Dat stel ik ter discussie, het fascineert mij enorm dat er in een topic als deze mensen verschijnen die volmondig inhaken op anderen die deze kwestie veroordelen, maar zichzelf geenszins uitlaten over het oorspronkelijke onderwerp van het topic. Dat dit wat meta-discussie kan uitlokken lijkt mij niet zo'n probleem, misschien zelfs juist verhelderend.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:09 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Het lijkt me niet heel zinvol om hier de persoonlijke beweegredenen van users te gaan bespreken. Daar gaat dit topic zeker niet over.
Ik wil je best meegeven dat ik het nogal vanzelfsprekend vind dat dit een afschuwelijke misdaad is.
Statistiek is het wapen van de duivel.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:12 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aan patroonherkenning mogen doen volgens jou?
Kroegpraat. Er gaan echt dingen flink mis in Nederland, toch denk ik dat er maar heel weinig landen zijn waar je beter kan wonen dan in Nederland.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:15 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat is het probleem in Nederland: niemand is ergens verantwoordelijk voor. En toch gebeurt het. De ene miskleun na de andere. Jaar in jaar uit.
Dat staat toch niet ter discussie, dan kan er nog wel een probleem dan wel regressie zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:18 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Kroegpraat. Er gaan echt dingen flink mis in Nederland, toch denk ik dat er maar heel weinig landen zijn waar je beter kan wonen dan in Nederland.
Nou en.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat stel ik ter discussie, het fascineert mij enorm dat er in een topic als deze mensen verschijnen die volmondig inhaken op anderen die deze kwestie veroordelen, maar zichzelf geenszins uitlaten over het oorspronkelijke onderwerp van het topic. Dat dit wat meta-discussie kan uitlokken lijkt mij niet zo'n probleem, misschien zelfs juist verhelderend.
Dat dacht Lisa ook, toen ze naar huis fietste.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:18 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Kroegpraat. Er gaan echt dingen flink mis in Nederland, toch denk ik dat er maar heel weinig landen zijn waar je beter kan wonen dan in Nederland.
Ah nou en, zo had ik het nog niet bekeken.quote:
Vandaar dat al die criminele gelukszoekers hierheen komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:18 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Je bent wel van de dooddoeners om maar niet een discussie te hoeven aangaan hè?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:18 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Het luizenleventje dat de Nederlanders hadden in Nederland was afgelopen toen de streng-gelovigen Nederland vonden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:18 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Wat is nou erger: Dat de RvS aan de wet toetst of dat je over het hoofd van een vermoord meisje je drogreden denkt te moeten maken ?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:19 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat dacht Lisa ook, toen ze naar huis fietste.
De NOS is er alleen razendsnel bij als het slachtoffer een kleurling is en de dader blank.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:02 schreef Dutch_view het volgende:
Bij NOS nog steeds geen bericht.
Wel bij Telegraaf en RTL
Ze hebben nu toch eindelijk, waarschijnlijk met tegenzin, een bericht geplaatst.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De NOS is er alleen razendsnel bij als het slachtoffer een kleurling is en de dader blank.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch eindelijk, waarschijnlijk met tegenzin, een bericht geplaatst.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch eindelijk, waarschijnlijk met tegenzin, een bericht geplaatst.
En uiteraard zijn migranten weer de werkelijke slachtoffers.quote:In sommige wijken in Belfast is de afgelopen maanden een intimidatiecampagne op gang gekomen die migranten met een donkere huiskleur als doelwit hebben.
https://nos.nl/artikel/26(...)ot-protest-en-kalmte
De wet is voor links alleen belangrijk als het in hun straatje past.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:24 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Wat is nou erger: Dat de RvS aan de wet toetst of dat je over het hoofd van een vermoord meisje je drogreden denkt te moeten maken ?
Ik heb het helemaal niet over links of rechts man. Wat bazel je nou weer.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:32 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
De wet is voor links alleen belangrijk als het in hun straatje past.
Je bedoelt mensen van buitenlandse afkomst die legaal in het land zijn gevangen zetten en dan deporteren.quote:
“How can we make this about us” hebben ze gedacht bij de NOS.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:31 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[..]
En uiteraard zijn migranten weer de werkelijke slachtoffers.
#werkenbijdenos
Jij maakt er ook gelijk weer een feestje van zegquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen van buitenlandse afkomst die legaal in het land zijn gevangen zetten en dan deporteren.
Of je bedoelt een wegjaagcampagne van overheden en burgers. Een etnische zuivering
Je had het toch over de RvS?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:33 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over links of rechts man. Wat bazel je nou weer.
Daar hoeven de social media brein Anne-Fleurtjes niet eens meer over na te denken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:33 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
“How can we make this about us” hebben ze gedacht bij de NOS.
Nu laat je het gelijk zo bruut klinken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen van buitenlandse afkomst die legaal in het land zijn gevangen zetten en dan deporteren.
Of je bedoelt een wegjaagcampagne van overheden en burgers. Een etnische zuivering
Oh je denkt dat de RvS een links progressief clubje is. Misschien moet je eens in een andere bubbel stappen.quote:
Een extreemlinks progressief clubje.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:43 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Oh je denkt dat de RvS een links progressief clubje is. Misschien moet je eens in een andere bubbel stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |