abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220995438
quote:
En nu? Alle buitenlanders zijn criminelen en alle blanken zijn lief? Zoiets? Wat draagt dit bij aan de discussie?
pi_220995439
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:29 schreef TAmaru het volgende:
Een burgeroorlog is begrijpelijk en helaas mogelijk ook gerechtvaardigd en nodig om orde op zaken te stellen. De politiek gaat het niet meer oplossen, zoveel is wel duidelijk. De rechter gaat het ook niet meer kunnen oplossen.
De rechter heeft vaak andere belangen...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:36:32 #103
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220995441
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:35 schreef n__n het volgende:

[..]
De rechter heeft vaak andere belangen...
Die wil mij graag alleen maar lesjes leren.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:38:28 #104
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220995459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:35 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
En nu? Alle buitenlanders zijn criminelen en alle blanken zijn lief? Zoiets? Wat draagt dit bij aan de discussie?
Naar mijn idee is het goed wanneer voor iedereen duidelijk is in dit soort discussies dat deze tragedies niet op zichzelf staan. Niemand noemt alle buitenlanders criminelen net zo min dat iemand alle blanken lief noemt. Het staat mensen verder vrij zelf enige patroonherkenning te onderschrijven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220995461
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Feit blijft dat er op basis van zijn advies nu geen mobiele telefoons dan wel laptops worden doorzocht van asielzoekers, met alle mogelijke desastreuze gevolgen van dien. Wat was de intentie om hier naar te kijken? Dit soort kwesties zouden juist veel meer in het openbaar besproken moeten worden omdat ze mijn inziens de belangen van de autochtone burger direct ondermijden.
Nee, niet op basis van zijn advies. Het is een advies van de RvS. Dat de Graaf vice-president van de RvS is betekent niet dat hij elk advies dat daar de deur uit gaat naar eigen goeddunken kan formuleren.
pi_220995472
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Naar mijn idee is het goed wanneer voor iedereen duidelijk is in dit soort discussies dat deze tragedies niet op zichzelf staan. Niemand noemt alle buitenlanders criminelen net zo min dat iemand alle blanken lief noemt. Het staat mensen verder vrij zelf enige patroonherkenning te onderschrijven.
Maar wat zegt het nou echt? Ik kan ook wel zulke plaatjes maken met blanke kinderverkrachters.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:41:30 #107
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220995481
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:47 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit kan wel eens fout af gaan lopen vanavond, ik hoop dat het vreedzaam blijft want ik denk niet dat het VK nog veel meer “incidenten” kan verdragen.
Overigens is het zaak voor Starmer om zijn ideologie terzijde te schuiven en wat gaat doen voor de burgers. Doorgaan op dezelfde voet kan en mag geen optie meer zijn wil het VK nog voortbestaan als een natie.
Oh, ik hoop dat Steve dat gaat streamen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:41:54 #108
459912 FlippingCoin
pi_220995482
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:40 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Maar wat zegt het nou echt? Ik kan ook wel zulke plaatjes maken met blanke kinderverkrachters.
Van mij mag jij zulke plaatjes maken, maar ik zal je ontraden deze hier te posten, dat lijkt mij geenszins ontopic.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:43:35 #109
459912 FlippingCoin
pi_220995495
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:38 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Nee, niet op basis van zijn advies. Het is een advies van de RvS. Dat de Graaf vice-president van de RvS is betekent niet dat hij elk advies dat daar de deur uit gaat naar eigen goeddunken kan formuleren.
Het advies van de RvS, met de Graaf als voorzitter, in die hoedanigheid lijkt hij mij gewoon mede verantwoordelijk voor dit advies, exact zoals ik als eerste post heb geschreven.

[ Bericht 8% gewijzigd door FlippingCoin op 09-06-2026 17:50:18 ]
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:48:47 #110
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220995517
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:05 schreef LXIV het volgende:

[..]
En toch is het niet de islam die mij het meest irriteert, maar D66 die gewoon doordramt met haar destructieve beleid zonder enige consideraties, als kippen zonder kop, blinkend van deugdzaamheid en vol ijdelheid
Ik vind onderstaande passage altijd erg treffend voor mensen die door de D66 ideologie zijn gevangen, van Etienne de la Boétie uit Discours de la servitude volontaire (1548). Sowieso een must essay om te lezen voor iedereen die zichzelf als een enigszins onafhankelijk denker beschouwt.

quote:
It is incredible how as soon as a people becomes subject, it promptly falls into such complete forgetfulness of its freedom that it can hardly be roused to the point of regaining it, obeying so easily and so willingly that one is led to say, on beholding such a situation, that this people has not so much lost its liberty as won its enslavement.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:56:42 #111
396550 Richestorags
pi_220995570
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nou, mij wel. Dus neem mij dat dan niet kwalijk. :)
Voordat mensen binair gaan worden is het daarom zaak om te bepalen wie ongewenst zijn.
pi_220995584
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het advies van de RvS, met de Graaf als voorzitter, in die hoedanigheid lijkt hij mij gewoon mede verantwoordelijk voor dit advies, exact zoals ik als eerste post heb geschreven.
Verantwoordelijk voor het advies, niet verantwoordelijk voor het feit dat telefoons niet meer doorzocht moeten worden. De RvS doet gewoon zijn werk en daarbij wordt aan de wet getoetst. Dat kunnen ze niet naar eigen goeddunken wel of niet doen. Dat advies volgt uit de wet, niet uit de mening van Thom de Graaf. Hem persoonlijk ervoor aansprakelijk houden dat er geen wettelijke grondslag is voor doorzoekingen vind ik niet heel kies. Hij doet gewoon zijn werk.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:00:45 #113
459912 FlippingCoin
pi_220995589
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:59 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Verantwoordelijk voor het advies, niet verantwoordelijk voor het feit dat telefoons niet meer doorzocht moeten worden. De RvS doet gewoon zijn werk en daarbij wordt aan de wet getoetst. Dat kunnen ze niet naar eigen goeddunken wel of niet doen. Dat advies volgt uit de wet, niet uit de mening van Thom de Graaf. Hem persoonlijk ervoor aansprakelijk houden dat er geen wettelijke grondslag is voor doorzoekingen vind ik niet heel kies. Hij doet gewoon zijn werk.
Het zou helpen mij correct te citeren als je met mij in discussie wilt, ik schrijf toch heel duidelijk mede verantwoordelijk.
pi_220995592
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Voordat mensen binair gaan worden is het daarom zaak om te bepalen wie ongewenst zijn.
Als de bevolking is geradicaliseerd dan is er geen ruimte meer voor nuance. Daarom is het zaak aan de machthebbers om eindelijk eens serieus werk te maken van de problemen omtrent immigratie. Mensen willen niet eens meer dat het stopt, ze willen dat complete bevolkingsgroepen worden gedeporteerd. Helaas zijn ze in het westen nog in de waan dat het probleem zit in de integratie en rechtse influencers op het internet.
pi_220995598
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Van mij mag jij zulke plaatjes maken, maar ik zal je ontraden deze hier te posten, dat lijkt mij geenszins ontopic.
Dat is op geen enkele manier een antwoord op mijn vraag,
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:02:46 #116
459912 FlippingCoin
pi_220995604
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:01 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Dat is op geen enkele manier een antwoord op mijn vraag,
Integendeel, het is zelfs mijn antwoord op jouw vraag!
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:04:43 #117
459912 FlippingCoin
pi_220995616
Maar na jouw spervuur aan vragen richting mij, heb ik nu eens een vraag aan jou @AntiekeKennis . Na legio posts in dit topic, lees ik nergens ook maar enige veroordeling van deze actie waarover dit topic uiteindelijk gaat. Wat beweegt jou nou om hier te posten eigenlijk? Ligt eens wat van de sluier op en geef ons een inkijkje.
pi_220995628
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het zou helpen mij correct te citeren als je met mij in discussie wilt, ik schrijf toch heel duidelijk mede verantwoordelijk.
Dat is het punt niet. Je stelt hem (mede) verantwoordelijk voor het feit dat telefoons niet meer doorzocht mogen worden. Nou dat is hij niet. De RvS is er niet voor verantwoordelijk dat er geen wettelijke basis blijkt te zijn.
pi_220995650
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar na jouw spervuur aan vragen richting mij, heb ik nu eens een vraag aan jou @:AntiekeKennis . Na legio posts in dit topic, lees ik nergens ook maar enige veroordeling van deze actie waarover dit topic uiteindelijk gaat. Wat beweegt jou nou om hier te posten eigenlijk? Ligt eens wat van de sluier op en geef ons een inkijkje.
Het lijkt me niet heel zinvol om hier de persoonlijke beweegredenen van users te gaan bespreken. Daar gaat dit topic zeker niet over.

Ik wil je best meegeven dat ik het nogal vanzelfsprekend vind dat dit een afschuwelijke misdaad is.
pi_220995657
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:06 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Dat is het punt niet. Je stelt hem (mede) verantwoordelijk voor het feit dat telefoons niet meer doorzocht mogen worden. Nou dat is hij niet. De RvS is er niet voor verantwoordelijk dat er geen wettelijke basis blijkt te zijn.
De kerntaak van de overheid is het beschermen van de bevolking. Als je mensen toelaat uit vreemde landen met een cultuur die haaks staat op de onze dan is het niet meer dan logisch dat er zaken zoals telefoons en laptops worden gecontroleerd. Het is namelijk vaker voorgekomen dat figuren uit bijvoorbeeld Syrië betrokken waren bij IS.
pi_220995668
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:40 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Waarom zou je niet aan patroonherkenning mogen doen volgens jou?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:14:39 #122
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220995688
Ik verbaas me er vooral over waarom niemand die vent helpt. Je trapt die belager toch onmiddellijk van het slachtoffer af.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220995689
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De kerntaak van de overheid is het beschermen van de bevolking. Als je mensen toelaat uit vreemde landen met een cultuur die haaks staat op de onze dan is het niet meer dan logisch dat er zaken zoals telefoons en laptops worden gecontroleerd. Het is namelijk vaker voorgekomen dat figuren uit bijvoorbeeld Syrië betrokken waren bij IS.
Ik ben het ermee eens dat de overheid de bevolking moet beschermen. Maar dan moeten ze wel zorgen voor een wettelijke basis voor hun acties. Als die ontbreekt, dan moet de wet worden aangepast. Nou is dat precies wat wat de RvS geconcludeerd heeft: de wet staat het niet toe, en wil je het toch pas dan de wet aan.

Een overheid die de wet aan zijn laars lapt is nooit een goed idee. Dat is een glijdende schaal. Als de wet niet toereikend is moet je die aanpassen.
pi_220995691
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:06 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Dat is het probleem in Nederland: niemand is ergens verantwoordelijk voor. En toch gebeurt het. De ene miskleun na de andere. Jaar in jaar uit.
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 18:15:37 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220995694
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:17 schreef LXIV het volgende:
Zal wel eerst verzwegen worden in de Nederlandse media en daarna gedownplayed en uiteindelijk goedgepraat.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ofding-noord-ierland

https://www.volkskrant.nl(...)nde-aanval~bb4c4718/

Zal wel ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:16:31 #126
459912 FlippingCoin
pi_220995701
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:09 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Het lijkt me niet heel zinvol om hier de persoonlijke beweegredenen van users te gaan bespreken. Daar gaat dit topic zeker niet over.

Ik wil je best meegeven dat ik het nogal vanzelfsprekend vind dat dit een afschuwelijke misdaad is.
Dat stel ik ter discussie, het fascineert mij enorm dat er in een topic als deze mensen verschijnen die volmondig inhaken op anderen die deze kwestie veroordelen, maar zichzelf geenszins uitlaten over het oorspronkelijke onderwerp van het topic. Dat dit wat meta-discussie kan uitlokken lijkt mij niet zo'n probleem, misschien zelfs juist verhelderend.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:17:29 #127
459912 FlippingCoin
pi_220995708
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:12 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Waarom zou je niet aan patroonherkenning mogen doen volgens jou?
Statistiek is het wapen van de duivel.
pi_220995718
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:15 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat is het probleem in Nederland: niemand is ergens verantwoordelijk voor. En toch gebeurt het. De ene miskleun na de andere. Jaar in jaar uit.
Kroegpraat. Er gaan echt dingen flink mis in Nederland, toch denk ik dat er maar heel weinig landen zijn waar je beter kan wonen dan in Nederland.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:19:10 #129
459912 FlippingCoin
pi_220995726
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:18 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Kroegpraat. Er gaan echt dingen flink mis in Nederland, toch denk ik dat er maar heel weinig landen zijn waar je beter kan wonen dan in Nederland.
Dat staat toch niet ter discussie, dan kan er nog wel een probleem dan wel regressie zijn.
pi_220995727
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat stel ik ter discussie, het fascineert mij enorm dat er in een topic als deze mensen verschijnen die volmondig inhaken op anderen die deze kwestie veroordelen, maar zichzelf geenszins uitlaten over het oorspronkelijke onderwerp van het topic. Dat dit wat meta-discussie kan uitlokken lijkt mij niet zo'n probleem, misschien zelfs juist verhelderend.
Nou en.
pi_220995732
quote:

[..]
Dat dacht Lisa ook, toen ze naar huis fietste.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:22:49 #132
459912 FlippingCoin
pi_220995761
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:19 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Nou en.
Ah nou en, zo had ik het nog niet bekeken.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:22:51 #133
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220995762
quote:

[..]
Vandaar dat al die criminele gelukszoekers hierheen komen.
pi_220995772
quote:

[..]
Je bent wel van de dooddoeners om maar niet een discussie te hoeven aangaan hè?
pi_220995776
quote:

[..]
Het luizenleventje dat de Nederlanders hadden in Nederland was afgelopen toen de streng-gelovigen Nederland vonden.
pi_220995780
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:19 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat dacht Lisa ook, toen ze naar huis fietste.
Wat is nou erger: Dat de RvS aan de wet toetst of dat je over het hoofd van een vermoord meisje je drogreden denkt te moeten maken ?
pi_220995805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:02 schreef Dutch_view het volgende:
Bij NOS nog steeds geen bericht.
Wel bij Telegraaf en RTL
De NOS is er alleen razendsnel bij als het slachtoffer een kleurling is en de dader blank.
pi_220995813
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:28 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De NOS is er alleen razendsnel bij als het slachtoffer een kleurling is en de dader blank.
Ze hebben nu toch eindelijk, waarschijnlijk met tegenzin, een bericht geplaatst.
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 18:31:43 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220995826
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:29 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Ze hebben nu toch eindelijk, waarschijnlijk met tegenzin, een bericht geplaatst.
_O-
pi_220995827
quote:

[..]
quote:
In sommige wijken in Belfast is de afgelopen maanden een intimidatiecampagne op gang gekomen die migranten met een donkere huiskleur als doelwit hebben.

https://nos.nl/artikel/26(...)ot-protest-en-kalmte
En uiteraard zijn migranten weer de werkelijke slachtoffers.

#werkenbijdenos
pi_220995828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:24 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Wat is nou erger: Dat de RvS aan de wet toetst of dat je over het hoofd van een vermoord meisje je drogreden denkt te moeten maken ?
De wet is voor links alleen belangrijk als het in hun straatje past.
pi_220995832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:32 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
De wet is voor links alleen belangrijk als het in hun straatje past.
Ik heb het helemaal niet over links of rechts man. Wat bazel je nou weer.
pi_220995834
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:58 schreef nixxx het volgende:
Daarom… remigratie.

Je bedoelt mensen van buitenlandse afkomst die legaal in het land zijn gevangen zetten en dan deporteren.
Of je bedoelt een wegjaagcampagne van overheden en burgers. Een etnische zuivering
pi_220995836
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:31 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[..]
En uiteraard zijn migranten weer de werkelijke slachtoffers.

#werkenbijdenos
“How can we make this about us” hebben ze gedacht bij de NOS.
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 18:35:50 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220995844
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je bedoelt mensen van buitenlandse afkomst die legaal in het land zijn gevangen zetten en dan deporteren.
Of je bedoelt een wegjaagcampagne van overheden en burgers. Een etnische zuivering
Jij maakt er ook gelijk weer een feestje van zeg -O-
pi_220995852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:33 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Ik heb het helemaal niet over links of rechts man. Wat bazel je nou weer.
Je had het toch over de RvS?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:36:17 #147
396550 Richestorags
pi_220995853
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:33 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
“How can we make this about us” hebben ze gedacht bij de NOS.
Daar hoeven de social media brein Anne-Fleurtjes niet eens meer over na te denken.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:37:14 #148
396550 Richestorags
pi_220995858
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Nu laat je het gelijk zo bruut klinken.
pi_220995901
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:36 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Je had het toch over de RvS?
Oh je denkt dat de RvS een links progressief clubje is. Misschien moet je eens in een andere bubbel stappen.
pi_220995908
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:43 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Oh je denkt dat de RvS een links progressief clubje is. Misschien moet je eens in een andere bubbel stappen.
Een extreemlinks progressief clubje.
pi_220995912
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:44 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Een extreemlinks progressief clubje.
Vanuit een bepaald perspectief lijkt al het andere extreemlinks.
pi_220995917
Overigens maakt het niet zo heel veel uit of je links of rechts bent als je toetst aan de wet.
pi_220995927
De RvS toetst namelijk niet aan partijprogramma's maar aan de grondwet en andere wetten en verdragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door AntiekeKennis op 09-06-2026 19:39:53 ]
pi_220996010
Belfast is wel een risicogebied ja.
pi_220996062
twitter

Staan massale protesten gepland. Ben benieuwd.
pi_220996068
Rellen wss.
pi_220996107
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:05 schreef havanagila het volgende:
Rellen wss.
Slim
Daarmee komt de boodschap beter over :Y
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:12:26 #158
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220996130
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:14 schreef LXIV het volgende:
Wie is er nu gearresteerd? De man die bijna onthoofd is of de man die dit probeerde?
Terechte vraag.

"I don't take you have, mate."
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_220996169
quote:
81s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:21 schreef vosss het volgende:

[..]
Die term is achterhaald. Het is tegenwoordig "persoon met onbegrepen gedrag". Geen onzin.
De eufemism treadmill strikes again.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:19:49 #160
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220996211
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:04 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Ergens live te volgen?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220996228
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Tuurlijk want feiten benoemen is discriminatie :Y
Door het benoemen van al het wangedrag meteen op discriminatie te gooien zitten wij nu met de ellende van 3e wereldlanden hier te kijken. Maar droom jij lekker verder.... :')
Wat zijn de feiten? Benoem ze.
pi_220996240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Goeie God man…….

[ x ]

Figuren zoals Lowe, Farage en Robinson likken hun vingers af bij het idee van openbare onthoofdingen en andere vormen van terreur, althans dat is dus de gedachtegang bij progressief links.
Ik zie vooral mensen op links de mensen aanvallen die de omvolking al jaren ter discussie willen stellen.
Misschien is de tijd voor het gesprek voorbij en moet er gewoon actie ondernomen worden voordat de zaak nog verder radicaliseert.
De bewezen linkse strategie. De toon van het gesprek framen als het daadwerkelijke probleem.
Net als bij Starmer met die pool.
pi_220996243
quote:
[ x ]

Dit is meer iemand die aan ChatGPT heeft gevraagd een poster te maken van bekende pleinen in de 70 grootste steden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220996252
Nouja hij heeft het in ieder geval geprobeerd
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:24:40 #165
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220996253
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ergens live te volgen?
Twitter, maar ik denk dat dit weer een natte scheet gaat blijken. Een lullig AI-gegenereerde poster op een doordeweekse dag ineens. Daar gaan denk/hoop ik echt geen massa's op afkomen.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:28:18 #166
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220996274
quote:

[..]
Uit het bericht:

quote:
"De overheid in Noord-Ierland is nu bevreesd voor een escalatie. Hoewel Noord-Ierland maar een kleine migrantengemeenschap heeft, leven er al geruime tijd spanningen. Vorig jaar was Noord-Ierland ook al het toneel van gewelddadige anti-immigratieprotesten. In sommige wijken in Belfast is de afgelopen maanden een intimidatiecampagne op gang gekomen die migranten met een donkere huiskleur als doelwit heeft. De Noord-Ierse politie zet zich nu schrap, want op sociale media circuleren al oproepen tot gewelddadig protest."
Een influx van zo'n 120.000 immigranten in de afgelopen 5 jaar op een inwonersaantal van 1,93 miljoen hebben we het over. Dat is best een stevige aanwas relatief.
pi_220996283
quote:

[..]
Zonder X had de NOS dat niet gehoeven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220996300
Misschien kunnen ze in Belfast proberen om traditiegetrouw hun problemen op te lossen met wat bomaanslagen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220996306
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Uit het bericht:
[..]
Een influx van zo'n 120.000 immigranten in de afgelopen 5 jaar op een inwonersaantal van 1,93 miljoen hebben we het over. Dat is best een stevige aanwas relatief.
Die woord/-semantische spelletjes zijn ook bloed irritant. Als ze het nou gewoon eens eerlijk de feiten zouden benoemen en erkennen dan kan je tenminste naar een gezamenlijke oplossing toewerken. Echter wordt alles bewust verdraaid of achtergehouden omdat ze genaamd rechts geen wind in de zeilen willen geven omdat die beweren dat alles bewust verdraaid en achtergehouden wordt.
pi_220996313
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:22 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
De bewezen linkse strategie. De toon van het gesprek framen als het daadwerkelijke probleem.
Net als bij Starmer met die pool.
Misschien een idee om de gekozen 'communicatie strategie' kritisch tegen het licht aan te houden ipv alweer te janken over links
pi_220996343
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Misschien een idee om de gekozen 'communicatie strategie' kritisch tegen het licht aan te houden ipv alweer te janken over links
Kan het niet helpen dat er zoveel te janken valt op links. Dat doen ze zichzelf aan.
pi_220996358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik verbaas me er vooral over waarom niemand die vent helpt. Je trapt die belager toch onmiddellijk van het slachtoffer af.
Omdat het een bloeddorstige barbaarse moordenaar is die zo te zien al een en ander gewend is, je snijd niet zonaar iemands keel door en hoofd eraf. Die heeft dat al vaker gedaan waarschijnlijk. De meeste mensen zijn dat niet zo gewend en denken “liever hij dan ik”. Dat zouden de meeste mensen al doen bij veel minder. Mensen zijn over het algemeen conflictvermijdend en vooral bij barbaarse moordenaars.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_220996362
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Een enorm slecht idee, waarom zou de tegenstander moeten bepalen wat wel of niet acceptabel is? Geef ze een vinger en ze nemen je hand. Dat proces zien we al jaren en dat heeft als gevolg dat er elke keer weer kansen bestaan om af te leiden van het echte probleem.
We zagen het laatst nog in de 2e kamer met Lidewij de Vos die daar een probleem probeert aan te kaarten, ipv op het probleem in te gaan ging het weer eens over de toon en allerlei randzaken die werkelijk niets met de problemen te maken hebben.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:39:33 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220996372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:14 schreef PzKpfw het volgende:
Dan krijg je een beetje een idee wat je hier in Nederland straks mag verwachten, want ons volkje is nog iets laffer dan de engelsen.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:41:11 #175
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220996398
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:38 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Omdat het een bloeddorstige barbaarse moordenaar is die zo te zien al een en ander gewend is, je snijd niet zonaar iemands keel door en hoofd eraf. Die heeft dat al vaker gedaan waarschijnlijk. De meeste mensen zijn dat niet zo gewend en denken “liever hij dan ik”. Dat zouden de meeste mensen al doen bij veel minder. Mensen zijn over het algemeen conflictvermijdend en vooral bij barbaarse moordenaars.
Ik vind het er eerder uitzien als iemand met behoorlijke mentale problematiek, eigenlijk. Iemand die niet vrij rond hoort te lopen gezien de categorie van zijn stoornis.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:41:21 #176
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220996402
quote:
Alleen blijft dat niet zo, en daar wordt hard aan gewerkt.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:42:56 #177
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220996419
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:33 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Die woord/-semantische spelletjes zijn ook bloed irritant. Als ze het nou gewoon eens eerlijk de feiten zouden benoemen en erkennen dan kan je tenminste naar een gezamenlijke oplossing toewerken. Echter wordt alles bewust verdraaid of achtergehouden omdat ze genaamd rechts geen wind in de zeilen willen geven omdat die beweren dat alles bewust verdraaid en achtergehouden wordt.
En die zo dus gelijk krijgen. Het gekoer in die bubbels is soms hemeltergend losgezongen van de realiteit. Je kunt de lijn echter vrij makkelijk volgen en snapt waar het idee van de omvolking vandaan komt. De bestuurlijke onmacht wordt niet toegegeven maar bedekt en dan lijkt het een opzettelijk patroon.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:44:20 #178
437160 Fietsenrek
Ondertitel
pi_220996438
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)land-police-37266704
[..]
Het staat allemaal op beeld en het is misselijkmakend, net als de berichtgeving in de meeste media. Er wordt weer lekker gedownplayed wat voor wilden er worden binnengelaten.

https://www.bbc.com/news/articles/cdejnjdg08eo
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze het slachtoffer wel in de boeien geslagen? Je weet maar nooit.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:45:46 #179
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220996452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Ergens live te volgen?
Je zou de NOS even kunnen proberen.
pi_220996460
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:41 schreef Tengano het volgende:

[..]
Alleen blijft dat niet zo, en daar wordt hard aan gewerkt.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij, en meerderen met jou, zit te hopen op een burgeroorlog. Zodat je fijn naar livestreams kan kijken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:48:06 #181
437160 Fietsenrek
Ondertitel
pi_220996474
quote:
[ x ]

Ben benieuwd of ze dit echt gaan doen en of het in de mainstream media komt.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:48:56 #182
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220996479
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:46 schreef OllieA het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij, en meerderen met jou, zit te hopen op een burgeroorlog. Zodat je fijn naar livestreams kan kijken.
Ook daar heb je blijkbaar geen nuchtere kijk op.
pi_220996502
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:48 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Ben benieuwd of ze dit echt gaan doen en of het in de mainstream media komt.
De Nederlandse pers houdt het goed onder de pet. In Engeland is er ook censuur maar Starmer geeft nu wel toe. Bizar hoe die islamisering op dat eiland uit de hand loopt.
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 19:53:34 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220996514
de Nederlandse pers meld het gewoon
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:55:39 #185
437160 Fietsenrek
Ondertitel
pi_220996526
quote:
88s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:53 schreef sp3c het volgende:
de Nederlandse pers meld het gewoon
Heb je een link? Probeer te zoeken op Google maar kom oude resultaten tegen.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:55:48 #186
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220996528
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind het er eerder uitzien als iemand met behoorlijke mentale problematiek, eigenlijk. Iemand die niet vrij rond hoort te lopen gezien de categorie van zijn stoornis.
Het een sluit het ander nou niet bepaald uit, maar dat het een bloeddorstige barbaarse moordenaar is staat op beeld.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_220996542
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:48 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ook daar heb je blijkbaar geen nuchtere kijk op.
Jij verlekkert jezelf nogal aan de boodschap dat alles overal naar de kloten is. Als je niet als doemdenker wil worden gezien moet je niet als een zwarte galbak posten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 9 juni 2026 @ 20:00:22 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220996552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:55 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Heb je een link? Probeer te zoeken op Google maar kom oude resultaten tegen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ofding-noord-ierland
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220996554
twitter

De enablers van deze ellende.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 20:01:21 #190
437160 Fietsenrek
Ondertitel
pi_220996557
quote:
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel die aangekondigde protesten die Red_85 liet zien.
pi_220996560
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En die zo dus gelijk krijgen. Het gekoer in die bubbels is soms hemeltergend losgezongen van de realiteit. Je kunt de lijn echter vrij makkelijk volgen en snapt waar het idee van de omvolking vandaan komt. De bestuurlijke onmacht wordt niet toegegeven maar bedekt en dan lijkt het een opzettelijk patroon.
Ik snap het ook oprecht niet, en dat geldt in Nederland net zo: wanneer je er heilig van overtuigd bent dat het verhaal van rechts aan alle kanten rammelt, waarom zou je dan niet juist van de daken schreeuwen dat je alles tot in detail inzichtelijk wilt maken?

In plaats daarvan krijgen we goedkope excuses over hoe dit discriminerend en stigmatiserend zou zijn, terwijl dat enkel waar kan zijn als de cijfers zouden aantonen dat de linkse boodschap een leugen is. Nu vallen ze terug op: 'het sentiment en de onderbuik in de samenleving wordt niet volledig door cijfers ondersteund.'

Verwacht alleen vanuit rechts ook wel een duidelijkere roep om dit concreet te maken want daarmee trek je vrij eenvoudig een nog grotere groep over de streep wanneer je de overduidelijke observaties staaft met niet te negeren cijfers.

https://www.tweedekamer.n(...)D40097&id=2025Z17208

Maar wanneer het gaat om inzichten verkrijgen stemmen ze op links allemaal tegen.

Terwijl je links het ook best in hun voordeel zou kunnen gebruiken.. zoals hier waar ze het proberen te weerleggen door te kijken naar leeftijdsgroepen en ineens tot inzicht komen dat het vooral jonge mannen zijn die de problemen veroorzaken. (Wanneer je dat afzet tegen het asielbeleid en wat we binnen laten heb ik dan ook wel weer direct een boel vragen voor links.. maar goed :P )
https://www.tweedekamer.n(...)D16255&id=2021D16255

Voor de kant die zich maar al te graag profileert als de 'academische kant' proberen ze het wel erg 'academisch' te sturen op wenselijke uitkomsten en van de rest maken ze expres een grote blur.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 20:02:31 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220996565
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:01 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel die aangekondigde protesten die Red_85 liet zien.
Ah

Tokkie Tommy zal straks ongetwijfeld melden dat er een miljoenmiljard mensen op de been zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 20:04:12 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220996577
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:01 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
pi_220996579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Uit het bericht:
[..]
Als ik kijk naar immigratie in noord Ierland kom ik volgens mij niet op die 120.000. Waar heb je dat getal vandaan en het is de immigratie (exclusief emigratie) van non-Europese mensen?
pi_220996584
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:20 schreef LXIV het volgende:
Er gaat daar gewoon een burgeroorlog komen. Die geest is niet meer in de fles te houden. Ben benieuwd wat het effect in Nederland gaat zijn
Zoals altijd gebeurt er pas echt iets in Nederland als het eerst in de grote buurlanden volledig uit de hand loopt.
Dus ja, het zou me niks verbazen als het hier ook op een burgeroorlog uitdraait. En misschien is dat op een gegeven moment ook wel de enige manier om het tij nog te keren.
greetings and salutations
  dinsdag 9 juni 2026 @ 20:06:05 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220996595
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:05 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Zoals altijd gebeurt er pas echt iets in Nederland als het eerst in de grote buurlanden volledig uit de hand loopt.
Dus ja, het zou me niks verbazen als het hier ook op een burgeroorlog uitdraait. En misschien is dat op een gegeven moment ook wel de enige manier om het tij nog te keren.
Er gebeurt nooit iets in Nederland
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juni 2026 @ 20:09:07 #197
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220996613
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
Er gebeurt nooit iets in Nederland
Niet zo neerbuigend svp. We houden hier tegenwoordig zelfs weer jodenjachten.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 20:10:06 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220996618
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Niet zo neerbuigend svp. We houden hier tegenwoordig zelfs weer jodenjachten.
Redelijk kleinschalige voetbalrellen, zelfs voor Nederlandse begrippen. Het was geen Beverwijk ofzo, daar werd pas echt op jodenjacht gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 20:20:35 #199
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220996717
Aardig cringe, die dromen over burgeroorlogen hier.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 20:23:01 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_220996731
Verkeerde topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')