quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
2026-2023:
R&P / Behoefte aan liefde/relatie
R&P / Een vriendin zoeken in 2026
R&P / Hoe vergroot ik mijn kans op het vinden van een relatie?
R&P / Ik heb geen partner
R&P / Ik heb nog geen relatie
R&P / Het is 2025 en ik heb nog steeds geen vriendin
R&P / Relatie wil nog niet echt lukken
R&P / Ik heb nog steeds geen vriendin
R&P / Hoe krijg ik een vriendin?
R&P / Relatiebehoefte
Als je driekwart van de tijd overkomt of je in een psychose zit komt het niet vanzelf.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:34 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Het komt vanzelf. Niet wanhopig op zitten wachten. Dat straal je dan ook uit. En als het niet komt erbij neer leggen. Dan is het niet het juiste moment
Goeie tip dit, Zuidost Azië of Oost Europa bezoeken, of Zuid Amerika. Niet dat je daar per se de liefde van je leven gaat tegenkomen, maar je kan daar wel echt de ballen uit je broek neuken, en dat helpt in ieder geval om een stuk minder wanhopig te zijn voor een vrouw, en wanhopig en onzeker zijn de grootste afknappers voor vrouwen, dat ruiken ze op kilometers afstandquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:50 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zou gewoon eens naar Thailand gaan, of naar Oost Europa.
Gaat het daar ook moeizaam, als ze je leren kennen, dan is er echt iets aan je dat vrouwen gigantisch af stoot. En je weet dan ook meteen dat het 100% aan jou ligt. Dan kun je daarna ook niet zeggen dat de vrouwen geen goede match zijn.
Tenzij die vrouwen ook wappies zijn natuurlijk, en dat zijn er meer dan je denktquote:Op zondag 31 mei 2026 08:38 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen hebben een behoefte aan een relatie met iemand zonder wappiegedrag.
Dat is waar, lid worden van de FvD kan nog wel een optie zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tenzij die vrouwen ook wappies zijn natuurlijk, en dat zijn er meer dan je denkt
Great minds think alikequote:Op zondag 31 mei 2026 08:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is waar, lid worden van de FvD kan nog wel een optie zijn.
Maar als hij zijn leven niet verder wil verkutten is normaal gaan doen ook wel interessant.
Alleen helaas voor TS alsnog niet te vinden.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tenzij die vrouwen ook wappies zijn natuurlijk, en dat zijn er meer dan je denkt
Ik zou het dan wel aan de andere kant van het land moeten zoeken denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hartstikke jong nog man, ga erop uit en knoop fatsoenlijke gesprekjes aan. Ik ben bijna 36, maar ik heb geen behoefte meer aan relaties. Ik kan mijn ogen nog wel uitkijken en ik weet wel dat ik bepaalde aspecten zal kunnen waarderen, maar het is het me allemaal niet meer waard.
Op zich wel veel. Ik ga natuurlijk niet mijzelf anders voordoen of altijd alles doen voor haar, maar ben wel bereid om moeite te doen om een eventuele relatie succesvol te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
@:Dr8gonOfLife Wat heb je ervoor over om een relatie met een vrouw te ervaren?
Ben je bereid om tijd en moeite te steken voor acties die je moeilijk vindt of nog niet begrijpt?
Maar dat niemand je wil zoals je bent ligt schijnbaar niet aan jou maar aan de vrouwen die geen interesse in je hebben?quote:Op zondag 31 mei 2026 13:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Op zich wel veel. Ik ga natuurlijk niet mijzelf anders voordoen of altijd alles doen voor haar, maar ben wel bereid om moeite te doen om een eventuele relatie succesvol te maken.
Is er ook een cursus Japans in het noorden van het land?quote:Op zondag 31 mei 2026 05:32 schreef Iceage het volgende:
Waarschijnlijk al eerder getipt in een van je soortgelijke topics ?
Ga op taalles bv Spaans, Portugees of Frans ofzo (Nee niet online)
Pak een leuke hobby op waarbij je je ook in verenigings verband kunt aansluiten.
Zorg dat je goed en leuk gekleed bent, verzorg jezelf goed en zoals zo vaak gezegd stop met dat antivax en complot gedachtegoed. Luister goed open en eerlijk naar wat een ander aan het vertellen is.
Dat zeg ik dan ook weer niet. Soms is het gewoon geen match en dat kan van beide kanten komen.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat niemand je wil zoals je bent ligt schijnbaar niet aan jou maar aan de vrouwen die geen interesse in je hebben?
Dat is vast wel te googlen.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Is er ook een cursus Japans in het noorden van het land?
Dat het bij jou meestal geen match is komt waarschijnlijk omdat je in de verkeerde groepen zoekt.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook weer niet. Soms is het gewoon geen match en dat kan van beide kanten komen.
Made in Fukushimaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:50 schreef maily het volgende:
[..]
Meteen zo'n glow in the dark gebitje laten implanteren
Bij de Rijksuniversiteit Groningen kun je in september beginnen.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Is er ook een cursus Japans in het noorden van het land?
Gelijkgestemden zijn altijd fijn, maar een meningsverschil is voor mij geen dealbreaker.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het bij jou meestal geen match is komt waarschijnlijk omdat je in de verkeerde groepen zoekt.
Je bent erg gefixeerd op je zelfbenoemde "kritisch denken" wat voor de meeste mensen ronduit wappiegedrag is, en die mensen hebben dan ook totaal geen interesse in contact met dat soort zelfbenoemde "kritische denkers" en al helemaal niet als ze niet het fatsoen hebben om hen niet serieus te nemen en je ze het liefst zou willen bekeren.
Ergo: ze hebben net zoveel respect voor jou als jij voor hen.
Stop met zoeken in het wild, en zoek binnen de groeperingen van zelfbenoemde "kritische denkers" die hun "eigen onderzoek" doen.
Dat is waar je gelijkgestemden vindt, en waar je niet kansloos bent.
Andere mensen hebben geen interesse, al was het alleen al vanwege je totaal respectloze gedrag door COVID te ontkennen.
Want ja, heel veel normale mensen zijn toen wel iemand verloren, aan COVID.
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gelijkgestemden zijn altijd fijn, maar een meningsverschil is voor mij geen dealbreaker.
Ik ontken corona niet.
Dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.
Ik kan je precies vertellen wat je moet doen om binnen 3 tot 6 maanden een vriendin te krijgen, mits je even wat informatie over jezelf geeft:quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik merk toch wel dat ik behoefte heb aan een romantische relatie met iemand. Ik leef tenslotte niet eeuwig, dus zou graag mijn tijd willen doorbrengen met iemand om wie ik geef en zij ook om mij geeft. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
Sowieso doet hij of feiten negeren een mening is. Voor veel mensen een enorme rode vlag.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.
Is Raisa Blommestein niet nog vrij?quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:15 schreef DoubleDip het volgende:
Op X zitten veel wappies, wie weet zit daar wel iemand tussen.
O ja helaas voor jou is Lidewij al bezet
Ik doe dat wel in de supermarkt eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet willekeurige vrouwen aanspreken die gewoon iets aan het zoeken zijn in een winkel?
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkelquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je hoeft niemand aan te spreken in de supermarkt, je moet zorgen dat ze jou aansprekenGewoon naast een iemand die je leuk lijkt gaan staan en zeggen afhankelijk waar je staat iets zeggen in de trant van 'Zucht, is -insert product- nou alweer op?' Of 'Oh fijn dat ze -insert- product weer hebben!' Zoiets ofzo. En dan hopen dat degene naast jou het oppikt en begint te praten.
Misschien werkt dit alleen bij een bepaald slag vrouwenquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkel"
Maar het werkt nooit
buitenland een optie? vrouwen in west europa (ik ga er vanuit dat je hier woont in dit gebied) zijn toch geen vrouwen manquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik merk toch wel dat ik behoefte heb aan een romantische relatie met iemand. Ik leef tenslotte niet eeuwig, dus zou graag mijn tijd willen doorbrengen met iemand om wie ik geef en zij ook om mij geeft. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
Het is mij een keer gelukt om in een winkel een relatie te krijgen, geen supermarkt, de dame in kwestie wou hetzelfde pakken als mij, we raken in gesprek, daarna kopen koffie gedronken en telefoonnummers uitgewisseld, dagje later belde ik haar, wat afgesproken en raakquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je hoeft niemand aan te spreken in de supermarkt, je moet zorgen dat ze jou aansprekenGewoon naast een iemand die je leuk lijkt gaan staan en zeggen afhankelijk waar je staat iets zeggen in de trant van 'Zucht, is -insert product- nou alweer op?' Of 'Oh fijn dat ze -insert- product weer hebben!' Zoiets ofzo. En dan hopen dat degene naast jou het oppikt en begint te praten.
Je moet ook niet viesboos doen, want ook in een zuurpruim heeft niemand zin.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkel"
Maar het werkt nooit
- 25quote:Op zondag 31 mei 2026 17:02 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik kan je precies vertellen wat je moet doen om binnen 3 tot 6 maanden een vriendin te krijgen, mits je even wat informatie over jezelf geeft:
- leeftijd
- eerdere ervaringen met relaties (verliefd, verloofd, getrouwd, etc.)
- opleidingsniveau
- hobby’s
- levensbeschouwing/ religie
Wat ook wel jammer is. Vind het wel kortzichtig.quote:
Que!?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
- Christen-atheïst komt denk ik het meeste overeen.
Ik heb weleens nagedacht over Israël, daar zijn de vrouwen prachtig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:40 schreef Edding345 het volgende:
[..]
buitenland een optie? vrouwen in west europa (ik ga er vanuit dat je hier woont in dit gebied) zijn toch geen vrouwen man
Ik geloof niet per se in God of delen van het verhaal rondom Jezus, maar mijn levenswijze is vrij christelijk, ik ga regelmatig naar de kerk, heb een bijbel en ik bid soms.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:46 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Que!?
Bedoel je niet agnost ipv atheïst?
Ik ga denk ik maar wat vaker naar de winkel dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is mij een keer gelukt om in een winkel een relatie te krijgen, geen supermarkt, de dame in kwestie wou hetzelfde pakken als mij, we raken in gesprek, daarna kopen koffie gedronken en telefoonnummers uitgewisseld, dagje later belde ik haar, wat afgesproken en raak
Lang heeft die relatie niet geduurd overigens
Cultuurchristelijke agnost dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik geloof niet per se in God of delen van het verhaal rondom Jezus, maar mijn levenswijze is vrij christelijk, ik ga regelmatig naar de kerk, heb een bijbel en ik bid soms.
Dat heeft niets met kortzichtigheid te maken en het gaat om meer dan een mening. Met alle respect maar je leeft gewoon een beetje in een alternatieve realiteit. Daarom is je vijver beperkt tot mensen die in diezelfde realiteit leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat ook wel jammer is. Vind het wel kortzichtig.
Dat lees ik als "Alles wat mij de schuld geeft of wil laten inzien dat ik moeite moet doen om mijn voorkomen te verbeteren, zie ik als niet bruikbaar". Ergo, nee dank u.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat mij zou kunnen helpen:
• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
Je bent nog erg jong, dus maak je geen zorgen. Je hebt bijna geen ervaring met relaties. Je kijk op vrouwen is vooral op het uiterlijk gericht (zie opmerking over Israël). Geen verenigingshobby’s, maar wel een beetje kerkelijk. Je bent intelligent (VWO), maar ook iemand die de handen uit de mouwen steekt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
- 25
- Iets kortstondigs lang geleden.
- Na het afronden van het vwo gelijk aan het werk gegaan, dus geen vervolgopleiding.
- Gamen, politiek, zou graag ook tijdelijk off-grid leven willen verkennen, want lijkt mij ook wel interessant en fascinerend. Investeren lijkt mij ook interessant, maar weet niet waar ik moet beginnen.
- Christen-atheïst komt denk ik het meeste overeen.
Hij heeft gezegd dat laatste niet te veranderen, dus zolang Fok niet op zwart gaat zullen we nog tig dezelfde topics van deze pipo zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:56 schreef Ridocar het volgende:
Het lijkt irrelevant, maar even een vraag:
Heb je vrienden? En dan bedoel ik maten, Waarmee je samen dingen doet.
Zoals ik mij heb ingelezen kom je over als een wanhopige incel met een plat leven, en vrouwen vissen niet in die vijver. Leuk gevonden worden door een vrouw is niet afhankelijk van je hoeveelheid haar, een cursus Japans of een strakke gymbody. Je maakt meer kans als je leven een beetje voller is, meer kleur heeft, als je meegaat naar een festival, een concert, een vakantie op Ibiza.
En als laatste tip: doe gewoon. Je hebt nogal controversiele meningen waar menig vrouw van schrikt.
En die relatie gaat ook niet lukken op deze manier. Je hebt iemand zonder noemenswaardige opleiding met idiote ideeën, waar hij bijna obsessief mee bezig is, en heeft geen idee hoe hij met een vrouw moet omgan of zelfs maar benaderen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat laatste niet te veranderen, dus zolang Fok niet op zwart gaat zullen we nog tig dezelfde topics van deze pipo zien.
En dat is idd maar goed ook, dat scheelt weer een aantal kinderen die kansloos opgroeien tot eenzelfde soort wap.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En die relatie gaat ook niet lukken op deze manier. Je hebt iemand zonder noemenswaardige opleiding met idiote ideeën, waar hij bijna obsessief mee bezig is, en heeft geen idee hoe hij met een vrouw moet omgan of zelfs maar benaderen.
En áls dat dan zou lukken komt vervolgens het eerste deel weer om de hoek kijken, waarmee hij elke beetje normale vrouw gigantisch afschrikt, want hij heeft maar een heel beperkt aantal onderwerpen waar hij continue over bezig is.
It's not gonna happen op deze manier, en dat is voor de vrouwen een zegen.
De leuke meiden zijn al bezet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:43 schreef DoubleDip het volgende:
Geen leuke meiden in die kerk te vinden?
De meeste mensen slikken alles als zoete koek, dat maakt het wel lastig ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:01 schreef Intint het volgende:
[..]
Dat heeft niets met kortzichtigheid te maken en het gaat om meer dan een mening. Met alle respect maar je leeft gewoon een beetje in een alternatieve realiteit. Daarom is je vijver beperkt tot mensen die in diezelfde realiteit leven.
Fijne reactie, beter dan de andere reacties tot nu toe.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:09 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Je bent nog erg jong, dus maak je geen zorgen. Je hebt bijna geen ervaring met relaties. Je kijk op vrouwen is vooral op het uiterlijk gericht (zie opmerking over Israël). Geen verenigingshobby’s, maar wel een beetje kerkelijk. Je bent intelligent (VWO), maar ook iemand die de handen uit de mouwen steekt.
Dit is wat je gaat doen:
1. Probeer het uiterlijk van vrouwen los te laten. Hoe knapper de vrouw, hoe meer concurrentie en hoe lastiger het is de vrouw voor je te winnen. Bovendien is voor een relatie op de langere termijn het innerlijk en het karakter van de vrouw veel belangrijker. Richt je op vrouwen die niet (opvallend) knap zijn.
2. Realiseer je dat jij de vrouw ook wat moet kunnen bieden waar zij behoefte aan heeft. Geen enkele vrouw zit te wachten op een man die de hele dag zit te gamen of over politiek te praten.
3. Breng je vrije tijd door op plekken waar ook vrouwen aanwezig zijn. Als er op de gym geen vrouwen zijn, stop daar dan mee.
4. Sluit je aan bij een vereniging waar ook jonge vrouwen in jouw leeftijdscategorie komen. Stel je open en hulpvaardig op in die vereniging. Kun je iets doen wat vrouwen ondersteunt, help of werk uit handen neemt? Bied dan jouw hulp aan. Niet geforceerd, maar op een natuurlijke manier.
5. Zorg dat jouw hulpvaardigheid en ondersteunend werk zichtbaar is voor de vrouwen van jouw interesses. Verspil geen tijd aan klussen voor andere mannen.
6. Ook in jouw kerk zijn er vast werkzaamheden die verricht moeten worden. Als dit zichtbaar is voor vrouwen, bied dan je hulp aan. Daarmee laat je zien dat jij een man bent waar een vrouw wat aan heeft.
7. Bij elk contact met een vrouw: stel je geïnteresseerd op. Praat met haar en over wat haar bezighoudt. Praat niet over jezelf. Wees wel eerlijk en open uiteraard. Niet geheimzinnig doen.
8. Onthoudt goed wat een vrouw je heeft verteld. Als een vrouw bijvoorbeeld namen of interesses noemt, proberen die dan te onthouden, zodat je daar in een volgend gesprek op terug kan komen. Hiermee toon je de vrouw dat je iemand bent die luistert en geïnteresseerd is in haar.
9. Ga niet op één paard wedden, maar probeer met meerdere vrouwen in contact te komen (op een vriendelijke manier). Het is niet erg als die vrouwen dat van elkaar weten. Integendeel, dat maakt je juist aantrekkelijker.
10. Als je het een vrouw hebt leren kennen, ontstaat er een moment waarop je kunt voorstellen samen iets te doen. Het moet dan natuurlijk iets zijn dat zij leuk vindt, maar dat weet je inmiddels door die gesprekken.
11. Richt je bij die vrouw op haar hart (wat zij voelt) en op haar hoofd (wat zij denkt) en niet meteen op haar buik (seks). Laat dat laatste pas toe als je merkt dat er een wederzijdse klik is.
12. Als er ook een lichamelijke relatie ontstaat, wees dan exclusief en betrouwbaar. Ga niet lopen flikflooien met meerdere vrouwen tegelijkertijd. Wees tegen andere vrouwen waar je contact mee hebt duidelijk over je relatie en je trouw.
Succes. Laat over een half jaar weten hoe het gaat met je relatie.
Ja, heb wel een aantal goede maten en voor de rest wel redelijk wat kennissen en oppervlakkige vrienden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:56 schreef Ridocar het volgende:
Het lijkt irrelevant, maar even een vraag:
Heb je vrienden? En dan bedoel ik maten, Waarmee je samen dingen doet.
Zoals ik mij heb ingelezen kom je over als een wanhopige incel met een plat leven, en vrouwen vissen niet in die vijver. Leuk gevonden worden door een vrouw is niet afhankelijk van je hoeveelheid haar, een cursus Japans of een strakke gymbody. Je maakt meer kans als je leven een beetje voller is, meer kleur heeft, als je meegaat naar een festival, een concert, een vakantie op Ibiza.
En als laatste tip: doe gewoon. Je hebt nogal controversiele meningen waar menig vrouw van schrikt.
Trieste reactie.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En die relatie gaat ook niet lukken op deze manier. Je hebt iemand zonder noemenswaardige opleiding met idiote ideeën, waar hij bijna obsessief mee bezig is, en heeft geen idee hoe hij met een vrouw moet omgan of zelfs maar benaderen.
En áls dat dan zou lukken komt vervolgens het eerste deel weer om de hoek kijken, waarmee hij elke beetje normale vrouw gigantisch afschrikt, want hij heeft maar een heel beperkt aantal onderwerpen waar hij continue over bezig is.
It's not gonna happen op deze manier, en dat is voor de vrouwen een zegen.
Echt he, zo pretentieus. Alsof hij weet hoe jij je gedraagt in RL. Maar hij hecht zo veel waarde aan zijn online persona dat hij daadwerkelijk een weerspiegeling is van dat hij online ook probeert te zijn.quote:
Ik heb geen diagnose autisme en heb het ook nooit laten onderzoeken. Ik heb vrienden en ik maak oogcontact met anderen, dus nooit redenen gehad om autisme te vermoeden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:17 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
@:Dr8gonOfLife Ik wil je niet beledigen of jou op een andere manier een kutgevoel geven. Ik bedoel het serieus.
Heb jij je weleens op autisme laten onderzoeken? Ik heb dat vermoeden over jou al langer, echter ik ken je verder niet en sowieso is het meestal niet helpend als FOK!ers elkaar diagnosticeren. Echter jouw topic R&P / Sociale contacten in het openbaar vervoer is voor mij wederom een bevestiging, omdat de meeste mensen er van tevoren rekening mee houden dat andere mensen die reizen over het algemeen andere behoeftes hebben dan contact aangaan met onbekenden.
Stel nou dat het klopt dat je inderdaad ASS hebt. Dan bestaan er mensen die als coach werken om volwassenen zoals jij met deze problemen te helpen. Ik bedoel niet een WMO maatschappelijk begeleider die jou als een klein kind behandelt, maar iemand die jou als volwaardig volwassen persoon blijft benaderen en tegelijkertijd beter begrijpt waarom bepaalde vaardigheden voor jou lastiger zijn en met jou mee kan denken om naar oplossingen te zoeken.
Ik zou het jammer vinden als je over pak 'm beet 20 jaar nog steeds met deze problemen blijft worstelen.
Als je durft te vertellen in welke regio van Nederland jij woont, bijvoorbeeld de provincie of een bepaalde grote stad die voor jou goed bereikbaar is, kan ik of een andere user op internet zoeken of dat soort coaches bij jou in de buurt werken.
“Als je doet wat je altijd al deed, krijg je wat je altijd kreeg.” Klinkt afgezaagd, maar is niet minder waar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja, heb wel een aantal goede maten en voor de rest wel redelijk wat kennissen en oppervlakkige vrienden.
Ik zou mijzelf niet willen beschrijven als een wanhopige incel, slechts als iemand die al jarenlang opzoek is naar een relatie, maar het nog niet echt wil lukken door omstandigheden. Festivals trekken mij niet echt. Een concert zou wel kunnen en voor een vakantie op Ibiza mag ik geloof ik wel gaan sparen.
Mijn controversiële meningen vormen een stimulatie voor een mooie discussie. Verder bespreek ik mijn controversiële meningen niet zo heel vaak met meiden.
In het algemeen: vriendschap en aandacht. Maar verder hangt het natuurlijk af van het karakter van de vrouw en levensfase die zij voor zichzelf ziet. In jouw leeftijdsgroep zijn er vrouwen die graag met een rugzak willen rondtrekken in Thailand of Australië. Zo’n vrouw heeft misschien behoefte aan een reispartner. Maar misschien heb jijzelf daar helemaal geen zin in. Andere vrouwen hebben misschien, net als jij, op dit moment alleen behoefte aan een liefhebbende partner. Je moet er achter komen wat jouw eigen wensen zijn en tegelijkertijd wat de vrouw wil. Misschien is er een match, misschien niet. Deze zoektocht kost tijd, maar is op zichzelf best leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Fijne reactie, beter dan de andere reacties tot nu toe.
Punt 2: waar zit de vrouw op te wachten?
Ook daar moet jij zelf achter zien te komen. De kerk noemde je al. Buurtverenigingen. Hulpinstellingen. Overal waar vrijwilligerswerk wordt gedaan.quote:Punt 3: op welke plekken brengen meer vrouwen door?
Een dansclub of -dansschool, bijvoorbeeld salsa. Atletiekvereniging. Ga gewoon op onderzoek uit naar verenigingen in jouw omgeving.quote:Punt 4: heb je suggesties voor een vereniging met veel vrouwen?
Bij een vereniging kun je bijvoorbeeld een bardienst op je nemen. Dat maakt je zichtbaar voor iedereen in de vereniging. Hou je ogen en oren goed open om er achter te komen waar behoefte aan is. Misschien moeten er dingen worden gesjouwd. Laat gewoon zien dat je behulpzaam bent.quote:Punt 5: bij welke vrouwen en hoe moet ik dat precies aanpakken?
Dat maakt niet uit: die vrouwen hebben vriendinnen, zussen, nichten, etc. De mond-tot-mond reclame zal zijn werk doen.quote:Punt 6: de meeste vrouwen die ik daar tot nu toe ben tegengekomen zijn bezet.
Zelfde antwoord als bij de vorige vraag.quote:Punt 9: dus op vriendschappelijke basis met vrouwen communiceren? Kom ik dan niet in de friend zone terecht?
Dankjewel ChatGPTquote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:09 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Je bent nog erg jong, dus maak je geen zorgen. Je hebt bijna geen ervaring met relaties. Je kijk op vrouwen is vooral op het uiterlijk gericht (zie opmerking over Israël). Geen verenigingshobby’s, maar wel een beetje kerkelijk. Je bent intelligent (VWO), maar ook iemand die de handen uit de mouwen steekt.
Dit is wat je gaat doen:
1. Probeer het uiterlijk van vrouwen los te laten. Hoe knapper de vrouw, hoe meer concurrentie en hoe lastiger het is de vrouw voor je te winnen. Bovendien is voor een relatie op de langere termijn het innerlijk en het karakter van de vrouw veel belangrijker. Richt je op vrouwen die niet (opvallend) knap zijn.
2. Realiseer je dat jij de vrouw ook wat moet kunnen bieden waar zij behoefte aan heeft. Geen enkele vrouw zit te wachten op een man die de hele dag zit te gamen of over politiek te praten.
3. Breng je vrije tijd door op plekken waar ook vrouwen aanwezig zijn. Als er op de gym geen vrouwen zijn, stop daar dan mee.
4. Sluit je aan bij een vereniging waar ook jonge vrouwen in jouw leeftijdscategorie komen. Stel je open en hulpvaardig op in die vereniging. Kun je iets doen wat vrouwen ondersteunt, help of werk uit handen neemt? Bied dan jouw hulp aan. Niet geforceerd, maar op een natuurlijke manier.
5. Zorg dat jouw hulpvaardigheid en ondersteunend werk zichtbaar is voor de vrouwen van jouw interesses. Verspil geen tijd aan klussen voor andere mannen.
6. Ook in jouw kerk zijn er vast werkzaamheden die verricht moeten worden. Als dit zichtbaar is voor vrouwen, bied dan je hulp aan. Daarmee laat je zien dat jij een man bent waar een vrouw wat aan heeft.
7. Bij elk contact met een vrouw: stel je geïnteresseerd op. Praat met haar en over wat haar bezighoudt. Praat niet over jezelf. Wees wel eerlijk en open uiteraard. Niet geheimzinnig doen.
8. Onthoudt goed wat een vrouw je heeft verteld. Als een vrouw bijvoorbeeld namen of interesses noemt, proberen die dan te onthouden, zodat je daar in een volgend gesprek op terug kan komen. Hiermee toon je de vrouw dat je iemand bent die luistert en geïnteresseerd is in haar.
9. Ga niet op één paard wedden, maar probeer met meerdere vrouwen in contact te komen (op een vriendelijke manier). Het is niet erg als die vrouwen dat van elkaar weten. Integendeel, dat maakt je juist aantrekkelijker.
10. Als je het een vrouw hebt leren kennen, ontstaat er een moment waarop je kunt voorstellen samen iets te doen. Het moet dan natuurlijk iets zijn dat zij leuk vindt, maar dat weet je inmiddels door die gesprekken.
11. Richt je bij die vrouw op haar hart (wat zij voelt) en op haar hoofd (wat zij denkt) en niet meteen op haar buik (seks). Laat dat laatste pas toe als je merkt dat er een wederzijdse klik is.
12. Als er ook een lichamelijke relatie ontstaat, wees dan exclusief en betrouwbaar. Ga niet lopen flikflooien met meerdere vrouwen tegelijkertijd. Wees tegen andere vrouwen waar je contact mee hebt duidelijk over je relatie en je trouw.
Succes. Laat over een half jaar weten hoe het gaat met je relatie.
Er zat geen woord van ChatGPT of welke AI dan ook bij. Het is alleen mijn eigen levenservaring, waarop ik overigens wel wat kritiek had verwacht.quote:
Heeft ie al gedaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:59 schreef maily het volgende:
Waarom doe je niet eens mee aan zo'n datingshow?
Daaromquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:59 schreef maily het volgende:
Waarom doe je niet eens mee aan zo'n datingshow?
Zoals beloofd:quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb geen diagnose autisme en heb het ook nooit laten onderzoeken. Ik heb vrienden en ik maak oogcontact met anderen, dus nooit redenen gehad om autisme te vermoeden.
Ben wonend in de provincie Drenthe, maar ik overweeg sterk om te verhuizen.
Geen enkele vrouw is een goede match voor een man.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
ja als alle vrouwen in je omgeving 'geen goede match' zijn dan is het waarschijnlijker dat jij degene bent die geen goede match is.
Het is een rare kosmische wet, maar zodra je iets meer niet wilt, komt het vanzelf.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:
• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.
Wat mij zou kunnen helpen:
• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
De andere krant. Staat agenda in.quote:
Games spelen op de pc is in de regel wel een enorme afknapper voor een dame. Alhoewel ik een keer in Kazakhstan een jongedame ben tegen gekomen die echt van gamen houdt. Maar zij is echt een uitzondering.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik speel graag games en ga wekelijks naar de gym. Beide niet echt hobby's waar veel vrouwen op af zouden komen.
Dat hangt van de dame in kwestie af uiteraard.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:38 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen hebben een behoefte aan een relatie met iemand zonder wappiegedrag.
Dit is zeker een goede tip!quote:Op zondag 7 juni 2026 04:46 schreef FrequentieHouder het volgende:
Je zou je misschien kunnen richten op permaculture. In die kringen zijn ook bijeenkomsten, mensen van all walks of life, vrijgezellen en gesettelde mensen, interesses in ‘off grid living’, mensen die kritisch over covid en andere zaken in het leven willen nadenken etc.
Nog een tip wellicht: als je best duidelijke meningen hebt en daarvoor staat, zorg dat het niet je identiteit wordt.
Ventileer je eigen mening niet te vaak. Het is niet prettig, kan onaantrekkelijk worden en voor een ander, vooral een partner het gevoel dat er weinig ruimte en flexibiliteit bestaat.
Behoudt een bepaalde zachtheid, ook als over thema’s wordt gesproken waar je hele duidelijke meningen over hebt.
En nog een hele goeie en belangrijke: laat interesse zien in je partner.
Wat een gelulquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Games spelen op de pc is in de regel wel een enorme afknapper voor een dame. Alhoewel ik een keer in Kazakhstan een jongedame ben tegen gekomen die echt van gamen houdt. Maar zij is echt een uitzondering.
Kijk als je bijvoorbeeld al van bordspellen houdt, dus off-line, is het al heel anders. Dat is sociaal en leuk. Scrabble, Mahjong, schaken, dammen, duizenden, Uno ...
Verder is de sportschool ook geen goede locatie om een date te vinden. Niets mis met de sportschool, maar erg sociaal is de activiteit niet.
Zou ik eerder voor sociale sporten gaan: paardrijden, basketbal, hockey e.d.
Dit is TS?quote:Op zondag 7 juni 2026 13:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Daarom
Bekijk deze YouTube-video
Daar moet je alleen maar aan meedoen als je met jezelf wilt pimpen en zeker weet dat mensen jou een lekker ding vinden
Wel een beetje makkelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
ja als alle vrouwen in je omgeving 'geen goede match' zijn dan is het waarschijnlijker dat jij degene bent die geen goede match is.
Het gegeven dat hij geen vervolgopleiding heeft maakt hem inderdaad heel pienter en een echte doorpakker!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:09 schreef Kottnauer het volgende:
Je bent intelligent (VWO), maar ook iemand die de handen uit de mouwen steekt.
Er kunnen allerlei redenen zijn om geen vervolgopleiding te doen; dat zegt niets over intelligentie.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:59 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Het gegeven dat hij geen vervolgopleiding heeft maakt hem inderdaad heel pienter en een echte doorpakker!
Ik denk dat dit als geintje bedoeld is.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:10 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dit is TS?
Deze komt uit Den haag en TS zegt uit Drenthe te wonen. En TS is nu 25 en deze man is 21, is dat dan 5 jaar geleden opgenomen toen hij nog in DH woonde?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |