Ik ben geen vintage maar Fresh.quote:
FreshVintagequote:
Dat is beter dan VintageFruit.quote:
Scheelt ook dat ik de tijd heb, ik kijk ook altijd wel wat weekaanbiedingen zijn. Of waar wat te halen valtquote:
VIntagefruit noemen ze ook wel schimmelquote:
Welke was je?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat veel kringloopwinkels tegenwoordig de hoofdprijs vragen.
Heb een jaartje bij Omrin gewerkt. Bij de inname daar pakken ze de paraltjes wel.quote:
Ik heb er ooit 2 weken gewerkt, wat een vreselijke lui daar zeg.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb een jaartje bij Omrin gewerkt. Bij de inname daar pakken ze de paraltjes wel.
Verder echt een mooie film, dus pak je kans om deze te zien.quote:
Misschien wil ze wel samen met mij.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Verder echt een mooie film, dus pak je kans om deze te zien.
Ik was meer in de lunchroom maar veel hadden daar een rugzakje.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 2 weken gewerkt, wat een vreselijke lui daar zeg.
En veel werkten er voor strafquote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was meer in de lunchroom maar veel hadden daar een rugzakje.
Ja ik heb die film ook gezien, bizar hoe dat ging.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Verder echt een mooie film, dus pak je kans om deze te zien.
Ik kwam er ooit iemand tegen die ik kende uit een bedrijf waar hij best een mooie functie had. Die moest even slikken en een rood koppie.quote:
Kan iedereen overkomen. Ik kwam iemand tegen die verraden was door haar eigen moeder. Ze zat fout dat wist ze, maar je eigen moeder????quote:Op maandag 1 juni 2026 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kwam er ooit iemand tegen die ik kende uit een bedrijf waar hij best een mooie functie had. Die moest even slikken en een rood koppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
En ze kwam er pas mee naar buiten op haar 95e daarvoor werden de voorproeven dus geheim gehouden.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb die film ook gezien, bizar hoe dat ging.
Was jij taakstraf begeleider?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
En taakstraf begeleider is best wel leuk. Meisje haar ouders kwamen langs hoe ze het deed. Ik : : Nou best wel prima. ." Zegt haar moeder, je fiets staat daar zien we thuis wel. Doei.
quote:Op maandag 1 juni 2026 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan iedereen overkomen. Ik kwam iemand tegen die verraden was door haar eigen moeder. Ze zat fout dat wist ze, maar je eigen moeder????Dit is wel heel erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |