abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:25:02 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220922215
Ik merk toch wel dat ik behoefte heb aan een romantische relatie met iemand. Ik leef tenslotte niet eeuwig, dus zou graag mijn tijd willen doorbrengen met iemand om wie ik geef en zij ook om mij geeft. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220922234
ja als alle vrouwen in je omgeving 'geen goede match' zijn dan is het waarschijnlijker dat jij degene bent die geen goede match is.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 18:28:57 #3
441859 crew  Lenny77
pi_220922265
Dit is het 5e topic ofzo van jou over dit onderwerp.
Waar ben je in de tussentijd al achter gekomen? Wat zou je kunnen helpen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:29:36 #4
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220922276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
ja als alle vrouwen in je omgeving 'geen goede match' zijn dan is het waarschijnlijker dat jij degene bent die geen goede match is.
Geen goede match zijn is vaak wel wederkerig.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220922309
Datingbureau betaalde versie misschien een idee.

Maar ik zelf ben van mening dat zoeken averechts werkt
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:32:33 #6
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220922325
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:28 schreef Lenny77 het volgende:
Dit is het 5e topic ofzo van jou over dit onderwerp.
Waar ben je in de tussentijd al achter gekomen? Wat zou je kunnen helpen?
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:

• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.

Wat mij zou kunnen helpen:

• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220922349
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:

• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.

Wat mij zou kunnen helpen:

• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
Het komt vanzelf. Niet wanhopig op zitten wachten. Dat straal je dan ook uit. En als het niet komt erbij neer leggen. Dan is het niet het juiste moment
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 18:35:59 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220922363
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:

• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.

Wat mij zou kunnen helpen:

• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
Stonden er geen.bruikbare tips in je andere topics?
pi_220922394
Je houdt er nog al eeeehhhhhh..... bijzondere meningen op na met betrekking tot covid19, vaccinaties, oversterfte en dergelijke.

Er zijn vast wel communities waar gelijkgestemden rondlopen.

Daar contact maken is misschien makkelijker omdat je al eenzelfde uitgangspunt hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 18:45:48 #10
284411 crew  heywoodu
pi_220922461
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:34 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Het komt vanzelf. Niet wanhopig op zitten wachten. Dat straal je dan ook uit. En als het niet komt erbij neer leggen. Dan is het niet het juiste moment
Dit is wel vrij makkelijk gezegd als je een relatie hebt, maar "het komt vanzelf" is natuurlijk gewoon lang niet voor iedereen waar :+
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:47:35 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220922484
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:35 schreef maily het volgende:

[..]
Stonden er geen.bruikbare tips in je andere topics?
Dit dus.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:48:59 #12
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220922497
Eerst aan je uiterlijk werken.

Flink gaan pompen in de gym eventueel met hulp van externe middelen.

Ff naar Turkije gaan voor wat haar erbij.

Je moet direct een goede eerste indruk maken op de vrouwtjes.
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 18:50:29 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220922513
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:48 schreef Jahr00n het volgende:
Eerst aan je uiterlijk werken.

Flink gaan pompen in de gym eventueel met hulp van externe middelen.

Ff naar Turkije gaan voor wat haar erbij.


Je moet direct een goede eerste indruk maken op de vrouwtjes.
Meteen zo'n glow in the dark gebitje laten implanteren ^O^
pi_220922520
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is wel vrij makkelijk gezegd als je een relatie hebt, maar "het komt vanzelf" is natuurlijk gewoon lang niet voor iedereen waar :+
Met je eens. Maar bedoelde er vooral mee in de context; niet wanhopig gaan zoeken
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:55:34 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220922577
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:51 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Met je eens. Maar bedoelde er vooral mee in de context; niet wanhopig gaan zoeken
Misschien heeft hij niks aan 50 tips wat te doen, terwijl één tip ook kan helpen: zorg dat je die wanhoop kwijtraakt.
pi_220922594
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:

• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.

Wat mij zou kunnen helpen:

• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
Word Chad:

pi_220922618
Een vriendin krijgen lijkt me niet zo moeilijk, een vriendin houden, daar zit bij jou het probleem, volgens mij.
  roze zaterdag 30 mei 2026 @ 19:01:00 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220922631
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Een vriendin krijgen lijkt me niet zo moeilijk, een vriendin houden, daar zit bij jou het probleem, volgens mij.
Snap ik wel als hij dezelfde riedeltjes net als zijn topics blijft herhalen tegen haar.
Your beauty never ever scared me.
pi_220922638
Heb je niet bij de Jumbo of Hema van die winkelmandjes voor singles?
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 19:03:46 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220922648
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heb je niet bij de Jumbo of Hema van die winkelmandjes voor singles?
Eendjes bij de Hema.



En roze winkelmandjes bij Jumbo
https://indebuurt.nl/zwol(...)en-je-single~329448/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:04:27 #21
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220922654
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:

• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.

Wat mij zou kunnen helpen:

• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
Je bent hoogbegaafd, waarom lukt het je niet een Rolex en Audi te verkrijgen als dit je zou helpen in de liefde?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:06:09 #22
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220922668
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:03 schreef maily het volgende:

[..]
Eendjes bij de Hema.

[ afbeelding ]
leuk idee
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220922676
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
ja als alle vrouwen in je omgeving 'geen goede match' zijn dan is het waarschijnlijker dat jij degene bent die geen goede match is.
Dat is wel heel kort door de bocht. Sommige mannen hebben gewoon amper vrouwen om zich heen in het dagelijks leven.
blablablabla
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:07:06 #24
441859 crew  Lenny77
pi_220922679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:

• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.

Wat mij zou kunnen helpen:

• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
Straat en openbaar vervoer werkt inderdaad niet.

Heb je iets van hobby's of interesse die je kan doen waar een hoop vrouwen op af zouden komen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 19:07:58 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220922685
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is wel heel kort door de bocht. Sommige mannen hebben gewoon amper vrouwen om zich heen in het dagelijks leven.
Dan is het zaak om ze op te zoeken.
In schoenenwinkels bv.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:07:59 #26
441859 crew  Lenny77
pi_220922686
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:40 schreef Bargehassus het volgende:
Je houdt er nog al eeeehhhhhh..... bijzondere meningen op na met betrekking tot covid19, vaccinaties, oversterfte en dergelijke.

Er zijn vast wel communities waar gelijkgestemden rondlopen.

Daar contact maken is misschien makkelijker omdat je al eenzelfde uitgangspunt hebt.
Dit.
Er zullen vast plaatsen op het internet zijn die deze mensen samenbrengt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220922690
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:

• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.

Wat mij zou kunnen helpen:

• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
De meeste van jouw acties werken averechts. Wildvreemde 'Vrouwen aanspreken in het OV' en 'Vrouwen aanspreken op straat'. Ik ken niemand persoonlijk die daar op zit te wachten. En dan druk ik mij nog zacht uit. Zoals door anderen ook aangegeven. Dit forum staat vol tips. Hobby's, uitjes enz enz. Ik zou alle bovenstaande probeersels meteen stoppen. Ga op een sport, neem deel aan activiteiten die jouw gemeente organiseert en praat er vooral eens over met vrienden.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 19:08:39 #28
284411 crew  heywoodu
pi_220922693
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef maily het volgende:

[..]
Dan is het zaak om ze op te zoeken.
In schoenenwinkels bv.
Maar je gaat toch niet willekeurige vrouwen aanspreken die gewoon iets aan het zoeken zijn in een winkel?
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:08:40 #29
441859 crew  Lenny77
pi_220922694
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Word Chad:

[ afbeelding ]
God dat is zo lelijk ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:09:39 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220922707
Bibliotheek. Kun je ze mooi observeren.
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 19:09:57 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220922709
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar je gaat toch niet willekeurige vrouwen aanspreken die gewoon iets aan het zoeken zijn in een winkel?
Omg dit doet me denken aan die user die in Praag naar hostels ging _O-
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:10:05 #32
441859 crew  Lenny77
pi_220922711
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Je bent hoogbegaafd, waarom lukt het je niet een Rolex en Audi te verkrijgen als dit je zou helpen in de liefde?
Omdat een Rolex en een Audi je niet zullen helpen.
En als ze dat wel doen dan moet je jezelf even afvragen of je dat soort vrouwen wel wil hebben?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220922714
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
God dat is zo lelijk ;(
Daar zijn helaas niet alle vrouwen het mee eens. Denk dat je op Tinder zo je inbox vol hebt.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:11:20 #34
441859 crew  Lenny77
pi_220922726
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:09 schreef maily het volgende:

[..]
Omg dit doet me denken aan die user die in Praag naar hostels ging _O-
Keihard vrouwen voorbij rennen en plots stoppen voor hun :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:11:48 #35
441859 crew  Lenny77
pi_220922729
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:10 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Daar zijn helaas niet alle vrouwen het mee eens. Denk dat je op Tinder zo je inbox vol hebt.
Ik kan het mij oprecht niet voorstellen :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 19:12:10 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220922734
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Keihard vrouwen voorbij rennen en plots stoppen voor hun :X
Nee. Misschien aan durven spreken in de lobby.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:12:30 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220922739
TS is weg?
pi_220922740
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef maily het volgende:

[..]
Dan is het zaak om ze op te zoeken.
In schoenenwinkels bv.
:D
Waarom daar?

Zelf denk ik dat je de meeste kans hebt op plekken waar je je hobby beoefend. Dan is het net wat makkelijker om een praatje aan te knopen.

Sportschool is ook een geschikte plek om contact te leggen omdat mensen zich daar vaak zelfverzekerd en chill voelen, maar dat is wel echt heel erg hit or miss.
blablablabla
pi_220922749
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit.
Er zullen vast plaatsen op het internet zijn die deze mensen samenbrengt.
Daar stikt het vaak ook van de scammers.
blablablabla
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:14:23 #40
441859 crew  Lenny77
pi_220922762
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:12 schreef maily het volgende:

[..]
Nee. Misschien aan durven spreken in de lobby.
Jawel dat was toch ook één van zijn latere probeersels?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:15:03 #41
441859 crew  Lenny77
pi_220922767
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Daar stikt het vaak ook van de scammers.
Op fora voor antivaxxers???
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:16:22 #42
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220922778
TS is pleitos. :|W
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:17:11 #43
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220922796
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:40 schreef Bargehassus het volgende:
Je houdt er nog al eeeehhhhhh..... bijzondere meningen op na met betrekking tot covid19, vaccinaties, oversterfte en dergelijke.

Er zijn vast wel communities waar gelijkgestemden rondlopen.

Daar contact maken is misschien makkelijker omdat je al eenzelfde uitgangspunt hebt.
Waar kun je ze vinden?
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220922798
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef maily het volgende:

[..]
Dan is het zaak om ze op te zoeken.
In schoenenwinkels bv.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:18:30 #45
441859 crew  Lenny77
pi_220922815
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Waar kun je ze vinden?
Waar haal jij je info vandaan? Daar dus.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:18:51 #46
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220922818
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Straat en openbaar vervoer werkt inderdaad niet.

Heb je iets van hobby's of interesse die je kan doen waar een hoop vrouwen op af zouden komen?
Ik speel graag games en ga wekelijks naar de gym. Beide niet echt hobby's waar veel vrouwen op af zouden komen.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 19:19:11 #47
284411 crew  heywoodu
pi_220922822
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:09 schreef maily het volgende:

[..]
Omg dit doet me denken aan die user die in Praag naar hostels ging _O-
Iets met een stoptactiek: heel snel voorbij een 'target' lopen en dan recht voor haar neus stoppen en omdraaien.
pi_220922826
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Op fora voor antivaxxers???
Op plekken waar labiele mensen samenkomen zitten vaak ook oplichters om daar een slaatje uit te slaan. Wat jij omschrijft klinkt wel als zo'n plek.
blablablabla
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 19:19:50 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220922834
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik speel graag games en ga wekelijks naar de gym. Beide niet echt hobby's waar veel vrouwen op af zouden komen.
Hier al eens gekeken?
Gaming
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:20:33 #50
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220922843
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:16 schreef Boca_Raton het volgende:
TS is pleitos. :|W
Ik reageer wanneer ik tijd heb.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:22:04 #51
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220922864
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:19 schreef maily het volgende:

[..]
Hier al eens gekeken?
Gaming
Beetje praten over gamen kan leuk zijn, maar ik vraag mij af in hoeverre dat helpt met het vinden van een partner.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:22:21 #52
441859 crew  Lenny77
pi_220922868
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik speel graag games en ga wekelijks naar de gym. Beide niet echt hobby's waar veel vrouwen op af zouden komen.
En iets van een groepsles? Spinning ofzo?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:22:38 #53
441859 crew  Lenny77
pi_220922872
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Iets met een stoptactiek: heel snel voorbij een 'target' lopen en dan recht voor haar neus stoppen en omdraaien.
Ja dat dus
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:23:37 #54
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220922884
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En iets van een groepsles? Spinning ofzo?
In de Basic Fit hier is 95% man, dus die optie valt eigenlijk al af.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:23:57 #55
441859 crew  Lenny77
pi_220922887
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Op plekken waar labiele mensen samenkomen zitten vaak ook oplichters om daar een slaatje uit te slaan. Wat jij omschrijft klinkt wel als zo'n plek.
Denk je? Ik heb geen idee.
Ik denk dat er vast een hoop betere targets zijn voor oplichters dan complotdenkers?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:24:31 #56
441859 crew  Lenny77
pi_220922893
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
In de Basic Fit hier is 95% man, dus die optie valt eigenlijk al af.
Op zoek naar een andere gym dan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:25:17 #57
441859 crew  Lenny77
pi_220922903
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Beetje praten over gamen kan leuk zijn, maar ik vraag mij af in hoeverre dat helpt met het vinden van een partner.
Omdat bijna alles start met een beetje praten ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220922912
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Waar kun je ze vinden?
Zoekt en gij zult vinden.

Gast, serieus, ik ga je niet alles voorkauwen.
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 19:26:57 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220922937
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Beetje praten over gamen kan leuk zijn, maar ik vraag mij af in hoeverre dat helpt met het vinden van een partner.
Wat Lenny zegt; beetje praten. Het ijs breken.

Ze komen niet bij je voordeur aanbellen hoor.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:27:25 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220922943
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik reageer wanneer ik tijd heb.
Ja ja zo gaat ie goed.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 19:28:25 #61
284411 crew  heywoodu
pi_220922969
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef maily het volgende:

[..]
Wat Lenny zegt; beetje praten. Het ijs breken.

Ze komen niet bij je voordeur aanbellen hoor.
En je moet ook niet ergens gaan beginnen met "hey, relatie?". Begin gewoon met rustig, normaal contact. En niet 5 minuten en dan "maar uh, relatie?".
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 19:29:40 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220922996
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En je moet ook niet ergens gaan beginnen met "hey, relatie?". Begin gewoon met rustig, normaal contact. En niet 5 minuten en dan "maar uh, relatie?".
Eerste vraag is natuurlijk; "ben je gevaccineerd?"
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:29:45 #63
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220923003
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Omdat een Rolex en een Audi je niet zullen helpen.
En als ze dat wel doen dan moet je jezelf even afvragen of je dat soort vrouwen wel wil hebben?
Maar TS gelooft van wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 19:35:39 #64
284411 crew  heywoodu
pi_220923123
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:29 schreef maily het volgende:

[..]
Eerste vraag is natuurlijk; "ben je gevaccineerd?"
Ach, als dat voor iemand belangrijk is... :P

Ook mensen met andere meningen kunnen echt wel gelijkgestemden vinden lijkt me :+
pi_220923137
Dameskapper worden. Kom je veel vrouwen tegen en zijn babbeltjes altijd welkom. Kan je veel oefenen met gesprekjes en je hoort heel snel of iemand single is.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:43:06 #66
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220923252
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Omdat bijna alles start met een beetje praten ;)
Ja, maar op FOK?
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:43:54 #67
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220923258
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En je moet ook niet ergens gaan beginnen met "hey, relatie?". Begin gewoon met rustig, normaal contact. En niet 5 minuten en dan "maar uh, relatie?".
Ik wil wel eerst een band opbouwen, ja.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 19:44:03 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220923260
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ja, maar op FOK?
Weet jij hoeveel mensen elkaar hier hebben leren kennen, zijn getrouwd en kinderen hebben gekregen?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:45:05 #69
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220923280
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:29 schreef maily het volgende:

[..]
Eerste vraag is natuurlijk; "ben je gevaccineerd?"
Mij maakt het niet uit. Sommige mensen vinden pure blood fijn, maar zelf heb ik dat niet zo.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:46:34 #70
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220923303
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:44 schreef maily het volgende:

[..]
Weet jij hoeveel mensen elkaar hier hebben leren kennen, zijn getrouwd en kinderen hebben gekregen?
Had leuk geweest, maar mijn reputatie hier is niet al te best door mijn meningen.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220923309
Hoe oud ben je TS?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:48:59 #72
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220923331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:47 schreef cinderloom het volgende:
Hoe oud ben je TS?
25
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:49:12 #73
441859 crew  Lenny77
pi_220923335
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Had leuk geweest, maar mijn reputatie hier is niet al te best door mijn meningen.
Weet je wel hoeveel fokkers heel anders zijn dan de dingen die ze hier schrijven?
Als je in een gesprek geraakt dan telt dit online stuk niet meer zo.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:50:27 #74
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220923356
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:25 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Zoekt en gij zult vinden.

Gast, serieus, ik ga je niet alles voorkauwen.
Als ik zoek naar "communities voor coronakritische mensen,'' dan kom ik op Post Covid en nul covidgroepen uit.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:03 #75
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220923366
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Weet je wel hoeveel fokkers heel anders zijn dan de dingen die ze hier schrijven?
Als je in een gesprek geraakt dan telt dit online stuk niet meer zo.
Dan moet er wel eerst een gesprek ontstaan.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220923466
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
25
Ohhhh
Je bent pas 25.
Je hebt nog een heel leven voor je waarin vanalles kan gebeuren. Daaronder valt ook een huwelijk etc.
Geniet van je twintigerjaren zou ik zeggen. Ga lekker op stap, zoek sociaal contact op via een (sport)club etc.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:59:31 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220923475
Op spelletjessites maak je snel contact en dan kun je volgens mij ook privé-berichtjes sturen. Dat gaat heel makkelijk. Ik heb een tijd gespeeld op Spelpunt.
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 20:19:03 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220923682
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dan moet er wel eerst een gesprek ontstaan.
Je kunt toch wel praten?


Nogmaals; ze komen niet bij je aanbellen.
pi_220923799
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:19 schreef maily het volgende:

[..]
Je kunt toch wel praten?


Nogmaals; ze komen niet bij je aanbellen.
Dit.

Stap gewoon eens in de kroeg in je uppie op een groepje meiden af en vraag of ze leuk zijn. Zo simpel kan het zijn. :)

De meesten gaan echt niet zeggen dat ze niet leuk zijn, dus ze zijn leuk. Nou en dat ben jij ook! Dus gespreksstof! *O*

Beetje smalltalk, grapje etc en je hebt vlug genoeg door of er potentieel in zit.

Zodra je dat door hebt regel je haar nummer en vertrek je met de mededeling dat je denkt dat ze gelijk had en inderdaad leuk is en dat je misschien binnenkort eens appt om te meeten. :)

Je moet er wel ook een klein beetje je best voor doen. En een beetje mysterieus zijn in je doen en laten.

Het is allemaal niet zo moeilijk. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 20:43:22 #80
441859 crew  Lenny77
pi_220923962
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dan moet er wel eerst een gesprek ontstaan.
Ja dat is stap 2. Stap 1 is mee gaan doen en de mensen wat leren kennen.
Zonder stap 1 zal er helemaal niets gebeuren.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:47:50 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220924035
Ik kan je alleen maar aanraden om dit te luisteren en dan alle 13 episodes

Bekijk deze YouTube-video

Niet achter elkaar obviously maar het sowieso grappig en Patrice heeft veel goede filosofieen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220924522
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:28 schreef Lenny77 het volgende:
Dit is het 5e topic ofzo van jou over dit onderwerp.
Waar ben je in de tussentijd al achter gekomen? Wat zou je kunnen helpen?
Lenny77 kan niet tellen :P
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 21:24:49 #83
441859 crew  Lenny77
pi_220924536
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Lenny77 kan niet tellen :P
Zijn het er meer? Zou kunnen hoor...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220924551
Nou ja vroeger heette het discotheken, nu vooral nightclubs. Maar naast online sites zoals tmfchat, badoo, radio538 chat, paiq, camfrog was het toen vooral daar dat je (ik) in ieder geval iemand kreeg om te zoenen en een tijdelijke relatie.. Zelf nooit iemand gekregen met mijn hobbies of sport toen maar dat lijkt me ook geen slecht uitgangspunt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Masberum op 31-05-2026 10:05:07 ]
pi_220924586
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zijn het er meer? Zou kunnen hoor...
Ja het is een vicieuze cirkel van ik wil een vriendin, wappieshit en shit over transpersonen. Eén blik op de pohi van TS en de mossel droogt geheel op })
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:33:51 #86
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220924597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
25
Hartstikke jong nog man, ga erop uit en knoop fatsoenlijke gesprekjes aan. Ik ben bijna 36, maar ik heb geen behoefte meer aan relaties. Ik kan mijn ogen nog wel uitkijken en ik weet wel dat ik bepaalde aspecten zal kunnen waarderen, maar het is het me allemaal niet meer waard.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:50:41 #87
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924701
Ik zou gewoon eens naar Thailand gaan, of naar Oost Europa.

Gaat het daar ook moeizaam, als ze je leren kennen, dan is er echt iets aan je dat vrouwen gigantisch af stoot. En je weet dan ook meteen dat het 100% aan jou ligt. Dan kun je daarna ook niet zeggen dat de vrouwen geen goede match zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:53:36 #88
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220924725
Mocht je nooit iemand vinden, is het ook geen grote ramp, je moet ook weten dat hoewel verliefdheid en relaties mooi kunnen zijn. Zijn ze ook vermoeiend en slopend. Het is niets voor niets dat als koppels weer uit elkaar gaan dat ze dan weer een korte of lange tijd happy single zijn.

Ook meer dan genoeg stellen die puur nog bij elkaar blijven vanwege de kinderen. Als die volwassen zijn zetten ze er ook een punt achter.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220924870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, maar de vrouwen in mijn omgeving zijn gewoon geen goede match of ze zijn al bezet.
Dan moet je de omgeving vergroten. Als ik in een straal van 100meter om mijn woning ga zoeken, is de kans ook klein dat ik een leuke vrouw ontmoet. Het voorbeeld is uiteraard bedoeld ter verduidelijking van het punt dat ik probeer te maken.
pi_220924877
Vraag is al eerder gesteld dit jaar door TS
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:26:39 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220924989
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Op fora voor antivaxxers???
Goedgelovige types, dus niet heel vreemd als scammers zich daarop storten ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220924998
@Dr8gonOfLife Wat heb je ervoor over om een relatie met een vrouw te ervaren?

Ben je bereid om tijd en moeite te steken voor acties die je moeilijk vindt of nog niet begrijpt?
pi_220925002
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is wel heel kort door de bocht. Sommige mannen hebben gewoon amper vrouwen om zich heen in het dagelijks leven.
Als je geen vrouwen om je heen hebt, welke vrouwen zijn dan precies 'geen goede match' ? Er zijn dan toch geen vrouwen in je omgeving.
pi_220925104
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:30 schreef vosss het volgende:

[..]
Dit.

Stap gewoon eens in de kroeg in je uppie op een groepje meiden af en vraag of ze leuk zijn. Zo simpel kan het zijn. :)

De meesten gaan echt niet zeggen dat ze niet leuk zijn, dus ze zijn leuk. Nou en dat ben jij ook! Dus gespreksstof! *O*

Beetje smalltalk, grapje etc en je hebt vlug genoeg door of er potentieel in zit.

Zodra je dat door hebt regel je haar nummer en vertrek je met de mededeling dat je denkt dat ze gelijk had en inderdaad leuk is en dat je misschien binnenkort eens appt om te meeten. :)

Je moet er wel ook een klein beetje je best voor doen. En een beetje mysterieus zijn in je doen en laten.

Het is allemaal niet zo moeilijk. :)
Je hebt geen kroeg nodig hoor. Een plek als de supermarkt kan ook prima werken :P

Vandaag nog een knappe (maar veel te jonge) gast aan me gevraagd 'how's your day'? Aanleiding was dat hij zijn boodschappen bij mijn spullen even had geparkeerd en ik daar op een aardige manier op reageerde (Oh excuses me!''Oh no it's fine *smile*' enzo). Ik was in mijn werkkleding en dus aan het werk dus het zal wel geen geflirt zijn, maar zat single vrouwen die dit wel leuk vinden en daarop verder gaan borduren. Denk dat ie Engels was :9
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 22:46:11 #97
441859 crew  Lenny77
pi_220925115
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is geen nieuw deel, het vorige topic was nog niet vol, hij start gewoon weer een nieuwe dat bedoel ik, dus het is niet te vergelijken met DTS
Nuja... Het is nu wat het is.
Ik heb sowieso wel de indruk dat dit topic wat mooier loopt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220925154
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als je geen vrouwen om je heen hebt, welke vrouwen zijn dan precies 'geen goede match' ? Er zijn dan toch geen vrouwen in je omgeving.
Maar jij zei dat het aan hem lag. En dat hoeft niet als je tussen de kerels werkt en verder geen vrouwen ontmoet.
blablablabla
pi_220925167
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar jij zei dat het aan hem lag. En dat hoeft niet als je tussen de kerels werkt en verder geen vrouwen ontmoet.
Dat is niet wat in de OP staat, daar staat dat een deel van de vrouwen al bezet zijn, en de anderen gewoon geen geode match zijn. Dus die vrouwen zijn er wél, anders kan hij niet stellen dat die vrouwen geen match zijn of bezet zijn.

Geen idee waarom jij daar iets anders van wil maken, maar ik ga af op wat in de OP staat. Dat er geen vrouwen in zijn omgeving zijn is geen theorie van TS, maar van jou.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 22:58:24 #100
5428 crew  miss_sly
pi_220925186
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Word Chad:

[ afbeelding ]
Ieuw :{w
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')