Meer zeiken met Doquote:Op maandag 8 juni 2026 19:37 schreef spapaars het volgende:
Het zijn wel roddel afleveringen verworden.
het slachtoffertjeeeeeeequote:
kijken wij hetzelfde programmaquote:Op maandag 8 juni 2026 19:43 schreef Scottie16 het volgende:
Ach SUF hou je bek steun Do i.p.v nu haar aan te vallen.
En ze heeft niks geroddeld.
als iedereen daar nu eens op zichzelf letquote:Op maandag 8 juni 2026 19:45 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En toch heeft hij wel gelijk. En Josh maar weer uitvluchten zoeken.
Ja, maar als die ander alles kruisbesmet zou ik er ook wel iets van vinden..quote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iedereen daar nu eens op zichzelf let
ipv op een ander
Die is daar voor zulke dingen binnengebracht.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ipv op een ander
Je woont daar met 16 man, maar het kan ook anders worden gevraagd.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ipv op een ander
Dattie op Jocy op het toilet in de gaten houdt.. is ook een beetje raarigquote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ipv op een ander
als die pot al te vies is om aan te rakenquote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, maar als die ander alles kruisbesmet zou ik er ook wel iets van vinden..
Dit is wel waar. Iemand eruit pikken om te shamen is meh.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je woont daar met 16 man, maar het kan ook anders worden gevraagd.
Er zijn landen die altijd hun handen wassen, omdat ze geen toiletpapier gebruiken.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef Cirilico het volgende:
Tsja Nederlanders kwamen toch uit een onderzoek als het volk dat het minst vaak de handen wast na een toiletbezoek?
Dat ja, ergens vind ik het een enge man op de manier waarop hij praat. Hij heeft altijd zo'n raar toontje tegen wie dan ook.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je woont daar met 16 man, maar het kan ook anders worden gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |