Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik kan uren kijken naar dat huppeltjequote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de liefhebbers.. de Killerball naar het hoofd enkels die Salar bijna volledig invalide had kunnen maken , als AnoekiePoekie 10x harder en 2 meter hoger had gegooi![]()
Ze had ook bijna een gat in het dak van de Regiebunker kunnen gooien.. echt waar![]()
[ afbeelding ]
Deze moordaanslag zou justitieel moeten worden onderzocht.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de liefhebbers.. de Killerball naar het hoofd enkels die Salar bijna volledig invalide had kunnen maken , als AnoekiePoekie 10x harder en 2 meter hoger had gegooi![]()
Ze had ook bijna een gat in het dak van de Regiebunker kunnen gooien.. echt waar![]()
[ afbeelding ]
Absoluut.. poging tot zware mishandeling, dat is minstens een gele kaartquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deze moordaanslag zou justitieel moeten worden onderzocht.
Er moest er nog 1 hinken voor z'n leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Absoluut.. poging tot zware mishandeling, dat is minstens een gele kaart
En daar worden Chess en Salar van uitgesloten, omdat Ricky heeft getimed dat die het beste waren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Leren? Komt vast weer een jureerbare?
Die medicijnballenproef komt ook nog. Kansen zat nog voor de vossen.
Die bal kwam niet eens bij Salar in de buurt. Viel dood neer tussen die blokken!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn voedingsstoffen nodig.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:13 schreef freaky40 het volgende:
En wat is er met zijn 'gluten allergie' gebeurd ineens? Hoor je hem niet meer over...
Ja, nou zie ik het, bijna op zijn hoofd!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gestopt met boter,wel jammer voor hagelslag enzo, maar de pindakaas, smeerkaas en worst blijft wel plakkenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
En daar worden Chess en Salar van uitgesloten, omdat Ricky heeft getimed dat die het beste waren.
[..]
Die bal kwam niet eens bij Salar in de buurt. Viel dood neer tussen die blokken!
Het is echt een aansteller eerste klas.
Vond trouwens bij het ontbijt ook wel weer gezeik tegen Sayf. Hij deed boter en pindakaas op zijn brood. Dit werd dubbel beleg genoemd. Boter is toch geen beleg. Ik doe ook altijd boter op mijn brood en dan pas vlees of kaas of zo.
Dat gaat wel meevallen. 3 reclameblokken+eigen zender promoties+kliphangertjes mag je bij zijn met 45min echte tijdquote:Op zaterdag 6 juni 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Vanaf aanstaande donderdag 1.5 uur ook op zaterdag. Persoonlijk vind ik het wel lang en een vervelende tijd.
Ik heb de opname aangezet, denk niet dat ik het iedere dag een hele avond ga zitten kijken.
Ik doe ook boter bij alles op mijn boterham, nu willen ze waarschijnlijk zuinig aan doen en vinden ze pindakaas met boter verspilling en doet Sayf ook pedant natuurlijk door niet te snappen wat ze bedoelen, voor zo'n zweef teef heeft hij weinig inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Vond trouwens bij het ontbijt ook wel weer gezeik tegen Sayf. Hij deed boter en pindakaas op zijn brood. Dit werd dubbel beleg genoemd. Boter is toch geen beleg. Ik doe ook altijd boter op mijn brood en dan pas vlees of kaas of zo.
Ik vind het te lang is bijn a avond vullend, ga meestal tegen 22 uur naar bedquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaat wel meevallen. 3 reclameblokken+eigen zender promoties+kliphangertjes mag je bij zijn met 45min echte tijd
Ik gelukkig pas rond 02.00 uur, ben een nachtmens dus kan ik mooi alle opgenomen programma´s bekijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het te lang is bijn a avond vullend, ga meestal tegen 22 uur naar bed
Ze moeten uitkijken met overkill. Kijk naar Expeditie Robinson toen ze twee seizoenen en vijf eilanden door elkaar hadden met dertig afleveringen in een week.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Vanaf aanstaande donderdag 1.5 uur ook op zaterdag. Persoonlijk vind ik het wel lang en een vervelende tijd.
Ik heb de opname aangezet, denk niet dat ik het iedere dag een hele avond ga zitten kijken.
AI:quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, nou zie ik het, bijna op zijn hoofd!
En wat die medicijnballen betreft, waarom heten die ballen zo?![]()
Inderdaad, dan is later terugkijken een optie, maar dan is het verleidelijker door saaie stukken/vervelende figuren heen te spoelen. Als het uiteindelijk meer spoelen dan kijken is (zoals met Rooomaaaaaa), is helemaal afhaken de volgende stap.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze moeten uitkijken met overkill. Kijk naar Expeditie Robinson toen ze twee seizoenen en vijf eilanden door elkaar hadden met dertig afleveringen in een week.
Of Wie is de mol? met drie seizoenen in een jaar.
Mensen stoppen met kijken als het te veel wordt. Het wordt een plicht, het wordt saai en repetitief.
Doe ik nu al regelmatig.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is later terugkijken een optie, maar dan is het verleidelijker door saaie stukken/vervelende figuren heen te spoelen. Als het uiteindelijk meer spoelen dan kijken is (zoals met Rooomaaaaaa), is helemaal afhaken de volgende stap.
Ja en vooral iedere dag 6 dagen lang.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze moeten uitkijken met overkill. Kijk naar Expeditie Robinson toen ze twee seizoenen en vijf eilanden door elkaar hadden met dertig afleveringen in een week.
Of Wie is de mol? met drie seizoenen in een jaar.
Mensen stoppen met kijken als het te veel wordt. Het wordt een plicht, het wordt saai en repetitief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |