abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221060637
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
De aankomende temperaturen :{w

Staan 5 dagen van 30+ achtereen ingetekend.

Als dat daadwerkelijk uitkomt, dan zit ik hier in mijn regio al op 8 dagen van 30+ (toen het een paar weken geleden ook zo warm was, ook 3 dagen).

En dan is het officieel nog niet eens zomer.

Gelukkig recent een mobiele airco gekocht.

[ link | afbeelding ]
Ik wilde nog vragen, die airco die met vertraging kwam. Hoe bevalt het?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:49:20 #27
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221060657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik wilde nog vragen, die airco die met vertraging kwam. Hoe bevalt het?
Het is sinds ik hem heb niet meer zo warm geweest dat ie nodig was, dus hij staat nog in de doos :D

Maar dit weekend krijgt ie dus zijn vuurdoop *O*

Heb overigens een week lang last gehad van mijn handen (reuma) na het maar boven worstelen (bovenwoning) van de airco.

Mobiel en 30 kilo klinkt niet heel logisch :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:50:30 #28
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221060662
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ga een beetje kapot aan de hooikoorts. Snel weer een extra spray halen. |:)
Kapot niet (*klopt af), maar wel geïrriteerde ogen.

Ceterizine tabletjes hier.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221060683
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:07 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ik moet nog boeken (ga ik ergens komende maand doen), maar waarschijnlijk Keulen.

Eigenlijk wilde ik naar Leipzig, maar m'n nek herstelt maar lastig. Die treinreis is wel erg lang.
Keulen heeft een leuke binnenstad :Y Dicht bij huis en toch lekker eruit, meer hoeft dat niet te zijn :)
  dinsdag 16 juni 2026 @ 14:01:07 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221060728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Keulen heeft een leuke binnenstad :Y Dicht bij huis en toch lekker eruit, meer hoeft dat niet te zijn :)
:Y

Er is aan het begin van het jaar iets in m'n nek geschoten, gewoon toen ik een kleine beweging maakte bij het tv kijken. :{

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 16-06-2026 15:08:52 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 juni 2026 @ 16:09:32 #31
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221061589
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
De aankomende temperaturen :{w

Staan 5 dagen van 30+ achtereen ingetekend.

Als dat daadwerkelijk uitkomt, dan zit ik hier in mijn regio al op 8 dagen van 30+ (toen het een paar weken geleden ook zo warm was, ook 3 dagen).

En dan is het officieel nog niet eens zomer.

Gelukkig recent een mobiele airco gekocht.

[ link | afbeelding ]
Liever dat dan het zeikweer van de afgelopen twee weken, kom maar op met die warmte :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:15:34 #32
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221061621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Liever dat dan het zeikweer van de afgelopen twee weken, kom maar op met die warmte :9
Normaliter zou ik zeggen, liever het regenachtige weer van de afgelopen weken dan die langdurige pleurishitte.

Maar eens kijken hoe mijn mobairco gaat bevallen.

Maar het liefst heb ik gewoon 3 maanden met temperaturen van tussen de 20 en de 25 graden.

Dat is heerlijk aangenaam, zowel voor buiten als voor binnen, en je kunt nog gewoon alles doen.

30+ is gewoon :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 juni 2026 @ 16:36:25 #33
284411 crew  heywoodu
pi_221061715
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
Maar het liefst heb ik gewoon 3 maanden met temperaturen van tussen de 20 en de 25 graden.

Juist, waarbij het dan in de avond/nacht/ochtend ook gewoon lekker wat afkoelt, zodat je de dag in elk geval een beetje fris kan beginnen ipv dat het voor je de deur uit moet al boven de 20 zit.
pi_221061841
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Normaliter zou ik zeggen, liever het regenachtige weer van de afgelopen weken dan die langdurige pleurishitte.

Maar eens kijken hoe mijn mobairco gaat bevallen.

Maar het liefst heb ik gewoon 3 maanden met temperaturen van tussen de 20 en de 25 graden.

Dat is heerlijk aangenaam, zowel voor buiten als voor binnen, en je kunt nog gewoon alles doen.

30+ is gewoon :{w
Lekker koud bed + binnen koel zonder airco (want die kan ik toch niet betalen) en dat de hele zomer is wat ik zou willen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221061844
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Juist, waarbij het dan in de avond/nacht/ochtend ook gewoon lekker wat afkoelt, zodat je de dag in elk geval een beetje fris kan beginnen ipv dat het voor je de deur uit moet al boven de 20 zit.
Niets erger dan 2-3 uur slapen met een tropennacht en dan om 7u met 22 graden buiten nog naar je werk moeten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:00:24 #36
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221063487
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niets erger dan 2-3 uur slapen met een tropennacht en dan om 7u met 22 graden buiten nog naar je werk moeten.
Ik kan het nog herinneren van toen het aan aantal zomers terug, overdag 40 graden was :{w

's Nachts kwam het buiten niet onder de 28 graden of zo.

Vreselijk was dat.

En mijn hond was toen kort daarvoor gesteriliseerd, dus die moest de hele tijd een speciaal rompertje aan 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:04:12 #37
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221063538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lekker koud bed + binnen koel zonder airco (want die kan ik toch niet betalen) en dat de hele zomer is wat ik zou willen.
Een vaste split unit airco kan ik ook niet betalen (laag inkomen wegens chronische ziekte) en mag sowieso niet van de verhuurder.

Maar een mobiele airco wel.

Bij de mijne zit iig een raamafdichtingskit bij.

Zal hem morgen of donderdag eens installeren zodat ie klaar is voor het hete weekend.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:05:03 #38
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221063552
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik kan het nog herinneren van toen het aan aantal zomers terug, overdag 40 graden was :{w

's Nachts kwam het buiten niet onder de 28 graden of zo.

Vreselijk was dat.

En mijn hond was toen kort daarvoor gesteriliseerd, dus die moest de hele tijd een speciaal rompertje aan 😱
De wanhopige pogingen om te slapen met twee ventilatoren (een normale naast het bed en nog een kleintje achter me) tegenover elkaar blazend.

Wat medisch gedoe later zie ik extra tegen zulke nachten op; m'n interne koeling is niet de allerbeste denkbaar.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:09:40 #39
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221063628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De wanhopige pogingen om te slapen met twee ventilatoren (een normale naast het bed en nog een kleintje achter me) tegenover elkaar blazend.
Zo breng ik elke zomer thuis door :D

Plafondventilator aan (koelmatje voor de hond ligt daar recht onder), en 2 van die torenventilators vanuit 2 verschillende richtingen op mij en de hond gericht.

En dat is prima te doen, zolang je blijft zitten.
Loop ik naar de keuken of de badkamer, of erger nog 😱 naar boven, meteen een klap.

Ben wat dat betreft erg benieuwd naar het weekend vwb mijn mobairco.


Was straks trouwens nog in Uden :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:39:02 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221064139
Ook erg hoog scorend qua irritatie factor, een dof oor :(

Bukte een uurtje geleden voorover om mijn sleutels op de pakken, die had ik laten vallen :(

En meteen toen ik weer rechtop stond, plop, mijn rechteroor dof :( :{w }:|

Heel irritant }:|

Nu maar opblijven tot 1 uur 's nachts zodat ik moe ben en moet gapen.

Of mijn economie leraar van heeeeeeel vroeger opzoeken en opbellen, want oh oh, wat was die man slaapverwekkend :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 17 juni 2026 @ 07:03:15 #41
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_221066812
Mensen die een vlag van 'Hup Holland Hup' hebben hangen.
Zowel Noord als Zuid Holland doet niet mee aan het WK Voetbal.
Toen ik eens iemand vroeg met zo'n vlag of hij voor Noord of Zuid Holland was werd ik wat raar aangekeken. :D
Daarop volgend: Hele huizen/straten/wijken (mn in de volkswijken) versie voor het voetballen.
Als je het doet, doe het dan ook met de olympische spelen/ de Tour de France. Wimbledon. het WK haken etc.
Net efkes anges
pi_221067148
Dat gebruiksartikelen in de basis ontworpen zijn voor rechtshandigen

Soms een grote ergernis, maar het went wel
pi_221067309
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het is sinds ik hem heb niet meer zo warm geweest dat ie nodig was, dus hij staat nog in de doos :D

Maar dit weekend krijgt ie dus zijn vuurdoop *O*

Heb overigens een week lang last gehad van mijn handen (reuma) na het maar boven worstelen (bovenwoning) van de airco.

Mobiel en 30 kilo klinkt niet heel logisch :D
Spijtig van je handen.

Doet me denken aan de woede van getroffen werknemers die dagelijks zwaar moesten sjouwen, dat ze niet meer dan 25kg per keer mochten sjouwen: dan moesten ze veel vaker heen en weer lopen.
En de eerste draagbare computer kreeg ik geen weging in.
pi_221067417
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niets erger dan 2-3 uur slapen met een tropennacht en dan om 7u met 22 graden buiten nog naar je werk moeten.
O jawel. Vakantie in Zwitserland. Mooi heet weer. Alleen was de hotelkamer bloedheet, ook met ramen wijd open bleef het veel te warm om te slapen. Uiteindelijk toch wat geslapen, want ik werd wakker en was bijna versteend van de kou. Het kan er, vooral tegen eind augustus al, afkoelen tot een graad of 6. En dan weer omhoog klimmen nazr heet in de middag.

De Zwitserse hotelkamers doen niet aan luikjes boven de ramen. Het is ramen open of dicht. Bij één hotel hield ik het dicht, want er kon alleen een balkondeur open en die kwam uit op een doorlopende reeks balkons.
pi_221076820
De tv aanzetten en als eerste vanmorgen die kop van Femke Halsema zien. En nog erger, horen praten. :r
Verkeerde start van de dag, de toon is gezet. }:|
pi_221077019
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:55 schreef Teslynd het volgende:

[..]
O jawel. Vakantie in Zwitserland. Mooi heet weer. Alleen was de hotelkamer bloedheet, ook met ramen wijd open bleef het veel te warm om te slapen. Uiteindelijk toch wat geslapen, want ik werd wakker en was bijna versteend van de kou. Het kan er, vooral tegen eind augustus al, afkoelen tot een graad of 6. En dan weer omhoog klimmen nazr heet in de middag.

De Zwitserse hotelkamers doen niet aan luikjes boven de ramen. Het is ramen open of dicht. Bij één hotel hield ik het dicht, want er kon alleen een balkondeur open en die kwam uit op een doorlopende reeks balkons.
hotels zonder airco :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221077052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:20 schreef Seeburg54 het volgende:
De tv aanzetten en als eerste vanmorgen die kop van Femke Halsema zien. En nog erger, horen praten. :r
Verkeerde start van de dag, de toon is gezet. }:|
Ik vind Femke best een mooie vrouw eigenlijk.
  donderdag 18 juni 2026 @ 09:13:39 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221077182
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind Femke best een mooie vrouw eigenlijk.
Mooi maar capabel is wat anders.
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:27:18 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221077722
Ik vind Femke een capabele vrouw.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221078505
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind Femke best een mooie vrouw eigenlijk.
:{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')