abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220925211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is niet wat in de OP staat, daar staat dat een deel van de vrouwen al bezet zijn, en de anderen gewoon geen geode match zijn. Dus die vrouwen zijn er wél, anders kan hij niet stellen dat die vrouwen geen match zijn of bezet zijn.

Geen idee waarom jij daar iets anders van wil maken, maar ik ga af op wat in de OP staat. Dat er geen vrouwen in zijn omgeving zijn is geen theorie van TS, maar van jou.
Prima maar dan moet hij dus meer/andere vrouwen om zich heen verzamelen dan het huidige aanbod. Het hoeft niks te zeggen over hem als persoon of zijn kwaliteiten in de datingmarkt.
blablablabla
  VIVA zaterdag 30 mei 2026 @ 23:07:10 #102
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220925241
Heb je een midden-inkomen, ga naar

Ben je werkeloos en arm... Ga naar

Hangt dus een beetje van je financiele mogelijkheden af.....Sportschool gaat je niet helpen als je wappie in je hoofd bent....
What lies behind makes no sense in my mind
  zondag 31 mei 2026 @ 01:23:46 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220926145
Waarschijnlijk al eerder getipt in een van je soortgelijke topics ?

Ga op taalles bv Spaans, Portugees of Frans ofzo (Nee niet online O-) )

Pak een leuke hobby op waarbij je je ook in verenigings verband kunt aansluiten.

Zorg dat je goed en leuk gekleed bent, verzorg jezelf goed en zoals zo vaak gezegd stop met dat antivax en complot gedachtegoed. Luister goed open en eerlijk naar wat een ander aan het vertellen is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 31-05-2026 05:54:25 ]
  zondag 31 mei 2026 @ 07:37:51 #105
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220926333
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:34 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Het komt vanzelf. Niet wanhopig op zitten wachten. Dat straal je dan ook uit. En als het niet komt erbij neer leggen. Dan is het niet het juiste moment
Als je driekwart van de tijd overkomt of je in een psychose zit komt het niet vanzelf.

TS kan beter eerst aan zichzelf werken voor iemand hem ook maar een tweede keer aankijkt.
Laffe huichelaar
pi_220926656
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:50 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zou gewoon eens naar Thailand gaan, of naar Oost Europa.

Gaat het daar ook moeizaam, als ze je leren kennen, dan is er echt iets aan je dat vrouwen gigantisch af stoot. En je weet dan ook meteen dat het 100% aan jou ligt. Dan kun je daarna ook niet zeggen dat de vrouwen geen goede match zijn.
Goeie tip dit, Zuidost Azië of Oost Europa bezoeken, of Zuid Amerika. Niet dat je daar per se de liefde van je leven gaat tegenkomen, maar je kan daar wel echt de ballen uit je broek neuken, en dat helpt in ieder geval om een stuk minder wanhopig te zijn voor een vrouw, en wanhopig en onzeker zijn de grootste afknappers voor vrouwen, dat ruiken ze op kilometers afstand
  zondag 31 mei 2026 @ 08:38:59 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220926879
Vrouwen hebben een behoefte aan een relatie met iemand zonder wappiegedrag.
pi_220926889
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:38 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen hebben een behoefte aan een relatie met iemand zonder wappiegedrag.
Tenzij die vrouwen ook wappies zijn natuurlijk, en dat zijn er meer dan je denkt
pi_220926895
Als TS zijn pohi lees maakt hij het meeste kans bij een FvD bijeenkomst.
  zondag 31 mei 2026 @ 08:47:55 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220926915
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:41 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Tenzij die vrouwen ook wappies zijn natuurlijk, en dat zijn er meer dan je denkt
Dat is waar, lid worden van de FvD kan nog wel een optie zijn.

Maar als hij zijn leven niet verder wil verkutten is normaal gaan doen ook wel interessant.
pi_220926931
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is waar, lid worden van de FvD kan nog wel een optie zijn.

Maar als hij zijn leven niet verder wil verkutten is normaal gaan doen ook wel interessant.
Great minds think alike :P
pi_220926952
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:41 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Tenzij die vrouwen ook wappies zijn natuurlijk, en dat zijn er meer dan je denkt
Alleen helaas voor TS alsnog niet te vinden. :')
  zondag 31 mei 2026 @ 13:22:30 #114
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220928692
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hartstikke jong nog man, ga erop uit en knoop fatsoenlijke gesprekjes aan. Ik ben bijna 36, maar ik heb geen behoefte meer aan relaties. Ik kan mijn ogen nog wel uitkijken en ik weet wel dat ik bepaalde aspecten zal kunnen waarderen, maar het is het me allemaal niet meer waard.
Ik zou het dan wel aan de andere kant van het land moeten zoeken denk ik.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zondag 31 mei 2026 @ 13:25:18 #115
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220928702
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
@:Dr8gonOfLife Wat heb je ervoor over om een relatie met een vrouw te ervaren?

Ben je bereid om tijd en moeite te steken voor acties die je moeilijk vindt of nog niet begrijpt?
Op zich wel veel. Ik ga natuurlijk niet mijzelf anders voordoen of altijd alles doen voor haar, maar ben wel bereid om moeite te doen om een eventuele relatie succesvol te maken.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zondag 31 mei 2026 @ 13:26:15 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220928705
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Op zich wel veel. Ik ga natuurlijk niet mijzelf anders voordoen of altijd alles doen voor haar, maar ben wel bereid om moeite te doen om een eventuele relatie succesvol te maken.
Maar dat niemand je wil zoals je bent ligt schijnbaar niet aan jou maar aan de vrouwen die geen interesse in je hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 31 mei 2026 @ 13:28:56 #117
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220928716
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 05:32 schreef Iceage het volgende:
Waarschijnlijk al eerder getipt in een van je soortgelijke topics ?

Ga op taalles bv Spaans, Portugees of Frans ofzo (Nee niet online O-) )

Pak een leuke hobby op waarbij je je ook in verenigings verband kunt aansluiten.

Zorg dat je goed en leuk gekleed bent, verzorg jezelf goed en zoals zo vaak gezegd stop met dat antivax en complot gedachtegoed. Luister goed open en eerlijk naar wat een ander aan het vertellen is.
Is er ook een cursus Japans in het noorden van het land?

Ik heb weinig echte verenigingshobby's.

Mijn kritische blik op de maatschappij wil ik liever niet verruilen voor slaafs de overheid volgen, dus dat is wel een dealbreaker als ik dat zou moeten veranderen. Dan doe ik mijzelf anders voor, terwijl authenticiteit wel belangrijk is.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zondag 31 mei 2026 @ 13:30:04 #118
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220928723
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar dat niemand je wil zoals je bent ligt schijnbaar niet aan jou maar aan de vrouwen die geen interesse in je hebben?
Dat zeg ik dan ook weer niet. Soms is het gewoon geen match en dat kan van beide kanten komen.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220928740
Vrouwen voelen vaak goed aan dat je op zoek bent, zeker als je wanhopig op zoek bent en dan trek je vaak juist types aan die niet bij je passen of van je gaan profiteren
Gewoon relaxed dingen doen en niks forceren
Ik denk niet dat je denkbeelden een probleem zijn, genoeg rechtse vrouwen in het land, zou alleen proberen niet teveel van je complot theorieën te onthullen dat kan wel afschrikkend werken voor iemand
  Spellchecker zondag 31 mei 2026 @ 13:36:28 #120
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220928750
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Is er ook een cursus Japans in het noorden van het land?
Dat is vast wel te googlen.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:37:45 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220928761
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dat zeg ik dan ook weer niet. Soms is het gewoon geen match en dat kan van beide kanten komen.
Dat het bij jou meestal geen match is komt waarschijnlijk omdat je in de verkeerde groepen zoekt.

Je bent erg gefixeerd op je zelfbenoemde "kritisch denken" wat voor de meeste mensen ronduit wappiegedrag is, en die mensen hebben dan ook totaal geen interesse in contact met dat soort zelfbenoemde "kritische denkers" en al helemaal niet als ze niet het fatsoen hebben om hen niet serieus te nemen en je ze het liefst zou willen bekeren.
Ergo: ze hebben net zoveel respect voor jou als jij voor hen.

Stop met zoeken in het wild, en zoek binnen de groeperingen van zelfbenoemde "kritische denkers" die hun "eigen onderzoek" doen.

Dat is waar je gelijkgestemden vindt, en waar je niet kansloos bent.
Andere mensen hebben geen interesse, al was het alleen al vanwege je totaal respectloze gedrag door COVID te ontkennen.
Want ja, heel veel normale mensen zijn toen wel iemand verloren, aan COVID.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 31 mei 2026 @ 13:42:44 #122
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220928781
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:50 schreef maily het volgende:

[..]
Meteen zo'n glow in the dark gebitje laten implanteren ^O^
Made in Fukushima *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:44:39 #123
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220928790
Maar TS zegt het zelf, hij heeft geen Rolex en geen Audi.

Dus: koop een Rolex en een Audi en voila, problem solved *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:47:08 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220928799
Maar even serieus, nog veel belangrijker dan uiterlijk of 'rijkdom' is je karakter/persoonlijkheid en je uitstraling.

En als die rot zijn is dat niet te verbloemen, ongeacht hoeveel geld je ertegenaan gooit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220928803
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Is er ook een cursus Japans in het noorden van het land?
Bij de Rijksuniversiteit Groningen kun je in september beginnen.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:52:07 #126
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220929115
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat het bij jou meestal geen match is komt waarschijnlijk omdat je in de verkeerde groepen zoekt.

Je bent erg gefixeerd op je zelfbenoemde "kritisch denken" wat voor de meeste mensen ronduit wappiegedrag is, en die mensen hebben dan ook totaal geen interesse in contact met dat soort zelfbenoemde "kritische denkers" en al helemaal niet als ze niet het fatsoen hebben om hen niet serieus te nemen en je ze het liefst zou willen bekeren.
Ergo: ze hebben net zoveel respect voor jou als jij voor hen.

Stop met zoeken in het wild, en zoek binnen de groeperingen van zelfbenoemde "kritische denkers" die hun "eigen onderzoek" doen.

Dat is waar je gelijkgestemden vindt, en waar je niet kansloos bent.
Andere mensen hebben geen interesse, al was het alleen al vanwege je totaal respectloze gedrag door COVID te ontkennen.
Want ja, heel veel normale mensen zijn toen wel iemand verloren, aan COVID.
Gelijkgestemden zijn altijd fijn, maar een meningsverschil is voor mij geen dealbreaker.

Ik ontken corona niet.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zondag 31 mei 2026 @ 15:29:23 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220929535
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Gelijkgestemden zijn altijd fijn, maar een meningsverschil is voor mij geen dealbreaker.

Ik ontken corona niet.
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 31 mei 2026 @ 16:50:03 #128
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220930129
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.
Dat is wel jammer inderdaad.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220930223
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik merk toch wel dat ik behoefte heb aan een romantische relatie met iemand. Ik leef tenslotte niet eeuwig, dus zou graag mijn tijd willen doorbrengen met iemand om wie ik geef en zij ook om mij geeft. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
Ik kan je precies vertellen wat je moet doen om binnen 3 tot 6 maanden een vriendin te krijgen, mits je even wat informatie over jezelf geeft:

- leeftijd
- eerdere ervaringen met relaties (verliefd, verloofd, getrouwd, etc.)
- opleidingsniveau
- hobby’s
- levensbeschouwing/ religie
pi_220930272
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dat is wel jammer inderdaad.
Het schrikt mensen af denk ik
pi_220943490
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het schrikt mensen af denk ik
De vijver waarin je vist, is dan vele malen kleiner inderdaad.
pi_220946611
Zojuist dit nr op YouTube tegengekomen. Moest aan dit topic denken.

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:19:37 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220947572
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Jouw mening is voor veel mensen wel een dealbreaker.
Sowieso doet hij of feiten negeren een mening is. Voor veel mensen een enorme rode vlag.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:56:27 #134
483584 incel
they/them
pi_220948683
Ik had dat ook. En dan heb je het en dan heb je opeens weer behoefte aan single zijn en lekker te jagen op jonge chickies.

Een man wil altijd wat hij niet heeft.
pi_220955805
Op X zitten veel wappies, wie weet zit daar wel iemand tussen.

O ja helaas voor jou is Lidewij al bezet
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:32:00 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220956040
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:15 schreef DoubleDip het volgende:
Op X zitten veel wappies, wie weet zit daar wel iemand tussen.

O ja helaas voor jou is Lidewij al bezet
Is Raisa Blommestein niet nog vrij?
pi_220956068
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Is Raisa Blommestein niet nog vrij?
Misschien is Els rechts nog vrijgezel
pi_220958817
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar je gaat toch niet willekeurige vrouwen aanspreken die gewoon iets aan het zoeken zijn in een winkel?
Ik doe dat wel in de supermarkt eigenlijk.
En vrouwen ook bij mij.
pi_220958951
Je hoeft niemand aan te spreken in de supermarkt, je moet zorgen dat ze jou aanspreken :P Gewoon naast een iemand die je leuk lijkt gaan staan en zeggen afhankelijk waar je staat iets zeggen in de trant van 'Zucht, is -insert product- nou alweer op?' Of 'Oh fijn dat ze -insert- product weer hebben!' Zoiets ofzo. En dan hopen dat degene naast jou het oppikt en begint te praten.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:26:56 #140
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220958959
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je hoeft niemand aan te spreken in de supermarkt, je moet zorgen dat ze jou aanspreken :P Gewoon naast een iemand die je leuk lijkt gaan staan en zeggen afhankelijk waar je staat iets zeggen in de trant van 'Zucht, is -insert product- nou alweer op?' Of 'Oh fijn dat ze -insert- product weer hebben!' Zoiets ofzo. En dan hopen dat degene naast jou het oppikt en begint te praten.
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkel :( "

Maar het werkt nooit ;(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220959009
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:26 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkel :( "

Maar het werkt nooit ;(
Misschien werkt dit alleen bij een bepaald slag vrouwen :P

Of zeggen 'Oh dit had ik nodig voor mijn recept voor vanavond!' Zo weet diegene dat je kan koken en dat is een grote plus! Je kan na de hopelijke interactie het product weer terug zetten :P
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:40:03 #142
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220959022
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik merk toch wel dat ik behoefte heb aan een romantische relatie met iemand. Ik leef tenslotte niet eeuwig, dus zou graag mijn tijd willen doorbrengen met iemand om wie ik geef en zij ook om mij geeft. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
buitenland een optie? vrouwen in west europa (ik ga er vanuit dat je hier woont in dit gebied) zijn toch geen vrouwen man
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220959790
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Is Raisa Blommestein niet nog vrij?
Die is getrouwd.
pi_220962868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je hoeft niemand aan te spreken in de supermarkt, je moet zorgen dat ze jou aanspreken :P Gewoon naast een iemand die je leuk lijkt gaan staan en zeggen afhankelijk waar je staat iets zeggen in de trant van 'Zucht, is -insert product- nou alweer op?' Of 'Oh fijn dat ze -insert- product weer hebben!' Zoiets ofzo. En dan hopen dat degene naast jou het oppikt en begint te praten.
Het is mij een keer gelukt om in een winkel een relatie te krijgen, geen supermarkt, de dame in kwestie wou hetzelfde pakken als mij, we raken in gesprek, daarna kopen koffie gedronken en telefoonnummers uitgewisseld, dagje later belde ik haar, wat afgesproken en raak
Lang heeft die relatie niet geduurd overigens

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 05-06-2026 11:13:26 ]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 10:05:13 #145
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220963806
Met je OT is het niet raar dat je geen relatie krijgt
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220964379
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:26 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ik doe dit vaak door te zeggen "godverdomme kut albertheijn heeft weer dingen op een andere plek gezet, zo kan ik toch niks vinden in deze kutwinkel :( "

Maar het werkt nooit ;(
Je moet ook niet viesboos doen, want ook in een zuurpruim heeft niemand zin.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:45:13 #147
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220966152
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:02 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ik kan je precies vertellen wat je moet doen om binnen 3 tot 6 maanden een vriendin te krijgen, mits je even wat informatie over jezelf geeft:

- leeftijd
- eerdere ervaringen met relaties (verliefd, verloofd, getrouwd, etc.)
- opleidingsniveau
- hobby’s
- levensbeschouwing/ religie
- 25
- Iets kortstondigs lang geleden.
- Na het afronden van het vwo gelijk aan het werk gegaan, dus geen vervolgopleiding.
- Gamen, politiek, zou graag ook tijdelijk off-grid leven willen verkennen, want lijkt mij ook wel interessant en fascinerend. Investeren lijkt mij ook interessant, maar weet niet waar ik moet beginnen.
- Christen-atheïst komt denk ik het meeste overeen.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:46:11 #148
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220966157
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het schrikt mensen af denk ik
Wat ook wel jammer is. Vind het wel kortzichtig.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:46:23 #149
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220966159
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
- Christen-atheïst komt denk ik het meeste overeen.
Que!?

Bedoel je niet agnost ipv atheïst?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:47:10 #150
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220966163
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:40 schreef Edding345 het volgende:

[..]
buitenland een optie? vrouwen in west europa (ik ga er vanuit dat je hier woont in dit gebied) zijn toch geen vrouwen man
Ik heb weleens nagedacht over Israël, daar zijn de vrouwen prachtig.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')