abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:51:35 #151
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220966187
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:46 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Que!?

Bedoel je niet agnost ipv atheïst?
Ik geloof niet per se in God of delen van het verhaal rondom Jezus, maar mijn levenswijze is vrij christelijk, ik ga regelmatig naar de kerk, heb een bijbel en ik bid soms.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:52:40 #152
490410 Dr8gonOfLife
pi_220966192
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is mij een keer gelukt om in een winkel een relatie te krijgen, geen supermarkt, de dame in kwestie wou hetzelfde pakken als mij, we raken in gesprek, daarna kopen koffie gedronken en telefoonnummers uitgewisseld, dagje later belde ik haar, wat afgesproken en raak
Lang heeft die relatie niet geduurd overigens
Ik ga denk ik maar wat vaker naar de winkel dan.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:55:32 #153
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220966203
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik geloof niet per se in God of delen van het verhaal rondom Jezus, maar mijn levenswijze is vrij christelijk, ik ga regelmatig naar de kerk, heb een bijbel en ik bid soms.
Cultuurchristelijke agnost dus.

Wellicht handig voor jou in relatie tot een ander als je dit ff scherp hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 05-06-2026 16:01:17 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220968149
Geen leuke meiden in die kerk te vinden?
pi_220968266
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Wat ook wel jammer is. Vind het wel kortzichtig.
Dat heeft niets met kortzichtigheid te maken en het gaat om meer dan een mening. Met alle respect maar je leeft gewoon een beetje in een alternatieve realiteit. Daarom is je vijver beperkt tot mensen die in diezelfde realiteit leven.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 01:13:08 #156
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220969232
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]

Wat mij zou kunnen helpen:

• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
Dat lees ik als "Alles wat mij de schuld geeft of wil laten inzien dat ik moeite moet doen om mijn voorkomen te verbeteren, zie ik als niet bruikbaar". Ergo, nee dank u.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220969491
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
- 25
- Iets kortstondigs lang geleden.
- Na het afronden van het vwo gelijk aan het werk gegaan, dus geen vervolgopleiding.
- Gamen, politiek, zou graag ook tijdelijk off-grid leven willen verkennen, want lijkt mij ook wel interessant en fascinerend. Investeren lijkt mij ook interessant, maar weet niet waar ik moet beginnen.
- Christen-atheïst komt denk ik het meeste overeen.
Je bent nog erg jong, dus maak je geen zorgen. Je hebt bijna geen ervaring met relaties. Je kijk op vrouwen is vooral op het uiterlijk gericht (zie opmerking over Israël). Geen verenigingshobby’s, maar wel een beetje kerkelijk. Je bent intelligent (VWO), maar ook iemand die de handen uit de mouwen steekt.

Dit is wat je gaat doen:

1. Probeer het uiterlijk van vrouwen los te laten. Hoe knapper de vrouw, hoe meer concurrentie en hoe lastiger het is de vrouw voor je te winnen. Bovendien is voor een relatie op de langere termijn het innerlijk en het karakter van de vrouw veel belangrijker. Richt je op vrouwen die niet (opvallend) knap zijn.

2. Realiseer je dat jij de vrouw ook wat moet kunnen bieden waar zij behoefte aan heeft. Geen enkele vrouw zit te wachten op een man die de hele dag zit te gamen of over politiek te praten.

3. Breng je vrije tijd door op plekken waar ook vrouwen aanwezig zijn. Als er op de gym geen vrouwen zijn, stop daar dan mee.

4. Sluit je aan bij een vereniging waar ook jonge vrouwen in jouw leeftijdscategorie komen. Stel je open en hulpvaardig op in die vereniging. Kun je iets doen wat vrouwen ondersteunt, help of werk uit handen neemt? Bied dan jouw hulp aan. Niet geforceerd, maar op een natuurlijke manier.

5. Zorg dat jouw hulpvaardigheid en ondersteunend werk zichtbaar is voor de vrouwen van jouw interesses. Verspil geen tijd aan klussen voor andere mannen.

6. Ook in jouw kerk zijn er vast werkzaamheden die verricht moeten worden. Als dit zichtbaar is voor vrouwen, bied dan je hulp aan. Daarmee laat je zien dat jij een man bent waar een vrouw wat aan heeft.

7. Bij elk contact met een vrouw: stel je geïnteresseerd op. Praat met haar en over wat haar bezighoudt. Praat niet over jezelf. Wees wel eerlijk en open uiteraard. Niet geheimzinnig doen.

8. Onthoudt goed wat een vrouw je heeft verteld. Als een vrouw bijvoorbeeld namen of interesses noemt, proberen die dan te onthouden, zodat je daar in een volgend gesprek op terug kan komen. Hiermee toon je de vrouw dat je iemand bent die luistert en geïnteresseerd is in haar.

9. Ga niet op één paard wedden, maar probeer met meerdere vrouwen in contact te komen (op een vriendelijke manier). Het is niet erg als die vrouwen dat van elkaar weten. Integendeel, dat maakt je juist aantrekkelijker.

10. Als je het een vrouw hebt leren kennen, ontstaat er een moment waarop je kunt voorstellen samen iets te doen. Het moet dan natuurlijk iets zijn dat zij leuk vindt, maar dat weet je inmiddels door die gesprekken.

11. Richt je bij die vrouw op haar hart (wat zij voelt) en op haar hoofd (wat zij denkt) en niet meteen op haar buik (seks). Laat dat laatste pas toe als je merkt dat er een wederzijdse klik is.

12. Als er ook een lichamelijke relatie ontstaat, wees dan exclusief en betrouwbaar. Ga niet lopen flikflooien met meerdere vrouwen tegelijkertijd. Wees tegen andere vrouwen waar je contact mee hebt duidelijk over je relatie en je trouw.

Succes. Laat over een half jaar weten hoe het gaat met je relatie.
pi_220970945
Het lijkt irrelevant, maar even een vraag:
Heb je vrienden? En dan bedoel ik maten, Waarmee je samen dingen doet.

Zoals ik mij heb ingelezen kom je over als een wanhopige incel met een plat leven, en vrouwen vissen niet in die vijver. Leuk gevonden worden door een vrouw is niet afhankelijk van je hoeveelheid haar, een cursus Japans of een strakke gymbody. Je maakt meer kans als je leven een beetje voller is, meer kleur heeft, als je meegaat naar een festival, een concert, een vakantie op Ibiza.

En als laatste tip: doe gewoon. Je hebt nogal controversiele meningen waar menig vrouw van schrikt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:27:41 #159
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220972060
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:56 schreef Ridocar het volgende:

Zoals ik mij heb ingelezen kom je over als een wanhopige incel met een plat leven, en vrouwen vissen niet in die vijver. Leuk gevonden worden door een vrouw is niet afhankelijk van je hoeveelheid haar, een cursus Japans of een strakke gymbody. Je maakt meer kans als je leven een beetje voller is, meer kleur heeft, als je meegaat naar een festival, een concert, een vakantie op Ibiza.

En als laatste tip: doe gewoon. Je hebt nogal controversiele meningen waar menig vrouw van schrikt.
Hij heeft gezegd dat laatste niet te veranderen, dus zolang Fok niet op zwart gaat zullen we nog tig dezelfde topics van deze pipo zien.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220972098
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Hij heeft gezegd dat laatste niet te veranderen, dus zolang Fok niet op zwart gaat zullen we nog tig dezelfde topics van deze pipo zien.
En die relatie gaat ook niet lukken op deze manier. Je hebt iemand zonder noemenswaardige opleiding met idiote ideeën, waar hij bijna obsessief mee bezig is, en heeft geen idee hoe hij met een vrouw moet omgan of zelfs maar benaderen.

En áls dat dan zou lukken komt vervolgens het eerste deel weer om de hoek kijken, waarmee hij elke beetje normale vrouw gigantisch afschrikt, want hij heeft maar een heel beperkt aantal onderwerpen waar hij continue over bezig is.

It's not gonna happen op deze manier, en dat is voor de vrouwen een zegen.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:42:46 #161
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220972124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En die relatie gaat ook niet lukken op deze manier. Je hebt iemand zonder noemenswaardige opleiding met idiote ideeën, waar hij bijna obsessief mee bezig is, en heeft geen idee hoe hij met een vrouw moet omgan of zelfs maar benaderen.

En áls dat dan zou lukken komt vervolgens het eerste deel weer om de hoek kijken, waarmee hij elke beetje normale vrouw gigantisch afschrikt, want hij heeft maar een heel beperkt aantal onderwerpen waar hij continue over bezig is.

En dat is idd maar goed ook, dat scheelt weer een aantal kinderen die kansloos opgroeien tot eenzelfde soort wap.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220972764
@Dr8gonOfLife Ik wil je niet beledigen of jou op een andere manier een kutgevoel geven. Ik bedoel het serieus.

Heb jij je weleens op autisme laten onderzoeken? Ik heb dat vermoeden over jou al langer, echter ik ken je verder niet en sowieso is het meestal niet helpend als FOK!ers elkaar diagnosticeren. Echter jouw topic R&P / Sociale contacten in het openbaar vervoer is voor mij wederom een bevestiging, omdat de meeste mensen er van tevoren rekening mee houden dat andere mensen die reizen over het algemeen andere behoeftes hebben dan contact aangaan met onbekenden.

Stel nou dat het klopt dat je inderdaad ASS hebt. Dan bestaan er mensen die als coach werken om volwassenen zoals jij met deze problemen te helpen. Ik bedoel niet een WMO maatschappelijk begeleider die jou als een klein kind behandelt, maar iemand die jou als volwaardig volwassen persoon blijft benaderen en tegelijkertijd beter begrijpt waarom bepaalde vaardigheden voor jou lastiger zijn en met jou mee kan denken om naar oplossingen te zoeken.

Ik zou het jammer vinden als je over pak 'm beet 20 jaar nog steeds met deze problemen blijft worstelen.

Als je durft te vertellen in welke regio van Nederland jij woont, bijvoorbeeld de provincie of een bepaalde grote stad die voor jou goed bereikbaar is, kan ik of een andere user op internet zoeken of dat soort coaches bij jou in de buurt werken.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:00:41 #163
490410 Dr8gonOfLife
pi_220973189
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:43 schreef DoubleDip het volgende:
Geen leuke meiden in die kerk te vinden?
De leuke meiden zijn al bezet.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:01:21 #164
490410 Dr8gonOfLife
pi_220973195
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:01 schreef Intint het volgende:

[..]
Dat heeft niets met kortzichtigheid te maken en het gaat om meer dan een mening. Met alle respect maar je leeft gewoon een beetje in een alternatieve realiteit. Daarom is je vijver beperkt tot mensen die in diezelfde realiteit leven.
De meeste mensen slikken alles als zoete koek, dat maakt het wel lastig ja.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:09:16 #165
490410 Dr8gonOfLife
pi_220973288
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:09 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Je bent nog erg jong, dus maak je geen zorgen. Je hebt bijna geen ervaring met relaties. Je kijk op vrouwen is vooral op het uiterlijk gericht (zie opmerking over Israël). Geen verenigingshobby’s, maar wel een beetje kerkelijk. Je bent intelligent (VWO), maar ook iemand die de handen uit de mouwen steekt.

Dit is wat je gaat doen:

1. Probeer het uiterlijk van vrouwen los te laten. Hoe knapper de vrouw, hoe meer concurrentie en hoe lastiger het is de vrouw voor je te winnen. Bovendien is voor een relatie op de langere termijn het innerlijk en het karakter van de vrouw veel belangrijker. Richt je op vrouwen die niet (opvallend) knap zijn.

2. Realiseer je dat jij de vrouw ook wat moet kunnen bieden waar zij behoefte aan heeft. Geen enkele vrouw zit te wachten op een man die de hele dag zit te gamen of over politiek te praten.

3. Breng je vrije tijd door op plekken waar ook vrouwen aanwezig zijn. Als er op de gym geen vrouwen zijn, stop daar dan mee.

4. Sluit je aan bij een vereniging waar ook jonge vrouwen in jouw leeftijdscategorie komen. Stel je open en hulpvaardig op in die vereniging. Kun je iets doen wat vrouwen ondersteunt, help of werk uit handen neemt? Bied dan jouw hulp aan. Niet geforceerd, maar op een natuurlijke manier.

5. Zorg dat jouw hulpvaardigheid en ondersteunend werk zichtbaar is voor de vrouwen van jouw interesses. Verspil geen tijd aan klussen voor andere mannen.

6. Ook in jouw kerk zijn er vast werkzaamheden die verricht moeten worden. Als dit zichtbaar is voor vrouwen, bied dan je hulp aan. Daarmee laat je zien dat jij een man bent waar een vrouw wat aan heeft.

7. Bij elk contact met een vrouw: stel je geïnteresseerd op. Praat met haar en over wat haar bezighoudt. Praat niet over jezelf. Wees wel eerlijk en open uiteraard. Niet geheimzinnig doen.

8. Onthoudt goed wat een vrouw je heeft verteld. Als een vrouw bijvoorbeeld namen of interesses noemt, proberen die dan te onthouden, zodat je daar in een volgend gesprek op terug kan komen. Hiermee toon je de vrouw dat je iemand bent die luistert en geïnteresseerd is in haar.

9. Ga niet op één paard wedden, maar probeer met meerdere vrouwen in contact te komen (op een vriendelijke manier). Het is niet erg als die vrouwen dat van elkaar weten. Integendeel, dat maakt je juist aantrekkelijker.

10. Als je het een vrouw hebt leren kennen, ontstaat er een moment waarop je kunt voorstellen samen iets te doen. Het moet dan natuurlijk iets zijn dat zij leuk vindt, maar dat weet je inmiddels door die gesprekken.

11. Richt je bij die vrouw op haar hart (wat zij voelt) en op haar hoofd (wat zij denkt) en niet meteen op haar buik (seks). Laat dat laatste pas toe als je merkt dat er een wederzijdse klik is.

12. Als er ook een lichamelijke relatie ontstaat, wees dan exclusief en betrouwbaar. Ga niet lopen flikflooien met meerdere vrouwen tegelijkertijd. Wees tegen andere vrouwen waar je contact mee hebt duidelijk over je relatie en je trouw.

Succes. Laat over een half jaar weten hoe het gaat met je relatie.
Fijne reactie, beter dan de andere reacties tot nu toe.

Punt 1: fysieke aantrekking is wel belangrijk in een relatie.
Punt 2: waar zit de vrouw op te wachten?
Punt 3: op welke plekken brengen meer vrouwen door?
Punt 4: heb je suggesties voor een vereniging met veel vrouwen?
Punt 5: bij welke vrouwen en hoe moet ik dat precies aanpakken?
Punt 6: de meeste vrouwen die ik daar tot nu toe ben tegengekomen zijn bezet.
Punt 7: dat is een bruikbare tip.
Punt 8: ook een bruikbare tip.
Punt 9: dus op vriendschappelijke basis met vrouwen communiceren? Kom ik dan niet in de friend zone terecht?
Punt 10: dat is een bruikbare tip.
Punt 11: ik wil ook niet te snel gaan met de seks, aangezien ik wel wat serieus zoek en geen ONS, dus dat scheelt.
Punt 12: dat is vanzelfsprekend! Ik ben loyaal.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:14:12 #166
490410 Dr8gonOfLife
pi_220973350
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:56 schreef Ridocar het volgende:

Ja, heb wel een aantal goede maten en voor de rest wel redelijk wat kennissen en oppervlakkige vrienden.

Ik zou mijzelf niet willen beschrijven als een wanhopige incel, slechts als iemand die al jarenlang opzoek is naar een relatie, maar het nog niet echt wil lukken door omstandigheden. Festivals trekken mij niet echt. Een concert zou wel kunnen en voor een vakantie op Ibiza mag ik geloof ik wel gaan sparen.

Mijn controversiële meningen vormen een stimulatie voor een mooie discussie. Verder bespreek ik mijn controversiële meningen niet zo heel vaak met meiden.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:15:11 #167
490410 Dr8gonOfLife
pi_220973365
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Trieste reactie. :')
pi_220973398
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Trieste reactie. :')
Echt he, zo pretentieus. Alsof hij weet hoe jij je gedraagt in RL. Maar hij hecht zo veel waarde aan zijn online persona dat hij daadwerkelijk een weerspiegeling is van dat hij online ook probeert te zijn.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:19:53 #169
490410 Dr8gonOfLife
pi_220973409
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:17 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
@:Dr8gonOfLife Ik wil je niet beledigen of jou op een andere manier een kutgevoel geven. Ik bedoel het serieus.

Heb jij je weleens op autisme laten onderzoeken? Ik heb dat vermoeden over jou al langer, echter ik ken je verder niet en sowieso is het meestal niet helpend als FOK!ers elkaar diagnosticeren. Echter jouw topic R&P / Sociale contacten in het openbaar vervoer is voor mij wederom een bevestiging, omdat de meeste mensen er van tevoren rekening mee houden dat andere mensen die reizen over het algemeen andere behoeftes hebben dan contact aangaan met onbekenden.

Stel nou dat het klopt dat je inderdaad ASS hebt. Dan bestaan er mensen die als coach werken om volwassenen zoals jij met deze problemen te helpen. Ik bedoel niet een WMO maatschappelijk begeleider die jou als een klein kind behandelt, maar iemand die jou als volwaardig volwassen persoon blijft benaderen en tegelijkertijd beter begrijpt waarom bepaalde vaardigheden voor jou lastiger zijn en met jou mee kan denken om naar oplossingen te zoeken.

Ik zou het jammer vinden als je over pak 'm beet 20 jaar nog steeds met deze problemen blijft worstelen.

Als je durft te vertellen in welke regio van Nederland jij woont, bijvoorbeeld de provincie of een bepaalde grote stad die voor jou goed bereikbaar is, kan ik of een andere user op internet zoeken of dat soort coaches bij jou in de buurt werken.
Ik heb geen diagnose autisme en heb het ook nooit laten onderzoeken. Ik heb vrienden en ik maak oogcontact met anderen, dus nooit redenen gehad om autisme te vermoeden.

Ben wonend in de provincie Drenthe, maar ik overweeg sterk om te verhuizen.
pi_220973544
Gewoon lekker naar opwekking gaan, daar vindt je zo een leuke vrouw.
En net zoals moslims hebben de vrouwen daar niet veel met het forceren van farmaceutische industrie experimenten op je lichaam.

Plus ze geloven dat alles gebeurd om een reden, dus als jij ze vraagt om af te spreken denken ze dat God het zo wil. 🥰
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220973610
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ja, heb wel een aantal goede maten en voor de rest wel redelijk wat kennissen en oppervlakkige vrienden.

Ik zou mijzelf niet willen beschrijven als een wanhopige incel, slechts als iemand die al jarenlang opzoek is naar een relatie, maar het nog niet echt wil lukken door omstandigheden. Festivals trekken mij niet echt. Een concert zou wel kunnen en voor een vakantie op Ibiza mag ik geloof ik wel gaan sparen.

Mijn controversiële meningen vormen een stimulatie voor een mooie discussie. Verder bespreek ik mijn controversiële meningen niet zo heel vaak met meiden.
“Als je doet wat je altijd al deed, krijg je wat je altijd kreeg.” Klinkt afgezaagd, maar is niet minder waar.

Als je inderdaad niet wilt veranderen wens ik je succes met de rest van je leven. en veel topics met dezelfde vraag en dezelfde antwoorden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Spellchecker zaterdag 6 juni 2026 @ 17:59:52 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220973627
Waarom doe je niet eens mee aan zo'n datingshow?
pi_220973645
zolang je jezelf niet verloochent zal het wel goed zitten
iedere mongool kan een partner krijgen, maak er maar geen race van
pi_220974132
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Fijne reactie, beter dan de andere reacties tot nu toe.

Punt 2: waar zit de vrouw op te wachten?
In het algemeen: vriendschap en aandacht. Maar verder hangt het natuurlijk af van het karakter van de vrouw en levensfase die zij voor zichzelf ziet. In jouw leeftijdsgroep zijn er vrouwen die graag met een rugzak willen rondtrekken in Thailand of Australië. Zo’n vrouw heeft misschien behoefte aan een reispartner. Maar misschien heb jijzelf daar helemaal geen zin in. Andere vrouwen hebben misschien, net als jij, op dit moment alleen behoefte aan een liefhebbende partner. Je moet er achter komen wat jouw eigen wensen zijn en tegelijkertijd wat de vrouw wil. Misschien is er een match, misschien niet. Deze zoektocht kost tijd, maar is op zichzelf best leuk.

quote:
Punt 3: op welke plekken brengen meer vrouwen door?
Ook daar moet jij zelf achter zien te komen. De kerk noemde je al. Buurtverenigingen. Hulpinstellingen. Overal waar vrijwilligerswerk wordt gedaan.

quote:
Punt 4: heb je suggesties voor een vereniging met veel vrouwen?
Een dansclub of -dansschool, bijvoorbeeld salsa. Atletiekvereniging. Ga gewoon op onderzoek uit naar verenigingen in jouw omgeving.

quote:
Punt 5: bij welke vrouwen en hoe moet ik dat precies aanpakken?
Bij een vereniging kun je bijvoorbeeld een bardienst op je nemen. Dat maakt je zichtbaar voor iedereen in de vereniging. Hou je ogen en oren goed open om er achter te komen waar behoefte aan is. Misschien moeten er dingen worden gesjouwd. Laat gewoon zien dat je behulpzaam bent.

quote:
Punt 6: de meeste vrouwen die ik daar tot nu toe ben tegengekomen zijn bezet.
Dat maakt niet uit: die vrouwen hebben vriendinnen, zussen, nichten, etc. De mond-tot-mond reclame zal zijn werk doen.

quote:
Punt 9: dus op vriendschappelijke basis met vrouwen communiceren? Kom ik dan niet in de friend zone terecht?
Zelfde antwoord als bij de vorige vraag.
pi_220976138
Je zou je misschien kunnen richten op permaculture. In die kringen zijn ook bijeenkomsten, mensen van all walks of life, vrijgezellen en gesettelde mensen, interesses in ‘off grid living’, mensen die kritisch over covid en andere zaken in het leven willen nadenken etc.

Nog een tip wellicht: als je best duidelijke meningen hebt en daarvoor staat, zorg dat het niet je identiteit wordt.
Ventileer je eigen mening niet te vaak. Het is niet prettig, kan onaantrekkelijk worden en voor een ander, vooral een partner het gevoel dat er weinig ruimte en flexibiliteit bestaat.
Behoudt een bepaalde zachtheid, ook als over thema’s wordt gesproken waar je hele duidelijke meningen over hebt.
En nog een hele goeie en belangrijke: laat interesse zien in je partner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')