zij ontwerpen vrijwel zeker niks, ze kiezen uit standaard designsquote:Op zondag 14 juni 2026 09:51 schreef Eightyone het volgende:
Waarom ontwerpen sommige horecazaken hun bestek btw zo, dat je er de helft trager mee eet dan nodig?
Het houten vorkje wat je bij The Salsa Shop krijgt, had anders gekund, om het zo maar even te zeggen.
Gewoon lomp langslopen zodat je ze met de schouder raakt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef Telefoonvork het volgende:
Mensen die op de winkelstraat op zo'n manier stil gaan staan en met elkaar gaan praten dat je er met moeite omheen kan. Het is vaak dan ook nog eens druk in de winkelstraat.
Iets anders waar ik mij groen en geel aan erger is mensen die nét ietsje langzamer als mij lopen en dan precies zo lopen dat ik er met moeite langs kan.
Zelfs als je vriendelijk vraagt of je er even langs mag krijg je vaak een norse kop terug.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon lomp langslopen zodat je ze met de schouder raakt.
En als ze dan gaan miepen ze erop wijzen dat ze in de weg staan en je er anders niet door kon.
Daaromquote:Op zondag 14 juni 2026 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs als je vriendelijk vraagt of je er even langs mag krijg je vaak een norse kop terug.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon lomp langslopen zodat je ze met de schouder raakt.
En als ze dan gaan miepen ze erop wijzen dat ze in de weg staan en je er anders niet door kon.
Is deze man ooit nog benaderd jaren later?quote:
Die heb ik hier op de FP en het forumquote:Op zondag 14 juni 2026 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
Tripadvisor recensies lezen en dan in je ooghoek reclame met teennagels zien.“schimmel is een parasiet.”
Ze hebben hem later wel geïnterviewd oid! Volgens mij was hij niet per se erg blij met hoe populair dat filmpje was geworden.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is deze man ooit nog benaderd jaren later?
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:04 schreef Eightyone het volgende:
Ik zou oorspronkelijk laat in deze maand een vakantie hebben geboekt.
Om fysieke redenen zijn die plannen naar de vroege herfst uitgesteld.
Qua weer is dat misschien wel niet zo erg.
Ik moet nog boeken (ga ik ergens komende maand doen), maar waarschijnlijk Keulen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |