With love.quote:
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?quote:
Goede vraag wel. @maily weet jij dat ?quote:Op maandag 1 juni 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
With love.
Hier tartaartjes met worteltjes en die kleine groene dingen.
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hadden AVG.
Appelmoes, vlees en groenten.
Waarmee het woord zich identificeert.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?
Nee. Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede vraag wel. @:maily weet jij dat ?
Ik krijg dit als antwoord:quote:
Ah, jij hebt weer tegen je laten liegenquote:Op maandag 1 juni 2026 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg dit als antwoord:
Het identificeren als een badeend is geen erkende psychologische term of officiële genderidentiteit. Het wordt in de praktijk voornamelijk gebruikt als humoristische internetmeme, als een vorm van satire (bijvoorbeeld in de otherkin-subcultuur) of als ludieke manier om aan te geven dat je je even nergens druk om wilt maken.Als je de term in de context van de bekende programmeertechniek wilt gebruiken, heet het Rubber Duck Debugging (of 'badeendmethode'). Hierbij leg je een probleem voor aan een levenloos object, zoals een badeendje, om zo zelf tot de oplossing te komen.
Het zal ook weer eens niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt weer tegen je laten liegen
De formele term (ja, die is er voorquote:
Dat moet echt zoveel beter kunnen ..........quote:
go for it!!!quote:Op maandag 1 juni 2026 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet echt zoveel beter kunnen ..........
Dat komt nog. Voorbereiding is belangrijkquote:Op maandag 1 juni 2026 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar het ruitmotief van die vliegenmeppert ....
quote:
quote:
Culinair.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
Gebakken aardappels uit de oven, wortel met olie, kruiden en honing marinade uit de oven en gehakt met kruiden tot een soort hamburger gevormd en gebakken in de koekenpan.
Wel ff mee bezig geweest maar was het weer waard.quote:
Ik vind deze echt hilarisch.quote:
Centraal beheer heeft altijd goede reclames gehad.quote:
Fok deed moeilijk.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er nog een belangrijke mededeling te doen?
Gelukt, heftige film weerquote:
Fijn die nieuwe servers.quote:
Welke nieuwe serversquote:
Het weerbericht voor volgende week zondag?quote:
Die werken nog op dvd, kan niet nieuw zijnquote:
Klopt. Heb ook wel eens filmpjes gezien van Amerikanen die ze dan kijken en half in shock zijn erdoor.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Centraal beheer heeft altijd goede reclames gehad.
Dit hangt nu in Rotterdam. Ik verzin het niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn idd al uit mijn tijd van 15 jaar terug dat ik die dingen in kasten hing
Dat zijn dus de oude (brakke) servers die ze in de hel gehangen hebbenquote:Op maandag 1 juni 2026 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit hangt nu in Rotterdam. Ik verzin het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |