Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik kan uren kijken naar dat huppeltjequote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de liefhebbers.. de Killerball naar het hoofd enkels die Salar bijna volledig invalide had kunnen maken , als AnoekiePoekie 10x harder en 2 meter hoger had gegooi![]()
Ze had ook bijna een gat in het dak van de Regiebunker kunnen gooien.. echt waar![]()
[ afbeelding ]
Deze moordaanslag zou justitieel moeten worden onderzocht.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de liefhebbers.. de Killerball naar het hoofd enkels die Salar bijna volledig invalide had kunnen maken , als AnoekiePoekie 10x harder en 2 meter hoger had gegooi![]()
Ze had ook bijna een gat in het dak van de Regiebunker kunnen gooien.. echt waar![]()
[ afbeelding ]
Absoluut.. poging tot zware mishandeling, dat is minstens een gele kaartquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deze moordaanslag zou justitieel moeten worden onderzocht.
Er moest er nog 1 hinken voor z'n leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Absoluut.. poging tot zware mishandeling, dat is minstens een gele kaart
En daar worden Chess en Salar van uitgesloten, omdat Ricky heeft getimed dat die het beste waren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Leren? Komt vast weer een jureerbare?
Die medicijnballenproef komt ook nog. Kansen zat nog voor de vossen.
Die bal kwam niet eens bij Salar in de buurt. Viel dood neer tussen die blokken!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn voedingsstoffen nodig.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:13 schreef freaky40 het volgende:
En wat is er met zijn 'gluten allergie' gebeurd ineens? Hoor je hem niet meer over...
Ja, nou zie ik het, bijna op zijn hoofd!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gestopt met boter,wel jammer voor hagelslag enzo, maar de pindakaas, smeerkaas en worst blijft wel plakkenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
En daar worden Chess en Salar van uitgesloten, omdat Ricky heeft getimed dat die het beste waren.
[..]
Die bal kwam niet eens bij Salar in de buurt. Viel dood neer tussen die blokken!
Het is echt een aansteller eerste klas.
Vond trouwens bij het ontbijt ook wel weer gezeik tegen Sayf. Hij deed boter en pindakaas op zijn brood. Dit werd dubbel beleg genoemd. Boter is toch geen beleg. Ik doe ook altijd boter op mijn brood en dan pas vlees of kaas of zo.
Dat gaat wel meevallen. 3 reclameblokken+eigen zender promoties+kliphangertjes mag je bij zijn met 45min echte tijdquote:Op zaterdag 6 juni 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Vanaf aanstaande donderdag 1.5 uur ook op zaterdag. Persoonlijk vind ik het wel lang en een vervelende tijd.
Ik heb de opname aangezet, denk niet dat ik het iedere dag een hele avond ga zitten kijken.
Ik doe ook boter bij alles op mijn boterham, nu willen ze waarschijnlijk zuinig aan doen en vinden ze pindakaas met boter verspilling en doet Sayf ook pedant natuurlijk door niet te snappen wat ze bedoelen, voor zo'n zweef teef heeft hij weinig inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Vond trouwens bij het ontbijt ook wel weer gezeik tegen Sayf. Hij deed boter en pindakaas op zijn brood. Dit werd dubbel beleg genoemd. Boter is toch geen beleg. Ik doe ook altijd boter op mijn brood en dan pas vlees of kaas of zo.
Ik vind het te lang is bijn a avond vullend, ga meestal tegen 22 uur naar bedquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaat wel meevallen. 3 reclameblokken+eigen zender promoties+kliphangertjes mag je bij zijn met 45min echte tijd
Ik gelukkig pas rond 02.00 uur, ben een nachtmens dus kan ik mooi alle opgenomen programma´s bekijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het te lang is bijn a avond vullend, ga meestal tegen 22 uur naar bed
Ze moeten uitkijken met overkill. Kijk naar Expeditie Robinson toen ze twee seizoenen en vijf eilanden door elkaar hadden met dertig afleveringen in een week.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Vanaf aanstaande donderdag 1.5 uur ook op zaterdag. Persoonlijk vind ik het wel lang en een vervelende tijd.
Ik heb de opname aangezet, denk niet dat ik het iedere dag een hele avond ga zitten kijken.
AI:quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, nou zie ik het, bijna op zijn hoofd!
En wat die medicijnballen betreft, waarom heten die ballen zo?![]()
Inderdaad, dan is later terugkijken een optie, maar dan is het verleidelijker door saaie stukken/vervelende figuren heen te spoelen. Als het uiteindelijk meer spoelen dan kijken is (zoals met Rooomaaaaaa), is helemaal afhaken de volgende stap.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze moeten uitkijken met overkill. Kijk naar Expeditie Robinson toen ze twee seizoenen en vijf eilanden door elkaar hadden met dertig afleveringen in een week.
Of Wie is de mol? met drie seizoenen in een jaar.
Mensen stoppen met kijken als het te veel wordt. Het wordt een plicht, het wordt saai en repetitief.
Doe ik nu al regelmatig.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is later terugkijken een optie, maar dan is het verleidelijker door saaie stukken/vervelende figuren heen te spoelen. Als het uiteindelijk meer spoelen dan kijken is (zoals met Rooomaaaaaa), is helemaal afhaken de volgende stap.
Ja en vooral iedere dag 6 dagen lang.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze moeten uitkijken met overkill. Kijk naar Expeditie Robinson toen ze twee seizoenen en vijf eilanden door elkaar hadden met dertig afleveringen in een week.
Of Wie is de mol? met drie seizoenen in een jaar.
Mensen stoppen met kijken als het te veel wordt. Het wordt een plicht, het wordt saai en repetitief.
Kijk krijgt de uitzending nadat het is uitgezonden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:56 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk plaatsen ze de afleveringen vanaf donderdag gewoon wel eerder op KIJK in ieder geval. Ik neem het normaal gesproken op via KPN maar het zou een mooie geste zijn van Talpa dat ze het gewoon al eerder beschikbaar stellen. En eigenlijk moeten ze dat ook doen want dat is de tijd van nu, dat je gewoon afleveringen eerder kunt bekijken. Mooier zou zijn dat DB gewoon op Videoland te zien is, net als LLDL.
Tijdens de WK ik ben geen voetbal fan en heb ook geen idee hoe lang die WK duurt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:39 schreef Soury het volgende:
Het is maar een maandje toch die late tijden.?
Volgens mij staat het nu nog steeds met de uitzending er gelijk op. Schiet niet op als het achteraf gebeurd, kan ik het net zo goed opnemen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk krijgt de uitzending nadat het is uitgezonden.
Blijf er wel weer weg.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:16 schreef KinKiJan het volgende:
Blijkbaar zijn de knockouts vandaag geweest
(lees: vanaf vandaag risico om tegen spoilers aan te lopen op andere socials)
[ afbeelding ]
SPOILER: die laten er geen gras over groeien, lol!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
In ander 'schokkend nieuws' van buiten de loods...SPOILER: die laten er geen gras over groeien, lol!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverquote:
In ander 'schokkend nieuws' van buiten de loods...ik vind haar zo'n engerdSPOILER: die laten er geen gras over groeien, lol!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salar reageerde ook alsof het een aanslag op zijn leven was, beetje boel overdrevenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:34 schreef spapaars het volgende:
Stelde helemaal niets voor met die blokken, dit is zo niet spontaan.
In ander 'schokkend nieuws' van buiten de loods...Kan niet anders, hij had geen huis en bij haar liep elke relatie stuk. Te toxisch om samen te zijn maar alleen is kennelijk nog slechter dus blijf maar hangenSPOILER: die laten er geen gras over groeien, lol!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
you tokkie to me?
Met een rietje een bowlingbal naar de korf blazen op dat parcourquote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Verdienspel.. red de Slangen uit de min
Slalompje
[ afbeelding ]
Het moet wel bloedsimpel zijn.. Knockouts met 3 bondjes kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met een rietje een bowlingbal naar de korf blazen op dat parcour
edit: op 1 been
quote:
Ze zijn ook wel heel slecht....quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
niet leuk dat we telkens uit worden gesloten
Salar zegt "zet je erover heen"
makkelijk lullen ja
Of iets of wat motorisch onhandige Melvinquote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Je wilt Casper wel echt als motivator in je team
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Remy Bonjasky, ex kickbokser volgens mij
Zou ook smerig zijn ze hadden die deal al gemaakt. Al hebben de haaien er niet zo gek veel meer aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
jaja ik zag je al seinen met je wenkbrauwen Chess, niet gelukt
Remy Bonjasky, 3x wereldkampioen K-1 vechten. Die presenteert ook vaak met Mark Schaaf aka Temu-Jan bokswedstrijden.quote:
Hahaha dat is het nadeel van dat ze altijd van die rare bekken trekt, dan valt zo'n bedoeling erachter niet meer opquote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
Dan mag hij tante Salar eens een toontje lager leren zingenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Remy Bonjasky, ex kickbokser volgens mij
En Noah 'n toontje hogerquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:53 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dan mag hij tante Salar eens een toontje lager leren zingen
En Utopia.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:01 schreef spapaars het volgende:
Kijken of er overeenkomsten zullen zijn met wat we al eens eerder hadden met JVJL
[ afbeelding ]
Waarom komen die nu nog in shownieuws? Het is dat iemand postte dat ze waren getrouwd, want ik was ze al vergeten. Het waren twee kandidaten die al maanden niet meer in de loods zitten en nooit hebben gewonnen of zo.quote:
Vraag mij af of dat mag van de spelregels als twee andere teams buiten jou om moeten beslissen over puntenverdeling en je dan gaat seinen naar een van die teams dat ze alles van jou krijgen als ze er niet uitkomen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
Hij zit ook in veel BN'er shows: verraders, zwaard van damocles, enz.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Remy Bonjasky, 3x wereldkampioen K-1 vechten. Die presenteert ook vaak met Mark Schaaf aka Temu-Jan bokswedstrijden.
Dank je wel, had er nog nóóit van gehoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
AI:
"Historische Oorsprong:
De Oudheid: De roots van deze verzwaarde ballen gaan terug tot het oude Perzië (waar worstelaars trainden met met zand gevulde blazen) en het oude Griekenland. De bekende arts Hippocrates liet patiënten al met verzwaarde zakken gooien om te revalideren, spieren op te bouwen en de algehele mobiliteit te verbeteren.
19e-eeuwse terminologie:
De term medicine ball werd eind 19e eeuw (rond 1887) in de Verenigde Staten gemunt door artsen en gezondheidsadviseurs. Zij schreven dit soort ballen voor als preventieve gezondheidszorg. Men geloofde destijds dat het ritmisch gooien en draaien met de bal de spijsvertering stimuleerde en de inwendige organen masseerde."
Ik herinner me ook met DGK nog dat Brian hem in het gezicht schopte toen zijn tegenstander al op de grond lag. Winnaar, onder luid boegeroep van het publiek.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
Even ter herinnering , Utopia II Gerrit tegen het toemalige ZweefTeefje Adraantje , won 'ie ook nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
( Januari 2019)
Klopt wel, maar het gaat om het boksen wat we nog krijgen, en wat we al eerder in vergelijkbare programma's konden zien.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Lieverds dit is DBG niet Utopia dus graag Ontopic blijven
Benieuwd of hij dat ook tegen zichzelf zegt als hij wordt uitgesloten van de proef met de ballen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
niet leuk dat we telkens uit worden gesloten
Salar zegt "zet je erover heen"
makkelijk lullen ja
En steeds, als het bij Salar fout ging, "Sayf" roepen. Het ligt altijd aan iemand anders!!quote:
Brian was een zeer agressieve klootzak.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik herinner me ook met DGK nog dat Brian hem in het gezicht schopte toen zijn tegenstander al op de grond lag. Winnaar, onder luid boegeroep van het publiek.
Sowieso komt er nog een kans op veel punten met die zware ballen. Hier gaan Salar en Chess van uitgesloten worden, omdat Ricky heeft getimed wie van de Gieren daar het beste in zijn. Een vrouw en een man uitsluiten is dan inderdaad het slimst.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:12 schreef Chea49 het volgende:
De grootste bekken die nooit iets doen weer op de voorgrond, Salar van Aladin en Casper het spook. Zou Salar weer denken dat hij de uitverkorene gaat worden voor die ton? Neem toch aan dat de dames nu eens aan de beurt zijn een gokje te wagen?![]()
Erger me steeds vaker aan die tweeling, wat een zeikerts zijn dat zeg.![]()
Jammer dat ook nu onze Roland 'genau' het wéér laat afweten. Deze keer GAAT hij het doen terwijl we gewend zijn dat hij zegt dat hij het MAG doen. Kwal 1ste klas met zijn dooddoener van excuses als hij heeft gefaald. Misselijkmakende nep-macho.Heeft ze de 1ste plaats gekost maar ja, nog kansen genoeg om bovenaan te staan hé?
![]()
Nee, zijn haar!! Als daar zo'n helm overheen moet....quote:Op zondag 7 juni 2026 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Brian was een zeer agressieve klootzak.
Ben trouwens wel benieuwd of Salar mee wil doen met trainen, o jee zijn mooie gezichtje.![]()
Jaja, ter illustratie dat er morgen geknokt wordt in de Loods. en dat het in de historie van rls niet vreemd isquote:Op zondag 7 juni 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Lieverds dit is DBG niet Utopia dus graag Ontopic blijven
Heb gisteren niet echt gekeken dus geen idee dat er geknokt ging wordenquote:Op zondag 7 juni 2026 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, ter illustratie dat er morgen geknokt wordt in de Loods. en dat het in de historie van rls niet vreemd is
Het is mogelijk, als ze een vechter uitnodigen is het "Bootcamp seizoen" blijkbaar al aangebroken , te beginnen met weer skreewe dat ze binnen 3 minuten slaafs moeten aantreden... anders vallen er klappiesquote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb gisteren niet echt gekeken dus geen idee dat er geknokt ging worden![]()
Mijn excuses
Zelfs nog nieuws voor een krantquote:Op zondag 7 juni 2026 01:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom komen die nu nog in shownieuws? Het is dat iemand postte dat ze waren getrouwd, want ik was ze al vergeten. Het waren twee kandidaten die al maanden niet meer in de loods zitten en nooit hebben gewonnen of zo.
Dit is echt troep hoorquote:
Dat gaat gewoon niet gebeuren, boeie dat je nu eventueel een dag later kijkt, je keek al uitgesteld toch?quote:Op maandag 8 juni 2026 10:49 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komen afleveringen op de normale tijd beschikbaar via KIJK dat zou al helpen.
Ja, beetje onzinnig van Dominique om hierover te beginnen. Ze zijn er zelf verantwoordelijk voor dat ze in de min staan. En ze zijn de hele maand al prima geholpen met punten lenen zodat ze toch iets konden kopen. Het is heel lullig voor haar dat ze haar eerste maand bij Roxy en Robert terecht is gekomen, maar daar kunnen de anderen niet meer heel veel aan doen. Ze is gekozen als mooiste Barbie, juist omdat iedereen met haar begaan was.quote:Op maandag 8 juni 2026 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Het is weer Boehoehoeee.. Met Dominix, verongelijk dat ze nooit gekozen worden want InDeMin isnieleuk enzo![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat het gewoon een promo blijkt te zijn en niet een echte opdracht.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:14 schreef LionHeart het volgende:
Eerste zomertijd uitje staat dus gepland. 4 personen (2m/2v) die naar Ahoy mogen voor boks(?) gevecht om wereldtitel.
Wel awkward als degene die dit wint dan al weer thuis zit.
En kijkers lopen ook best ver achter, jammer welquote:Op maandag 8 juni 2026 16:14 schreef LionHeart het volgende:
Eerste zomertijd uitje staat dus gepland. 4 personen (2m/2v) die naar Ahoy mogen voor boks(?) gevecht om wereldtitel.
Wel awkward als degene die dit wint dan al weer thuis zit.
Met Streams?quote:Op maandag 8 juni 2026 18:55 schreef spapaars het volgende:
Grappig
SBS9
herhaalt JVJL
https://tv.kpn.com/details/1006361224.1/een-jaar-van-je-leven
Open een topicquote:
Meer zeiken met Doquote:Op maandag 8 juni 2026 19:37 schreef spapaars het volgende:
Het zijn wel roddel afleveringen verworden.
het slachtoffertjeeeeeeequote:
kijken wij hetzelfde programmaquote:Op maandag 8 juni 2026 19:43 schreef Scottie16 het volgende:
Ach SUF hou je bek steun Do i.p.v nu haar aan te vallen.
En ze heeft niks geroddeld.
als iedereen daar nu eens op zichzelf letquote:Op maandag 8 juni 2026 19:45 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En toch heeft hij wel gelijk. En Josh maar weer uitvluchten zoeken.
Ja, maar als die ander alles kruisbesmet zou ik er ook wel iets van vinden..quote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iedereen daar nu eens op zichzelf let
ipv op een ander
Die is daar voor zulke dingen binnengebracht.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ipv op een ander
Je woont daar met 16 man, maar het kan ook anders worden gevraagd.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ipv op een ander
Dattie op Jocy op het toilet in de gaten houdt.. is ook een beetje raarigquote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ipv op een ander
als die pot al te vies is om aan te rakenquote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, maar als die ander alles kruisbesmet zou ik er ook wel iets van vinden..
Dit is wel waar. Iemand eruit pikken om te shamen is meh.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je woont daar met 16 man, maar het kan ook anders worden gevraagd.
Er zijn landen die altijd hun handen wassen, omdat ze geen toiletpapier gebruiken.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef Cirilico het volgende:
Tsja Nederlanders kwamen toch uit een onderzoek als het volk dat het minst vaak de handen wast na een toiletbezoek?
Dat ja, ergens vind ik het een enge man op de manier waarop hij praat. Hij heeft altijd zo'n raar toontje tegen wie dan ook.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je woont daar met 16 man, maar het kan ook anders worden gevraagd.
In JVJL werd Erik aangesproken op zijn neuspeuterontbijtjesquote:
En douchen was ook niet echt een hobby van hem.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In JVJL werd Erik aangesproken op zijn neuspeuterontbijtjes
Jammer dat Bonnie niet met Jocy in de clinch komt, dan kunnen ze wel 1½uur vullenquote:Op maandag 8 juni 2026 19:53 schreef schetterklep het volgende:
Echt, die Bonnie heb ik nog nooit iets horen toegeven ofzo. Die weet echt alles weg te draaien naar een ander en als ze dan toch d'r zin niet krijgt is het doei. Naar mens is het
verliezer van hoe heette dat geweldige programma ook al weer?quote:
Volgens wikipedia heeft hij zo ongeveer aan alles meegedaan.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
verliezer van hoe heette dat geweldige programma ook al weer?
Gewoon kermis zo, dat is allesquote:Op maandag 8 juni 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk krijgen ze dat krakkemigge zooitje niet fit in 1 dag voor een bokswedstijd.. wat een flauwekul showtje
Ze hoeven toch zelf geen boks wedstrijd te spelen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk krijgen ze dat krakkemigge zooitje niet fit in 1 dag voor een bokswedstijd.. wat een flauwekul showtje
Ik vind er ook helemaal niets aan. Als dit het zomer komkommertijd vooruitzicht is dan weet ik het welquote:
en dat straks 6 dagen per week anderhalf uur langquote:Op maandag 8 juni 2026 20:23 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik vind er ook helemaal niets aan. Als dit het zomer komkommertijd vooruitzicht is dan weet ik het wel
Salar misschien als hij weer naast de finale plek grijptquote:Op maandag 8 juni 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
Roxy robert en melvin dus sowieso pleite![]()
dan nog een winnaar
daar kan nog meer bij
Daar gaan er twee van weg dus logisch dat ze daar op inzoomen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
ALS je op 13 Juni nog in de Loods zit hé? Amders gaat de ticket naar de eerstvolgende hardmepper .. met natuurlijk inzoomen op de Slangen .. willekeurig enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2026 20:49 schreef spapaars het volgende:
Het zal niet. Nieuws over Mercedes en....LoverealitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Je denkt toch niet dat er iemand bij de Slangen een kaartje mept hé?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaan er twee van weg dus logisch dat ze daar op inzoomen.
Dan gaan er 4 kerels met de kaartjes vandoor.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
En de laatste.. 4 op een rij![]()
Waarom geen kaartje per bondje , is wel zo sociaal
Ohja, ze moet dus wel 8 Mannemeppers en 8 Vrouwemeppers doen.. out the window met equality en woke en gendergelijkheid.. ik hou er vanquote:Op maandag 8 juni 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan gaan er 4 kerels met de kaartjes vandoor.
Tja gelijkheid moet er zijn. Behalve als het niet zo goed uitkomtquote:Op maandag 8 juni 2026 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja, ze moet dus wel 8 Mannemeppers en 8 Vrouwemeppers doen.. out the window met equality en woke en gendergelijkheid.. ik hou er van
quote:Op maandag 8 juni 2026 20:49 schreef spapaars het volgende:
Het zal niet. Nieuws over Mercedes en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze kan ook wel een paar kilo missen, dus voor haar beter om ook eens een maandje flink in de min te staan. Voor ons leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 8 juni 2026 22:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Mila heeft nu de hele tijd het hoogste woord, maar ik zou haar wel eens willen zien als ze een hele maand in de min staat. Die houdt dat ook niet vol en flipt dan misschien nog erger dan Dominique.
Het begrip ventileren gebruikte ze al in Utopia i.p.v. roddelen.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
Dus ventileren is het nieuwe woord voor roddelen.
Zou hij eigenlijk wel bij die bal kunnen komen?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
owjee, Robert weer een gebroken handje [ afbeelding ]
Ze wil gewoon naar iedereen vriendelijk blijven. Het is ook zo dat mensen naar haar toe komen, over bepaalde dingen beginnen en dat zij dan begint te vertellen. Die personen lullen dat dan weer door als: "Dat meisje zegt dit en dat...." Zo denigrerend ook 'dat meisje'.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:43 schreef Scottie16 het volgende:
Ach SUF hou je bek steun Do i.p.v nu haar aan te vallen.
En ze heeft niks geroddeld.
Volgens Zweef moet je na het toiletbezoek uitgebreid met water en zeep je handen wassen. Gewoon met water is ook genoeg, hoor. We gebruiken papier om onze reet af te vegen, niet onze hand!quote:
En dan dat spel met die bal erin gooien!!quote:Op maandag 8 juni 2026 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen/straks janken vd spierpijn
En ondertussen zit iedereen met z’n reet en schoenen op het aanrecht. Daar zou ik wat van zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze wil gewoon naar iedereen vriendelijk blijven. Het is ook zo dat mensen naar haar toe komen, over bepaalde dingen beginnen en dat zij dan begint te vertellen. Die personen lullen dat dan weer door als: "Dat meisje zegt dit en dat...." Zo denigrerend ook 'dat meisje'.
[..]
Volgens Zweef moet je na het toiletbezoek uitgebreid met water en zeep je handen wassen. Gewoon met water is ook genoeg, hoor. We gebruiken papier om onze reet af te vegen, niet onze hand!
Maar sommige mensen gaan daar heel ver in; die gebruiken de hand waarmee ze hun reet afvegen ook niet om mee te eten. Mogen alleen met links afvegen, omdat ze met rechts andere dingen moeten doen, zoals eten, hand geven, deur open maken, enz.... pfff
Ik denk Sayf wel hoor.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat er iemand bij de Slangen een kaartje mept hé?
Inderdaad, dat vind ik echt goor. Je zit ook met je reet buiten op een muurtje, op het 'gras' veld en daarna die bacterien op het aanrecht. Bahbah. En dan heb ik het nog niet over wat in je broeknaad terecht komt als je een wind laat. En dat doen ze heus allemaal weleens.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
En ondertussen zit iedereen met z’n reet en schoenen op het aanrecht. Daar zou ik wat van zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Dotteke op 09-06-2026 16:36:12 ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:32 schreef juul. het volgende:
Ga toch weg met die facebook troepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 09-06-2026 16:36:25 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Same en dat hoef je hier niet te melden dus.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:32 schreef juul. het volgende:
Waarschijnlijk onzin, maar je kan je spoilers lekker voor je zelf houden. Gezeik altijd, blijf lekker op insta danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 09-06-2026 16:36:44 ]Iedereen is een kutlultrut
Er staat geen zak op Insta..quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik vrees dat dit zo'n groot bommetje gaat worden dat het wel eerder uitlekt dan de uitzending helaas....
Open een topicquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:27 schreef King_Merc het volgende:
Even offtopic , zie dat er reruns zijn van Ejvjlop sbs9
Ook sommige users hier die spoileren. Mogen wat mij betreft net zo hard ophoepelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:23 schreef LionHeart het volgende:
Jammer van de spoilers hier. Wat mij betreft, hoe meer er ophoepelen hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |