapen. Uiteindelijk toch wat geslapen, want ik werd wakker en was bijna versteend van de kou. Het kan er, vooral tegen eind augustus al, afkoelen tot een graad of 6. En dan weer omhoog klimmen nazr heet in de middag.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niets erger dan 2-3 uur slapen met een tropennacht en dan om 7u met 22 graden buiten nog naar je werk moeten.
hotels zonder aircoquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:55 schreef Teslynd het volgende:
[..]
O jawel. Vakantie in Zwitserland. Mooi heet weer. Alleen was de hotelkamer bloedheet, ook met ramen wijd open bleef het veel te warm om te slapen. Uiteindelijk toch wat geslapen, want ik werd wakker en was bijna versteend van de kou. Het kan er, vooral tegen eind augustus al, afkoelen tot een graad of 6. En dan weer omhoog klimmen nazr heet in de middag.
De Zwitserse hotelkamers doen niet aan luikjes boven de ramen. Het is ramen open of dicht. Bij één hotel hield ik het dicht, want er kon alleen een balkondeur open en die kwam uit op een doorlopende reeks balkons.
Ik vind Femke best een mooie vrouw eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:20 schreef Seeburg54 het volgende:
De tv aanzetten en als eerste vanmorgen die kop van Femke Halsema zien. En nog erger, horen praten.![]()
Verkeerde start van de dag, de toon is gezet.
Mooi maar capabel is wat anders.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Femke best een mooie vrouw eigenlijk.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Femke best een mooie vrouw eigenlijk.
Idd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef maily het volgende:
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
Ik vind 2 uur al lang ... maar dat ligt aan mijquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd.
Je zou toch denken dat als je iets te koop hebt gezet, er ook zo snel mogelijk vanaf wil, en daarom ook regelmatig de boel even checkt en zo snel mogelijk reageert op een bod of bericht.
Als iemand aan/op het werk is, kan die niet altijd meteen reageren natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind 2 uur al lang ... maar dat ligt aan mij
Haar uiterlijk boeit me niet, het is meer haar uitstraling. Ze heeft iets minachtends over zich. Ze straalt uit dat ze ver boven de mensen staat. Haar visie is overheersend, geen plaats voor andersdenkenden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is geen fris jong blaadje meer (60), maar ze heeft van nature best het een en ander mee.
Ik heb vorige week wat op marktplaats gezet en nog steeds geen reactie, ook vervelendquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef maily het volgende:
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
In before #waaromgebruikjedannietdezelfscanquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken?![]()
En ik maar als een razende roelie inpakken.![]()
Luie mensen. Het went nooit.
Heeft de Action niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
In before #waaromgebruikjedannietdezelfscan
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken?![]()
En ik maar als een razende roelie inpakken.![]()
Luie mensen. Het went nooit.
Ik wist dat het een gek jaar ging worden toen we in januari 4-5 keer sneeuw hadden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is
Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.
Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli
Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.
Bah
Klinkt heel erg bekend.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.
Is altijd wel iets, en dan zie ik mensen die later dan mij bij andere kassa's aansloten, allang weer weg zijn
Het ergste zijn nog die dingen die zogenaamd ergonomisch zijn... Vooral scharen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:21 schreef Kanaroe het volgende:
Dat gebruiksartikelen in de basis ontworpen zijn voor rechtshandigen
Soms een grote ergernis, maar het went wel
Ik hoop nog steeds dat dit het laatste gaat zijn deze zomer.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is
Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.
Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli
Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.
Bah
Dit denkt iedereen te hebben, zo ongeveer.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.
Is altijd wel iets, en dan zie ik mensen die later dan mij bij andere kassa's aansloten, allang weer weg zijn
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat dit het laatste gaat zijn deze zomer.
Mwa, weet niet. Kan ook zijn dat juli en augustus juist minder zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben bang van niet.
Officieel is het nog niet eens zomer.
In welk land woon jij dat het gisteren 32 graden was?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is
Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.
Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli
Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.
Bah
Nou inderdaad, daar kan ik ook helemaal niks meequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die dingen die zogenaamd ergonomisch zijn... Vooral scharen.
En dan uiteindelijk nog niet komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:32 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vooral die laatste woorden.
Het is nog geen 22.00quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk nog niet komen.
Nee maar heb vaak meegemaakt dat ze het uiteindelijk toch niet redden en het naar de volgende dag verplaatst wordtquote:
Dat had ik onlangs dus met DHL, stelletje lijersquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:16 schreef Eightyone het volgende:
Het is een brievenbuspakje, dat komt in principe met de gewone post mee. En gewoonlijk is die rond deze tijd al geweest.
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee maar heb vaak meegemaakt dat ze het uiteindelijk toch niet redden en het naar de volgende dag verplaatst wordt
Zodat je een hele dag voor Jan Lul/Janneke Kut gewacht hebt
Als het even kan koop ik liever iets in een stenen winkel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |