abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221043444
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:23 schreef Chea49 het volgende:

[..]
De laatste paar keren heeft hij het flink verknald, maar evengoed beter dan de anderen in zijn bondje. Alleen jammer van die strijkplank en lederhozen die hij ervan wil gaan kopen. Melvin geeft alles aan zijn moeder en daar heb ik als moeder dan weer een zwak voor. ^O^
Dat Melvin niet voor zichzelf speelt is voor mij juist een reden om niet voor hem te gaan. Iedereen daar speelt zelf voor het geld en dan wint iemand die niet eens meedoet (zijn moeder, al doet Melvin zelf ook nooit mee) het geld. Ik vind dat ergens onrechtvaardig. Dan liever een Roland die nog maar moet zien wat ie ermee wil doen.
Hotapnyc
pi_221043511
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Op een feestje trekken anderen weer de aandacht, dit is gewoon even puur hun afscheidsmomentje en die lui hebben wel het programma gemaakt door hun persoontje. Het is gewoon netjes.
Netjes of niet, ik spoel al dat alles doorrrrrrr. :P
Hotapnyc
  zondag 14 juni 2026 @ 20:58:06 #228
3542 Gia
User under construction
pi_221043596
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:41 schreef Cirilico het volgende:
Ik realiseer me ineens dat de tweeling niet kon wachten om Sayf te laten diskwalificeren omdat 'ie de bal nog vasthield, maar dat de tweeling het tegelijkertijd moeilijk kan verkroppen dat Nyssa gediskwalificeerd is omdat ze het blokje opnieuw vasthield. :D
Als Ricky een blokje van Melvin had gepakt, had die een blokje van Nyssa gepakt. Stel dat het Melvin was gelukt het neer te zetten, was het voor Nyssa nog lastiger geworden.
pi_221043613
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:52 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Netjes of niet, ik spoel al dat alles doorrrrrrr. :P
Ik kijk het meestal "live" maar de terugblik compilatie vind ik meestal wel grappig. Sommige veranderen heel erg in een aantal maanden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221048710
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:49 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Dat Melvin niet voor zichzelf speelt is voor mij juist een reden om niet voor hem te gaan. Iedereen daar speelt zelf voor het geld en dan wint iemand die niet eens meedoet (zijn moeder, al doet Melvin zelf ook nooit mee) het geld. Ik vind dat ergens onrechtvaardig. Dan liever een Roland die nog maar moet zien wat ie ermee wil doen.
Iedere kandidaat moet zélf weten waar hij dat gewonnen bedrag aan gaat besteden dus wat is het verschil? Dat Melvin qua spel vrijwel niets heeft gedaan is waar natuurlijk. :Y
pi_221048734
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 10:22 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Iedere kandidaat moet zélf weten waar hij dat gewonnen bedrag aan gaat besteden dus wat is het verschil? Dat Melvin qua spel vrijwel niets heeft gedaan is waar natuurlijk. :Y
Er is geen verschil, moeten ze allemaal zelf weten maar het is meer het medelijden wat ze proberen te verkondigen hoe ze het geld gaan besteden.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221048807
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 4,3 Kijkcijfer: 720.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 7

En weer een flinke klap uitgedeeld aan GTST en dat op het reguliere uitzend tijdstip nog. GTST eindigde op een 11e plek. Dit gaat zoals de kijkcijfers tijdens de extra lange zomer afleveringen en zolang GTST nog niet met zomerstop is niet gebeuren gezien de lineaire kijkcijfers van donderdag t/m zaterdag afgelopen week.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 15 juni 2026 @ 11:53:58 #233
3542 Gia
User under construction
pi_221049330
Roland is leerkracht. Denk dat hij beter kan onthouden welke kaarten Melvin heeft gespeeld dan andersom.

En ach, Melvin vindt al dat hij gewonnen heeft, omdat hij een paar stemmen heeft gehad aan 't begin van de finale.

Krijgen we gewoon 2 winnaars!!
pi_221049562
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 10:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Er is geen verschil, moeten ze allemaal zelf weten maar het is meer het medelijden wat ze proberen te verkondigen hoe ze het geld gaan besteden.
Eens, hoe zieliger hoe meer medestanders. :Y
pi_221051059
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 10:22 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik verbied hem dan ook niks. Ik misgun alleen. En ik mag zélf weten aan wie ik het gun. :D :6
Hotapnyc
pi_221051379
Benieuwd of we door de langere afleveringen vanavond al de nieuwe mensen naar binnen zien lopen of dat de afscheidsgesprekjes extra worden uitgerekt.
All those angels with their wings glued on.
pi_221051398
quote:
7s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Benieuwd of we door de langere afleveringen vanavond al de nieuwe mensen naar binnen zien lopen of dat de afscheidsgesprekjes extra worden uitgerekt.
Het zijn er al 6 die weggaan en als Roland wint 7 dus ga er maar vanuit dat vanavond iig geen nieuwe bewoners komen. Misschien morgen }:|
pi_221051507
Gewoon doorpakken in de montage, chop chop! Moet lukken, we zitten aan het staartje van de finale immers.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 15 juni 2026 @ 16:04:21 #239
3542 Gia
User under construction
pi_221051557
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon doorpakken in de montage, chop chop! Moet lukken, we zitten aan het staartje van de finale immers.
Ik vrees ervoor. Denk dat we de deur van de loods open zien gaan, maar niet zien wie er binnenkomt, maar dat iedereen verbaasd reageert. En de rest morgen pas. Vanavond alleen finale en afscheidsspeeches.
  maandag 15 juni 2026 @ 16:22:26 #240
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221051644
Wordt denk ik inderdaad een aflevering om terug te kijken.

Een gok:
Voor de reclame de recap en eindeloos 'spannende shots' incl. muziek van het finale spel waarvan de ontknoping gerekt wordt tot na de reclame. Na de ontknoping mogen de 4(!) finalisten naar huis bellen.

Dan moeten Chess en Salar nog even uitgemolken worden over hun besluit om wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel naar huis te gaan met misschien nog wat gekonkel voor de nieuw te vormen bondjes.

Vervolgens de afscheidsspeeches en hoogtepunten van alle vertrekkers. Tegen de tijd dat dan (na de 2e reclame) de laatste de poort dan eindelijk achter zich dichtgetrokken heeft, is het tijd voor het welbekende "Morgen, in De Bondgenoten" waarbij we misschien een glimp van 'de nieuwe' deelnemers zien.

edit: ... en dan vergeet ik het uitvergroten van de reactie van Roland, die ongeachte de uitkomst vast weer in den extreme zal zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door KinKiJan op 15-06-2026 16:29:38 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221051675
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:04 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik vrees ervoor. Denk dat we de deur van de loods open zien gaan, maar niet zien wie er binnenkomt, maar dat iedereen verbaasd reageert. En de rest morgen pas. Vanavond alleen finale en afscheidsspeeches.
Dat denk ik ook
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221051684
En aangezien de spoilers van sbs enkel chess gezeur en Ricky wil in een 1 persoonsbed is
Weet ik bijna wel zeker dat je de aflevering van vanavond zo goed als kan skippen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 15 juni 2026 @ 16:31:04 #243
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221051702
quote:
99s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
En aangezien de spoilers van sbs enkel chess gezeur en Ricky wil in een 1 persoonsbed is
Weet ik bijna wel zeker dat je de aflevering van vanavond zo goed als kan skippen
Net als de aankomende maanden eigenlijk :Y

|:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221051714
quote:
99s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
Dat klinkt toch wel als het kijken waard. Plus zit ik klaar in mijn dirndl :P
pi_221051777
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:25 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik verbied hem dan ook niks. Ik misgun alleen. En ik mag zélf weten aan wie ik het gun. :D :6
Ik weet dat het alleen een mening is en je niemand iets verbied. ;)
pi_221051848
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat klinkt toch wel als het kijken waard. Plus zit ik klaar in mijn dirndl :P
_O- _O-
Hij zou eigenlijk moeten meelezen hier _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_221052050
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Het zijn er al 6 die weggaan en als Roland wint 7 dus ga er maar vanuit dat vanavond iig geen nieuwe bewoners komen. Misschien morgen }:|
-O-
All those angels with their wings glued on.
  maandag 15 juni 2026 @ 17:57:10 #248
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221052282
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Je ziet er hooguit een paar binnenkomen met de voice-over "Morgen in de bondgenoten".
pi_221052294
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 17:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
Je ziet er hooguit een paar binnenkomen met de voice-over "Morgen in de bondgenoten".
Ja die al bekend zijn.
  maandag 15 juni 2026 @ 18:09:20 #250
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221052388
quote:
8s.gif Op maandag 15 juni 2026 17:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja die al bekend zijn.
Maar wie weet, de uitzendingen zijn wat langer, en de finale is al een eind onderweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')