en dat straks 6 dagen per week anderhalf uur langquote:Op maandag 8 juni 2026 20:23 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik vind er ook helemaal niets aan. Als dit het zomer komkommertijd vooruitzicht is dan weet ik het wel
Salar misschien als hij weer naast de finale plek grijptquote:Op maandag 8 juni 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
Roxy robert en melvin dus sowieso pleite![]()
dan nog een winnaar
daar kan nog meer bij
Daar gaan er twee van weg dus logisch dat ze daar op inzoomen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
ALS je op 13 Juni nog in de Loods zit hé? Amders gaat de ticket naar de eerstvolgende hardmepper .. met natuurlijk inzoomen op de Slangen .. willekeurig enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2026 20:49 schreef spapaars het volgende:
Het zal niet. Nieuws over Mercedes en....LoverealitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Je denkt toch niet dat er iemand bij de Slangen een kaartje mept hé?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaan er twee van weg dus logisch dat ze daar op inzoomen.
Dan gaan er 4 kerels met de kaartjes vandoor.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
En de laatste.. 4 op een rij![]()
Waarom geen kaartje per bondje , is wel zo sociaal
Ohja, ze moet dus wel 8 Mannemeppers en 8 Vrouwemeppers doen.. out the window met equality en woke en gendergelijkheid.. ik hou er vanquote:Op maandag 8 juni 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan gaan er 4 kerels met de kaartjes vandoor.
Tja gelijkheid moet er zijn. Behalve als het niet zo goed uitkomtquote:Op maandag 8 juni 2026 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja, ze moet dus wel 8 Mannemeppers en 8 Vrouwemeppers doen.. out the window met equality en woke en gendergelijkheid.. ik hou er van
quote:Op maandag 8 juni 2026 20:49 schreef spapaars het volgende:
Het zal niet. Nieuws over Mercedes en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze kan ook wel een paar kilo missen, dus voor haar beter om ook eens een maandje flink in de min te staan. Voor ons leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 8 juni 2026 22:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Mila heeft nu de hele tijd het hoogste woord, maar ik zou haar wel eens willen zien als ze een hele maand in de min staat. Die houdt dat ook niet vol en flipt dan misschien nog erger dan Dominique.
Het begrip ventileren gebruikte ze al in Utopia i.p.v. roddelen.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
Dus ventileren is het nieuwe woord voor roddelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |