ja dat is wel minder denk. Naja gelukkig niet iedereen zo denk ik dan maarquote:Op maandag 1 juni 2026 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen met andere humor of geen humor.
Is toch echt wel eens gebeurd.
Of kerels die denken, oh jij maakt schuine humor, dan kan ik vast meer doen bij jou.Dat ik dirty minded ben wil niet zeggen dat je dan gelijk mijn borsten mag aanraken of andere delen.
Jep.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
dat oefen terrein van defensie heb je het over denk?
Wel een raar toppertje.quote:
Je bent zelf raar.quote:
Ik ben een badeend.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:26 schreef maily het volgende:
So
[..]
Sommige mensen en hun parkietjes zeggen echt ook alles
quote:
Hij is inderdaad heel bijzonder jaquote:
Ken hem verder niet zo goed hoor.quote:
En jij hebt bij SBE vastgesteld als wat het zich identificeert?quote:
Of een duceep.quote:
Als Badeend.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij hebt bij SBE vastgesteld als wat het zich identificeert?
Jij bent ook overal. Hoi Stig.quote:
Some say...quote:
Ik kwam niet voorbij die parkietquote:Op maandag 1 juni 2026 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij hebt bij SBE vastgesteld als wat het zich identificeert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |