abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 juni 2026 @ 16:09:32 #31
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221061589
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
De aankomende temperaturen :{w

Staan 5 dagen van 30+ achtereen ingetekend.

Als dat daadwerkelijk uitkomt, dan zit ik hier in mijn regio al op 8 dagen van 30+ (toen het een paar weken geleden ook zo warm was, ook 3 dagen).

En dan is het officieel nog niet eens zomer.

Gelukkig recent een mobiele airco gekocht.

[ link | afbeelding ]
Liever dat dan het zeikweer van de afgelopen twee weken, kom maar op met die warmte :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:15:34 #32
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221061621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Liever dat dan het zeikweer van de afgelopen twee weken, kom maar op met die warmte :9
Normaliter zou ik zeggen, liever het regenachtige weer van de afgelopen weken dan die langdurige pleurishitte.

Maar eens kijken hoe mijn mobairco gaat bevallen.

Maar het liefst heb ik gewoon 3 maanden met temperaturen van tussen de 20 en de 25 graden.

Dat is heerlijk aangenaam, zowel voor buiten als voor binnen, en je kunt nog gewoon alles doen.

30+ is gewoon :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 juni 2026 @ 16:36:25 #33
284411 crew  heywoodu
pi_221061715
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
Maar het liefst heb ik gewoon 3 maanden met temperaturen van tussen de 20 en de 25 graden.

Juist, waarbij het dan in de avond/nacht/ochtend ook gewoon lekker wat afkoelt, zodat je de dag in elk geval een beetje fris kan beginnen ipv dat het voor je de deur uit moet al boven de 20 zit.
pi_221061841
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Normaliter zou ik zeggen, liever het regenachtige weer van de afgelopen weken dan die langdurige pleurishitte.

Maar eens kijken hoe mijn mobairco gaat bevallen.

Maar het liefst heb ik gewoon 3 maanden met temperaturen van tussen de 20 en de 25 graden.

Dat is heerlijk aangenaam, zowel voor buiten als voor binnen, en je kunt nog gewoon alles doen.

30+ is gewoon :{w
Lekker koud bed + binnen koel zonder airco (want die kan ik toch niet betalen) en dat de hele zomer is wat ik zou willen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221061844
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Juist, waarbij het dan in de avond/nacht/ochtend ook gewoon lekker wat afkoelt, zodat je de dag in elk geval een beetje fris kan beginnen ipv dat het voor je de deur uit moet al boven de 20 zit.
Niets erger dan 2-3 uur slapen met een tropennacht en dan om 7u met 22 graden buiten nog naar je werk moeten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:00:24 #36
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221063487
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niets erger dan 2-3 uur slapen met een tropennacht en dan om 7u met 22 graden buiten nog naar je werk moeten.
Ik kan het nog herinneren van toen het aan aantal zomers terug, overdag 40 graden was :{w

's Nachts kwam het buiten niet onder de 28 graden of zo.

Vreselijk was dat.

En mijn hond was toen kort daarvoor gesteriliseerd, dus die moest de hele tijd een speciaal rompertje aan 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:04:12 #37
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221063538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lekker koud bed + binnen koel zonder airco (want die kan ik toch niet betalen) en dat de hele zomer is wat ik zou willen.
Een vaste split unit airco kan ik ook niet betalen (laag inkomen wegens chronische ziekte) en mag sowieso niet van de verhuurder.

Maar een mobiele airco wel.

Bij de mijne zit iig een raamafdichtingskit bij.

Zal hem morgen of donderdag eens installeren zodat ie klaar is voor het hete weekend.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:05:03 #38
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221063552
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik kan het nog herinneren van toen het aan aantal zomers terug, overdag 40 graden was :{w

's Nachts kwam het buiten niet onder de 28 graden of zo.

Vreselijk was dat.

En mijn hond was toen kort daarvoor gesteriliseerd, dus die moest de hele tijd een speciaal rompertje aan 😱
De wanhopige pogingen om te slapen met twee ventilatoren (een normale naast het bed en nog een kleintje achter me) tegenover elkaar blazend.

Wat medisch gedoe later zie ik extra tegen zulke nachten op; m'n interne koeling is niet de allerbeste denkbaar.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:09:40 #39
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221063628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De wanhopige pogingen om te slapen met twee ventilatoren (een normale naast het bed en nog een kleintje achter me) tegenover elkaar blazend.
Zo breng ik elke zomer thuis door :D

Plafondventilator aan (koelmatje voor de hond ligt daar recht onder), en 2 van die torenventilators vanuit 2 verschillende richtingen op mij en de hond gericht.

En dat is prima te doen, zolang je blijft zitten.
Loop ik naar de keuken of de badkamer, of erger nog 😱 naar boven, meteen een klap.

Ben wat dat betreft erg benieuwd naar het weekend vwb mijn mobairco.


Was straks trouwens nog in Uden :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:39:02 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221064139
Ook erg hoog scorend qua irritatie factor, een dof oor :(

Bukte een uurtje geleden voorover om mijn sleutels op de pakken, die had ik laten vallen :(

En meteen toen ik weer rechtop stond, plop, mijn rechteroor dof :( :{w }:|

Heel irritant }:|

Nu maar opblijven tot 1 uur 's nachts zodat ik moe ben en moet gapen.

Of mijn economie leraar van heeeeeeel vroeger opzoeken en opbellen, want oh oh, wat was die man slaapverwekkend :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 17 juni 2026 @ 07:03:15 #41
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_221066812
Mensen die een vlag van 'Hup Holland Hup' hebben hangen.
Zowel Noord als Zuid Holland doet niet mee aan het WK Voetbal.
Toen ik eens iemand vroeg met zo'n vlag of hij voor Noord of Zuid Holland was werd ik wat raar aangekeken. :D
Daarop volgend: Hele huizen/straten/wijken (mn in de volkswijken) versie voor het voetballen.
Als je het doet, doe het dan ook met de olympische spelen/ de Tour de France. Wimbledon. het WK haken etc.
Net efkes anges
pi_221067148
Dat gebruiksartikelen in de basis ontworpen zijn voor rechtshandigen

Soms een grote ergernis, maar het went wel
pi_221067309
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het is sinds ik hem heb niet meer zo warm geweest dat ie nodig was, dus hij staat nog in de doos :D

Maar dit weekend krijgt ie dus zijn vuurdoop *O*

Heb overigens een week lang last gehad van mijn handen (reuma) na het maar boven worstelen (bovenwoning) van de airco.

Mobiel en 30 kilo klinkt niet heel logisch :D
Spijtig van je handen.

Doet me denken aan de woede van getroffen werknemers die dagelijks zwaar moesten sjouwen, dat ze niet meer dan 25kg per keer mochten sjouwen: dan moesten ze veel vaker heen en weer lopen.
En de eerste draagbare computer kreeg ik geen weging in.
pi_221067417
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niets erger dan 2-3 uur slapen met een tropennacht en dan om 7u met 22 graden buiten nog naar je werk moeten.
O jawel. Vakantie in Zwitserland. Mooi heet weer. Alleen was de hotelkamer bloedheet, ook met ramen wijd open bleef het veel te warm om te slapen. Uiteindelijk toch wat geslapen, want ik werd wakker en was bijna versteend van de kou. Het kan er, vooral tegen eind augustus al, afkoelen tot een graad of 6. En dan weer omhoog klimmen nazr heet in de middag.

De Zwitserse hotelkamers doen niet aan luikjes boven de ramen. Het is ramen open of dicht. Bij één hotel hield ik het dicht, want er kon alleen een balkondeur open en die kwam uit op een doorlopende reeks balkons.
pi_221076820
De tv aanzetten en als eerste vanmorgen die kop van Femke Halsema zien. En nog erger, horen praten. :r
Verkeerde start van de dag, de toon is gezet. }:|
pi_221077019
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:55 schreef Teslynd het volgende:

[..]
O jawel. Vakantie in Zwitserland. Mooi heet weer. Alleen was de hotelkamer bloedheet, ook met ramen wijd open bleef het veel te warm om te slapen. Uiteindelijk toch wat geslapen, want ik werd wakker en was bijna versteend van de kou. Het kan er, vooral tegen eind augustus al, afkoelen tot een graad of 6. En dan weer omhoog klimmen nazr heet in de middag.

De Zwitserse hotelkamers doen niet aan luikjes boven de ramen. Het is ramen open of dicht. Bij één hotel hield ik het dicht, want er kon alleen een balkondeur open en die kwam uit op een doorlopende reeks balkons.
hotels zonder airco :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221077052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:20 schreef Seeburg54 het volgende:
De tv aanzetten en als eerste vanmorgen die kop van Femke Halsema zien. En nog erger, horen praten. :r
Verkeerde start van de dag, de toon is gezet. }:|
Ik vind Femke best een mooie vrouw eigenlijk.
  donderdag 18 juni 2026 @ 09:13:39 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221077182
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind Femke best een mooie vrouw eigenlijk.
Mooi maar capabel is wat anders.
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:27:18 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221077722
Ik vind Femke een capabele vrouw.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221078505
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind Femke best een mooie vrouw eigenlijk.
:{w
pi_221078508
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Femke een capabele vrouw.
:{w
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:37:40 #52
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221078520
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:35 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
:{w
Het is geen fris jong blaadje meer (60), maar ze heeft van nature best het een en ander mee.
  Spellchecker donderdag 18 juni 2026 @ 13:27:22 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221079167
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:29:20 #54
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221079198
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef maily het volgende:
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
Idd.

Je zou toch denken dat als je iets te koop hebt gezet, er ook zo snel mogelijk vanaf wil, en daarom ook regelmatig de boel even checkt en zo snel mogelijk reageert op een bod of bericht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker donderdag 18 juni 2026 @ 13:29:55 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221079202
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Idd.

Je zou toch denken dat als je iets te koop hebt gezet, er ook zo snel mogelijk vanaf wil, en daarom ook regelmatig de boel even checkt en zo snel mogelijk reageert op een bod of bericht.
Ik vind 2 uur al lang ... maar dat ligt aan mij _O-
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:33:03 #56
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221079213
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:29 schreef maily het volgende:

[..]
Ik vind 2 uur al lang ... maar dat ligt aan mij _O-
Als iemand aan/op het werk is, kan die niet altijd meteen reageren natuurlijk.

Maar heb ook wel eens gehad dat er pas na dagen een reactie komt :')

En dan ook nog boos worden als ik zeg dat ik het inmiddels elders gekocht heb _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221079332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het is geen fris jong blaadje meer (60), maar ze heeft van nature best het een en ander mee.
Haar uiterlijk boeit me niet, het is meer haar uitstraling. Ze heeft iets minachtends over zich. Ze straalt uit dat ze ver boven de mensen staat. Haar visie is overheersend, geen plaats voor andersdenkenden.
  Redactie Frontpage donderdag 18 juni 2026 @ 14:17:58 #58
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221079708
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef maily het volgende:
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
Ik heb vorige week wat op marktplaats gezet en nog steeds geen reactie, ook vervelend -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221079781
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken? ;(
En ik maar als een razende roelie inpakken. :|W
Luie mensen. Het went nooit. :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Spellchecker donderdag 18 juni 2026 @ 14:21:16 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221079787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken? ;(
En ik maar als een razende roelie inpakken. :|W
Luie mensen. Het went nooit. :{
In before #waaromgebruikjedannietdezelfscan :!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')