Had een toxische relatie in de loods.quote:
Nee daar heb je niks aan gemistquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Spannend, morgen maar eens zoeken dan.
Onnodig links rijden dacht ikquote:
ja had al aangepast, had niet door dat het spel verder ging, dacht dat Ricky al meteen naast Nyssa kon gaan zittenquote:
Ik dacht die gaan even als een raket er doorheen om maandag meteen met de nieuwe cyclus te beginnenquote:
Maandag verderquote:
Ja al is dit laatste spel niet echt iets waar je kennis voor moet hebben. Die kennis vragen vind ik meer iets om mee te winnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
Finale is op deze manier stukken beter dan met die domme codes
Ze komen een busje voorrijden voor de afvallers en een Limo voor de winnaarquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze het afscheid ook anders doen, en met 'anders' bedoel ik eigenlijk gewoon afschaffen
Kan nog sneller, gewoon allemaal in 1x: de nieuwe de bus uit en dan de winnaar, verliezers en opgevers de bus in en klaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze komen een busje voorrijden voor de afvallers en een Limo voor de winnaar
Niet!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:25 schreef Soury het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Nyssa en Ricky
Diederik komt er bij, dat is een womaniser. Wel een kwal van een vent, maar de dames vallen er voor.quote:
Bij het laatste spel zit inderdaad ook nog wel geluk bij, maar nu kunnen ze daar nog wel zelf invloed op uitoefenen door te bluffen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al is dit laatste spel niet echt iets waar je kennis voor moet hebben. Die kennis vragen vind ik meer iets om mee te winnen.
Dat is waar. Maar toch zie ik wel graag wat meer gewicht in zo iets belangrijks.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij het laatste spel zit inderdaad ook nog wel geluk bij, maar hier kunnen ze daar nog wel zelf invloed op uitoefenen door te bluffen.
Die codes heb ik altijd dom gevonden, je kon elk spel verkloten en door geluk alsnog met een ton de deur uitlopen
Ze kunnen het ook weer niet té moeilijk maken, dat was volgens mij ook de gedachte achter de codes om zo iedereen, ook de minder sportieve of slimme mensen een kans op een ton te kunnen geven.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch zie ik wel graag wat meer gewicht in zo iets belangrijks.
Het maakt toch niet uit als die spellen al eerder zijn gebruikt. Men kan het wiel niet elke keer opnieuw uitvinden. Plus het is best spannend die blokjes stapelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Blokjes stapelen copy/paste uit Het Zwaard van Damocles. Weten we dat ook weer, dat programma komt niet meer terug...Het is wat, Talpa met hun copy/paste opdrachten uit andere programma's gebruiken om op te vullen. En dat tussendoor gekissebis tussen Nyssa en Joshlyn omdat Nyssa de opdracht verkloten had achteraf van mij niet gehoeven, daar gaat tijd in zitten. Tijd die ze hadden kunnen gebruiken om de hele finale af te maken. Dan heb je godverdomme meer uitzendtijd en dan flik je het nog om de ontknoping naar maandag te zetten! Stelletje kneuzen. Daar gaat gezeik over komen. En die uiteindelijke finale opdracht was trouwens ook uit Het Zwaard van Damocles, stukje blufpoker. Dat is dan wel weer leuk.
Overigens maakte Melvin wel weer dé opmerking die zijn hele verblijf daar goed maakte. Een deelnemer die en passant even mee deelt dat hij nog wel eens een scheetje zou kunnen laten tijdens de opdracht 'ik voel hem al komen'. Het was ook weer zo droog!![]()
Nou maandag weer verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |