Idd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef maily het volgende:
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
Ik vind 2 uur al lang ... maar dat ligt aan mijquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd.
Je zou toch denken dat als je iets te koop hebt gezet, er ook zo snel mogelijk vanaf wil, en daarom ook regelmatig de boel even checkt en zo snel mogelijk reageert op een bod of bericht.
Als iemand aan/op het werk is, kan die niet altijd meteen reageren natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind 2 uur al lang ... maar dat ligt aan mij
Haar uiterlijk boeit me niet, het is meer haar uitstraling. Ze heeft iets minachtends over zich. Ze straalt uit dat ze ver boven de mensen staat. Haar visie is overheersend, geen plaats voor andersdenkenden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is geen fris jong blaadje meer (60), maar ze heeft van nature best het een en ander mee.
Ik heb vorige week wat op marktplaats gezet en nog steeds geen reactie, ook vervelendquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef maily het volgende:
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
In before #waaromgebruikjedannietdezelfscanquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken?![]()
En ik maar als een razende roelie inpakken.![]()
Luie mensen. Het went nooit.
Heeft de Action niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
In before #waaromgebruikjedannietdezelfscan
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken?![]()
En ik maar als een razende roelie inpakken.![]()
Luie mensen. Het went nooit.
Ik wist dat het een gek jaar ging worden toen we in januari 4-5 keer sneeuw hadden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is
Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.
Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli
Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.
Bah
Klinkt heel erg bekend.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.
Is altijd wel iets, en dan zie ik mensen die later dan mij bij andere kassa's aansloten, allang weer weg zijn
Het ergste zijn nog die dingen die zogenaamd ergonomisch zijn... Vooral scharen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:21 schreef Kanaroe het volgende:
Dat gebruiksartikelen in de basis ontworpen zijn voor rechtshandigen
Soms een grote ergernis, maar het went wel
Ik hoop nog steeds dat dit het laatste gaat zijn deze zomer.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is
Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.
Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli
Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.
Bah
Dit denkt iedereen te hebben, zo ongeveer.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.
Is altijd wel iets, en dan zie ik mensen die later dan mij bij andere kassa's aansloten, allang weer weg zijn
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat dit het laatste gaat zijn deze zomer.
Mwa, weet niet. Kan ook zijn dat juli en augustus juist minder zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben bang van niet.
Officieel is het nog niet eens zomer.
In welk land woon jij dat het gisteren 32 graden was?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is
Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.
Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli
Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.
Bah
Nou inderdaad, daar kan ik ook helemaal niks meequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die dingen die zogenaamd ergonomisch zijn... Vooral scharen.
En dan uiteindelijk nog niet komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:32 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vooral die laatste woorden.
Het is nog geen 22.00quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk nog niet komen.
Nee maar heb vaak meegemaakt dat ze het uiteindelijk toch niet redden en het naar de volgende dag verplaatst wordtquote:
Dat had ik onlangs dus met DHL, stelletje lijersquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:16 schreef Eightyone het volgende:
Het is een brievenbuspakje, dat komt in principe met de gewone post mee. En gewoonlijk is die rond deze tijd al geweest.
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee maar heb vaak meegemaakt dat ze het uiteindelijk toch niet redden en het naar de volgende dag verplaatst wordt
Zodat je een hele dag voor Jan Lul/Janneke Kut gewacht hebt
Als het even kan koop ik liever iets in een stenen winkel.
Ja dat is ook niet de reden van het gezeur. Er wordt gezegd en beloofd dat ze vandaag langskomen, en dan oeps hihi lukt niet, hele dag voor nop gewacht, maar morgen komen we echt hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijnWat bestellen op internet en zo thuis laten bezorgen is toch pure luxe? Vind ik dan hoor. Als ze het niet redden, so be it. Dat is het risico wat je neemt. Wil je dat niet dan ga je zelf naar de winkel.
Weet ik. Ik ben vorige week nog gewoon in stenen winkels geweest (dagje weg). Maar bijvoorbeeld heel specifieke electronica-accessoires hebben ze daar vaak niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijnWat bestellen op internet en zo thuis laten bezorgen is toch pure luxe? Vind ik dan hoor. Als ze het niet redden, so be it. Dat is het risico wat je neemt. Wil je dat niet dan ga je zelf naar de winkel.
De meeste mensen hebben het te goed, zo blijkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
Dit topic staat vol met onbenullige ergernissen. Volgens mij is je ergens dood aan ergeren iets anders.
Wat een stomme mensen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klanten die vragen of je broodjes e.d. van gisteren zijn wanneer deze afgekoeld in het vak liggen![]()
Punt 1. Ik verkoop geen oude zooi
Punt 2. Het is onmogelijk om constant warme/semi warme producten in de winkel te hebben liggen als deze binnen een kwartiertje redelijk afgekoeld zijn.
Punt 3. Een bakker heeft ook niet constant warme producten in de winkel liggen.
Tegenwoordig moet je wel een dikke huid en flinke acteerskills hebben als je in een winkel werktquote:Op zondag 21 juni 2026 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een stomme mensen.Ik zou me nooit afvragen of iets niet vers is. Alles is gewoon vers gebakken. Warm of koud.
Oprollen?quote:Op maandag 22 juni 2026 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wijde linnen broeken waarvan je broekspijpen om of tussen een pedaal gaanzitten tijdens het fietsen.
Met elastieken vertrekken is me ook weer zowat.
Nee, dan wordt het gekreukt (en blijft niet zitten).quote:
Die heb ik kennelijk nog weten te ontwijken, want dat zegt me niksquote:Op maandag 22 juni 2026 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
Dat Albert Heijn WK lied met dat Amsterdamse accent.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 juni 2026 13:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb ik kennelijk nog weten te ontwijken, want dat zegt me niks
Niet gekliktquote:Op maandag 22 juni 2026 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoor het helaas elke keer als ik de Albert Heijn binnen stap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |