Idd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef maily het volgende:
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
Ik vind 2 uur al lang ... maar dat ligt aan mijquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd.
Je zou toch denken dat als je iets te koop hebt gezet, er ook zo snel mogelijk vanaf wil, en daarom ook regelmatig de boel even checkt en zo snel mogelijk reageert op een bod of bericht.
Als iemand aan/op het werk is, kan die niet altijd meteen reageren natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind 2 uur al lang ... maar dat ligt aan mij
Haar uiterlijk boeit me niet, het is meer haar uitstraling. Ze heeft iets minachtends over zich. Ze straalt uit dat ze ver boven de mensen staat. Haar visie is overheersend, geen plaats voor andersdenkenden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is geen fris jong blaadje meer (60), maar ze heeft van nature best het een en ander mee.
Ik heb vorige week wat op marktplaats gezet en nog steeds geen reactie, ook vervelendquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:27 schreef maily het volgende:
Iets zoeken, het vinden op marktplaats, en vervolgens wachten wachten wachten op een reactie van de verkoper ...
In before #waaromgebruikjedannietdezelfscanquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken?![]()
En ik maar als een razende roelie inpakken.![]()
Luie mensen. Het went nooit.
Heeft de Action niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
In before #waaromgebruikjedannietdezelfscan
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heb ik altijd iemand voor me die bij de kassa, na het betalen, in slowmotion, op het gemak, in gaat pakken?![]()
En ik maar als een razende roelie inpakken.![]()
Luie mensen. Het went nooit.
Ik wist dat het een gek jaar ging worden toen we in januari 4-5 keer sneeuw hadden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is
Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.
Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli
Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.
Bah
Klinkt heel erg bekend.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.
Is altijd wel iets, en dan zie ik mensen die later dan mij bij andere kassa's aansloten, allang weer weg zijn
Het ergste zijn nog die dingen die zogenaamd ergonomisch zijn... Vooral scharen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:21 schreef Kanaroe het volgende:
Dat gebruiksartikelen in de basis ontworpen zijn voor rechtshandigen
Soms een grote ergernis, maar het went wel
Ik hoop nog steeds dat dit het laatste gaat zijn deze zomer.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is
Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.
Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli
Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.
Bah
Dit denkt iedereen te hebben, zo ongeveer.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de gave om altijd de verkeerde kassa te kiezen.
Is altijd wel iets, en dan zie ik mensen die later dan mij bij andere kassa's aansloten, allang weer weg zijn
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat dit het laatste gaat zijn deze zomer.
Mwa, weet niet. Kan ook zijn dat juli en augustus juist minder zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben bang van niet.
Officieel is het nog niet eens zomer.
In welk land woon jij dat het gisteren 32 graden was?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Inclusief gisteren dus 7 achtereenvolgende dagen dat het hier 30+ is
Plus een paar weken terug toen het ook zo warm was ook 3 (of 4, dat weet ik niet meer) dagen van 30+.
Dus 10 in totaal, en dan is het nog niet eens juli
Was wel voorspeld dat met name Europa een zeer hete zomer zou krijgen door El Nino.
Bah
Nou inderdaad, daar kan ik ook helemaal niks meequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Het ergste zijn nog die dingen die zogenaamd ergonomisch zijn... Vooral scharen.
En dan uiteindelijk nog niet komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:32 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vooral die laatste woorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |