En ondertussen zit iedereen met z’n reet en schoenen op het aanrecht. Daar zou ik wat van zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze wil gewoon naar iedereen vriendelijk blijven. Het is ook zo dat mensen naar haar toe komen, over bepaalde dingen beginnen en dat zij dan begint te vertellen. Die personen lullen dat dan weer door als: "Dat meisje zegt dit en dat...." Zo denigrerend ook 'dat meisje'.
[..]
Volgens Zweef moet je na het toiletbezoek uitgebreid met water en zeep je handen wassen. Gewoon met water is ook genoeg, hoor. We gebruiken papier om onze reet af te vegen, niet onze hand!
Maar sommige mensen gaan daar heel ver in; die gebruiken de hand waarmee ze hun reet afvegen ook niet om mee te eten. Mogen alleen met links afvegen, omdat ze met rechts andere dingen moeten doen, zoals eten, hand geven, deur open maken, enz.... pfff
Ik denk Sayf wel hoor.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat er iemand bij de Slangen een kaartje mept hé?
Inderdaad, dat vind ik echt goor. Je zit ook met je reet buiten op een muurtje, op het 'gras' veld en daarna die bacterien op het aanrecht. Bahbah. En dan heb ik het nog niet over wat in je broeknaad terecht komt als je een wind laat. En dat doen ze heus allemaal weleens.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
En ondertussen zit iedereen met z’n reet en schoenen op het aanrecht. Daar zou ik wat van zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Dotteke op 09-06-2026 16:36:12 ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:32 schreef juul. het volgende:
Ga toch weg met die facebook troepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 09-06-2026 16:36:25 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Same en dat hoef je hier niet te melden dus.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:32 schreef juul. het volgende:
Waarschijnlijk onzin, maar je kan je spoilers lekker voor je zelf houden. Gezeik altijd, blijf lekker op insta danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 09-06-2026 16:36:44 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Er staat geen zak op Insta..quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik vrees dat dit zo'n groot bommetje gaat worden dat het wel eerder uitlekt dan de uitzending helaas....
Open een topicquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:27 schreef King_Merc het volgende:
Even offtopic , zie dat er reruns zijn van Ejvjlop sbs9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |