Beetje praten over gamen kan leuk zijn, maar ik vraag mij af in hoeverre dat helpt met het vinden van een partner.quote:
En iets van een groepsles? Spinning ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik speel graag games en ga wekelijks naar de gym. Beide niet echt hobby's waar veel vrouwen op af zouden komen.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets met een stoptactiek: heel snel voorbij een 'target' lopen en dan recht voor haar neus stoppen en omdraaien.
In de Basic Fit hier is 95% man, dus die optie valt eigenlijk al af.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En iets van een groepsles? Spinning ofzo?
Denk je? Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Op plekken waar labiele mensen samenkomen zitten vaak ook oplichters om daar een slaatje uit te slaan. Wat jij omschrijft klinkt wel als zo'n plek.
Op zoek naar een andere gym dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In de Basic Fit hier is 95% man, dus die optie valt eigenlijk al af.
Omdat bijna alles start met een beetje pratenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Beetje praten over gamen kan leuk zijn, maar ik vraag mij af in hoeverre dat helpt met het vinden van een partner.
Wat Lenny zegt; beetje praten. Het ijs breken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Beetje praten over gamen kan leuk zijn, maar ik vraag mij af in hoeverre dat helpt met het vinden van een partner.
En je moet ook niet ergens gaan beginnen met "hey, relatie?". Begin gewoon met rustig, normaal contact. En niet 5 minuten en dan "maar uh, relatie?".quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef maily het volgende:
[..]
Wat Lenny zegt; beetje praten. Het ijs breken.
Ze komen niet bij je voordeur aanbellen hoor.
Eerste vraag is natuurlijk; "ben je gevaccineerd?"quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En je moet ook niet ergens gaan beginnen met "hey, relatie?". Begin gewoon met rustig, normaal contact. En niet 5 minuten en dan "maar uh, relatie?".
Maar TS gelooft van wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat een Rolex en een Audi je niet zullen helpen.
En als ze dat wel doen dan moet je jezelf even afvragen of je dat soort vrouwen wel wil hebben?
Ach, als dat voor iemand belangrijk is...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Eerste vraag is natuurlijk; "ben je gevaccineerd?"
Ja, maar op FOK?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat bijna alles start met een beetje praten
Ik wil wel eerst een band opbouwen, ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En je moet ook niet ergens gaan beginnen met "hey, relatie?". Begin gewoon met rustig, normaal contact. En niet 5 minuten en dan "maar uh, relatie?".
Weet jij hoeveel mensen elkaar hier hebben leren kennen, zijn getrouwd en kinderen hebben gekregen?quote:
Mij maakt het niet uit. Sommige mensen vinden pure blood fijn, maar zelf heb ik dat niet zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Eerste vraag is natuurlijk; "ben je gevaccineerd?"
Had leuk geweest, maar mijn reputatie hier is niet al te best door mijn meningen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel mensen elkaar hier hebben leren kennen, zijn getrouwd en kinderen hebben gekregen?
25quote:
Weet je wel hoeveel fokkers heel anders zijn dan de dingen die ze hier schrijven?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Had leuk geweest, maar mijn reputatie hier is niet al te best door mijn meningen.
Als ik zoek naar "communities voor coronakritische mensen,'' dan kom ik op Post Covid en nul covidgroepen uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden.
Gast, serieus, ik ga je niet alles voorkauwen.
Dan moet er wel eerst een gesprek ontstaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel fokkers heel anders zijn dan de dingen die ze hier schrijven?
Als je in een gesprek geraakt dan telt dit online stuk niet meer zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |