Inderdaad, dan is later terugkijken een optie, maar dan is het verleidelijker door saaie stukken/vervelende figuren heen te spoelen. Als het uiteindelijk meer spoelen dan kijken is (zoals met Rooomaaaaaa), is helemaal afhaken de volgende stap.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze moeten uitkijken met overkill. Kijk naar Expeditie Robinson toen ze twee seizoenen en vijf eilanden door elkaar hadden met dertig afleveringen in een week.
Of Wie is de mol? met drie seizoenen in een jaar.
Mensen stoppen met kijken als het te veel wordt. Het wordt een plicht, het wordt saai en repetitief.
Doe ik nu al regelmatig.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is later terugkijken een optie, maar dan is het verleidelijker door saaie stukken/vervelende figuren heen te spoelen. Als het uiteindelijk meer spoelen dan kijken is (zoals met Rooomaaaaaa), is helemaal afhaken de volgende stap.
Ja en vooral iedere dag 6 dagen lang.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze moeten uitkijken met overkill. Kijk naar Expeditie Robinson toen ze twee seizoenen en vijf eilanden door elkaar hadden met dertig afleveringen in een week.
Of Wie is de mol? met drie seizoenen in een jaar.
Mensen stoppen met kijken als het te veel wordt. Het wordt een plicht, het wordt saai en repetitief.
Kijk krijgt de uitzending nadat het is uitgezonden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:56 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk plaatsen ze de afleveringen vanaf donderdag gewoon wel eerder op KIJK in ieder geval. Ik neem het normaal gesproken op via KPN maar het zou een mooie geste zijn van Talpa dat ze het gewoon al eerder beschikbaar stellen. En eigenlijk moeten ze dat ook doen want dat is de tijd van nu, dat je gewoon afleveringen eerder kunt bekijken. Mooier zou zijn dat DB gewoon op Videoland te zien is, net als LLDL.
Tijdens de WK ik ben geen voetbal fan en heb ook geen idee hoe lang die WK duurt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:39 schreef Soury het volgende:
Het is maar een maandje toch die late tijden.?
Volgens mij staat het nu nog steeds met de uitzending er gelijk op. Schiet niet op als het achteraf gebeurd, kan ik het net zo goed opnemen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk krijgt de uitzending nadat het is uitgezonden.
Blijf er wel weer weg.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:16 schreef KinKiJan het volgende:
Blijkbaar zijn de knockouts vandaag geweest
(lees: vanaf vandaag risico om tegen spoilers aan te lopen op andere socials)
[ afbeelding ]
SPOILER: die laten er geen gras over groeien, lol!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
In ander 'schokkend nieuws' van buiten de loods...SPOILER: die laten er geen gras over groeien, lol!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
In ander 'schokkend nieuws' van buiten de loods...ik vind haar zo'n engerdSPOILER: die laten er geen gras over groeien, lol!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |