Gelijkgestemden zijn altijd fijn, maar een meningsverschil is voor mij geen dealbreaker.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het bij jou meestal geen match is komt waarschijnlijk omdat je in de verkeerde groepen zoekt.
Je bent erg gefixeerd op je zelfbenoemde "kritisch denken" wat voor de meeste mensen ronduit wappiegedrag is, en die mensen hebben dan ook totaal geen interesse in contact met dat soort zelfbenoemde "kritische denkers" en al helemaal niet als ze niet het fatsoen hebben om hen niet serieus te nemen en je ze het liefst zou willen bekeren.
Ergo: ze hebben net zoveel respect voor jou als jij voor hen.
Stop met zoeken in het wild, en zoek binnen de groeperingen van zelfbenoemde "kritische denkers" die hun "eigen onderzoek" doen.
Dat is waar je gelijkgestemden vindt, en waar je niet kansloos bent.
Andere mensen hebben geen interesse, al was het alleen al vanwege je totaal respectloze gedrag door COVID te ontkennen.
Want ja, heel veel normale mensen zijn toen wel iemand verloren, aan COVID.
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gelijkgestemden zijn altijd fijn, maar een meningsverschil is voor mij geen dealbreaker.
Ik ontken corona niet.
Dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.
Ik kan je precies vertellen wat je moet doen om binnen 3 tot 6 maanden een vriendin te krijgen, mits je even wat informatie over jezelf geeft:quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik merk toch wel dat ik behoefte heb aan een romantische relatie met iemand. Ik leef tenslotte niet eeuwig, dus zou graag mijn tijd willen doorbrengen met iemand om wie ik geef en zij ook om mij geeft. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
Sowieso doet hij of feiten negeren een mening is. Voor veel mensen een enorme rode vlag.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.
Is Raisa Blommestein niet nog vrij?quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:15 schreef DoubleDip het volgende:
Op X zitten veel wappies, wie weet zit daar wel iemand tussen.
O ja helaas voor jou is Lidewij al bezet
Ik doe dat wel in de supermarkt eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet willekeurige vrouwen aanspreken die gewoon iets aan het zoeken zijn in een winkel?
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkelquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je hoeft niemand aan te spreken in de supermarkt, je moet zorgen dat ze jou aansprekenGewoon naast een iemand die je leuk lijkt gaan staan en zeggen afhankelijk waar je staat iets zeggen in de trant van 'Zucht, is -insert product- nou alweer op?' Of 'Oh fijn dat ze -insert- product weer hebben!' Zoiets ofzo. En dan hopen dat degene naast jou het oppikt en begint te praten.
Misschien werkt dit alleen bij een bepaald slag vrouwenquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkel"
Maar het werkt nooit
buitenland een optie? vrouwen in west europa (ik ga er vanuit dat je hier woont in dit gebied) zijn toch geen vrouwen manquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik merk toch wel dat ik behoefte heb aan een romantische relatie met iemand. Ik leef tenslotte niet eeuwig, dus zou graag mijn tijd willen doorbrengen met iemand om wie ik geef en zij ook om mij geeft. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
Het is mij een keer gelukt om in een winkel een relatie te krijgen, geen supermarkt, de dame in kwestie wou hetzelfde pakken als mij, we raken in gesprek, daarna kopen koffie gedronken en telefoonnummers uitgewisseld, dagje later belde ik haar, wat afgesproken en raakquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je hoeft niemand aan te spreken in de supermarkt, je moet zorgen dat ze jou aansprekenGewoon naast een iemand die je leuk lijkt gaan staan en zeggen afhankelijk waar je staat iets zeggen in de trant van 'Zucht, is -insert product- nou alweer op?' Of 'Oh fijn dat ze -insert- product weer hebben!' Zoiets ofzo. En dan hopen dat degene naast jou het oppikt en begint te praten.
Je moet ook niet viesboos doen, want ook in een zuurpruim heeft niemand zin.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkel"
Maar het werkt nooit
- 25quote:Op zondag 31 mei 2026 17:02 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik kan je precies vertellen wat je moet doen om binnen 3 tot 6 maanden een vriendin te krijgen, mits je even wat informatie over jezelf geeft:
- leeftijd
- eerdere ervaringen met relaties (verliefd, verloofd, getrouwd, etc.)
- opleidingsniveau
- hobby’s
- levensbeschouwing/ religie
Wat ook wel jammer is. Vind het wel kortzichtig.quote:
Que!?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
- Christen-atheïst komt denk ik het meeste overeen.
Ik heb weleens nagedacht over Israël, daar zijn de vrouwen prachtig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:40 schreef Edding345 het volgende:
[..]
buitenland een optie? vrouwen in west europa (ik ga er vanuit dat je hier woont in dit gebied) zijn toch geen vrouwen man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |