Geen goede match zijn is vaak wel wederkerig.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
ja als alle vrouwen in je omgeving 'geen goede match' zijn dan is het waarschijnlijker dat jij degene bent die geen goede match is.
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:28 schreef Lenny77 het volgende:
Dit is het 5e topic ofzo van jou over dit onderwerp.
Waar ben je in de tussentijd al achter gekomen? Wat zou je kunnen helpen?
Het komt vanzelf. Niet wanhopig op zitten wachten. Dat straal je dan ook uit. En als het niet komt erbij neer leggen. Dan is het niet het juiste momentquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:
• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.
Wat mij zou kunnen helpen:
• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
Stonden er geen.bruikbare tips in je andere topics?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dit is wel vrij makkelijk gezegd als je een relatie hebt, maar "het komt vanzelf" is natuurlijk gewoon lang niet voor iedereen waarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:34 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Het komt vanzelf. Niet wanhopig op zitten wachten. Dat straal je dan ook uit. En als het niet komt erbij neer leggen. Dan is het niet het juiste moment
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Stonden er geen.bruikbare tips in je andere topics?
Meteen zo'n glow in the dark gebitje laten implanterenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:48 schreef Jahr00n het volgende:
Eerst aan je uiterlijk werken.
Flink gaan pompen in de gym eventueel met hulp van externe middelen.
Ff naar Turkije gaan voor wat haar erbij.
Je moet direct een goede eerste indruk maken op de vrouwtjes.
Met je eens. Maar bedoelde er vooral mee in de context; niet wanhopig gaan zoekenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is wel vrij makkelijk gezegd als je een relatie hebt, maar "het komt vanzelf" is natuurlijk gewoon lang niet voor iedereen waar
Misschien heeft hij niks aan 50 tips wat te doen, terwijl één tip ook kan helpen: zorg dat je die wanhoop kwijtraakt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:51 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Met je eens. Maar bedoelde er vooral mee in de context; niet wanhopig gaan zoeken
Word Chad:quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Snap ik wel als hij dezelfde riedeltjes net als zijn topics blijft herhalen tegen haar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Een vriendin krijgen lijkt me niet zo moeilijk, een vriendin houden, daar zit bij jou het probleem, volgens mij.
Eendjes bij de Hema.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heb je niet bij de Jumbo of Hema van die winkelmandjes voor singles?
Je bent hoogbegaafd, waarom lukt het je niet een Rolex en Audi te verkrijgen als dit je zou helpen in de liefde?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
leuk ideequote:
Dat is wel heel kort door de bocht. Sommige mannen hebben gewoon amper vrouwen om zich heen in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
ja als alle vrouwen in je omgeving 'geen goede match' zijn dan is het waarschijnlijker dat jij degene bent die geen goede match is.
Straat en openbaar vervoer werkt inderdaad niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan is het zaak om ze op te zoeken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht. Sommige mannen hebben gewoon amper vrouwen om zich heen in het dagelijks leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |