Alleen blijft dat niet zo, en daar wordt hard aan gewerkt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:18 schreef AntiekeKennis het volgende:
Kroegpraat. Er gaan echt dingen flink mis in Nederland, toch denk ik dat er maar heel weinig landen zijn waar je beter kan wonen dan in Nederland.
En die zo dus gelijk krijgen. Het gekoer in die bubbels is soms hemeltergend losgezongen van de realiteit. Je kunt de lijn echter vrij makkelijk volgen en snapt waar het idee van de omvolking vandaan komt. De bestuurlijke onmacht wordt niet toegegeven maar bedekt en dan lijkt het een opzettelijk patroon.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die woord/-semantische spelletjes zijn ook bloed irritant. Als ze het nou gewoon eens eerlijk de feiten zouden benoemen en erkennen dan kan je tenminste naar een gezamenlijke oplossing toewerken. Echter wordt alles bewust verdraaid of achtergehouden omdat ze genaamd rechts geen wind in de zeilen willen geven omdat die beweren dat alles bewust verdraaid en achtergehouden wordt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)land-police-37266704
[..]
Het staat allemaal op beeld en het is misselijkmakend, net als de berichtgeving in de meeste media. Er wordt weer lekker gedownplayed wat voor wilden er worden binnengelaten.
https://www.bbc.com/news/articles/cdejnjdg08eo
[..]Hebben ze het slachtoffer wel in de boeien geslagen? Je weet maar nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij, en meerderen met jou, zit te hopen op een burgeroorlog. Zodat je fijn naar livestreams kan kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Alleen blijft dat niet zo, en daar wordt hard aan gewerkt.
Ben benieuwd of ze dit echt gaan doen en of het in de mainstream media komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:04 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Staan massale protesten gepland. Ben benieuwd.
Ook daar heb je blijkbaar geen nuchtere kijk op.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:46 schreef OllieA het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij, en meerderen met jou, zit te hopen op een burgeroorlog. Zodat je fijn naar livestreams kan kijken.
De Nederlandse pers houdt het goed onder de pet. In Engeland is er ook censuur maar Starmer geeft nu wel toe. Bizar hoe die islamisering op dat eiland uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:48 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dit echt gaan doen en of het in de mainstream media komt.
Het een sluit het ander nou niet bepaald uit, maar dat het een bloeddorstige barbaarse moordenaar is staat op beeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het er eerder uitzien als iemand met behoorlijke mentale problematiek, eigenlijk. Iemand die niet vrij rond hoort te lopen gezien de categorie van zijn stoornis.
Jij verlekkert jezelf nogal aan de boodschap dat alles overal naar de kloten is. Als je niet als doemdenker wil worden gezien moet je niet als een zwarte galbak posten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ook daar heb je blijkbaar geen nuchtere kijk op.
https://nos.nl/artikel/26(...)ot-protest-en-kalmtequote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:55 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Heb je een link? Probeer te zoeken op Google maar kom oude resultaten tegen.
Ik snap het ook oprecht niet, en dat geldt in Nederland net zo: wanneer je er heilig van overtuigd bent dat het verhaal van rechts aan alle kanten rammelt, waarom zou je dan niet juist van de daken schreeuwen dat je alles tot in detail inzichtelijk wilt maken?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En die zo dus gelijk krijgen. Het gekoer in die bubbels is soms hemeltergend losgezongen van de realiteit. Je kunt de lijn echter vrij makkelijk volgen en snapt waar het idee van de omvolking vandaan komt. De bestuurlijke onmacht wordt niet toegegeven maar bedekt en dan lijkt het een opzettelijk patroon.
Ahquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:01 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel die aangekondigde protesten die Red_85 liet zien.
https://nos.nl/artikel/26(...)ot-protest-en-kalmtequote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:01 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel die aangekondigde protesten die Red_85 liet zien.
Als ik kijk naar immigratie in noord Ierland kom ik volgens mij niet op die 120.000. Waar heb je dat getal vandaan en het is de immigratie (exclusief emigratie) van non-Europese mensen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Uit het bericht:
[..]
Een influx van zo'n 120.000 immigranten in de afgelopen 5 jaar op een inwonersaantal van 1,93 miljoen hebben we het over. Dat is best een stevige aanwas relatief.
Zoals altijd gebeurt er pas echt iets in Nederland als het eerst in de grote buurlanden volledig uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:20 schreef LXIV het volgende:
Er gaat daar gewoon een burgeroorlog komen. Die geest is niet meer in de fles te houden. Ben benieuwd wat het effect in Nederland gaat zijn
Er gebeurt nooit iets in Nederlandquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zoals altijd gebeurt er pas echt iets in Nederland als het eerst in de grote buurlanden volledig uit de hand loopt.
Dus ja, het zou me niks verbazen als het hier ook op een burgeroorlog uitdraait. En misschien is dat op een gegeven moment ook wel de enige manier om het tij nog te keren.
Redelijk kleinschalige voetbalrellen, zelfs voor Nederlandse begrippen. Het was geen Beverwijk ofzo, daar werd pas echt op jodenjacht gegaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend svp. We houden hier tegenwoordig zelfs weer jodenjachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |