quote:Op maandag 1 juni 2026 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn dus de oude (brakke) servers die ze in de hel gehangen hebben
Mooie vondst.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:55 schreef Goitske het volgende:
Ik was vanmiddag even met de jongens naar de orthodontist geweest en reed weer naar huis met de jongste en zeg oh kunnen wel even heel snel in de kringloop kijken.
Staat er een glazen schaal dat ik dacht nou die is perfect als fruitschaal op het aanrecht, 4 euro prima
[ afbeelding ]
Zit ik net even te zoeken wat voor schaal het is, dat het vintage is was wel zeker... Blijken die schalen verkocht te worden online tussen de 30-50 euro.
Perfect toch.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:55 schreef Goitske het volgende:
Ik was vanmiddag even met de jongens naar de orthodontist geweest en reed weer naar huis met de jongste en zeg oh kunnen wel even heel snel in de kringloop kijken.
Staat er een glazen schaal dat ik dacht nou die is perfect als fruitschaal op het aanrecht, 4 euro prima
[ afbeelding ]
Zit ik net even te zoeken wat voor schaal het is, dat het vintage is was wel zeker... Blijken die schalen verkocht te worden online tussen de 30-50 euro.
The tasters, over een groep vrouwen die Hitlers eten elke dag moesten voorproeven.quote:
Heb ik iets over gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
The tasters, over een groep vrouwen die Hitlers eten elke dag moesten voorproeven.
Idd, regelmatig meegemaakt dat iets in de winkel goedkoper is.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat veel kringloopwinkels tegenwoordig de hoofdprijs vragen.
Ze deden het niet helemaal vrijwillig.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik iets over gelezen.
Deze banen schijnen bij veel hoge piefen voor te komen.
Die dingen die nu weer eens aan het crashen zijn?quote:
Het is hip.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat veel kringloopwinkels tegenwoordig de hoofdprijs vragen.
Ik koop tegenwoordig vintage. Dat dus.quote:
Ja veel wel. Deze heeft dr prijzen best ok. Stond ook een andere fruitschaal die was 7,50 vond ik te duur. Dus heb alleen deze meegenomen. Maar best veel dingen nog 0,50-2 euro daar.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat veel kringloopwinkels tegenwoordig de hoofdprijs vragen.
Ik ben vintage aangezien jaren 80 dat tegenwoordig is. Ik kraak ook regelmatigquote:Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig vintage. Dat dus.
Ik vind het ook leuk die winkels, maar 20 jaar geleden was het een beetje een taboe als je b.v. tweedehands kleding of meubels kocht.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig vintage. Dat dus.
Tja de Aldi en lidl waren ook taboe toen ik jong was.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk die winkels, maar 20 jaar geleden was het een beetje een taboe als je b.v. tweedehands kleding of meubels kocht.
Jij bent zelf toch ook vintage?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig vintage. Dat dus.
Dit is dus heel vals.quote:
Toen de Aldi net bestond gingen we er op vrijdag heen en mochten in de karren gooien wat we wilden. Gezin met 6 kinderen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja de Aldi en lidl waren ook taboe toen ik jong was.
Maja kwam uit een gezin waar geen geld was dus je deed boodschappen bij de aldi, droeg 2de hands of zelfgemaakte kleding en shopte bij de kringloop en kleding ging van ene kind door naar de andere.
8k moet zeggen schuif hier ook de kleding door heb 2 jongens die qua maat elkaar opvolgen en dezelfde soort kleding kiezen. Ga ik geen nieuwe Jack and Jones kopen draagt je maar lekker die van zn broer en krijgt echt ook wel nieuw.
Ja klopt ik kwam uit een Spar en AH gezin. Maar ik doe het zelf ook anders.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja de Aldi en lidl waren ook taboe toen ik jong was.
Maja kwam uit een gezin waar geen geld was dus je deed boodschappen bij de aldi, droeg 2de hands of zelfgemaakte kleding en shopte bij de kringloop en kleding ging van ene kind door naar de andere.
8k moet zeggen schuif hier ook de kleding door heb 2 jongens die qua maat elkaar opvolgen en dezelfde soort kleding kiezen. Ga ik geen nieuwe Jack and Jones kopen draagt je maar lekker die van zn broer en krijgt echt ook wel nieuw.
Het scheelt echt wel .quote:Op maandag 1 juni 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt ik kwam uit een Spar en AH gezin. Maar ik doe het zelf ook anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |