Pulliequote:
Ben je man of vrouw? Trouwens geen idee of het daarmee te maken heeft.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vertel altijd schuine moppen maar nog nooit meegemaakt dat iemand me daardoor op een bepaald gebied aanraakt
Helikopteren is mijn hobbyquote:Op maandag 1 juni 2026 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je man of vrouw? Trouwens geen idee of het daarmee te maken heeft.
Zullen vast genoeg vrouwen zijn die hun handen ook niet thuis houden.
Was het maar zo'n feest.quote:
Heel misschien morgen haha maar ben dan aan het beginnen van de terugreis,ga mijn best doenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tot jij terug bent nemen sommige het voor jou over. Oh en dank je.
Ohwquote:Op maandag 1 juni 2026 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Vroeger kon ik nog wel flink schoppen met mijn stalen neuzen, maar die heb ik niet meer. Nu ben ik vooral bezig met op afstand blijven. Want mijn kracht is flink verdwenen dus delf dan het onderspit.
quote:Op maandag 1 juni 2026 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen met andere humor of geen humor.
Is toch echt wel eens gebeurd.
Of kerels die denken, oh jij maakt schuine humor, dan kan ik vast meer doen bij jou.Dat ik dirty minded ben wil niet zeggen dat je dan gelijk mijn borsten mag aanraken of andere delen.
Swaffelen kan juist pijnlijk zijn, want dan moet je hem ergens tegen aan swaffelenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet swaffelen?
Helikopteren lijkt mij altijd wat pijnlijk.
Rustig aan, morgen denk ik dat ik er ook nog wel een paar kan plaatsen en domni misschien nog wat kikkers en maily post ook vogels, het zij van lego maar die vind ik ook cute.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel misschien morgen haha maar ben dan aan het beginnen van de terugreis,ga mijn best doen
@maily is altijd al wat raar geweest, maar dat geeft niet, we accepteren haar gewoonquote:Op maandag 1 juni 2026 14:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rustig aan, morgen denk ik dat ik er ook nog wel een paar kan plaatsen en domni misschien nog wat kikkers en maily post ook vogels, het zij van lego maar die vind ik ook cute.
Komt goed, gewoon lekker rustig aan doen jij.
Dat moet je dan ook niet te hard doen. Ik dacht dat dat meer ergens langs halen was.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Swaffelen kan juist pijnlijk zijn, want dan moet je hem ergens tegen aan swaffelen
Maily is een toppertje.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
@:maily is altijd al wat raar geweest, maar dat geeft niet, we accepteren haar gewoon
Eens.quote:
Deze vrouw weetquote:
Zijn ze Vlieland weer aan het bombarderen?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:53 schreef RedShoe het volgende:
Vast weer een militaire oefening hier. Komen en gaan van straaljagers.
Hullo, een vrolijke birdie voor jequote:
Ben jij al weer thuis of nog lekker weg?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo, een vrolijke birdie voor je
[ afbeelding ]
Geen idee verder. Zal eens even zoeken.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn ze Vlieland weer aan het bombarderen?
dat oefen terrein van defensie heb je het over denk?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee verder. Zal eens even zoeken.
quote:Op maandag 1 juni 2026 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of kerels die denken, oh jij maakt schuine humor, dan kan ik vast meer doen bij jou.Dat ik dirty minded ben wil niet zeggen dat je dan gelijk mijn borsten mag aanraken of andere delen.
ja dat is wel minder denk. Naja gelukkig niet iedereen zo denk ik dan maarquote:Op maandag 1 juni 2026 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jep.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
dat oefen terrein van defensie heb je het over denk?
Wel een raar toppertje.quote:
Je bent zelf raar.quote:
Ik ben een badeend.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:26 schreef maily het volgende:
So
[..]
Sommige mensen en hun parkietjes zeggen echt ook alles
quote:
Hij is inderdaad heel bijzonder jaquote:
Ken hem verder niet zo goed hoor.quote:
En jij hebt bij SBE vastgesteld als wat het zich identificeert?quote:
Of een duceep.quote:
Als Badeend.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij hebt bij SBE vastgesteld als wat het zich identificeert?
Jij bent ook overal. Hoi Stig.quote:
Some say...quote:
Ik kwam niet voorbij die parkietquote:Op maandag 1 juni 2026 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij hebt bij SBE vastgesteld als wat het zich identificeert?
Wij hadden AVG.quote:
With love.quote:
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?quote:
Goede vraag wel. @maily weet jij dat ?quote:Op maandag 1 juni 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
With love.
Hier tartaartjes met worteltjes en die kleine groene dingen.
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hadden AVG.
Appelmoes, vlees en groenten.
Waarmee het woord zich identificeert.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?
Nee. Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede vraag wel. @:maily weet jij dat ?
Ik krijg dit als antwoord:quote:
Ah, jij hebt weer tegen je laten liegenquote:Op maandag 1 juni 2026 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg dit als antwoord:
Het identificeren als een badeend is geen erkende psychologische term of officiële genderidentiteit. Het wordt in de praktijk voornamelijk gebruikt als humoristische internetmeme, als een vorm van satire (bijvoorbeeld in de otherkin-subcultuur) of als ludieke manier om aan te geven dat je je even nergens druk om wilt maken.Als je de term in de context van de bekende programmeertechniek wilt gebruiken, heet het Rubber Duck Debugging (of 'badeendmethode'). Hierbij leg je een probleem voor aan een levenloos object, zoals een badeendje, om zo zelf tot de oplossing te komen.
Het zal ook weer eens niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt weer tegen je laten liegen
De formele term (ja, die is er voorquote:
Dat moet echt zoveel beter kunnen ..........quote:
go for it!!!quote:Op maandag 1 juni 2026 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet echt zoveel beter kunnen ..........
Dat komt nog. Voorbereiding is belangrijkquote:Op maandag 1 juni 2026 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar het ruitmotief van die vliegenmeppert ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |