abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 14:52:07 #126
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220929115
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat het bij jou meestal geen match is komt waarschijnlijk omdat je in de verkeerde groepen zoekt.

Je bent erg gefixeerd op je zelfbenoemde "kritisch denken" wat voor de meeste mensen ronduit wappiegedrag is, en die mensen hebben dan ook totaal geen interesse in contact met dat soort zelfbenoemde "kritische denkers" en al helemaal niet als ze niet het fatsoen hebben om hen niet serieus te nemen en je ze het liefst zou willen bekeren.
Ergo: ze hebben net zoveel respect voor jou als jij voor hen.

Stop met zoeken in het wild, en zoek binnen de groeperingen van zelfbenoemde "kritische denkers" die hun "eigen onderzoek" doen.

Dat is waar je gelijkgestemden vindt, en waar je niet kansloos bent.
Andere mensen hebben geen interesse, al was het alleen al vanwege je totaal respectloze gedrag door COVID te ontkennen.
Want ja, heel veel normale mensen zijn toen wel iemand verloren, aan COVID.
Gelijkgestemden zijn altijd fijn, maar een meningsverschil is voor mij geen dealbreaker.

Ik ontken corona niet.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zondag 31 mei 2026 @ 15:29:23 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220929535
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Gelijkgestemden zijn altijd fijn, maar een meningsverschil is voor mij geen dealbreaker.

Ik ontken corona niet.
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 31 mei 2026 @ 16:50:03 #128
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220930129
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.
Dat is wel jammer inderdaad.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220930223
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik merk toch wel dat ik behoefte heb aan een romantische relatie met iemand. Ik leef tenslotte niet eeuwig, dus zou graag mijn tijd willen doorbrengen met iemand om wie ik geef en zij ook om mij geeft. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
Ik kan je precies vertellen wat je moet doen om binnen 3 tot 6 maanden een vriendin te krijgen, mits je even wat informatie over jezelf geeft:

- leeftijd
- eerdere ervaringen met relaties (verliefd, verloofd, getrouwd, etc.)
- opleidingsniveau
- hobby’s
- levensbeschouwing/ religie
pi_220930272
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dat is wel jammer inderdaad.
Het schrikt mensen af denk ik
pi_220943490
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het schrikt mensen af denk ik
De vijver waarin je vist, is dan vele malen kleiner inderdaad.
pi_220946611
Zojuist dit nr op YouTube tegengekomen. Moest aan dit topic denken.

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:19:37 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220947572
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.
Sowieso doet hij of feiten negeren een mening is. Voor veel mensen een enorme rode vlag.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:56:27 #134
483584 incel
they/them
pi_220948683
Ik had dat ook. En dan heb je het en dan heb je opeens weer behoefte aan single zijn en lekker te jagen op jonge chickies.

Een man wil altijd wat hij niet heeft.
pi_220955805
Op X zitten veel wappies, wie weet zit daar wel iemand tussen.

O ja helaas voor jou is Lidewij al bezet
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:32:00 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220956040
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:15 schreef DoubleDip het volgende:
Op X zitten veel wappies, wie weet zit daar wel iemand tussen.

O ja helaas voor jou is Lidewij al bezet
Is Raisa Blommestein niet nog vrij?
pi_220956068
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Is Raisa Blommestein niet nog vrij?
Misschien is Els rechts nog vrijgezel
pi_220958817
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar je gaat toch niet willekeurige vrouwen aanspreken die gewoon iets aan het zoeken zijn in een winkel?
Ik doe dat wel in de supermarkt eigenlijk.
En vrouwen ook bij mij.
pi_220958951
Je hoeft niemand aan te spreken in de supermarkt, je moet zorgen dat ze jou aanspreken :P Gewoon naast een iemand die je leuk lijkt gaan staan en zeggen afhankelijk waar je staat iets zeggen in de trant van 'Zucht, is -insert product- nou alweer op?' Of 'Oh fijn dat ze -insert- product weer hebben!' Zoiets ofzo. En dan hopen dat degene naast jou het oppikt en begint te praten.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:26:56 #140
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220958959
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je hoeft niemand aan te spreken in de supermarkt, je moet zorgen dat ze jou aanspreken :P Gewoon naast een iemand die je leuk lijkt gaan staan en zeggen afhankelijk waar je staat iets zeggen in de trant van 'Zucht, is -insert product- nou alweer op?' Of 'Oh fijn dat ze -insert- product weer hebben!' Zoiets ofzo. En dan hopen dat degene naast jou het oppikt en begint te praten.
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkel :( "

Maar het werkt nooit ;(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220959009
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:26 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkel :( "

Maar het werkt nooit ;(
Misschien werkt dit alleen bij een bepaald slag vrouwen :P

Of zeggen 'Oh dit had ik nodig voor mijn recept voor vanavond!' Zo weet diegene dat je kan koken en dat is een grote plus! Je kan na de hopelijke interactie het product weer terug zetten :P
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:40:03 #142
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220959022
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik merk toch wel dat ik behoefte heb aan een romantische relatie met iemand. Ik leef tenslotte niet eeuwig, dus zou graag mijn tijd willen doorbrengen met iemand om wie ik geef en zij ook om mij geeft. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
buitenland een optie? vrouwen in west europa (ik ga er vanuit dat je hier woont in dit gebied) zijn toch geen vrouwen man
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220959790
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Is Raisa Blommestein niet nog vrij?
Die is getrouwd.
pi_220962868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je hoeft niemand aan te spreken in de supermarkt, je moet zorgen dat ze jou aanspreken :P Gewoon naast een iemand die je leuk lijkt gaan staan en zeggen afhankelijk waar je staat iets zeggen in de trant van 'Zucht, is -insert product- nou alweer op?' Of 'Oh fijn dat ze -insert- product weer hebben!' Zoiets ofzo. En dan hopen dat degene naast jou het oppikt en begint te praten.
Het is mij een keer gelukt om in een winkel een relatie te krijgen, geen supermarkt, de dame in kwestie wou hetzelfde pakken als mij, we raken in gesprek, daarna kopen koffie gedronken en telefoonnummers uitgewisseld, dagje later belde ik haar, wat afgesproken en raak
Lang heeft die relatie niet geduurd overigens

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 05-06-2026 11:13:26 ]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 10:05:13 #145
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220963806
Met je OT is het niet raar dat je geen relatie krijgt
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220964379
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:26 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkel :( "

Maar het werkt nooit ;(
Je moet ook niet viesboos doen, want ook in een zuurpruim heeft niemand zin.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:45:13 #147
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220966152
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:02 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ik kan je precies vertellen wat je moet doen om binnen 3 tot 6 maanden een vriendin te krijgen, mits je even wat informatie over jezelf geeft:

- leeftijd
- eerdere ervaringen met relaties (verliefd, verloofd, getrouwd, etc.)
- opleidingsniveau
- hobby’s
- levensbeschouwing/ religie
- 25
- Iets kortstondigs lang geleden.
- Na het afronden van het vwo gelijk aan het werk gegaan, dus geen vervolgopleiding.
- Gamen, politiek, zou graag ook tijdelijk off-grid leven willen verkennen, want lijkt mij ook wel interessant en fascinerend. Investeren lijkt mij ook interessant, maar weet niet waar ik moet beginnen.
- Christen-atheïst komt denk ik het meeste overeen.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:46:11 #148
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220966157
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het schrikt mensen af denk ik
Wat ook wel jammer is. Vind het wel kortzichtig.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:46:23 #149
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220966159
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
- Christen-atheïst komt denk ik het meeste overeen.
Que!?

Bedoel je niet agnost ipv atheïst?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:47:10 #150
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220966163
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:40 schreef Edding345 het volgende:

[..]
buitenland een optie? vrouwen in west europa (ik ga er vanuit dat je hier woont in dit gebied) zijn toch geen vrouwen man
Ik heb weleens nagedacht over Israël, daar zijn de vrouwen prachtig.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')