abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220923466
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
25
Ohhhh
Je bent pas 25.
Je hebt nog een heel leven voor je waarin vanalles kan gebeuren. Daaronder valt ook een huwelijk etc.
Geniet van je twintigerjaren zou ik zeggen. Ga lekker op stap, zoek sociaal contact op via een (sport)club etc.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:59:31 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220923475
Op spelletjessites maak je snel contact en dan kun je volgens mij ook privé-berichtjes sturen. Dat gaat heel makkelijk. Ik heb een tijd gespeeld op Spelpunt.
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 20:19:03 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220923682
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dan moet er wel eerst een gesprek ontstaan.
Je kunt toch wel praten?


Nogmaals; ze komen niet bij je aanbellen.
pi_220923799
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef maily het volgende:

[..]
Je kunt toch wel praten?


Nogmaals; ze komen niet bij je aanbellen.
Dit.

Stap gewoon eens in de kroeg in je uppie op een groepje meiden af en vraag of ze leuk zijn. Zo simpel kan het zijn. :)

De meesten gaan echt niet zeggen dat ze niet leuk zijn, dus ze zijn leuk. Nou en dat ben jij ook! Dus gespreksstof! *O*

Beetje smalltalk, grapje etc en je hebt vlug genoeg door of er potentieel in zit.

Zodra je dat door hebt regel je haar nummer en vertrek je met de mededeling dat je denkt dat ze gelijk had en inderdaad leuk is en dat je misschien binnenkort eens appt om te meeten. :)

Je moet er wel ook een klein beetje je best voor doen. En een beetje mysterieus zijn in je doen en laten.

Het is allemaal niet zo moeilijk. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 20:43:22 #80
441859 crew  Lenny77
pi_220923962
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dan moet er wel eerst een gesprek ontstaan.
Ja dat is stap 2. Stap 1 is mee gaan doen en de mensen wat leren kennen.
Zonder stap 1 zal er helemaal niets gebeuren.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:47:50 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220924035
Ik kan je alleen maar aanraden om dit te luisteren en dan alle 13 episodes

Bekijk deze YouTube-video

Niet achter elkaar obviously maar het sowieso grappig en Patrice heeft veel goede filosofieen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220924522
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:28 schreef Lenny77 het volgende:
Dit is het 5e topic ofzo van jou over dit onderwerp.
Waar ben je in de tussentijd al achter gekomen? Wat zou je kunnen helpen?
Lenny77 kan niet tellen :P
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:24:49 #83
441859 crew  Lenny77
pi_220924536
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Lenny77 kan niet tellen :P
Zijn het er meer? Zou kunnen hoor...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220924551
Nou ja vroeger heette het discotheken, nu vooral nightclubs. Maar naast online sites zoals tmfchat, badoo, radio538 chat, paiq, camfrog was het toen vooral daar dat je (ik) in ieder geval iemand kreeg om te zoenen en een tijdelijke relatie.. Zelf nooit iemand gekregen met mijn hobbies of sport toen maar dat lijkt me ook geen slecht uitgangspunt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Masberum op 31-05-2026 10:05:07 ]
pi_220924586
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zijn het er meer? Zou kunnen hoor...
Ja het is een vicieuze cirkel van ik wil een vriendin, wappieshit en shit over transpersonen. Eén blik op de pohi van TS en de mossel droogt geheel op })
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:33:51 #86
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220924597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
25
Hartstikke jong nog man, ga erop uit en knoop fatsoenlijke gesprekjes aan. Ik ben bijna 36, maar ik heb geen behoefte meer aan relaties. Ik kan mijn ogen nog wel uitkijken en ik weet wel dat ik bepaalde aspecten zal kunnen waarderen, maar het is het me allemaal niet meer waard.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:50:41 #87
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924701
Ik zou gewoon eens naar Thailand gaan, of naar Oost Europa.

Gaat het daar ook moeizaam, als ze je leren kennen, dan is er echt iets aan je dat vrouwen gigantisch af stoot. En je weet dan ook meteen dat het 100% aan jou ligt. Dan kun je daarna ook niet zeggen dat de vrouwen geen goede match zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:53:36 #88
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924725
Mocht je nooit iemand vinden, is het ook geen grote ramp, je moet ook weten dat hoewel verliefdheid en relaties mooi kunnen zijn. Zijn ze ook vermoeiend en slopend. Het is niets voor niets dat als koppels weer uit elkaar gaan dat ze dan weer een korte of lange tijd happy single zijn.

Ook meer dan genoeg stellen die puur nog bij elkaar blijven vanwege de kinderen. Als die volwassen zijn zetten ze er ook een punt achter.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220924870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
Dan moet je de omgeving vergroten. Als ik in een straal van 100meter om mijn woning ga zoeken, is de kans ook klein dat ik een leuke vrouw ontmoet. Het voorbeeld is uiteraard bedoeld ter verduidelijking van het punt dat ik probeer te maken.
pi_220924877
Vraag is al eerder gesteld dit jaar door TS
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:26:39 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220924989
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Op fora voor antivaxxers???
Goedgelovige types, dus niet heel vreemd als scammers zich daarop storten ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220924998
@Dr8gonOfLife Wat heb je ervoor over om een relatie met een vrouw te ervaren?

Ben je bereid om tijd en moeite te steken voor acties die je moeilijk vindt of nog niet begrijpt?
pi_220925002
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is wel heel kort door de bocht. Sommige mannen hebben gewoon amper vrouwen om zich heen in het dagelijks leven.
Als je geen vrouwen om je heen hebt, welke vrouwen zijn dan precies 'geen goede match' ? Er zijn dan toch geen vrouwen in je omgeving.
pi_220925104
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef vosss het volgende:

[..]
Dit.

Stap gewoon eens in de kroeg in je uppie op een groepje meiden af en vraag of ze leuk zijn. Zo simpel kan het zijn. :)

De meesten gaan echt niet zeggen dat ze niet leuk zijn, dus ze zijn leuk. Nou en dat ben jij ook! Dus gespreksstof! *O*

Beetje smalltalk, grapje etc en je hebt vlug genoeg door of er potentieel in zit.

Zodra je dat door hebt regel je haar nummer en vertrek je met de mededeling dat je denkt dat ze gelijk had en inderdaad leuk is en dat je misschien binnenkort eens appt om te meeten. :)

Je moet er wel ook een klein beetje je best voor doen. En een beetje mysterieus zijn in je doen en laten.

Het is allemaal niet zo moeilijk. :)
Je hebt geen kroeg nodig hoor. Een plek als de supermarkt kan ook prima werken :P

Vandaag nog een knappe (maar veel te jonge) gast aan me gevraagd 'how's your day'? Aanleiding was dat hij zijn boodschappen bij mijn spullen even had geparkeerd en ik daar op een aardige manier op reageerde (Oh excuses me!''Oh no it's fine *smile*' enzo). Ik was in mijn werkkleding en dus aan het werk dus het zal wel geen geflirt zijn, maar zat single vrouwen die dit wel leuk vinden en daarop verder gaan borduren. Denk dat ie Engels was :9
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 22:46:11 #97
441859 crew  Lenny77
pi_220925115
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is geen nieuw deel, het vorige topic was nog niet vol, hij start gewoon weer een nieuwe dat bedoel ik, dus het is niet te vergelijken met DTS
Nuja... Het is nu wat het is.
Ik heb sowieso wel de indruk dat dit topic wat mooier loopt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220925154
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als je geen vrouwen om je heen hebt, welke vrouwen zijn dan precies 'geen goede match' ? Er zijn dan toch geen vrouwen in je omgeving.
Maar jij zei dat het aan hem lag. En dat hoeft niet als je tussen de kerels werkt en verder geen vrouwen ontmoet.
blablablabla
pi_220925167
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar jij zei dat het aan hem lag. En dat hoeft niet als je tussen de kerels werkt en verder geen vrouwen ontmoet.
Dat is niet wat in de OP staat, daar staat dat een deel van de vrouwen al bezet zijn, en de anderen gewoon geen geode match zijn. Dus die vrouwen zijn er wél, anders kan hij niet stellen dat die vrouwen geen match zijn of bezet zijn.

Geen idee waarom jij daar iets anders van wil maken, maar ik ga af op wat in de OP staat. Dat er geen vrouwen in zijn omgeving zijn is geen theorie van TS, maar van jou.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 22:58:24 #100
5428 crew  miss_sly
pi_220925186
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Word Chad:

[ afbeelding ]
Ieuw :{w
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')