Als je dating apps niet fijn vind, dan zou ik gewoon uitgaan als ik jou zou zijn. Proberen daar iemand te ontmoeten die je leuk vindt. Niet te snel opgeven, want het is niet zo gemakkelik.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik merk toch wel dat ik behoefte begin te krijgen aan een langdurige relatie. De meiden die ik in het verleden wou fixen waren bezet of hadden geen interesse. In dating-apps heb ik ook niet echt interesse gezien het tijdverspilling is en onnatuurlijk. Ik vind het vervelend om te zien dat mensen om mij heen al wel een relatie hebben met iemand. Ik zou graag een levenspartner willen hebben waarmee ik mijn liefde kan delen en voor support in moeilijke tijden. Het is hinderlijk dat ik een van de weinigen ben in mijn omgeving die nog geen relatie heeft.
Het ligt iets complexer dan dat. Ik heb behoefte aan een emotionele en lichamelijke connectie. Daarbij is het vrij confronterend dat vrijwel iedereen, in mijn omgeving, wel een relatie hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
Dus je wil een relatie, omdat andere in jouw omgeving dat ook hebben?
Ze zijn onnatuurlijk omdat het een relatief nieuw ding is en het een nepbeeld weergeeft van iemand. ''Natuurlijk'' zou ik beschrijven als in het echte leven iemand tegenkomen waarmee je een klik hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:02 schreef Hexagon het volgende:
Waarom zijn datingapps "onnatuurlijk"? Wat is precies "natuurlijk"?
Welke stappen denk je te kunnen nemen om je kans op een relatie te verhogen? Ik lees dingen als fiksen, en dating apps worden afgewezen. Wat wil je, en waar zoek je precies hulp bij?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het ligt iets complexer dan dat. Ik heb behoefte aan een emotionele en lichamelijke connectie. Daarbij is het vrij confronterend dat vrijwel iedereen, in mijn omgeving, wel een relatie hebben.
Die ene momentopname in het echt, is echt niet zo heel veel anders dan in een app.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze zijn onnatuurlijk omdat het een relatief nieuw ding is en het een nepbeeld weergeeft van iemand. ''Natuurlijk'' zou ik beschrijven als in het echte leven iemand tegenkomen waarmee je een klik hebt.
Je kunt die persoon ontmoeten en kijken of die in het echt een leuk persoon is. Niet zo'n enorme investering.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze zijn onnatuurlijk omdat het een relatief nieuw ding is en het een nepbeeld weergeeft van iemand.
Een danscafe is ook niet "natuurlijk" en een school of festival ook niet. Het is een loze term.quote:''Natuurlijk'' zou ik beschrijven als in het echte leven iemand tegenkomen waarmee je een klik hebt.
Oké wat doe je nu om meisjes te ontmoeten?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ze zijn onnatuurlijk omdat het een relatief nieuw ding is en het een nepbeeld weergeeft van iemand. ''Natuurlijk'' zou ik beschrijven als in het echte leven iemand tegenkomen waarmee je een klik hebt.
Ts lijkt me progressief genoeg om niet te discrimineren op geslacht.quote:
Zelfs dat zou nog kunnen, het collecte meisje van een goed doel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
, de liefde van je leven staat niet zomaar aan de deur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |