Er komt geen volgend blokjequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Nyssa kan er na dit blokje al niet meer bij
De liefde is gelijk overquote:
Hahaha en niet eens slippers aan de klinkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Krijgt ze een beurt, is het nog niet goed
Wel een slipper ophangen graag.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Nee hou opquote:
Is niet voor niets een nichtquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
Met terugwerkende kracht heel blij dat Melvin niet vaker kennisvragen speelde, die houdt ook niet op met lullen zeg!
Ja hoe heet ze ook al weer (die knappe dame)quote:
Ja begreep ik.quote:
Bettina Vriesekoopquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoe heet ze ook al weer (die knappe dame)
Die jaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja begreep ik.
[..]
Bettina Vriesekoop
Had het al aangepastquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was tafeltennis, las ik netzat er naast
Zelf pakte ze het eerste blokje van het spel ook bij Ricky wegquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:47 schreef Cupfighter het volgende:
Nu klagen dat ze de beurt kreeg, doos
Dat snap ik wel dan is er niet veel aan de hand.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelf pakte ze het eerste blokje van het spel ook bij Ricky weg
Diederikquote:
Dit blokje had ze nog best wel kunnen halen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelf pakte ze het eerste blokje van het spel ook bij Ricky weg
Ja had hij dan 2x gepakt had ie haar de schuld ook kunnen gevenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik wel dan is er niet veel aan de hand.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Precies, 100% haar eigen schuldquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dit blokje had ze nog best wel kunnen halen.
Ik dacht dat dat blonde haar erg wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |