Ohhhhquote:
Je kunt toch wel praten?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan moet er wel eerst een gesprek ontstaan.
Dit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt toch wel praten?
Nogmaals; ze komen niet bij je aanbellen.
Ja dat is stap 2. Stap 1 is mee gaan doen en de mensen wat leren kennen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan moet er wel eerst een gesprek ontstaan.
Lenny77 kan niet tellenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:28 schreef Lenny77 het volgende:
Dit is het 5e topic ofzo van jou over dit onderwerp.
Waar ben je in de tussentijd al achter gekomen? Wat zou je kunnen helpen?
Ja het is een vicieuze cirkel van ik wil een vriendin, wappieshit en shit over transpersonen. Eén blik op de pohi van TS en de mossel droogt geheel opquote:
Hartstikke jong nog man, ga erop uit en knoop fatsoenlijke gesprekjes aan. Ik ben bijna 36, maar ik heb geen behoefte meer aan relaties. Ik kan mijn ogen nog wel uitkijken en ik weet wel dat ik bepaalde aspecten zal kunnen waarderen, maar het is het me allemaal niet meer waard.quote:
Dan moet je de omgeving vergroten. Als ik in een straal van 100meter om mijn woning ga zoeken, is de kans ook klein dat ik een leuke vrouw ontmoet. Het voorbeeld is uiteraard bedoeld ter verduidelijking van het punt dat ik probeer te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
2026-2023:quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:12 schreef Cupfighter het volgende:
Vraag is al eerder gesteld dit jaar door TS
Goed speurwerk ik herinnerde me alleen die van dit jaar nogquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
2026-2023:
R&P / Behoefte aan liefde/relatie
R&P / Een vriendin zoeken in 2026
R&P / Hoe vergroot ik mijn kans op het vinden van een relatie?
R&P / Ik heb geen partner
R&P / Ik heb nog geen relatie
R&P / Het is 2025 en ik heb nog steeds geen vriendin
R&P / Relatie wil nog niet echt lukken
R&P / Ik heb nog steeds geen vriendin
R&P / Hoe krijg ik een vriendin?
R&P / Relatiebehoefte
Als je geen vrouwen om je heen hebt, welke vrouwen zijn dan precies 'geen goede match' ? Er zijn dan toch geen vrouwen in je omgeving.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht. Sommige mannen hebben gewoon amper vrouwen om zich heen in het dagelijks leven.
Je hebt geen kroeg nodig hoor. Een plek als de supermarkt kan ook prima werkenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit.
Stap gewoon eens in de kroeg in je uppie op een groepje meiden af en vraag of ze leuk zijn. Zo simpel kan het zijn.
De meesten gaan echt niet zeggen dat ze niet leuk zijn, dus ze zijn leuk. Nou en dat ben jij ook! Dus gespreksstof!
Beetje smalltalk, grapje etc en je hebt vlug genoeg door of er potentieel in zit.
Zodra je dat door hebt regel je haar nummer en vertrek je met de mededeling dat je denkt dat ze gelijk had en inderdaad leuk is en dat je misschien binnenkort eens appt om te meeten.
Je moet er wel ook een klein beetje je best voor doen. En een beetje mysterieus zijn in je doen en laten.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Nuja... Het is nu wat het is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is geen nieuw deel, het vorige topic was nog niet vol, hij start gewoon weer een nieuwe dat bedoel ik, dus het is niet te vergelijken met DTS
Maar jij zei dat het aan hem lag. En dat hoeft niet als je tussen de kerels werkt en verder geen vrouwen ontmoet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je geen vrouwen om je heen hebt, welke vrouwen zijn dan precies 'geen goede match' ? Er zijn dan toch geen vrouwen in je omgeving.
Dat is niet wat in de OP staat, daar staat dat een deel van de vrouwen al bezet zijn, en de anderen gewoon geen geode match zijn. Dus die vrouwen zijn er wél, anders kan hij niet stellen dat die vrouwen geen match zijn of bezet zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar jij zei dat het aan hem lag. En dat hoeft niet als je tussen de kerels werkt en verder geen vrouwen ontmoet.
Ieuwquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |