Maar dat mag al nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat er geen spoilers in het topic mogen.
Altijd jammer zulke typesquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige er lak aan hebben, zijn vaak ook users die je hier zelden ziet en er een genoegen in scheppen.
De laatste week mag dit topic best wel wat strakker in de gaten worden gehouden.quote:
Neequote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:18 schreef schetterklep het volgende:
Zijn chess en Salar dan de borg kwijt?
Die is nu nieuw dus onbekend. Eerder was het met 2 finalisten en codes om die kluis te kraken maar dat was dus zo en nu niet meer. We moeten het ook allemaal nog zien dit keerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Hoe werkt die finale, want Roland heeft de meeste punten, maar hij moet het opnemen tegen de andere 3 uit zijn team?
De finale is voor iedereen nieuw.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Hoe werkt die finale, want Roland heeft de meeste punten, maar hij moet het opnemen tegen de andere 3 uit zijn team?
Ow ja dan is het voor jullie ook nieuw, had ik even geen erg in.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die is nu nieuw dus onbekend. Eerder was het met 2 finalisten en codes om die kluis te kraken maar dat was dus zo en nu niet meer. We moeten het ook allemaal nog zien dit keer
Ja vond ik ook akwardquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ik blijf het raar vinden, Salar met die foto van Mercedes en 'z'n schoonmoeder' in bed
Ja, dat was wel leukquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Heejj , spelletje uit Het Zwaard,
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |