Vanuit een bepaald perspectief lijkt al het andere extreemlinks.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:44 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Een extreemlinks progressief clubje.
Terechte vraag.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:14 schreef LXIV het volgende:
Wie is er nu gearresteerd? De man die bijna onthoofd is of de man die dit probeerde?
De eufemism treadmill strikes again.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Die term is achterhaald. Het is tegenwoordig "persoon met onbegrepen gedrag". Geen onzin.
Ergens live te volgen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:04 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Staan massale protesten gepland. Ben benieuwd.
Wat zijn de feiten? Benoem ze.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Tuurlijk want feiten benoemen is discriminatie![]()
Door het benoemen van al het wangedrag meteen op discriminatie te gooien zitten wij nu met de ellende van 3e wereldlanden hier te kijken. Maar droom jij lekker verder....
De bewezen linkse strategie. De toon van het gesprek framen als het daadwerkelijke probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goeie God man…….
[ x ]
Figuren zoals Lowe, Farage en Robinson likken hun vingers af bij het idee van openbare onthoofdingen en andere vormen van terreur, althans dat is dus de gedachtegang bij progressief links.
Ik zie vooral mensen op links de mensen aanvallen die de omvolking al jaren ter discussie willen stellen.
Misschien is de tijd voor het gesprek voorbij en moet er gewoon actie ondernomen worden voordat de zaak nog verder radicaliseert.
Dit is meer iemand die aan ChatGPT heeft gevraagd een poster te maken van bekende pleinen in de 70 grootste steden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:04 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Staan massale protesten gepland. Ben benieuwd.
Twitter, maar ik denk dat dit weer een natte scheet gaat blijken. Een lullig AI-gegenereerde poster op een doordeweekse dag ineens. Daar gaan denk/hoop ik echt geen massa's op afkomen.quote:
Uit het bericht:quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch eindelijk, waarschijnlijk met tegenzin, een bericht geplaatst.
Een influx van zo'n 120.000 immigranten in de afgelopen 5 jaar op een inwonersaantal van 1,93 miljoen hebben we het over. Dat is best een stevige aanwas relatief.quote:"De overheid in Noord-Ierland is nu bevreesd voor een escalatie. Hoewel Noord-Ierland maar een kleine migrantengemeenschap heeft, leven er al geruime tijd spanningen. Vorig jaar was Noord-Ierland ook al het toneel van gewelddadige anti-immigratieprotesten. In sommige wijken in Belfast is de afgelopen maanden een intimidatiecampagne op gang gekomen die migranten met een donkere huiskleur als doelwit heeft. De Noord-Ierse politie zet zich nu schrap, want op sociale media circuleren al oproepen tot gewelddadig protest."
Zonder X had de NOS dat niet gehoeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch eindelijk, waarschijnlijk met tegenzin, een bericht geplaatst.
Die woord/-semantische spelletjes zijn ook bloed irritant. Als ze het nou gewoon eens eerlijk de feiten zouden benoemen en erkennen dan kan je tenminste naar een gezamenlijke oplossing toewerken. Echter wordt alles bewust verdraaid of achtergehouden omdat ze genaamd rechts geen wind in de zeilen willen geven omdat die beweren dat alles bewust verdraaid en achtergehouden wordt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Uit het bericht:
[..]
Een influx van zo'n 120.000 immigranten in de afgelopen 5 jaar op een inwonersaantal van 1,93 miljoen hebben we het over. Dat is best een stevige aanwas relatief.
Misschien een idee om de gekozen 'communicatie strategie' kritisch tegen het licht aan te houden ipv alweer te janken over linksquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De bewezen linkse strategie. De toon van het gesprek framen als het daadwerkelijke probleem.
Net als bij Starmer met die pool.
Kan het niet helpen dat er zoveel te janken valt op links. Dat doen ze zichzelf aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien een idee om de gekozen 'communicatie strategie' kritisch tegen het licht aan te houden ipv alweer te janken over links
Omdat het een bloeddorstige barbaarse moordenaar is die zo te zien al een en ander gewend is, je snijd niet zonaar iemands keel door en hoofd eraf. Die heeft dat al vaker gedaan waarschijnlijk. De meeste mensen zijn dat niet zo gewend en denken “liever hij dan ik”. Dat zouden de meeste mensen al doen bij veel minder. Mensen zijn over het algemeen conflictvermijdend en vooral bij barbaarse moordenaars.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik verbaas me er vooral over waarom niemand die vent helpt. Je trapt die belager toch onmiddellijk van het slachtoffer af.
Een enorm slecht idee, waarom zou de tegenstander moeten bepalen wat wel of niet acceptabel is? Geef ze een vinger en ze nemen je hand. Dat proces zien we al jaren en dat heeft als gevolg dat er elke keer weer kansen bestaan om af te leiden van het echte probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien een idee om de gekozen 'communicatie strategie' kritisch tegen het licht aan te houden ipv alweer te janken over links
Dan krijg je een beetje een idee wat je hier in Nederland straks mag verwachten, want ons volkje is nog iets laffer dan de engelsen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:14 schreef PzKpfw het volgende:
Ik verbaas me er vooral over waarom niemand die vent helpt. Je trapt die belager toch onmiddellijk van het slachtoffer af.
Ik vind het er eerder uitzien als iemand met behoorlijke mentale problematiek, eigenlijk. Iemand die niet vrij rond hoort te lopen gezien de categorie van zijn stoornis.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:38 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Omdat het een bloeddorstige barbaarse moordenaar is die zo te zien al een en ander gewend is, je snijd niet zonaar iemands keel door en hoofd eraf. Die heeft dat al vaker gedaan waarschijnlijk. De meeste mensen zijn dat niet zo gewend en denken “liever hij dan ik”. Dat zouden de meeste mensen al doen bij veel minder. Mensen zijn over het algemeen conflictvermijdend en vooral bij barbaarse moordenaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |