abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221078508
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Femke een capabele vrouw.
:{w
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:37:40 #52
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221078520
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:35 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
:{w
Het is geen fris jong blaadje meer (60), maar ze heeft van nature best het een en ander mee.
  Spellchecker donderdag 18 juni 2026 @ 13:27:22 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221079167
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:29:20 #54
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221079198
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef maily het volgende:
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
Idd.

Je zou toch denken dat als je iets te koop hebt gezet, er ook zo snel mogelijk vanaf wil, en daarom ook regelmatig de boel even checkt en zo snel mogelijk reageert op een bod of bericht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker donderdag 18 juni 2026 @ 13:29:55 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221079202
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Idd.

Je zou toch denken dat als je iets te koop hebt gezet, er ook zo snel mogelijk vanaf wil, en daarom ook regelmatig de boel even checkt en zo snel mogelijk reageert op een bod of bericht.
Ik vind 2 uur al lang ... maar dat ligt aan mij _O-
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:33:03 #56
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221079213
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:29 schreef maily het volgende:

[..]
Ik vind 2 uur al lang ... maar dat ligt aan mij _O-
Als iemand aan/op het werk is, kan die niet altijd meteen reageren natuurlijk.

Maar heb ook wel eens gehad dat er pas na dagen een reactie komt :')

En dan ook nog boos worden als ik zeg dat ik het inmiddels elders gekocht heb _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221079332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het is geen fris jong blaadje meer (60), maar ze heeft van nature best het een en ander mee.
Haar uiterlijk boeit me niet, het is meer haar uitstraling. Ze heeft iets minachtends over zich. Ze straalt uit dat ze ver boven de mensen staat. Haar visie is overheersend, geen plaats voor andersdenkenden.
  Redactie Frontpage donderdag 18 juni 2026 @ 14:17:58 #58
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221079708
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef maily het volgende:
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
Ik heb vorige week wat op marktplaats gezet en nog steeds geen reactie, ook vervelend -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221079781
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken? ;(
En ik maar als een razende roelie inpakken. :|W
Luie mensen. Het went nooit. :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Spellchecker donderdag 18 juni 2026 @ 14:21:16 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221079787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken? ;(
En ik maar als een razende roelie inpakken. :|W
Luie mensen. Het went nooit. :{
In before #waaromgebruikjedannietdezelfscan :!
pi_221079907
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:21 schreef maily het volgende:

[..]
In before #waaromgebruikjedannietdezelfscan :!
Heeft de Action niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:16:55 #62
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221082224


Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is :{w

Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.

Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli :{w

Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.

Bah :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:19:22 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221082245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken? ;(
En ik maar als een razende roelie inpakken. :|W
Luie mensen. Het went nooit. :{
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.
Is altijd wel iets, en dan zie ik mensen die later dan mij bij andere kassa's aansloten, allang weer weg zijn :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221082321
quote:
87s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]

Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is :{w

Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.

Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli :{w

Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.

Bah :r
Ik wist dat het een gek jaar ging worden toen we in januari 4-5 keer sneeuw hadden. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:32:27 #65
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_221082324
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.
Is altijd wel iets, en dan zie ik mensen die later dan mij bij andere kassa's aansloten, allang weer weg zijn :')
Klinkt heel erg bekend. :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_221082670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 08:21 schreef Kanaroe het volgende:
Dat gebruiksartikelen in de basis ontworpen zijn voor rechtshandigen

Soms een grote ergernis, maar het went wel
Het ergste zijn nog die dingen die zogenaamd ergonomisch zijn... Vooral scharen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221082772
quote:
87s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]

Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is :{w

Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.

Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli :{w

Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.

Bah :r
Ik hoop nog steeds dat dit het laatste gaat zijn deze zomer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 juni 2026 @ 21:28:56 #68
284411 crew  heywoodu
pi_221082848
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.
Is altijd wel iets, en dan zie ik mensen die later dan mij bij andere kassa's aansloten, allang weer weg zijn :')
Dit denkt iedereen te hebben, zo ongeveer.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:45:10 #69
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221083078
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik hoop nog steeds dat dit het laatste gaat zijn deze zomer.
Ben bang van niet.

Officieel is het nog niet eens zomer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221083168
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ben bang van niet.

Officieel is het nog niet eens zomer.
Mwa, weet niet. Kan ook zijn dat juli en augustus juist minder zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221084224
quote:
87s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]

Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is :{w

Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.

Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli :{w

Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.

Bah :r
In welk land woon jij dat het gisteren 32 graden was?

Hoogste was in Limburg, 27.1.
pi_221084358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef knoopie het volgende:

[..]
Het ergste zijn nog die dingen die zogenaamd ergonomisch zijn... Vooral scharen.
Nou inderdaad, daar kan ik ook helemaal niks mee
Of vulpennen

Voordeel; wij linkshandigen worden wel verplicht creatief
(Een dunschiller voor linkshandigen bestaat ook lees ik net....dat wil ik)
pi_221096439
Ik heb nooit door wanneer ik aan het eind van een foundation flesje (of lippenstift) zit.
Gevolg: lelijke huid, twijfels wat er mis is met m’n huid, terwijl ik met een nieuwe fles er weer gelikt uitzie.
Ik leer het nooit. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 12:32:59 #74
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221096716


:%

Vooral die laatste woorden.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 12:55:09 #75
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221096811
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:32 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]

:%

Vooral die laatste woorden.
En dan uiteindelijk nog niet komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 13:05:03 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221096866
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
En dan uiteindelijk nog niet komen.
Het is nog geen 22.00 :!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:09:46 #77
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221096905
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:05 schreef maily het volgende:

[..]
Het is nog geen 22.00 :!
Nee maar heb vaak meegemaakt dat ze het uiteindelijk toch niet redden en het naar de volgende dag verplaatst wordt :(

Zodat je een hele dag voor Jan Lul/Janneke Kut gewacht hebt :{w

Als het even kan koop ik liever iets in een stenen winkel.

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 20-06-2026 13:19:40 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:16:03 #78
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221097016
Het is een brievenbuspakje, dat komt in principe met de gewone post mee. En gewoonlijk is die rond deze tijd al geweest.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 juni 2026 @ 15:49:52 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221098260
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:16 schreef Eightyone het volgende:
Het is een brievenbuspakje, dat komt in principe met de gewone post mee. En gewoonlijk is die rond deze tijd al geweest.
Dat had ik onlangs dus met DHL, stelletje lijers :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221098288
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nee maar heb vaak meegemaakt dat ze het uiteindelijk toch niet redden en het naar de volgende dag verplaatst wordt :(

Zodat je een hele dag voor Jan Lul/Janneke Kut gewacht hebt :{w

Als het even kan koop ik liever iets in een stenen winkel.
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijn :@ Wat bestellen op internet en zo thuis laten bezorgen is toch pure luxe? Vind ik dan hoor. Als ze het niet redden, so be it. Dat is het risico wat je neemt. Wil je dat niet dan ga je zelf naar de winkel.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 juni 2026 @ 16:15:34 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221098658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijn :@ Wat bestellen op internet en zo thuis laten bezorgen is toch pure luxe? Vind ik dan hoor. Als ze het niet redden, so be it. Dat is het risico wat je neemt. Wil je dat niet dan ga je zelf naar de winkel.
Ja dat is ook niet de reden van het gezeur. Er wordt gezegd en beloofd dat ze vandaag langskomen, en dan oeps hihi lukt niet, hele dag voor nop gewacht, maar morgen komen we echt hoor :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 20 juni 2026 @ 16:25:11 #82
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221098692
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijn :@ Wat bestellen op internet en zo thuis laten bezorgen is toch pure luxe? Vind ik dan hoor. Als ze het niet redden, so be it. Dat is het risico wat je neemt. Wil je dat niet dan ga je zelf naar de winkel.
Weet ik. Ik ben vorige week nog gewoon in stenen winkels geweest (dagje weg). Maar bijvoorbeeld heel specifieke electronica-accessoires hebben ze daar vaak niet.

Of, in het geval van Mediamarkt, 30 euro duurder dan elders.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 20-06-2026 17:57:55 ]
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:26:30 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221103041


[ Bericht 100% gewijzigd door Eightyone op 20-06-2026 22:14:12 (Dom) ]
pi_221103139
Dit topic staat vol met onbenullige ergernissen. Volgens mij is je ergens dood aan ergeren iets anders.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221103438
Klanten die vragen of je broodjes e.d. van gisteren zijn wanneer deze afgekoeld in het vak liggen ;(

Punt 1. Ik verkoop geen oude zooi
Punt 2. Het is onmogelijk om constant warme/semi warme producten in de winkel te hebben liggen als deze binnen een kwartiertje redelijk afgekoeld zijn.
Punt 3. Een bakker heeft ook niet constant warme producten in de winkel liggen.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:31:47 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221106046
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
Dit topic staat vol met onbenullige ergernissen. Volgens mij is je ergens dood aan ergeren iets anders.
De meeste mensen hebben het te goed, zo blijkt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221108771
Zand uit een wetsuit krijgen. Het gaat er nooit 100% uit.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221108947
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klanten die vragen of je broodjes e.d. van gisteren zijn wanneer deze afgekoeld in het vak liggen ;(

Punt 1. Ik verkoop geen oude zooi
Punt 2. Het is onmogelijk om constant warme/semi warme producten in de winkel te hebben liggen als deze binnen een kwartiertje redelijk afgekoeld zijn.
Punt 3. Een bakker heeft ook niet constant warme producten in de winkel liggen.
Wat een stomme mensen. :* Ik zou me nooit afvragen of iets niet vers is. Alles is gewoon vers gebakken. Warm of koud.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221109704
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat een stomme mensen. :* Ik zou me nooit afvragen of iets niet vers is. Alles is gewoon vers gebakken. Warm of koud.

Tegenwoordig moet je wel een dikke huid en flinke acteerskills hebben als je in een winkel werkt :') Ik heb al een paar keer gedacht, dit verdient echt een oscar nominatie wanneer ik weer eens aardig moest blijven tegen een onbeschofte klant :P
  maandag 22 juni 2026 @ 05:04:29 #90
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221114811
Suzan & Freek.

Nog afgezien van die liedjes: het lijken me, onder de heilige verpakking, zeldzaam gehaaide types. *mompelt iets over emoporno*

https://x.com/i/status/2068735867632390185

...leuk schilderwerkje van 7 maanden oude Sef.
pi_221115138
Ricky van Wolfswinkel :r
Pecunia non olet
pi_221116662
Wijde linnen broeken waarvan je broekspijpen om of tussen een pedaal gaanzitten tijdens het fietsen.

Met elastieken vertrekken is me ook weer zowat. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Pisces29 op 22-06-2026 11:46:07 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221116824
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wijde linnen broeken waarvan je broekspijpen om of tussen een pedaal gaanzitten tijdens het fietsen.

Met elastieken vertrekken is me ook weer zowat. :+
Oprollen? :P
pi_221116927
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oprollen? :P
Nee, dan wordt het gekreukt (en blijft niet zitten). :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:36:46 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221117108
Niet fietsen, probleem opgelost *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:55:27 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221117271
Dat Albert Heijn WK lied met dat Amsterdamse accent.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 22 juni 2026 @ 13:00:43 #97
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221117289
quote:
13s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
Dat Albert Heijn WK lied met dat Amsterdamse accent.
Die heb ik kennelijk nog weten te ontwijken, want dat zegt me niks :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221117307
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:36 schreef StateOfMind het volgende:
Niet fietsen, probleem opgelost *O*
Of iemand charteren voor op een tandem zodat diegene al het werk gaat doen *O*
  maandag 22 juni 2026 @ 13:07:48 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221117311
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die heb ik kennelijk nog weten te ontwijken, want dat zegt me niks :D
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoor het helaas elke keer als ik de Albert Heijn binnen stap.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 22 juni 2026 @ 13:11:44 #100
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221117330
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoor het helaas elke keer als ik de Albert Heijn binnen stap.
Niet geklikt :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')