abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2026 @ 13:05:03 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221096866
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
En dan uiteindelijk nog niet komen.
Het is nog geen 22.00 :!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:09:46 #77
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221096905
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:05 schreef maily het volgende:

[..]
Het is nog geen 22.00 :!
Nee maar heb vaak meegemaakt dat ze het uiteindelijk toch niet redden en het naar de volgende dag verplaatst wordt :(

Zodat je een hele dag voor Jan Lul/Janneke Kut gewacht hebt :{w

Als het even kan koop ik liever iets in een stenen winkel.

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 20-06-2026 13:19:40 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:16:03 #78
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221097016
Het is een brievenbuspakje, dat komt in principe met de gewone post mee. En gewoonlijk is die rond deze tijd al geweest.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 juni 2026 @ 15:49:52 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221098260
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:16 schreef Eightyone het volgende:
Het is een brievenbuspakje, dat komt in principe met de gewone post mee. En gewoonlijk is die rond deze tijd al geweest.
Dat had ik onlangs dus met DHL, stelletje lijers :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221098288
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nee maar heb vaak meegemaakt dat ze het uiteindelijk toch niet redden en het naar de volgende dag verplaatst wordt :(

Zodat je een hele dag voor Jan Lul/Janneke Kut gewacht hebt :{w

Als het even kan koop ik liever iets in een stenen winkel.
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijn :@ Wat bestellen op internet en zo thuis laten bezorgen is toch pure luxe? Vind ik dan hoor. Als ze het niet redden, so be it. Dat is het risico wat je neemt. Wil je dat niet dan ga je zelf naar de winkel.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 juni 2026 @ 16:15:34 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221098658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijn :@ Wat bestellen op internet en zo thuis laten bezorgen is toch pure luxe? Vind ik dan hoor. Als ze het niet redden, so be it. Dat is het risico wat je neemt. Wil je dat niet dan ga je zelf naar de winkel.
Ja dat is ook niet de reden van het gezeur. Er wordt gezegd en beloofd dat ze vandaag langskomen, en dan oeps hihi lukt niet, hele dag voor nop gewacht, maar morgen komen we echt hoor :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 20 juni 2026 @ 16:25:11 #82
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221098692
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zal wel een gigantische party pooper zijn, maar ik vind dat we gewoon ontzettend verwend zijn :@ Wat bestellen op internet en zo thuis laten bezorgen is toch pure luxe? Vind ik dan hoor. Als ze het niet redden, so be it. Dat is het risico wat je neemt. Wil je dat niet dan ga je zelf naar de winkel.
Weet ik. Ik ben vorige week nog gewoon in stenen winkels geweest (dagje weg). Maar bijvoorbeeld heel specifieke electronica-accessoires hebben ze daar vaak niet.

Of, in het geval van Mediamarkt, 30 euro duurder dan elders.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 20-06-2026 17:57:55 ]
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:26:30 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221103041


[ Bericht 100% gewijzigd door Eightyone op 20-06-2026 22:14:12 (Dom) ]
pi_221103139
Dit topic staat vol met onbenullige ergernissen. Volgens mij is je ergens dood aan ergeren iets anders.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221103438
Klanten die vragen of je broodjes e.d. van gisteren zijn wanneer deze afgekoeld in het vak liggen ;(

Punt 1. Ik verkoop geen oude zooi
Punt 2. Het is onmogelijk om constant warme/semi warme producten in de winkel te hebben liggen als deze binnen een kwartiertje redelijk afgekoeld zijn.
Punt 3. Een bakker heeft ook niet constant warme producten in de winkel liggen.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:31:47 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221106046
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
Dit topic staat vol met onbenullige ergernissen. Volgens mij is je ergens dood aan ergeren iets anders.
De meeste mensen hebben het te goed, zo blijkt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221108771
Zand uit een wetsuit krijgen. Het gaat er nooit 100% uit.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221108947
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klanten die vragen of je broodjes e.d. van gisteren zijn wanneer deze afgekoeld in het vak liggen ;(

Punt 1. Ik verkoop geen oude zooi
Punt 2. Het is onmogelijk om constant warme/semi warme producten in de winkel te hebben liggen als deze binnen een kwartiertje redelijk afgekoeld zijn.
Punt 3. Een bakker heeft ook niet constant warme producten in de winkel liggen.
Wat een stomme mensen. :* Ik zou me nooit afvragen of iets niet vers is. Alles is gewoon vers gebakken. Warm of koud.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221109704
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat een stomme mensen. :* Ik zou me nooit afvragen of iets niet vers is. Alles is gewoon vers gebakken. Warm of koud.

Tegenwoordig moet je wel een dikke huid en flinke acteerskills hebben als je in een winkel werkt :') Ik heb al een paar keer gedacht, dit verdient echt een oscar nominatie wanneer ik weer eens aardig moest blijven tegen een onbeschofte klant :P
  maandag 22 juni 2026 @ 05:04:29 #90
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221114811
Suzan & Freek.

Nog afgezien van die liedjes: het lijken me, onder de heilige verpakking, zeldzaam gehaaide types. *mompelt iets over emoporno*

https://x.com/i/status/2068735867632390185

...leuk schilderwerkje van 7 maanden oude Sef.
pi_221115138
Ricky van Wolfswinkel :r
Pecunia non olet
pi_221116662
Wijde linnen broeken waarvan je broekspijpen om of tussen een pedaal gaanzitten tijdens het fietsen.

Met elastieken vertrekken is me ook weer zowat. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Pisces29 op 22-06-2026 11:46:07 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221116824
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wijde linnen broeken waarvan je broekspijpen om of tussen een pedaal gaanzitten tijdens het fietsen.

Met elastieken vertrekken is me ook weer zowat. :+
Oprollen? :P
pi_221116927
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oprollen? :P
Nee, dan wordt het gekreukt (en blijft niet zitten). :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:36:46 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221117108
Niet fietsen, probleem opgelost *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:55:27 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221117271
Dat Albert Heijn WK lied met dat Amsterdamse accent.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 22 juni 2026 @ 13:00:43 #97
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221117289
quote:
13s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
Dat Albert Heijn WK lied met dat Amsterdamse accent.
Die heb ik kennelijk nog weten te ontwijken, want dat zegt me niks :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221117307
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:36 schreef StateOfMind het volgende:
Niet fietsen, probleem opgelost *O*
Of iemand charteren voor op een tandem zodat diegene al het werk gaat doen *O*
  maandag 22 juni 2026 @ 13:07:48 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221117311
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die heb ik kennelijk nog weten te ontwijken, want dat zegt me niks :D
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoor het helaas elke keer als ik de Albert Heijn binnen stap.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 22 juni 2026 @ 13:11:44 #100
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221117330
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoor het helaas elke keer als ik de Albert Heijn binnen stap.
Niet geklikt :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')