Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Mij maakt het niet uit wie wint eigenlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik ben al toe aan de nieuwe cyclus.![]()
[poll=9993]
Gaat wel lekker rap zo met wat langere uitzendingen. Als Nyssa wint vind ik het ook niet zo erg, is die maar weg.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[poll=9993]
Wat duf, je bent toch meer voor de één dan de ander.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wie wint eigenlijk
Moeten ze wel even geduld hebben, Talpa neemt flink de tijd om de volledige 60.000 aan de winnaar uit te betalenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:26 schreef spapaars het volgende:
En de ton gaat naar ???
De belastingdienst wacht in spanning af.
Er zal een reden voor zijn, maar welke?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moeten ze wel even geduld hebben, Talpa neemt flink de tijd om de volledige 60.000 aan de winnaar uit te betalen
Nog even rente trekken van de reclame inkomsten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zal een reden voor zijn, maar welke?
Lederhosen en strijkplankquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:40 schreef kater1 het volgende:
Ik gun Roland zijn Lederhosen. Maar ik zou het jammer vinden als hij weg was. Ik vind hem een aardige en intelligente man. Maar stel, stel, dat door een wonder Melvin wint !!! Ik zou van m'n stoel vallen van het lachen. Ricky en Nyssa gun ik niets. Sorry.
Mocht Roland winnen, dan zullen ze nooit meer iemand als hem vinden denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:40 schreef kater1 het volgende:
Ik gun Roland zijn Lederhosen. Maar ik zou het jammer vinden als hij weg was. Ik vind hem een aardige en intelligente man. Maar stel, stel, dat door een wonder Melvin wint !!! Ik zou van m'n stoel vallen van het lachen. Ricky en Nyssa gun ik niets. Sorry.
Melvin begon als interessant figuur. Is niets meer van over.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mocht Roland winnen, dan zullen ze nooit meer iemand als hem vinden denk ik.
Dat is een uniek karakter net als Erik.
Melvin, Ricky en Nyssa zijn makkelijker te vervangen.
Roland is een toffe peer. Ik ga hem missen als hij wint.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mocht Roland winnen, dan zullen ze nooit meer iemand als hem vinden denk ik.
Dat is een uniek karakter net als Erik.
Melvin, Ricky en Nyssa zijn makkelijker te vervangen.
Genau!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:46 schreef spapaars het volgende:
Roland mag die honderdduizend euro winnen op één voorwaarde: dat hij direct daarna naar Duitsland emigreert.
Ik heb met niemand iets van dit bondje.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat duf, je bent toch meer voor de één dan de ander.
Geen 1quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[poll=9993]
Hij heeft wel de meeste punten binnen gehaaldquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:34 schreef KapiteinChris het volgende:
Qua Prestatie in het bondje verdiend Roland de ton het meest, was Melvin het meest nutteloos en gun ik het Ricky en Nyssa de ton niet, maar als één van hun wint is die wel weg.
Roland jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel de meeste punten binnen gehaald
Ik hoop de hele finale, geen zin in dat uitmelken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:50 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of we de hele finale gaan zien of een deel vanavond. Wel een langere aflevering dus het zou kunnen.
Dat mag ik toch hopen. Zat om 19.30 alweer klaar 😂😂quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop de hele finale, geen zin in dat uitmelken.
Echt? Dan zouden er 7 gaan als Melvin niet wint, anders 6. Maar dan zouden er dus 4 oude spelers komen voor bondje nummer 5 en dan nog 7 maakt 12 nieuwe!quote:
Van de week is hier neergegooid wie er ging en wie won. En van degenen die gingen zat Noah ook bij maar we wachten af, geloof het pas als ik het zie.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
Noah? Wie loopt er te spoileren want van dat vertrek is toch geen spraken?
Oh ja dat heb ik gelukkig niet gelezen, wat mij betreft mogen diegene een subforum ban krijgen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van de week is hier neergegooid wie er ging en wie won. En van degenen die gingen zat Noah ook bij maar we wachten af, geloof het pas als ik het zie.
Ik begrijp het ook niet helemaal dat mensen het leuk vinden om hier te vertellen hoe het verloop/uitkomst is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik gelukkig niet gelezen, wat mij betreft mogen diegene een subforum ban krijgen.
Ik wel, kijk de hele maand en ontloop social media.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet helemaal dat mensen het leuk vinden om hier te vertellen hoe het verloop/uitkomst is.
Pleur lekker op en ga je ergens anders lopen vervelen.
Weet je ik maak er niet eens zo'n punt van maar waarom? mensen hier balen er van en dat begrijp ik dan ook weer.
Ik in Schijndel in een klaslokaalquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gotver, vrijdag 30+ graden en dan zit ik in de Arena
X is kapot en laat (al veel te lang) gewoon random geblokkeerde spoilerende accounts zien, dus ontkwam er deze maand tegen wil en dank ook niet aan..quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet helemaal dat mensen het leuk vinden om hier te vertellen hoe het verloop/uitkomst is.
Pleur lekker op en ga je ergens anders lopen vervelen.
Weet je ik maak er niet eens zo'n punt van maar waarom? mensen hier balen er van en dat begrijp ik dan ook weer.
En kut gerekquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Nou kom maar op met die uitslag, hoop vandaag, dan kan m'n zomerstop ingaan.
Kut tijdstip ook...
Er staan toch nooit spoilers in de TT ?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Is het geen idee om in de tt [geen spoilers] te zetten?
Ik heb het idee dat sommige er lak aan hebben, zijn vaak ook users die je hier zelden ziet en er een genoegen in scheppen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Is het geen idee om in de tt [geen spoilers] te zetten?
Ik bedoelde daarmee dat er geen spoilers in het topic mogen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er staan toch nooit spoilers in de TT ?
Ze balen nu nog harderquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Papier hier! Papier hier! Dank U!"
Maar dat mag al nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat er geen spoilers in het topic mogen.
Altijd jammer zulke typesquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige er lak aan hebben, zijn vaak ook users die je hier zelden ziet en er een genoegen in scheppen.
De laatste week mag dit topic best wel wat strakker in de gaten worden gehouden.quote:
Neequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:18 schreef schetterklep het volgende:
Zijn chess en Salar dan de borg kwijt?
Die is nu nieuw dus onbekend. Eerder was het met 2 finalisten en codes om die kluis te kraken maar dat was dus zo en nu niet meer. We moeten het ook allemaal nog zien dit keerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Hoe werkt die finale, want Roland heeft de meeste punten, maar hij moet het opnemen tegen de andere 3 uit zijn team?
De finale is voor iedereen nieuw.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Hoe werkt die finale, want Roland heeft de meeste punten, maar hij moet het opnemen tegen de andere 3 uit zijn team?
Ow ja dan is het voor jullie ook nieuw, had ik even geen erg in.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die is nu nieuw dus onbekend. Eerder was het met 2 finalisten en codes om die kluis te kraken maar dat was dus zo en nu niet meer. We moeten het ook allemaal nog zien dit keer
Ja vond ik ook akwardquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ik blijf het raar vinden, Salar met die foto van Mercedes en 'z'n schoonmoeder' in bed
Ja, dat was wel leukquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Heejj , spelletje uit Het Zwaard,
[ afbeelding ]
Roland krijgt een voordeelquote:
Thanks! Sorry voor al de vragenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roland krijgt een voordeel
Horen nu vast wat het is
Ik ben er ook bang voor, maar de bedoeling was liefquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie de regenton mee mag nemen
Genauquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie de regenton mee mag nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Er komt geen volgend blokjequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Nyssa kan er na dit blokje al niet meer bij
De liefde is gelijk overquote:
Hahaha en niet eens slippers aan de klinkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Krijgt ze een beurt, is het nog niet goed
Wel een slipper ophangen graag.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Nee hou opquote:
Is niet voor niets een nichtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
Met terugwerkende kracht heel blij dat Melvin niet vaker kennisvragen speelde, die houdt ook niet op met lullen zeg!
Ja hoe heet ze ook al weer (die knappe dame)quote:
Ja begreep ik.quote:
Bettina Vriesekoopquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoe heet ze ook al weer (die knappe dame)
Die jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja begreep ik.
[..]
Bettina Vriesekoop
Had het al aangepastquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was tafeltennis, las ik netzat er naast
Zelf pakte ze het eerste blokje van het spel ook bij Ricky wegquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Cupfighter het volgende:
Nu klagen dat ze de beurt kreeg, doos
Dat snap ik wel dan is er niet veel aan de hand.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelf pakte ze het eerste blokje van het spel ook bij Ricky weg
Diederikquote:
Dit blokje had ze nog best wel kunnen halen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelf pakte ze het eerste blokje van het spel ook bij Ricky weg
Ja had hij dan 2x gepakt had ie haar de schuld ook kunnen gevenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik wel dan is er niet veel aan de hand.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Precies, 100% haar eigen schuldquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dit blokje had ze nog best wel kunnen halen.
Ik dacht dat dat blonde haar erg wasquote:
Had een toxische relatie in de loods.quote:
Nee daar heb je niks aan gemistquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Spannend, morgen maar eens zoeken dan.
Onnodig links rijden dacht ikquote:
ja had al aangepast, had niet door dat het spel verder ging, dacht dat Ricky al meteen naast Nyssa kon gaan zittenquote:
Ik dacht die gaan even als een raket er doorheen om maandag meteen met de nieuwe cyclus te beginnenquote:
Maandag verderquote:
Ja al is dit laatste spel niet echt iets waar je kennis voor moet hebben. Die kennis vragen vind ik meer iets om mee te winnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
Finale is op deze manier stukken beter dan met die domme codes
Ze komen een busje voorrijden voor de afvallers en een Limo voor de winnaarquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze het afscheid ook anders doen, en met 'anders' bedoel ik eigenlijk gewoon afschaffen
Kan nog sneller, gewoon allemaal in 1x: de nieuwe de bus uit en dan de winnaar, verliezers en opgevers de bus in en klaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze komen een busje voorrijden voor de afvallers en een Limo voor de winnaar
Niet!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:25 schreef Soury het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Nyssa en Ricky
Diederik komt er bij, dat is een womaniser. Wel een kwal van een vent, maar de dames vallen er voor.quote:
Bij het laatste spel zit inderdaad ook nog wel geluk bij, maar nu kunnen ze daar nog wel zelf invloed op uitoefenen door te bluffen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al is dit laatste spel niet echt iets waar je kennis voor moet hebben. Die kennis vragen vind ik meer iets om mee te winnen.
Dat is waar. Maar toch zie ik wel graag wat meer gewicht in zo iets belangrijks.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij het laatste spel zit inderdaad ook nog wel geluk bij, maar hier kunnen ze daar nog wel zelf invloed op uitoefenen door te bluffen.
Die codes heb ik altijd dom gevonden, je kon elk spel verkloten en door geluk alsnog met een ton de deur uitlopen
Ze kunnen het ook weer niet té moeilijk maken, dat was volgens mij ook de gedachte achter de codes om zo iedereen, ook de minder sportieve of slimme mensen een kans op een ton te kunnen geven.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch zie ik wel graag wat meer gewicht in zo iets belangrijks.
Het maakt toch niet uit als die spellen al eerder zijn gebruikt. Men kan het wiel niet elke keer opnieuw uitvinden. Plus het is best spannend die blokjes stapelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Blokjes stapelen copy/paste uit Het Zwaard van Damocles. Weten we dat ook weer, dat programma komt niet meer terug...Het is wat, Talpa met hun copy/paste opdrachten uit andere programma's gebruiken om op te vullen. En dat tussendoor gekissebis tussen Nyssa en Joshlyn omdat Nyssa de opdracht verkloten had achteraf van mij niet gehoeven, daar gaat tijd in zitten. Tijd die ze hadden kunnen gebruiken om de hele finale af te maken. Dan heb je godverdomme meer uitzendtijd en dan flik je het nog om de ontknoping naar maandag te zetten! Stelletje kneuzen. Daar gaat gezeik over komen. En die uiteindelijke finale opdracht was trouwens ook uit Het Zwaard van Damocles, stukje blufpoker. Dat is dan wel weer leuk.
Overigens maakte Melvin wel weer dé opmerking die zijn hele verblijf daar goed maakte. Een deelnemer die en passant even mee deelt dat hij nog wel eens een scheetje zou kunnen laten tijdens de opdracht 'ik voel hem al komen'. Het was ook weer zo droog!![]()
Nou maandag weer verder...
Ik snap dat ook wel maar zou zo stom zijn als Roland verliest van Melvin door dat kaartspelletjequote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook weer niet té moeilijk maken, dat was volgens mij ook de gedachte achter de codes om zo iedereen, ook de minder sportieve of slimme mensen een kans op een ton te kunnen geven.
Maar het is een spelshow, als je niet wil/kan spelen, blijf dan lekker thuis
Je moet onthouden welke je tegenstander al gespeeld heeftquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al is dit laatste spel niet echt iets waar je kennis voor moet hebben. Die kennis vragen vind ik meer iets om mee te winnen.
Dat lijkt me de intentie van het spel, niet zo heel lastig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:42 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Je moet onthouden welke je tegenstander al gespeeld heeft
Lijkt mij ook niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me de intentie van het spel, niet zo heel lastig.
Ik vind het maar simpel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit als die spellen al eerder zijn gebruikt. Men kan het wiel niet elke keer opnieuw uitvinden. Plus het is best spannend die blokjes stapelen.
Ja snap ik.quote:
Heb het verschil van anderhalf uur uitzending en slechts een half uurtje deze keer niet eens gemerkt. Alles lekker lang rekken dan maar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:22 schreef Dotteke het volgende:
Nou een aflevering van 1,5 uur voor het finale spel en dan nog de finale niet uitgespeeld
Dacht ik ook al meteen aan, gewoon onthouden en daarop anticiperen. Maar dan moet je wél de enige zijn die daaraan denkt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:42 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Je moet onthouden welke je tegenstander al gespeeld heeft
We gaan het snel zien maandag wie gaat winnen. Ben meer benieuwd hoe het gaat worden de nieuwe cyclus met de oud bewonersquote:Op zondag 14 juni 2026 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb het verschil van anderhalf uur uitzending en slechts een half uurtje deze keer niet eens gemerkt. Alles lekker lang rekken dan maar.![]()
Halve tweeling weer niet geluisterd toen de regels werden uitgelegd. Doodleuk opnieuw naar de toren lopen terwijl de secondes al aan het aftellen waren, domme gans.En natuurlijk weer een ander de schuld geven, zó is ze nu eenmaal.
![]()
Van mij mag Melvin wel winnen, lachen toch?Ben die Duitse opmerkingen van die vervelend neppe Roland wel weer zat. Walgelijke gebaren ook met die vingertjes, moeten hartjes voorstellen?
Ik ben geen fan van Roland maar hij heeft wel veel punten binnengehaald voor het bondje, Melvin heeft geen reet gedaan in zijn aanwezigheid behalve lopen janken dat ze hem niet in een bondje willenquote:Op zondag 14 juni 2026 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb het verschil van anderhalf uur uitzending en slechts een half uurtje deze keer niet eens gemerkt. Alles lekker lang rekken dan maar.![]()
Halve tweeling weer niet geluisterd toen de regels werden uitgelegd. Doodleuk opnieuw naar de toren lopen terwijl de secondes al aan het aftellen waren, domme gans.En natuurlijk weer een ander de schuld geven, zó is ze nu eenmaal.
![]()
Van mij mag Melvin wel winnen, lachen toch?Ben die Duitse opmerkingen van die vervelend neppe Roland wel weer zat. Walgelijke gebaren ook met die vingertjes, moeten hartjes voorstellen?
De laatste paar keren heeft hij het flink verknald, maar evengoed beter dan de anderen in zijn bondje. Alleen jammer van die strijkplank en lederhozen die hij ervan wil gaan kopen. Melvin geeft alles aan zijn moeder en daar heb ik als moeder dan weer een zwak voor.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Roland maar hij heeft wel veel punten binnengehaald voor het bondje, Melvin heeft geen reet gedaan in zijn aanwezigheid behalve lopen janken dat ze hem niet in een bondje willen
Ja dat is wel lief van hem dat is zeker zoquote:Op zondag 14 juni 2026 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De laatste paar keren heeft hij het flink verknald, maar evengoed beter dan de anderen in zijn bondje. Alleen jammer van die strijkplank en lederhozen die hij ervan wil gaan kopen. Melvin geeft alles aan zijn moeder en daar heb ik als moeder dan weer een zwak voor.
Is ook lief, maar een heleboel komen met van die sentimentele dingen voor een ton. Mijn oma mijn zus mijn dit mijn dat. Geloof gerust dat Melvin het goed voor heeft met zijn moeder maar hij zal er zelf ook van profiteren.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De laatste paar keren heeft hij het flink verknald, maar evengoed beter dan de anderen in zijn bondje. Alleen jammer van die strijkplank en lederhozen die hij ervan wil gaan kopen. Melvin geeft alles aan zijn moeder en daar heb ik als moeder dan weer een zwak voor.
Er is ook geen zak aan om te zien plus het gejank en we houden zo van elkaar, alleen is het wel zo dat ze daar maanden lang zitten en dan is die zendtijd ze ook gegund.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:01 schreef freaky40 het volgende:
En al die afscheidsspeeches stuk voor stuk. Hopelijk knippen ze daar hard in.
Op een feestje trekken anderen weer de aandacht, dit is gewoon even puur hun afscheidsmomentje en die lui hebben wel het programma gemaakt door hun persoontje. Het is gewoon netjes.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:43 schreef freaky40 het volgende:
We zien zoveel niet wat misschien wel leuk is om te zien, dan hoeft dat pathetische afscheid ook niet zo uitvoerig. Blijkbaar geven ze na elke cyclus een feestje. Dat hebben we in de reguliere afleveringen nog nooit gezien, dat was wel leuk om te zien. Juist de dingen die ze normaal gesproken weg laten door tijd gebrek, kunnen ze in deze langere uitzending nu wel laten zien, als ze willen.
Ja dit is wel beter, alleen jammer dat het toch weer wordt verdeeld over zaterdag en maandag.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:06 schreef LionHeart het volgende:
Vind de finale nu leuker, de vorige finales spoelde ik grotendeels door. Laatste spel weer grotendeels kans, en een beetje kunde. Mooie afsluiting.
Dat Melvin niet voor zichzelf speelt is voor mij juist een reden om niet voor hem te gaan. Iedereen daar speelt zelf voor het geld en dan wint iemand die niet eens meedoet (zijn moeder, al doet Melvin zelf ook nooit mee) het geld. Ik vind dat ergens onrechtvaardig. Dan liever een Roland die nog maar moet zien wat ie ermee wil doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Netjes of niet, ik spoel al dat alles doorrrrrrr.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een feestje trekken anderen weer de aandacht, dit is gewoon even puur hun afscheidsmomentje en die lui hebben wel het programma gemaakt door hun persoontje. Het is gewoon netjes.
Als Ricky een blokje van Melvin had gepakt, had die een blokje van Nyssa gepakt. Stel dat het Melvin was gelukt het neer te zetten, was het voor Nyssa nog lastiger geworden.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:41 schreef Cirilico het volgende:
Ik realiseer me ineens dat de tweeling niet kon wachten om Sayf te laten diskwalificeren omdat 'ie de bal nog vasthield, maar dat de tweeling het tegelijkertijd moeilijk kan verkroppen dat Nyssa gediskwalificeerd is omdat ze het blokje opnieuw vasthield.
Ik kijk het meestal "live" maar de terugblik compilatie vind ik meestal wel grappig. Sommige veranderen heel erg in een aantal maanden.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Netjes of niet, ik spoel al dat alles doorrrrrrr.
Iedere kandidaat moet zélf weten waar hij dat gewonnen bedrag aan gaat besteden dus wat is het verschil? Dat Melvin qua spel vrijwel niets heeft gedaan is waar natuurlijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat Melvin niet voor zichzelf speelt is voor mij juist een reden om niet voor hem te gaan. Iedereen daar speelt zelf voor het geld en dan wint iemand die niet eens meedoet (zijn moeder, al doet Melvin zelf ook nooit mee) het geld. Ik vind dat ergens onrechtvaardig. Dan liever een Roland die nog maar moet zien wat ie ermee wil doen.
Er is geen verschil, moeten ze allemaal zelf weten maar het is meer het medelijden wat ze proberen te verkondigen hoe ze het geld gaan besteden.quote:Op maandag 15 juni 2026 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iedere kandidaat moet zélf weten waar hij dat gewonnen bedrag aan gaat besteden dus wat is het verschil? Dat Melvin qua spel vrijwel niets heeft gedaan is waar natuurlijk.
Eens, hoe zieliger hoe meer medestanders.quote:Op maandag 15 juni 2026 10:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen verschil, moeten ze allemaal zelf weten maar het is meer het medelijden wat ze proberen te verkondigen hoe ze het geld gaan besteden.
Ik verbied hem dan ook niks. Ik misgun alleen. En ik mag zélf weten aan wie ik het gun.quote:Op maandag 15 juni 2026 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iedere kandidaat moet zélf weten waar hij dat gewonnen bedrag aan gaat besteden dus wat is het verschil? Dat Melvin qua spel vrijwel niets heeft gedaan is waar natuurlijk.
Het zijn er al 6 die weggaan en als Roland wint 7 dus ga er maar vanuit dat vanavond iig geen nieuwe bewoners komen. Misschien morgenquote:Op maandag 15 juni 2026 15:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Benieuwd of we door de langere afleveringen vanavond al de nieuwe mensen naar binnen zien lopen of dat de afscheidsgesprekjes extra worden uitgerekt.
Ik vrees ervoor. Denk dat we de deur van de loods open zien gaan, maar niet zien wie er binnenkomt, maar dat iedereen verbaasd reageert. En de rest morgen pas. Vanavond alleen finale en afscheidsspeeches.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon doorpakken in de montage, chop chop! Moet lukken, we zitten aan het staartje van de finale immers.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 15 juni 2026 16:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor. Denk dat we de deur van de loods open zien gaan, maar niet zien wie er binnenkomt, maar dat iedereen verbaasd reageert. En de rest morgen pas. Vanavond alleen finale en afscheidsspeeches.
Net als de aankomende maanden eigenlijkquote:Op maandag 15 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
En aangezien de spoilers van sbs enkel chess gezeur en Ricky wil in een 1 persoonsbed is
Weet ik bijna wel zeker dat je de aflevering van vanavond zo goed als kan skippen
Dat klinkt toch wel als het kijken waard. Plus zit ik klaar in mijn dirndlquote:Op maandag 15 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
En aangezien de spoilers van sbs enkel chess gezeur en Ricky wil in een 1 persoonsbed is
Weet ik bijna wel zeker dat je de aflevering van vanavond zo goed als kan skippen
Ik weet dat het alleen een mening is en je niemand iets verbied.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik verbied hem dan ook niks. Ik misgun alleen. En ik mag zélf weten aan wie ik het gun.![]()
quote:Op maandag 15 juni 2026 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel als het kijken waard. Plus zit ik klaar in mijn dirndl
quote:Op maandag 15 juni 2026 15:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn er al 6 die weggaan en als Roland wint 7 dus ga er maar vanuit dat vanavond iig geen nieuwe bewoners komen. Misschien morgen
Je ziet er hooguit een paar binnenkomen met de voice-over "Morgen in de bondgenoten".quote:Op maandag 15 juni 2026 15:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn er al 6 die weggaan en als Roland wint 7 dus ga er maar vanuit dat vanavond iig geen nieuwe bewoners komen. Misschien morgen
Ja die al bekend zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ziet er hooguit een paar binnenkomen met de voice-over "Morgen in de bondgenoten".
Genauquote:Op maandag 15 juni 2026 21:02 schreef schetterklep het volgende:
Nou, daar gaan we voor de finale klapper![]()
Het is al bijna gedaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
Zou knap zijn als dit laatste spelletje ook nog een uur rekken
Jodelahitiiiiiiquote:Op maandag 15 juni 2026 21:09 schreef schetterklep het volgende:
Nou, zijn we ook eindelijk van die nep Duitser af
Ja maar zit die WilNixNooiWatJankert er nog inquote:Op maandag 15 juni 2026 21:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
das ist schade alle ist vorbei........... Doe kwakbol
jaquote:Op maandag 15 juni 2026 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Betekent een nieuwe cyclus ook dat ze nieuwe team gaan vormen?
Slimme gozer met een goed hart, hij heeft de punten gehaald voor die finale.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
das ist schade alle ist vorbei........... Doe kwakbol
Wel jammer dat ze gaat, die was 100% voor Diederik gevallen.quote:
Maatje Squote:
doe maar 2quote:Op maandag 15 juni 2026 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik adviseer minimaal een maatje groter
Ze was heel slank toen ze binnenkwam, ze laten wel een compilatie filmpje zien straks. Maar toen zat alles al strakquote:Op maandag 15 juni 2026 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik adviseer minimaal een maatje groter
Ze eet toch potten chocopasta leeg nu?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was heel slank toen ze binnenkwam, ze laten wel een compilatie filmpje zien straks. Maar toen zat alles al strak
en mayoquote:Op maandag 15 juni 2026 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze eet toch potten chocopasta leeg nu?
er moeten er nog een stuk of 5quote:Op maandag 15 juni 2026 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Nou genoeg gejankt, gooi die nieuwe oude bewoners er maar in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |