Wie ben jij ook al weerquote:
God mag het wetenquote:
Hoe bevalt het daar? Al half gesmolten?quote:
Zit nu mooi onder de aircoquote:Op zondag 31 mei 2026 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het daar? Al half gesmolten?
Is dat niet valsspelen?quote:
Bij jou vannacht ook zo losgegaan?quote:Op zondag 31 mei 2026 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Het is hier geen airco weer hooguit om te verwarmen.
Het zou hier 39 worden vanmiddagquote:Op zondag 31 mei 2026 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
Het is hier geen airco weer hooguit om te verwarmen.
Ja!quote:
Van gisterenavond 10uur tot 3 uur vannachtquote:Op zondag 31 mei 2026 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja!
Ging weg toen al mooi onweerde in Maastricht daarna kon ik er hier nog van genieten.
Ik vind die flitsen mooi.
I'm Stig.quote:
Je wilde het zo graag dus je hebt het gelijk flink gekregen.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van gisterenavond 10uur tot 3 uur vannacht
en van een uur of 5 vannacht tot een uur of 7,
bleef gaan echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |