Ik hoop de hele finale, geen zin in dat uitmelken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:50 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of we de hele finale gaan zien of een deel vanavond. Wel een langere aflevering dus het zou kunnen.
Dat mag ik toch hopen. Zat om 19.30 alweer klaar 😂😂quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop de hele finale, geen zin in dat uitmelken.
Echt? Dan zouden er 7 gaan als Melvin niet wint, anders 6. Maar dan zouden er dus 4 oude spelers komen voor bondje nummer 5 en dan nog 7 maakt 12 nieuwe!quote:
Van de week is hier neergegooid wie er ging en wie won. En van degenen die gingen zat Noah ook bij maar we wachten af, geloof het pas als ik het zie.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
Noah? Wie loopt er te spoileren want van dat vertrek is toch geen spraken?
Oh ja dat heb ik gelukkig niet gelezen, wat mij betreft mogen diegene een subforum ban krijgen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van de week is hier neergegooid wie er ging en wie won. En van degenen die gingen zat Noah ook bij maar we wachten af, geloof het pas als ik het zie.
Ik begrijp het ook niet helemaal dat mensen het leuk vinden om hier te vertellen hoe het verloop/uitkomst is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik gelukkig niet gelezen, wat mij betreft mogen diegene een subforum ban krijgen.
Ik wel, kijk de hele maand en ontloop social media.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet helemaal dat mensen het leuk vinden om hier te vertellen hoe het verloop/uitkomst is.
Pleur lekker op en ga je ergens anders lopen vervelen.
Weet je ik maak er niet eens zo'n punt van maar waarom? mensen hier balen er van en dat begrijp ik dan ook weer.
Ik in Schijndel in een klaslokaalquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gotver, vrijdag 30+ graden en dan zit ik in de Arena
X is kapot en laat (al veel te lang) gewoon random geblokkeerde spoilerende accounts zien, dus ontkwam er deze maand tegen wil en dank ook niet aan..quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet helemaal dat mensen het leuk vinden om hier te vertellen hoe het verloop/uitkomst is.
Pleur lekker op en ga je ergens anders lopen vervelen.
Weet je ik maak er niet eens zo'n punt van maar waarom? mensen hier balen er van en dat begrijp ik dan ook weer.
En kut gerekquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Nou kom maar op met die uitslag, hoop vandaag, dan kan m'n zomerstop ingaan.
Kut tijdstip ook...
Er staan toch nooit spoilers in de TT ?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Is het geen idee om in de tt [geen spoilers] te zetten?
Ik heb het idee dat sommige er lak aan hebben, zijn vaak ook users die je hier zelden ziet en er een genoegen in scheppen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Is het geen idee om in de tt [geen spoilers] te zetten?
Ik bedoelde daarmee dat er geen spoilers in het topic mogen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er staan toch nooit spoilers in de TT ?
Ze balen nu nog harderquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Papier hier! Papier hier! Dank U!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |