Wie ben jij ook al weerquote:
God mag het wetenquote:
Hoe bevalt het daar? Al half gesmolten?quote:
Zit nu mooi onder de aircoquote:Op zondag 31 mei 2026 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het daar? Al half gesmolten?
Is dat niet valsspelen?quote:
Bij jou vannacht ook zo losgegaan?quote:Op zondag 31 mei 2026 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Het is hier geen airco weer hooguit om te verwarmen.
Het zou hier 39 worden vanmiddagquote:Op zondag 31 mei 2026 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Het is hier geen airco weer hooguit om te verwarmen.
Ja!quote:
Van gisterenavond 10uur tot 3 uur vannachtquote:Op zondag 31 mei 2026 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja!
Ging weg toen al mooi onweerde in Maastricht daarna kon ik er hier nog van genieten.
Ik vind die flitsen mooi.
I'm Stig.quote:
Je wilde het zo graag dus je hebt het gelijk flink gekregen.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van gisterenavond 10uur tot 3 uur vannacht
en van een uur of 5 vannacht tot een uur of 7,
bleef gaan echt
Niet leuk?quote:
Dat kan ook nog ja.quote:
Jaloers wel.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:14 schreef Soury het volgende:
Vrijdag gewoon lekker op balkon gezeten met stromende regen en onweer. Heerlijk
Het is absoluut bijzonder. Als het maar niet te dicht bij mij komt, helaas soms wel uiteraard en dan doe ik een koptelefoon op en eventueel gordijnen dicht. Van de week ook gedaan.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja.
Ik vind het een bijzonder weersverschijnsel
Zo erg?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is absoluut bijzonder. Als het maar niet te dicht bij mij komt, helaas soms wel uiteraard en dan doe ik een koptelefoon op en eventueel gordijnen dicht. Van de week ook gedaan.
Ja. Minder erg dan mijn moeder iig, die trok ook nog alle stekkers uit de stopcontacten. Dat doe ik inmiddels niet meer. Die had ook een horrorverhaal en ik heb zelf ook 2x van dichtbij inslag gezien.quote:
Wat kan er nou misgaan?quote:
Oh dat deden we vroeger ook. En ik was vroeger ook doodsbang voor onweer. Tegenwoordig vind ik het prachtig en fascinerend.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Minder erg dan mijn moeder iig, die trok ook nog alle stekkers uit de stopcontacten. Dat doe ik inmiddels niet meer. Die had ook een horrorverhaal en ik heb zelf ook 2x van dichtbij inslag gezien.
Genoeg.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kan er nou misgaan?
Tintelt soms even als het te dichtbij inslaat.
Vreemde combinatie dit.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Genoeg.
En weet ik, wel eens onder stroom gestaan met behangen.
En dan maar zeggen dat mannen domme dingen doenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Genoeg.
En weet ik, wel eens onder stroom gestaan met behangen.
Dat hoor je vaker, dat mensen het later in het leven leuk vinden.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat deden we vroeger ook. En ik was vroeger ook doodsbang voor onweer. Tegenwoordig vind ik het prachtig en fascinerend.
Ik deed het niet expres. Was even vergeten dat het stopcontact eraf was en met glad strijken kwam ik er met mijn hand langs en zat ik even een paar seconden vast. Bijzondere ervaring iig. Voelde het door heel mijn lichaam.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat mannen domme dingen doen
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed het niet expres. Was even vergeten dat het stopcontact eraf was en met glad strijken kwam ik er met mijn hand langs en zat ik even een paar seconden vast. Bijzondere ervaring iig. Voelde het door heel mijn lichaam.
Natuurlijk deed je het niet expresquote:Op zondag 31 mei 2026 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed het niet expres. Was even vergeten dat het stopcontact eraf was en met glad strijken kwam ik er met mijn hand langs en zat ik even een paar seconden vast. Bijzondere ervaring iig. Voelde het door heel mijn lichaam.
Niks mis mee. Ik vind het een mooi fenomeen. Zat een paar jaar geleden in een hotel in Berlijn. 10+ verdieping dacht ik. En toen onweerde het die avond. Echt prachtig.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker, dat mensen het later in het leven leuk vinden.Van een flinke afstand vind ik het ook wel mooi.
Ik heb het alleen flink onderdrukt toen mijn kinderen jong waren maar nu laat ik de angst gewoon weer toe.
Krzzt.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik ben zo statisch als de pest, dat is ook niet tof. Iedere keer opdonders krijgen.
Dat heb ik ook, wen je aanquote:Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik ben zo statisch als de pest, dat is ook niet tof. Iedere keer opdonders krijgen.
quote:
Heb je je neefje nog?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik had toen ook al jaren gehoord dat je niets in een stopcontact moest stoppen want mijn neefje had toen hij klein was een paperclip erin gedaan om te kijken wat voor effect dat had.
Ja, in een kistje.quote:
quote:
quote:
Zullen we seksen, kijken wie het eerst het plafond haalt door een shock?quote:
Sinds ik 10 hoog woon vind ik het wel minder eng.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik vind het een mooi fenomeen. Zat een paar jaar geleden in een hotel in Berlijn. 10+ verdieping dacht ik. En toen onweerde het die avond. Echt prachtig.
Helaas koophuisquote:Op zondag 31 mei 2026 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sinds ik 10 hoog woon vind ik het wel minder eng.
En als je er van houd is dat uitzicht prachtig voor jou.
Het mooiste is om het aan te zien komen boven zeequote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is absoluut bijzonder. Als het maar niet te dicht bij mij komt, helaas soms wel uiteraard en dan doe ik een koptelefoon op en eventueel gordijnen dicht. Van de week ook gedaan.
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen wel, nu weet ik het niet of ie nog leeft.
quote:
Ik had ooit iemand aan de telefoon die heel kut tegen me deed (op het werk) en ik had gewoon gelijk. Hij had pissig opgehangen. Uurtje later kwam hij zijn excuus aanbieden met twee handen vol met van die zwart/wit ballen. Ik wilde het aanpakken en je zag gewoon een vonk overslaan en al die snoepjes vlogen door de luchtquote:
Nou ja zeg, wat een voorstel. En je bent eerder doof door mijn schreeuw dan dat je het plafond raakt.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we seksen, kijken wie het eerst het plafond haalt door een shock?
Jammer joh.quote:
Ik moet er niet aan denken, dat ik dan ook op zee zou zitten.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het mooiste is om het aan te zien komen boven zee![]()
En dan vooral in het donker, dan zie je het al heel lang voor de bui arriveert weerlichten
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ooit iemand aan de telefoon die heel kut tegen me deed (op het werk) en ik had gewoon gelijk. Hij had pissig opgehangen. Uurtje later kwam hij zijn excuus aanbieden met twee handen vol met van die zwart/wit ballen. Ik wilde het aanpakken en je zag gewoon een vonk overslaan en al die snoepjes vlogen door de lucht
Ooit een strandwandeling gemaakt van Egmond naar Bergen en weer terug, op de terugweg zag je het aankomen rollen. Vet gezicht totdat het snel dichterbij kwam. Een sprintje was wel nodig, dat was best angstig.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het mooiste is om het aan te zien komen boven zee![]()
En dan vooral in het donker, dan zie je het al heel lang voor de bui arriveert weerlichten
Verschrikkelijk lijkt me dat. Levensgevaarlijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit een strandwandeling gemaakt van Egmond naar Bergen en weer terug, op de terugweg zag je het aankomen rollen. Vet gezicht totdat het snel dichterbij kwam. Een sprintje was wel nodig, dat was best angstig.
We waren op tijd bij de opgang en hebben toen nog even boven op het duin gekeken naar het spektakel, en toen naar binnen gevlucht (we hadden een zomerhuisje in de duinen). Maar het kan daar echt enorm te keer gaan. Je hoort het geluid rollen over het water, heel apart.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk lijkt me dat. Levensgevaarlijk.Maar je bent er nog.
Ja. Zit niks anders opquote:Op zondag 31 mei 2026 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammer joh.
10 hoog wonen is wel heel erg tof.
Dan moet jij maar gewoon naar hoge gebouwen gaan met onweer.
Het zal zeker prachtig zijn maar levensgevaarlijk, gelukkig was je dan op tijd bij je huisje om naar binnen te gaan.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
We waren op tijd bij de opgang en hebben toen nog even boven op het duin gekeken naar het spektakel, en toen naar binnen gevlucht (we hadden een zomerhuisje in de duinen). Maar het kan daar echt enorm te keer gaan. Je hoort het geluid rollen over het water, heel apart.
Op een boot zit je wel veilig.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, dat ik dan ook op zee zou zitten.![]()
In de vrachtwagen kon ik het nog wel aan vroeger en in de auto nu ook, wel opletten voor als er inslag is dat je dan een klapband kan krijgen.
Het was ook niet één bliksem maar een hele rij van 10 tegelijk. Je denkt dat het dichtbij is maar was best nog wel ver weg. En zonder donder en bliksem was er niemand op deze aardbol. Dus af en toe een slachtoffer ach...(als ik het maar niet benquote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zal zeker prachtig zijn maar levensgevaarlijk, gelukkig was je dan op tijd bij je huisje om naar binnen te gaan.
Geen idee, lijkt me iig heel eng.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op een boot zit je wel veilig.
De meeste vliegtuigen proberen onweersbuien wel te vermijden.
Brrr, doodeng.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook niet één bliksem maar een hele rij van 10 tegelijk. Je denkt dat het dichtbij is maar was best nog wel ver weg. En zonder donder en bliksem was er niemand op deze aardbol. Dus af en toe een slachtoffer ach...(als ik het maar niet ben)
Dat bedoel ik, bliksem is doodeng.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Instant BBQ
Heeft diegene zichzelf even op zitten laden voordat hij ze aanbood?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ooit iemand aan de telefoon die heel kut tegen me deed (op het werk) en ik had gewoon gelijk. Hij had pissig opgehangen. Uurtje later kwam hij zijn excuus aanbieden met twee handen vol met van die zwart/wit ballen. Ik wilde het aanpakken en je zag gewoon een vonk overslaan en al die snoepjes vlogen door de lucht
Ik denk dat ik degene was die opgeladen was, ik had daar sowieso veel last van. Werkte ook in een computer ruimte met ander soort vloeren. Ik kreeg vaak een tik als ik iets aanraakte. Schoenzolen helpen ook niet mee.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft diegene zichzelf even op zitten laden voordat hij ze aanbood?
Heeft diegene ooit daarna nog eens je een hand gegeven?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik degene was die opgeladen was, ik had daar sowieso veel last van. Werkte ook in een computer ruimte met ander soort vloeren. Ik kreeg vaak een tik als ik iets aanraakte. Schoenzolen helpen ook niet mee.
Nee wel een kusquote:Op zondag 31 mei 2026 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft diegene ooit daarna nog eens je een hand gegeven?
In de hoop dat de vonk oversloeg?quote:
Nee joh ik lul maar wat.quote:
Dat had mijn collega ook eens. Er was net nieuwe vloerbedekking gelegd en terwijl we wat zaten te kletsen zat hij met zijn ellebogen op zijn knieën. Hij draaide zich om om aan het werk te gaan en ik zie een vonk van een paar cm tussen zijn hand en een ladekastje overspringen.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je kan het echt zien? Ook wel eens met een kat gehad dat je vonk zag, bijna kale kat. Was een vrouwtje maar dan worden mensen weer schijt lollig.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had mijn collega ook eens. Er was net nieuwe vloerbedekking gelegd en terwijl we wat zaten te kletsen zat hij met zijn ellebogen op zijn knieën. Hij draaide zich om om aan het werk te gaan en ik zie een vonk van een paar cm tussen zijn hand en een ladekastje overspringen.
Gelukkig valt die alleen bij jou.quote:
Jij redt je straks wel in je vijver zonder waterquote:Op zondag 31 mei 2026 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig valt die alleen bij jou.
Dat zie ik straks wel weer.quote:Op maandag 1 juni 2026 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij redt je straks wel in je vijver zonder water
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een voorstel. En je bent eerder doof door mijn schreeuw dan dat je het plafond raakt.
quote:Op maandag 1 juni 2026 08:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een paar ochtendpadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vogelbaas hequote:
Killer Insinctquote:Op maandag 1 juni 2026 10:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is lang geleden dat ik zulke spellen heb gedaan. Ik herken deze ook niet, wel de acties.
Daar ben ik wel aan toe.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
Goedemorgen.
Slow coffee in de maak
[ link | afbeelding ]
Foute grappenquote:Op maandag 1 juni 2026 12:21 schreef ChocoFan het volgende:
Nope.
Het is inmiddels wel een erg fout grapje maar zit helaas in ons systeem.
Ook iedere maand hetzelfde hierquote:Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn zoon stuurde een gifje van Duitse oorlogsvliegtuigen
Moet ook gewoon kunnen.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel hardop gelachen toen ik opende.
Dat denk ik wel maar tegenwoordig mag zoveel niet meer en sommige dingen begrijp ik wel alleen raak ik wel wat verward soms met wat ik nog wel of niet kan zeggen.quote:
Sterkte met de herrie.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:53 schreef RedShoe het volgende:
Vast weer een militaire oefening hier. Komen en gaan van straaljagers.
Ik zeg gewoon wat ik wil. Beledigd voelen is een keuze.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik wel maar tegenwoordig mag zoveel niet meer en sommige dingen begrijp ik wel alleen raak ik wel wat verward soms met wat ik nog wel of niet kan zeggen.
Ik zei laatst iets van 40 - 45quote:
KLEPquote:Op maandag 1 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik wil. Beledigd voelen is een keuze.
TR GEMACHT.quote:
Vroeger vertelden we de grofste grappenquote:Op maandag 1 juni 2026 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zei laatst iets van 40 - 45
Dat kon iemand niet waarderen ......
((het begon met het 6 --- 7 grapje, toen zei ik; net zoiets als 40 - 45 ..... ))
quote:
Mag overalquote:
Ik durf dat niet, mensen worden te snel boos op mij en daar kan ik niet tegen.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik wil. Beledigd voelen is een keuze.
Ja, dus ik let wel eerst op wat voor volk er in de buurt is.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger vertelden we de grofste grappen
Ook flauw. Dat het niet gewaardeerd werd.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zei laatst iets van 40 - 45
Dat kon iemand niet waarderen ......
((het begon met het 6 --- 7 grapje, toen zei ik; net zoiets als 40 - 45 ..... ))
Wie zou er boos worden op jou?quote:Op maandag 1 juni 2026 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, mensen worden te snel boos op mij en daar kan ik niet tegen.
Gelukkig weet ik vrij snel of de mensen in mijn buurt dezelfde humor hebben en dan maakt het niet meer zo uit.
quote:Op maandag 1 juni 2026 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, mensen worden te snel boos op mij en daar kan ik niet tegen.
Gelukkig weet ik vrij snel of de mensen in mijn buurt dezelfde humor hebben en dan maakt het niet meer zo uit.
Mensen met andere humor of geen humor.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie zou er boos worden op jou?
Whut.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen met andere humor of geen humor.
Is toch echt wel eens gebeurd.
Of kerels die denken, oh jij maakt schuine humor, dan kan ik vast meer doen bij jou.Dat ik dirty minded ben wil niet zeggen dat je dan gelijk mijn borsten mag aanraken of andere delen.
Goede birdiesquote:
Baksteen laten koppenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt, al diverse keren meegemaakt. Ook al latere leeftijd.
Pulliequote:
Ben je man of vrouw? Trouwens geen idee of het daarmee te maken heeft.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vertel altijd schuine moppen maar nog nooit meegemaakt dat iemand me daardoor op een bepaald gebied aanraakt
Helikopteren is mijn hobbyquote:Op maandag 1 juni 2026 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je man of vrouw? Trouwens geen idee of het daarmee te maken heeft.
Zullen vast genoeg vrouwen zijn die hun handen ook niet thuis houden.
Was het maar zo'n feest.quote:
Heel misschien morgen haha maar ben dan aan het beginnen van de terugreis,ga mijn best doenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tot jij terug bent nemen sommige het voor jou over. Oh en dank je.
Ohwquote:Op maandag 1 juni 2026 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Vroeger kon ik nog wel flink schoppen met mijn stalen neuzen, maar die heb ik niet meer. Nu ben ik vooral bezig met op afstand blijven. Want mijn kracht is flink verdwenen dus delf dan het onderspit.
quote:Op maandag 1 juni 2026 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of kerels die denken, oh jij maakt schuine humor, dan kan ik vast meer doen bij jou.Dat ik dirty minded ben wil niet zeggen dat je dan gelijk mijn borsten mag aanraken of andere delen.
Swaffelen kan juist pijnlijk zijn, want dan moet je hem ergens tegen aan swaffelenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet swaffelen?
Helikopteren lijkt mij altijd wat pijnlijk.
Rustig aan, morgen denk ik dat ik er ook nog wel een paar kan plaatsen en domni misschien nog wat kikkers en maily post ook vogels, het zij van lego maar die vind ik ook cute.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel misschien morgen haha maar ben dan aan het beginnen van de terugreis,ga mijn best doen
@maily is altijd al wat raar geweest, maar dat geeft niet, we accepteren haar gewoonquote:Op maandag 1 juni 2026 14:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rustig aan, morgen denk ik dat ik er ook nog wel een paar kan plaatsen en domni misschien nog wat kikkers en maily post ook vogels, het zij van lego maar die vind ik ook cute.
Komt goed, gewoon lekker rustig aan doen jij.
Dat moet je dan ook niet te hard doen. Ik dacht dat dat meer ergens langs halen was.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Swaffelen kan juist pijnlijk zijn, want dan moet je hem ergens tegen aan swaffelen
Maily is een toppertje.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
@:maily is altijd al wat raar geweest, maar dat geeft niet, we accepteren haar gewoon
Eens.quote:
Deze vrouw weetquote:
Zijn ze Vlieland weer aan het bombarderen?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:53 schreef RedShoe het volgende:
Vast weer een militaire oefening hier. Komen en gaan van straaljagers.
Hullo, een vrolijke birdie voor jequote:
Ben jij al weer thuis of nog lekker weg?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo, een vrolijke birdie voor je
[ afbeelding ]
Geen idee verder. Zal eens even zoeken.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn ze Vlieland weer aan het bombarderen?
dat oefen terrein van defensie heb je het over denk?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee verder. Zal eens even zoeken.
quote:Op maandag 1 juni 2026 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat is wel minder denk. Naja gelukkig niet iedereen zo denk ik dan maarquote:Op maandag 1 juni 2026 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jep.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
dat oefen terrein van defensie heb je het over denk?
Wel een raar toppertje.quote:
Je bent zelf raar.quote:
Ik ben een badeend.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:26 schreef maily het volgende:
So
[..]
Sommige mensen en hun parkietjes zeggen echt ook alles
quote:
Hij is inderdaad heel bijzonder jaquote:
Ken hem verder niet zo goed hoor.quote:
En jij hebt bij SBE vastgesteld als wat het zich identificeert?quote:
Of een duceep.quote:
Als Badeend.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij hebt bij SBE vastgesteld als wat het zich identificeert?
Jij bent ook overal. Hoi Stig.quote:
Some say...quote:
Ik kwam niet voorbij die parkietquote:Op maandag 1 juni 2026 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij hebt bij SBE vastgesteld als wat het zich identificeert?
Wij hadden AVG.quote:
With love.quote:
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?quote:
Goede vraag wel. @maily weet jij dat ?quote:Op maandag 1 juni 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
With love.
Hier tartaartjes met worteltjes en die kleine groene dingen.
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hadden AVG.
Appelmoes, vlees en groenten.
Waarmee het woord zich identificeert.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?
Nee. Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede vraag wel. @:maily weet jij dat ?
Ik krijg dit als antwoord:quote:
Ah, jij hebt weer tegen je laten liegenquote:Op maandag 1 juni 2026 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg dit als antwoord:
Het identificeren als een badeend is geen erkende psychologische term of officiële genderidentiteit. Het wordt in de praktijk voornamelijk gebruikt als humoristische internetmeme, als een vorm van satire (bijvoorbeeld in de otherkin-subcultuur) of als ludieke manier om aan te geven dat je je even nergens druk om wilt maken.Als je de term in de context van de bekende programmeertechniek wilt gebruiken, heet het Rubber Duck Debugging (of 'badeendmethode'). Hierbij leg je een probleem voor aan een levenloos object, zoals een badeendje, om zo zelf tot de oplossing te komen.
Het zal ook weer eens niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt weer tegen je laten liegen
De formele term (ja, die is er voorquote:
Dat moet echt zoveel beter kunnen ..........quote:
go for it!!!quote:Op maandag 1 juni 2026 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet echt zoveel beter kunnen ..........
Dat komt nog. Voorbereiding is belangrijkquote:Op maandag 1 juni 2026 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar het ruitmotief van die vliegenmeppert ....
quote:
quote:
Culinair.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
Gebakken aardappels uit de oven, wortel met olie, kruiden en honing marinade uit de oven en gehakt met kruiden tot een soort hamburger gevormd en gebakken in de koekenpan.
Centraal beheer heeft altijd goede reclames gehad.quote:
Fok deed moeilijk.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er nog een belangrijke mededeling te doen?
Gelukt, heftige film weerquote:
Fijn die nieuwe servers.quote:
Welke nieuwe serversquote:
Het weerbericht voor volgende week zondag?quote:
Die werken nog op dvd, kan niet nieuw zijnquote:
Klopt. Heb ook wel eens filmpjes gezien van Amerikanen die ze dan kijken en half in shock zijn erdoor.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Centraal beheer heeft altijd goede reclames gehad.
Dit hangt nu in Rotterdam. Ik verzin het niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn idd al uit mijn tijd van 15 jaar terug dat ik die dingen in kasten hing
Dat zijn dus de oude (brakke) servers die ze in de hel gehangen hebbenquote:Op maandag 1 juni 2026 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit hangt nu in Rotterdam. Ik verzin het niet.
quote:Op maandag 1 juni 2026 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn dus de oude (brakke) servers die ze in de hel gehangen hebben
Mooie vondst.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:55 schreef Goitske het volgende:
Ik was vanmiddag even met de jongens naar de orthodontist geweest en reed weer naar huis met de jongste en zeg oh kunnen wel even heel snel in de kringloop kijken.
Staat er een glazen schaal dat ik dacht nou die is perfect als fruitschaal op het aanrecht, 4 euro prima
[ afbeelding ]
Zit ik net even te zoeken wat voor schaal het is, dat het vintage is was wel zeker... Blijken die schalen verkocht te worden online tussen de 30-50 euro.
Perfect toch.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:55 schreef Goitske het volgende:
Ik was vanmiddag even met de jongens naar de orthodontist geweest en reed weer naar huis met de jongste en zeg oh kunnen wel even heel snel in de kringloop kijken.
Staat er een glazen schaal dat ik dacht nou die is perfect als fruitschaal op het aanrecht, 4 euro prima
[ afbeelding ]
Zit ik net even te zoeken wat voor schaal het is, dat het vintage is was wel zeker... Blijken die schalen verkocht te worden online tussen de 30-50 euro.
The tasters, over een groep vrouwen die Hitlers eten elke dag moesten voorproeven.quote:
Heb ik iets over gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
The tasters, over een groep vrouwen die Hitlers eten elke dag moesten voorproeven.
Idd, regelmatig meegemaakt dat iets in de winkel goedkoper is.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat veel kringloopwinkels tegenwoordig de hoofdprijs vragen.
Ze deden het niet helemaal vrijwillig.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik iets over gelezen.
Deze banen schijnen bij veel hoge piefen voor te komen.
Die dingen die nu weer eens aan het crashen zijn?quote:
Het is hip.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Ik koop tegenwoordig vintage. Dat dus.quote:
Ja veel wel. Deze heeft dr prijzen best ok. Stond ook een andere fruitschaal die was 7,50 vond ik te duur. Dus heb alleen deze meegenomen. Maar best veel dingen nog 0,50-2 euro daar.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben vintage aangezien jaren 80 dat tegenwoordig is. Ik kraak ook regelmatigquote:Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig vintage. Dat dus.
Ik vind het ook leuk die winkels, maar 20 jaar geleden was het een beetje een taboe als je b.v. tweedehands kleding of meubels kocht.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tja de Aldi en lidl waren ook taboe toen ik jong was.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk die winkels, maar 20 jaar geleden was het een beetje een taboe als je b.v. tweedehands kleding of meubels kocht.
Jij bent zelf toch ook vintage?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus heel vals.quote:
Toen de Aldi net bestond gingen we er op vrijdag heen en mochten in de karren gooien wat we wilden. Gezin met 6 kinderen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja de Aldi en lidl waren ook taboe toen ik jong was.
Maja kwam uit een gezin waar geen geld was dus je deed boodschappen bij de aldi, droeg 2de hands of zelfgemaakte kleding en shopte bij de kringloop en kleding ging van ene kind door naar de andere.
8k moet zeggen schuif hier ook de kleding door heb 2 jongens die qua maat elkaar opvolgen en dezelfde soort kleding kiezen. Ga ik geen nieuwe Jack and Jones kopen draagt je maar lekker die van zn broer en krijgt echt ook wel nieuw.
Ja klopt ik kwam uit een Spar en AH gezin. Maar ik doe het zelf ook anders.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja de Aldi en lidl waren ook taboe toen ik jong was.
Maja kwam uit een gezin waar geen geld was dus je deed boodschappen bij de aldi, droeg 2de hands of zelfgemaakte kleding en shopte bij de kringloop en kleding ging van ene kind door naar de andere.
8k moet zeggen schuif hier ook de kleding door heb 2 jongens die qua maat elkaar opvolgen en dezelfde soort kleding kiezen. Ga ik geen nieuwe Jack and Jones kopen draagt je maar lekker die van zn broer en krijgt echt ook wel nieuw.
Het scheelt echt wel .quote:Op maandag 1 juni 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt ik kwam uit een Spar en AH gezin. Maar ik doe het zelf ook anders.
Ik ben geen vintage maar Fresh.quote:
FreshVintagequote:
Dat is beter dan VintageFruit.quote:
Scheelt ook dat ik de tijd heb, ik kijk ook altijd wel wat weekaanbiedingen zijn. Of waar wat te halen valtquote:
VIntagefruit noemen ze ook wel schimmelquote:
Welke was je?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Heb een jaartje bij Omrin gewerkt. Bij de inname daar pakken ze de paraltjes wel.quote:
Ik heb er ooit 2 weken gewerkt, wat een vreselijke lui daar zeg.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb een jaartje bij Omrin gewerkt. Bij de inname daar pakken ze de paraltjes wel.
Verder echt een mooie film, dus pak je kans om deze te zien.quote:
Misschien wil ze wel samen met mij.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Verder echt een mooie film, dus pak je kans om deze te zien.
Ik was meer in de lunchroom maar veel hadden daar een rugzakje.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 2 weken gewerkt, wat een vreselijke lui daar zeg.
En veel werkten er voor strafquote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was meer in de lunchroom maar veel hadden daar een rugzakje.
Ja ik heb die film ook gezien, bizar hoe dat ging.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Verder echt een mooie film, dus pak je kans om deze te zien.
Ik kwam er ooit iemand tegen die ik kende uit een bedrijf waar hij best een mooie functie had. Die moest even slikken en een rood koppie.quote:
Kan iedereen overkomen. Ik kwam iemand tegen die verraden was door haar eigen moeder. Ze zat fout dat wist ze, maar je eigen moeder????quote:Op maandag 1 juni 2026 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kwam er ooit iemand tegen die ik kende uit een bedrijf waar hij best een mooie functie had. Die moest even slikken en een rood koppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
En ze kwam er pas mee naar buiten op haar 95e daarvoor werden de voorproeven dus geheim gehouden.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb die film ook gezien, bizar hoe dat ging.
Was jij taakstraf begeleider?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
En taakstraf begeleider is best wel leuk. Meisje haar ouders kwamen langs hoe ze het deed. Ik : : Nou best wel prima. ." Zegt haar moeder, je fiets staat daar zien we thuis wel. Doei.
quote:Op maandag 1 juni 2026 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan iedereen overkomen. Ik kwam iemand tegen die verraden was door haar eigen moeder. Ze zat fout dat wist ze, maar je eigen moeder????Dit is wel heel erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja. vroeger op de manege al.quote:
Iedereen is er stil van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |