abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:58:53 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221030265
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert. Zoals aan gedrag van anderen, bepaalde nare dingen die telkens weer opnieuw gebeuren die voorkomen hadden kunnen worden, of noem maar op. Uiteraard kun je niet gelijk alles bedenken waar je je aan ergert, dus je kunt hier op elk moment terugkomen om zulke zaken te posten als je weer iets te binnen schiet waar je je ook kapot aan kunt ergeren.

Dus wat zijn de zaken waar je je het meest aan ergert?

----------------

En door. *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door Eightyone op 13-06-2026 21:49:52 ]
pi_221030978
Mensen die op de winkelstraat op zo'n manier stil gaan staan en met elkaar gaan praten dat je er met moeite omheen kan. Het is vaak dan ook nog eens druk in de winkelstraat.

Iets anders waar ik mij groen en geel aan erger is mensen die nét ietsje langzamer als mij lopen en dan precies zo lopen dat ik er met moeite langs kan.
  zondag 14 juni 2026 @ 09:51:25 #3
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221036377
Waarom ontwerpen sommige horecazaken hun bestek btw zo, dat je er de helft trager mee eet dan nodig?

Het houten vorkje wat je bij The Salsa Shop krijgt, had anders gekund, om het zo maar even te zeggen.

Wel prima eten daar, dat wel.

[ Bericht 23% gewijzigd door Eightyone op 14-06-2026 10:00:55 ]
pi_221036383
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:51 schreef Eightyone het volgende:
Waarom ontwerpen sommige horecazaken hun bestek btw zo, dat je er de helft trager mee eet dan nodig?

Het houten vorkje wat je bij The Salsa Shop krijgt, had anders gekund, om het zo maar even te zeggen.
zij ontwerpen vrijwel zeker niks, ze kiezen uit standaard designs :!

maar ik herken verder je probleem niet
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 14 juni 2026 @ 09:55:08 #5
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221036394
Misschien ben ik gewoon onhandig. Is best mogelijk.
  zondag 14 juni 2026 @ 10:51:49 #6
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221036811
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Telefoonvork het volgende:
Mensen die op de winkelstraat op zo'n manier stil gaan staan en met elkaar gaan praten dat je er met moeite omheen kan. Het is vaak dan ook nog eens druk in de winkelstraat.

Iets anders waar ik mij groen en geel aan erger is mensen die nét ietsje langzamer als mij lopen en dan precies zo lopen dat ik er met moeite langs kan.
Gewoon lomp langslopen zodat je ze met de schouder raakt.

En als ze dan gaan miepen ze erop wijzen dat ze in de weg staan en je er anders niet door kon.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221036831
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon lomp langslopen zodat je ze met de schouder raakt.

En als ze dan gaan miepen ze erop wijzen dat ze in de weg staan en je er anders niet door kon.
Zelfs als je vriendelijk vraagt of je er even langs mag krijg je vaak een norse kop terug. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 14 juni 2026 @ 10:56:19 #8
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221036837
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zelfs als je vriendelijk vraagt of je er even langs mag krijg je vaak een norse kop terug. ;(
Daarom :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221036847
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon lomp langslopen zodat je ze met de schouder raakt.

En als ze dan gaan miepen ze erop wijzen dat ze in de weg staan en je er anders niet door kon.
Bekijk deze YouTube-video
pi_221037601
quote:
Is deze man ooit nog benaderd jaren later?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221040914
Tripadvisor recensies lezen en dan in je ooghoek reclame met teennagels zien. ;( “schimmel is een parasiet.” :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221041358
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
Tripadvisor recensies lezen en dan in je ooghoek reclame met teennagels zien. ;( “schimmel is een parasiet.” :')
Die heb ik hier op de FP en het forum :') ik word er onpasselijk van :r :{w
pi_221041502
Dat omslachtige gedoe bij de Burger King. Bestel je een whopper, moet je de kaas er extra bij bestellen, bestel je een sundae, moet je de saus er extra bij bestellen. Noem het dan gewoon geen sundae, maar gewoon een beker met softijs waar je nog saus bij moet bestellen. :{w
pi_221041862
Buurvrouw die om de haverklap in de tuin op haar triangel zit te tikken. Keer of honderd achter elkaar.
Ik heb haar eens gevraagd waarom ze dat doet en ze zegt dat het erg rustgevend is.
  Moderator / Redactie FP zondag 14 juni 2026 @ 21:33:24 #15
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221044088
Daar gaan we weer :(

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 14 juni 2026 @ 21:43:36 #16
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221044259
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is deze man ooit nog benaderd jaren later?
Ze hebben hem later wel geïnterviewd oid! Volgens mij was hij niet per se erg blij met hoe populair dat filmpje was geworden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker zondag 14 juni 2026 @ 21:44:45 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221044285
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar gaan we weer :(

[ afbeelding ]
Duckysino .... dat is de schuld van @Superbadeendje
  maandag 15 juni 2026 @ 10:11:00 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221048684
Krimpflatie: tijdschriften die een pagina of 40 dunner zijn dan dat je ze van een paar jaar terug herinnert (= bijna een kwart van het blad). Maar wel duurder.

Wel gekocht; 'Helden' blijft een passend cadeau voor een passief sportliefhebbende jarige met weinig wensen ("als je toch iets wil geven, vind ik een chocoladereep al lang goed"). Maar toch jammer.

---------------

Ook wat minder: de belichting in de nieuwe studio's van het RTL Nieuws en EditieNL. Het is van die rare verlichting die elke porie en rimpel verbergt, alsof we niet mogen zien dat sommige van de dames de 40 (of zelfs 50) gepasseerd zijn. Ze lijken opeens ook meer oranje. Het doet me aan covers van Duitse tijdschriften denken.

---------------

En (iig hier) grijsgedraaide muziek die opeens van streamingsdiensten verdwijnt. O.k., op YT staat het nog wel.

YouTube-link

[ Bericht 23% gewijzigd door Eightyone op 15-06-2026 18:30:08 ]
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2026 @ 11:16:22 #19
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_221048865
Mensen die bij de supermarkt op het gemak naar binnen lopen en het hele gangpad bezet houden met een slakken tempo.
En dan denk je het gehad te hebben, gaan ze op het gemak een mandje pakken gewoon in de ingang en de rij achter nog langer ophouden.

Kansloze idioten die met een hele kar vol met statie geld gaan inleveren bij een vestiging waar maar 1 automaat is.
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:57:18 #20
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221060273
De aankomende temperaturen :{w

Staan 5 dagen van 30+ achtereen ingetekend.

Als dat daadwerkelijk uitkomt, dan zit ik hier in mijn regio al op 8 dagen van 30+ (toen het een paar weken geleden ook zo warm was, ook 3 dagen).

En dan is het officieel nog niet eens zomer.

Gelukkig recent een mobiele airco gekocht.

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:04:30 #21
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221060380
Ik zou oorspronkelijk laat in deze maand een vakantie hebben geboekt.

Om fysieke redenen zijn die plannen naar de vroege herfst uitgesteld.

Qua weer is dat misschien wel niet zo erg. :')
pi_221060383
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:04 schreef Eightyone het volgende:
Ik zou oorspronkelijk laat in deze maand een vakantie hebben geboekt.

Om fysieke redenen zijn die plannen naar de vroege herfst uitgesteld.

Qua weer is dat misschien wel niet zo erg. :')
Waar ga je naartoe?
pi_221060387
Als de zin met AL begint, lees ik altijd AI.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:07:59 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221060423
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Waar ga je naartoe?
Ik moet nog boeken (ga ik ergens komende maand doen), maar waarschijnlijk Keulen.

Eigenlijk wilde ik naar Leipzig, maar m'n nek herstelt maar lastig. Die treinreis is wel erg lang.
pi_221060625
Ga een beetje kapot aan de hooikoorts. Snel weer een extra spray halen. |:)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221060637
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
De aankomende temperaturen :{w

Staan 5 dagen van 30+ achtereen ingetekend.

Als dat daadwerkelijk uitkomt, dan zit ik hier in mijn regio al op 8 dagen van 30+ (toen het een paar weken geleden ook zo warm was, ook 3 dagen).

En dan is het officieel nog niet eens zomer.

Gelukkig recent een mobiele airco gekocht.

[ link | afbeelding ]
Ik wilde nog vragen, die airco die met vertraging kwam. Hoe bevalt het?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:49:20 #27
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221060657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik wilde nog vragen, die airco die met vertraging kwam. Hoe bevalt het?
Het is sinds ik hem heb niet meer zo warm geweest dat ie nodig was, dus hij staat nog in de doos :D

Maar dit weekend krijgt ie dus zijn vuurdoop *O*

Heb overigens een week lang last gehad van mijn handen (reuma) na het maar boven worstelen (bovenwoning) van de airco.

Mobiel en 30 kilo klinkt niet heel logisch :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:50:30 #28
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221060662
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ga een beetje kapot aan de hooikoorts. Snel weer een extra spray halen. |:)
Kapot niet (*klopt af), maar wel geïrriteerde ogen.

Ceterizine tabletjes hier.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221060683
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:07 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ik moet nog boeken (ga ik ergens komende maand doen), maar waarschijnlijk Keulen.

Eigenlijk wilde ik naar Leipzig, maar m'n nek herstelt maar lastig. Die treinreis is wel erg lang.
Keulen heeft een leuke binnenstad :Y Dicht bij huis en toch lekker eruit, meer hoeft dat niet te zijn :)
  dinsdag 16 juni 2026 @ 14:01:07 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221060728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Keulen heeft een leuke binnenstad :Y Dicht bij huis en toch lekker eruit, meer hoeft dat niet te zijn :)
:Y

Er is aan het begin van het jaar iets in m'n nek geschoten, gewoon toen ik een kleine beweging maakte bij het tv kijken. :{

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 16-06-2026 15:08:52 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 juni 2026 @ 16:09:32 #31
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221061589
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
De aankomende temperaturen :{w

Staan 5 dagen van 30+ achtereen ingetekend.

Als dat daadwerkelijk uitkomt, dan zit ik hier in mijn regio al op 8 dagen van 30+ (toen het een paar weken geleden ook zo warm was, ook 3 dagen).

En dan is het officieel nog niet eens zomer.

Gelukkig recent een mobiele airco gekocht.

[ link | afbeelding ]
Liever dat dan het zeikweer van de afgelopen twee weken, kom maar op met die warmte :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:15:34 #32
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221061621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Liever dat dan het zeikweer van de afgelopen twee weken, kom maar op met die warmte :9
Normaliter zou ik zeggen, liever het regenachtige weer van de afgelopen weken dan die langdurige pleurishitte.

Maar eens kijken hoe mijn mobairco gaat bevallen.

Maar het liefst heb ik gewoon 3 maanden met temperaturen van tussen de 20 en de 25 graden.

Dat is heerlijk aangenaam, zowel voor buiten als voor binnen, en je kunt nog gewoon alles doen.

30+ is gewoon :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 juni 2026 @ 16:36:25 #33
284411 crew  heywoodu
pi_221061715
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
Maar het liefst heb ik gewoon 3 maanden met temperaturen van tussen de 20 en de 25 graden.

Juist, waarbij het dan in de avond/nacht/ochtend ook gewoon lekker wat afkoelt, zodat je de dag in elk geval een beetje fris kan beginnen ipv dat het voor je de deur uit moet al boven de 20 zit.
pi_221061841
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Normaliter zou ik zeggen, liever het regenachtige weer van de afgelopen weken dan die langdurige pleurishitte.

Maar eens kijken hoe mijn mobairco gaat bevallen.

Maar het liefst heb ik gewoon 3 maanden met temperaturen van tussen de 20 en de 25 graden.

Dat is heerlijk aangenaam, zowel voor buiten als voor binnen, en je kunt nog gewoon alles doen.

30+ is gewoon :{w
Lekker koud bed + binnen koel zonder airco (want die kan ik toch niet betalen) en dat de hele zomer is wat ik zou willen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221061844
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Juist, waarbij het dan in de avond/nacht/ochtend ook gewoon lekker wat afkoelt, zodat je de dag in elk geval een beetje fris kan beginnen ipv dat het voor je de deur uit moet al boven de 20 zit.
Niets erger dan 2-3 uur slapen met een tropennacht en dan om 7u met 22 graden buiten nog naar je werk moeten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:00:24 #36
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221063487
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niets erger dan 2-3 uur slapen met een tropennacht en dan om 7u met 22 graden buiten nog naar je werk moeten.
Ik kan het nog herinneren van toen het aan aantal zomers terug, overdag 40 graden was :{w

's Nachts kwam het buiten niet onder de 28 graden of zo.

Vreselijk was dat.

En mijn hond was toen kort daarvoor gesteriliseerd, dus die moest de hele tijd een speciaal rompertje aan 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:04:12 #37
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221063538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lekker koud bed + binnen koel zonder airco (want die kan ik toch niet betalen) en dat de hele zomer is wat ik zou willen.
Een vaste split unit airco kan ik ook niet betalen (laag inkomen wegens chronische ziekte) en mag sowieso niet van de verhuurder.

Maar een mobiele airco wel.

Bij de mijne zit iig een raamafdichtingskit bij.

Zal hem morgen of donderdag eens installeren zodat ie klaar is voor het hete weekend.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:05:03 #38
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221063552
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik kan het nog herinneren van toen het aan aantal zomers terug, overdag 40 graden was :{w

's Nachts kwam het buiten niet onder de 28 graden of zo.

Vreselijk was dat.

En mijn hond was toen kort daarvoor gesteriliseerd, dus die moest de hele tijd een speciaal rompertje aan 😱
De wanhopige pogingen om te slapen met twee ventilatoren (een normale naast het bed en nog een kleintje achter me) tegenover elkaar blazend.

Wat medisch gedoe later zie ik extra tegen zulke nachten op; m'n interne koeling is niet de allerbeste denkbaar.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:09:40 #39
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221063628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De wanhopige pogingen om te slapen met twee ventilatoren (een normale naast het bed en nog een kleintje achter me) tegenover elkaar blazend.
Zo breng ik elke zomer thuis door :D

Plafondventilator aan (koelmatje voor de hond ligt daar recht onder), en 2 van die torenventilators vanuit 2 verschillende richtingen op mij en de hond gericht.

En dat is prima te doen, zolang je blijft zitten.
Loop ik naar de keuken of de badkamer, of erger nog 😱 naar boven, meteen een klap.

Ben wat dat betreft erg benieuwd naar het weekend vwb mijn mobairco.


Was straks trouwens nog in Uden :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:39:02 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221064139
Ook erg hoog scorend qua irritatie factor, een dof oor :(

Bukte een uurtje geleden voorover om mijn sleutels op de pakken, die had ik laten vallen :(

En meteen toen ik weer rechtop stond, plop, mijn rechteroor dof :( :{w }:|

Heel irritant }:|

Nu maar opblijven tot 1 uur 's nachts zodat ik moe ben en moet gapen.

Of mijn economie leraar van heeeeeeel vroeger opzoeken en opbellen, want oh oh, wat was die man slaapverwekkend :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')