Wie ben jij ook al weerquote:
God mag het wetenquote:
Hoe bevalt het daar? Al half gesmolten?quote:
Zit nu mooi onder de aircoquote:Op zondag 31 mei 2026 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het daar? Al half gesmolten?
Is dat niet valsspelen?quote:
Bij jou vannacht ook zo losgegaan?quote:Op zondag 31 mei 2026 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Het is hier geen airco weer hooguit om te verwarmen.
Het zou hier 39 worden vanmiddagquote:Op zondag 31 mei 2026 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Het is hier geen airco weer hooguit om te verwarmen.
Ja!quote:
Van gisterenavond 10uur tot 3 uur vannachtquote:Op zondag 31 mei 2026 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja!
Ging weg toen al mooi onweerde in Maastricht daarna kon ik er hier nog van genieten.
Ik vind die flitsen mooi.
I'm Stig.quote:
Je wilde het zo graag dus je hebt het gelijk flink gekregen.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van gisterenavond 10uur tot 3 uur vannacht
en van een uur of 5 vannacht tot een uur of 7,
bleef gaan echt
Niet leuk?quote:
Dat kan ook nog ja.quote:
Jaloers wel.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:14 schreef Soury het volgende:
Vrijdag gewoon lekker op balkon gezeten met stromende regen en onweer. Heerlijk
Het is absoluut bijzonder. Als het maar niet te dicht bij mij komt, helaas soms wel uiteraard en dan doe ik een koptelefoon op en eventueel gordijnen dicht. Van de week ook gedaan.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja.
Ik vind het een bijzonder weersverschijnsel
Zo erg?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is absoluut bijzonder. Als het maar niet te dicht bij mij komt, helaas soms wel uiteraard en dan doe ik een koptelefoon op en eventueel gordijnen dicht. Van de week ook gedaan.
Ja. Minder erg dan mijn moeder iig, die trok ook nog alle stekkers uit de stopcontacten. Dat doe ik inmiddels niet meer. Die had ook een horrorverhaal en ik heb zelf ook 2x van dichtbij inslag gezien.quote:
Wat kan er nou misgaan?quote:
Oh dat deden we vroeger ook. En ik was vroeger ook doodsbang voor onweer. Tegenwoordig vind ik het prachtig en fascinerend.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Minder erg dan mijn moeder iig, die trok ook nog alle stekkers uit de stopcontacten. Dat doe ik inmiddels niet meer. Die had ook een horrorverhaal en ik heb zelf ook 2x van dichtbij inslag gezien.
Genoeg.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kan er nou misgaan?
Tintelt soms even als het te dichtbij inslaat.
Vreemde combinatie dit.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Genoeg.
En weet ik, wel eens onder stroom gestaan met behangen.
En dan maar zeggen dat mannen domme dingen doenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Genoeg.
En weet ik, wel eens onder stroom gestaan met behangen.
Dat hoor je vaker, dat mensen het later in het leven leuk vinden.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat deden we vroeger ook. En ik was vroeger ook doodsbang voor onweer. Tegenwoordig vind ik het prachtig en fascinerend.
Ik deed het niet expres. Was even vergeten dat het stopcontact eraf was en met glad strijken kwam ik er met mijn hand langs en zat ik even een paar seconden vast. Bijzondere ervaring iig. Voelde het door heel mijn lichaam.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat mannen domme dingen doen
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed het niet expres. Was even vergeten dat het stopcontact eraf was en met glad strijken kwam ik er met mijn hand langs en zat ik even een paar seconden vast. Bijzondere ervaring iig. Voelde het door heel mijn lichaam.
Natuurlijk deed je het niet expresquote:Op zondag 31 mei 2026 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed het niet expres. Was even vergeten dat het stopcontact eraf was en met glad strijken kwam ik er met mijn hand langs en zat ik even een paar seconden vast. Bijzondere ervaring iig. Voelde het door heel mijn lichaam.
Niks mis mee. Ik vind het een mooi fenomeen. Zat een paar jaar geleden in een hotel in Berlijn. 10+ verdieping dacht ik. En toen onweerde het die avond. Echt prachtig.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker, dat mensen het later in het leven leuk vinden.Van een flinke afstand vind ik het ook wel mooi.
Ik heb het alleen flink onderdrukt toen mijn kinderen jong waren maar nu laat ik de angst gewoon weer toe.
Krzzt.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik ben zo statisch als de pest, dat is ook niet tof. Iedere keer opdonders krijgen.
Dat heb ik ook, wen je aanquote:Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik ben zo statisch als de pest, dat is ook niet tof. Iedere keer opdonders krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |