Waarom komen die nu nog in shownieuws? Het is dat iemand postte dat ze waren getrouwd, want ik was ze al vergeten. Het waren twee kandidaten die al maanden niet meer in de loods zitten en nooit hebben gewonnen of zo.quote:
Vraag mij af of dat mag van de spelregels als twee andere teams buiten jou om moeten beslissen over puntenverdeling en je dan gaat seinen naar een van die teams dat ze alles van jou krijgen als ze er niet uitkomen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
jaja ik zag je al seinen met je wenkbrauwen Chess, niet gelukt
Hij zit ook in veel BN'er shows: verraders, zwaard van damocles, enz.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Remy Bonjasky, 3x wereldkampioen K-1 vechten. Die presenteert ook vaak met Mark Schaaf aka Temu-Jan bokswedstrijden.
Dank je wel, had er nog nóóit van gehoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
AI:
"Historische Oorsprong:
De Oudheid: De roots van deze verzwaarde ballen gaan terug tot het oude Perzië (waar worstelaars trainden met met zand gevulde blazen) en het oude Griekenland. De bekende arts Hippocrates liet patiënten al met verzwaarde zakken gooien om te revalideren, spieren op te bouwen en de algehele mobiliteit te verbeteren.
19e-eeuwse terminologie:
De term medicine ball werd eind 19e eeuw (rond 1887) in de Verenigde Staten gemunt door artsen en gezondheidsadviseurs. Zij schreven dit soort ballen voor als preventieve gezondheidszorg. Men geloofde destijds dat het ritmisch gooien en draaien met de bal de spijsvertering stimuleerde en de inwendige organen masseerde."
Ik herinner me ook met DGK nog dat Brian hem in het gezicht schopte toen zijn tegenstander al op de grond lag. Winnaar, onder luid boegeroep van het publiek.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
Even ter herinnering , Utopia II Gerrit tegen het toemalige ZweefTeefje Adraantje , won 'ie ook nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
( Januari 2019)
Klopt wel, maar het gaat om het boksen wat we nog krijgen, en wat we al eerder in vergelijkbare programma's konden zien.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Lieverds dit is DBG niet Utopia dus graag Ontopic blijven
Benieuwd of hij dat ook tegen zichzelf zegt als hij wordt uitgesloten van de proef met de ballen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
niet leuk dat we telkens uit worden gesloten
Salar zegt "zet je erover heen"
makkelijk lullen ja
En steeds, als het bij Salar fout ging, "Sayf" roepen. Het ligt altijd aan iemand anders!!quote:
Brian was een zeer agressieve klootzak.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik herinner me ook met DGK nog dat Brian hem in het gezicht schopte toen zijn tegenstander al op de grond lag. Winnaar, onder luid boegeroep van het publiek.
Sowieso komt er nog een kans op veel punten met die zware ballen. Hier gaan Salar en Chess van uitgesloten worden, omdat Ricky heeft getimed wie van de Gieren daar het beste in zijn. Een vrouw en een man uitsluiten is dan inderdaad het slimst.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:12 schreef Chea49 het volgende:
De grootste bekken die nooit iets doen weer op de voorgrond, Salar van Aladin en Casper het spook. Zou Salar weer denken dat hij de uitverkorene gaat worden voor die ton? Neem toch aan dat de dames nu eens aan de beurt zijn een gokje te wagen?![]()
Erger me steeds vaker aan die tweeling, wat een zeikerts zijn dat zeg.![]()
Jammer dat ook nu onze Roland 'genau' het wéér laat afweten. Deze keer GAAT hij het doen terwijl we gewend zijn dat hij zegt dat hij het MAG doen. Kwal 1ste klas met zijn dooddoener van excuses als hij heeft gefaald. Misselijkmakende nep-macho.Heeft ze de 1ste plaats gekost maar ja, nog kansen genoeg om bovenaan te staan hé?
![]()
Nee, zijn haar!! Als daar zo'n helm overheen moet....quote:Op zondag 7 juni 2026 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Brian was een zeer agressieve klootzak.
Ben trouwens wel benieuwd of Salar mee wil doen met trainen, o jee zijn mooie gezichtje.![]()
Jaja, ter illustratie dat er morgen geknokt wordt in de Loods. en dat het in de historie van rls niet vreemd isquote:Op zondag 7 juni 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
Lieverds dit is DBG niet Utopia dus graag Ontopic blijven
Heb gisteren niet echt gekeken dus geen idee dat er geknokt ging wordenquote:Op zondag 7 juni 2026 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, ter illustratie dat er morgen geknokt wordt in de Loods. en dat het in de historie van rls niet vreemd is
Het is mogelijk, als ze een vechter uitnodigen is het "Bootcamp seizoen" blijkbaar al aangebroken , te beginnen met weer skreewe dat ze binnen 3 minuten slaafs moeten aantreden... anders vallen er klappiesquote:Op zondag 7 juni 2026 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb gisteren niet echt gekeken dus geen idee dat er geknokt ging worden![]()
Mijn excuses
Zelfs nog nieuws voor een krantquote:Op zondag 7 juni 2026 01:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom komen die nu nog in shownieuws? Het is dat iemand postte dat ze waren getrouwd, want ik was ze al vergeten. Het waren twee kandidaten die al maanden niet meer in de loods zitten en nooit hebben gewonnen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |